MIsschien is ook al leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:47 schreef Maerycke het volgende:
Hoi! Ik kom ook misschien!
*zeer onverkapte tvp*
ow, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:14 schreef Maerycke het volgende:
Dat dacht ik ook
Wat zat er in de vorige goodie bag eigenlijk?
Je moet langs de appie en die grote boekhandel lopen. En volgens mij is dat wel in de buurt van de munt jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:05 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik ook wat eerder ga. De H&M in de Kalverstraat heeft een vrij uitgebreide assecoire afdeling. Moet nog een witte riem hebben (totaal oftopic maar voor het geval dat iemand nog een goed adresje weet, niet al te ver van de Kalver en Lush af).
Nog even voor de goede orde: als ik de Kalverstraat uitloop en dan bij de munt (is dat de munt?) doorloop. Dan kom ik toch bij de Leidsestraat uit he?
Je hebt als je langs de munt de kalverstraat inloopt eerst aan je linkerhand zo'n winkelcentrumachtig iets en een eindje verder zit een zijstraat naar links. Die moet je in en dan zie je op een gegeven moment rechts de appie. (nu hoop ik dat ik het goed onthouden heb)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Appie en de grote boekhandel..... uhuh......
Ik weet een heleboel H&M's te zitten in de Kalverstraat maar daar houdt het dan ook mee op....
Ik had mijn deadline afgelopen zaterdag, komt mooi uit dus!
was jij niet ook aan het afstuderen?
Scheltema.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Appie en de grote boekhandel..... uhuh......
thnx die jaquote:
Service joh! Echt goed! (en ook handig voor hun om te weten uiteraard, maar toch!)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef Anitra het volgende:
Samantha van Lush heeft mij vanmiddag nog gebeld of we wel wisten dat het ov ging staken en of we dan nog kwamen. Heb gezegd dat iedereen weet dat het gemeentelijke vervoer staakt in Amsterdam en dat we met de trein of met de auto komen.
Ik heb er helemaal zin in![]()
![]()
![]()
Gorgeous is 60 euroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef Maerycke het volgende:
Dat heb ik met dat Gorgeous.. 40 euro voor een potje is wel een beetje duur om zomaar even uit te geven. Dat zou ik bij de plaatselijke Douglas ofzo ook niet snel doen.
LOL neem iets van een vlag mee ofzo.. dan kun je in geval van nood met die vlag zwaaien en wie weet zien we jullie danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef debby1973 het volgende:
Dat wordt nog lachen morgen. Mijn collega, die rijdt, verdwaalt al hier in Enschede.
Zou je het mij dan zo snel mogelijk willen laten weten, of dat je moeder meegaat, of dat ik mee gaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:22 schreef heaven7 het volgende:
Ik hoor vandaag nog van mam of ze haar etentje speciaal voor mij af gaat zeggen(Ze twijfelt nog).
Jaaaa! als dat zou kunnen! Zou wel erg prettig zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:17 schreef Anitra het volgende:
Misschien handig om een telefoonnummer van 1 van ons te hebben Debby, zodat je altijd iemand kan bellen.
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als de zoveelste creditcardrekening binnenkomt waar mijn uitgaven aan dvd's in verschillende valuta's opstaanquote:
In Berlijn issie 5 euro goedkoper?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
132 gulden voor een potje creme (ja, ik reken af en toe nog om)
Je mag de mijne wel hebben!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef debby1973 het volgende:
Van wie zou ik het telefoonnummer mogen hebben??????
Gedaan!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben!
Mail me even op:
Haha, dat klinkt als mijn moederquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef heaven7 het volgende:
Dankje KyaraAl heeft ze het etentje puur afgezegd omdat ze het zo sneu vindt voor mij volgens mij
Maar zelf vind ze het ook leuk hoor.
Ze is al een beetje verslaafdAlleen is ze wel erg zuinig dus zal ze niet helemaal losgaan, maar ze is wild van Irresistable bliss en Aromaco en Milky bar. Verder heeft ze Helping hands en Skin drink
Morgen gaan we samen een pot Dream cream kopen
Ik zou het heel stoer vinden als je komt!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:45 schreef Maerycke het volgende:
Gelukkig maarEn nu roep ik heel stoer dat het waarschijnlijk is dat ik kom hoor.. maar afgelopen nacht heb ik wakker gelegen omdat ik van zenuwachtigheid niet kon slapen
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Kyara het volgende:
euh, dreamtime temple balm?
Ik heb je nummer opgeslagen, just in case! Zoals gezegd ben ik al eerder in A'dam dus ik kom je helaas in de trein nog niet tegen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Maeghan het volgende:
Mocht iemand nog een foonnummer willen: 06 ** ** **** en ik reis vanaf Rdam CS.
uhhquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef sefer het volgende:
hoi
ik sta op de misschien-lijst (+ aanhang)
maar ik weet eigenlijk niet hoe laat de vip-avond eigenlijk begint? Daar hangt het nu namelijk nog een beetje van af!
Het begint om 7 uur Seferquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef sefer het volgende:
uhhmisschien lees ik niet goed hoor, maar ik kan het niet echt ergens vinden
of ben ik sowieso nu te laat![]()
thanks!quote:
We zitten nog lang niet aan de 20! (en als dat wel zo was geweest, had 1 van mijn aanhangers thuis moeten blijven) Dus bij mijn weten ben je welkom!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:24 schreef sefer het volgende:
thanks!
en ben ik nog op tijd om naar de meeting te komen aangezien ik nog op de 'misschien-lijst' stond? weet iemand dat![]()
LOL, ik heb je toch gezegd dat je even langs de appie moestquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:48 schreef debby1973 het volgende:
Heb er vannacht over gedroomd. Liep dus echt met een supermarktkarretje in lush te shoppen.
hihi, net alsof we naar een of andere superbelangrijke bijeenkomst gaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef heaven7 het volgende:
Hoe is het weer in Amsterdam? Hier schijnt de zon en is het erg warm (binnen althans), ik weet niet wat ik aan moet trekken
Dat is nou handigquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef Kyara het volgende:
Oh, en als het regent als we aankomen. Ik ben degene met die knalroze paraplu.
is makkelijk ja, maar ik hoef echt niet de hele avond nectarientje genoemd te wordenquote:
Weet je dat nog niet zeker dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef PiperMaru het volgende:
Shit ik heb geen plu bij me..
Hopelijk heeft mijn dinnetje een plu als ze komt
Ja aan al die Japanse touristen zeker? Kun je gelijk 30 foto's maken van 30 verschillende Japanners voor hetzelfde gebouwtje =Pquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef heaven7 het volgende:
En anders heb je nog altijd je (grote) mond, dat je het even vraagt aan iemand
Zeg.. ik mag niet op m'n werk in de lach schieten ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja aan al die Japanse touristen zeker? Kun je gelijk 30 foto's maken van 30 verschillende Japanners voor hetzelfde gebouwtje =P
Ik denk dat ik daar één van ben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:33 schreef Kyara het volgende:
die sleurt gewoon iedereen mee. Of ze nu willen of niet
en anderen worden met mega boodschappenlijstjes op pad gestuurd
Ik ben gek op aanhangersquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef PiperMaru het volgende:
Nectarientje springt er toch wel uit met haar 3 aanhangsels
Ik zou toch echt even langs de appie lopen voor zo'n karretje hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef debby1973 het volgende:
Heel slim nectarientje! Ik kan voor, er zijn er weer 2 bijgekomen, 4!!!! mensen gaan shoppen vanavond. En daarna komt mijn lijstje ook nog eens.
Zo Anitra, dat is een hele onderneming hahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Anitra het volgende:
Debby is onze mega klant vanavond dus
Ik heb er heel veel zin in, heb net zelfs even liggen tukken toen mijn zoon in slaap was gevallen. Om ongeveer half 5 ga ik de deur uit. Dan pak ik de bus naar Utrecht, dan de trein naar Amsterdam, daar word ik door Rick opgepikt stap al op duivendrecht uit die neemt de kinders dan over en zet mij af bij Lush!
Ik ben heel blij dat mijn dochter erbij is want het is de eerste keer dat ik dan met de jongste met de bus ga, ben ook zo'n type dat zenuwachtig word als het inklappen van de buggy niet in 1x luktquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Zo Anitra, dat is een hele onderneming haha
Oh helemaal vergetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef debby1973 het volgende:
Ik ga nu even koffie zetten enz. Visite zal zo wel komen voor mijn verjaardag. Nu maar hopen dat iedereen om half 5 weer weg is. Ik word echt lekker gastvrij dankzij lush.
komt helemala goedquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat mijn dochter erbij is want het is de eerste keer dat ik dan met de jongste met de bus ga, ben ook zo'n type dat zenuwachtig word als het inklappen van de buggy niet in 1x lukt
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef debby1973 het volgende:
Ik ga nu even koffie zetten enz. Visite zal zo wel komen voor mijn verjaardag. Nu maar hopen dat iedereen om half 5 weer weg is. Ik word echt lekker gastvrij dankzij lush.
Ik ben heel goed in knoopjes ontwarrenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:16 schreef Maerycke het volgende:
3 toestellen, ik heb de mijne altijd bij me namelijk, maar ik denk niet dat het echt heel fair is als ik jullie op de foto zet, terwijl ik daar zelf pertinent tegen ben, maar ik wil in ieder geval wel foto's maken van het assortiment.
Mijn knoop in m'n maag wordt steeds groter
Beter op je tas dan op je kleren waarin je wilde gaan solliciteren als je daar een uur voor het gesprek achter komtquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef Kyara het volgende:
Zeg, is er iemand allergisch voor katten?
Mijn (witte) kat is met haar dikke reet op mijn (zwarte) tas gaan liggen
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Kyara het volgende:
das ik ook weer waar.
Alleen krijg ik nu vast te peta achter me aan omdat bont voor dieren is en niet voor tassen
Tot straks!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:41 schreef Kyara het volgende:
Ik vertrek zo richting A'dam![]()
Tot vanavond allemaal!
Ik heb er zin in!
Heel goed! Hoeveel heeft het je gekost?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:27 schreef PiperMaru het volgende:
Oh mijn vriendin gaat gelukkig wel mee
ik heb haar omgekocht
Een cadeautje en een etentje bij fastfoodtent naar keuzequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heel goed! Hoeveel heeft het je gekost?
ook nog echt omkopen ook joh!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef PiperMaru het volgende:
Een cadeautje en een etentje bij fastfoodtent naar keuze![]()
Oh en ik moet de rest van m'n leven lief voor haar zijn![]()
denk dan maar heel hard aan de goodiebag en de extra korting!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb dan wel geen spiegelreflex, Anitra, maar een behoorlijk goede camera.. komt wel goedEn ik ga nu eerst naar huis (mag eerder weg
) en dan vertrek ik naar Amsterdam (nadat ik eerst even razendsnel onder de douche ben gestapt - angstzweet!).
Mocht ik niet op komen dagen... dan durfde ik dus alsnog niet...![]()
Had je nou toch maar dat winkelwagentje meegenomenquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:50 schreef debby1973 het volgende:
Jeetje wat moest ik slepen met die tassen zeg!
Volgende keer mag iedereen maximaal 2 dingen op het lijstje zetten. Maar het is me gelukt, ik ben niets vergeten. Vond het echt gezellig. Heb alleen geen idee wie wie was. Komt natuurlijk doordat ik zo laat binnen kwam. We zaten vast in de file.
Zit het in een flesje of zo'n platic potje? Anders wil ik wel ruilen tegen Freeze (in een flesje, anders kun je het niet opsturen, ik vind em toch niet lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:15 schreef sefer het volgende:ik vond het ook heel gezellig en ik herkende volgens mij alleen skaai
Ik heb gekocht:
- Retread
- Rehad
- Skin drink
- Honey Trap Lip Balm
- Soft Coeur
- Arabian Bright
- Angels on bare skin
- The Soft Touch
en een proefje van Aromacreme en Gorgeous
In mijn goodiebag zat trouwens I Love Juicy (ik heb verder geen vet haar, dus als iemand dat wel heeft .. ) en Sympathy for Skin
Ik dus ook!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef Anitra het volgende:
Ik ben helemaal vergeten foto's te maken
Het zit in een flesje! En dat ruilen zie ik zeker wel zitten, je kan me anders even mailen voor adres uitwisselen enzo :-) (sara.dejong@gmail.com)quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zit het in een flesje of zo'n platic potje? Anders wil ik wel ruilen tegen Freeze (in een flesje, anders kun je het niet opsturen, ik vind em toch niet lekker)
Nee, ik zou echt niet weten waarvan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:18 schreef Kyara het volgende:
Oh jee! Ben je er al uit?
Ik had net mijn haar afgeknipt dus ik was onherkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:59 schreef Kyara het volgende:
Ik heb geen flauw idee maar er rinkelde eerlijk gezegd ook geen belletje bij jou. Misschien lijk ik op iemand die je kent?
Zodra je de naam van je dochter per ongeluk noemde, wist ik gelijk wie je was!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had net mijn haar afgeknipt dus ik was onherkenbaar
Misschien kom ik er ooit nog wel achter
Met dat prachtige lange donkere haar zelfs! Meaghan had ook van dat mooie haar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Kyara het volgende:
Ik was het meisje in het turquoise tuniekje (donker haar).
Anitra: je hebt geen connecties met het oosten? Richting Arnhem e.o.?
Dank je. Ben ook wel benieuwd naar jou haar. Want dat was van dezelfde lengte als het haar van Meaghan hequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Met dat prachtige lange donkere haar zelfs! Meaghan had ook van dat mooie haar!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dank je. Ben ook wel benieuwd naar jou haar. Want dat was van dezelfde lengte als het haar van Meaghan he
Gemaildquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:17 schreef sefer het volgende:
[..]
Het zit in een flesje! En dat ruilen zie ik zeker wel zitten, je kan me anders even mailen voor adres uitwisselen enzo :-) (sara.dejong@gmail.com)
En @nectarientje: ik kwam iets te laat, samen met dat (hoog)blonde meisjemaar ik weet niet echt wie jullie allemaal waren
![]()
Ik ben ook verliefd op het Lush personeel, ze zijn zo enthousaist en leuk bezig met Lush.quote:Beste Danielle,
Leuk dat je gisteren een leuke avond hebt gehad!
We hoorden inderdaad van de managers dat het heel gezellig was geweest.
De kortingsbonnen in de kado's blijven gewoon geldig hoor, je kunt ze dus in
iedere winkel in Nederland gewoon inleveren.
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Extra Virgin Olive zeep, ik vind het wel ok, maar niet mijn favoriet. Ruikt wel lekker zachtquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Die Flying Fox douchegel viel me in de winkel erg tegen. Rook heel anders dan verwacht (maar ik had dan inderdaad gehoopt op een Honey, I washed the kids luchtje omdat er ook honing inzit).
Ik ben erg benieuwd naar de reacties over de Extra Virgin Olive zeep. Daar heb ik gisteren nog over staan twijfelen, maar heb het niet gekocht.
Ik denkerover om ooit misschien de rode hennablokken aan te schaffen. Het Engels sprekende kapstertje zei dat het zelfs op mijn rode haar kan, dus misschien wil ik me daar ooit nog eens aan wagen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Kyara het volgende:
Wat staat er dan allemaal nog op je lijstje skaai?
In het Zweedsquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd of je daar ook zo'n enthousiast mailtje van terugkrijgt
quote:Beste Rianne,
Helaas is het niet mogelijk om de kortingsbon van Nederland in Zweden in te leveren.
Je kunt ‘m dus het beste gewoon in Nederland gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
Ik was dat meisje met zwarte broek, paars shirtje en donker haar met bril. In het gezelschap van mijn twee blonde aanhangers (waarvan eentje onwijs rood door de zon)quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:17 schreef sefer het volgende:
En @nectarientje: ik kwam iets te laat, samen met dat (hoog)blonde meisjemaar ik weet niet echt wie jullie allemaal waren
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik was dat meisje met zwarte broek, paars shirtje en donker haar met bril. In het gezelschap van mijn twee blonde aanhangers (waarvan eentje onwijs rood door de zon)
Ow jee.. ik heb gisteren daarvan een hele grote fles gekocht voor iemand anders. Vanavond als ik thuis kom maar even checken dan. Zo'n enorme fles krijg je nooit op voor augustus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef PiperMaru het volgende:
Ja verdorie mijn American Cream is maar houdbaar tot begin augustus!
Gelukkig is het maar een klein flesje.
Oh graag!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef Anitra het volgende:
PiperMaru jou kan ik nog niet plaatsen, Skaai nu wel door haar opmerking over haar rode haar
Kyara weet ik ook, nectarientje ook, Maerycke die had mij eerder doorHeaven7 weet ik ook, maar verder kom ik niet. Ik mis nu dus PiperMaru(was jij van 1 van die meiden met die groene ketting om?)
Kyara ik heb een stuk Angels Deligth liggen, die wil ik wel opsturen naar je. Na mijn ervaring met de sterretjes heb ik hem niet meer aangeraaktEn ik vind de miranda er veel op lijken en net iets lekkerder.
sara.dejong@gmail.com toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef sefer het volgende:
[..]
Heaven7, ik heb btw nog geen mailtje ontvangen!
Sorry, we hebben een foutje gemaakt J is menselijk zullen we dan maar zeggen. Het zijn inderdaad Engelse bonnen en dus over de hele wereld in te leveren!
Veel plezier in Zweden!
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
Als ze er een probleem van maken, kun je doorgeven dat je contact hebt gehad met het hoofdkantoor in Amsterdam. En dat Lenneke je persoonlijk heeft beloofd dat je de bon in mag leveren J
Met vriendelijke groet,
Lenneke
Lush NL
Nee ik had geen groene ketting. Ik had een spijkerbroek aan, groen topje en een beige corduroy jasje en ik had lichtbruin haar in een staartje. Mijn aanhang had een blond staartje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef Anitra het volgende:
mis nu dus PiperMaru(was jij van 1 van die meiden met die groene ketting om?)
.
Achja ik ben nou eenmaal een onopvallend typequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef Anitra het volgende:
Ik zit nu heel hard te denken, ik haal alles en iedereen door elkaar geloof ik want volgens mij heb ik net Debby beschreven met aanhang
Volgens mij heb ik je nu goed in gedachten
Anders moet je mij eens proberen te mailen:quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef sefer het volgende:
@heaven7: emailadres klopt idd, maar het duurt soms wel even bij gmail voordat ik iets heb ontvangen, dus misschien krijg ik het zo nog!
Debby, gebruik jij trouwens Lush producten voor je haar?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:54 schreef debby1973 het volgende:
Ik kwam als laatste binnen met een blond meisje. Ik heb donker haar met krullen en had inderdaad de hele volle mandjes.
Ik heb ook nog vol bewondering naar jouw haar staan kijken hoor.. en dat pluizige is me absoluut niet opgevallenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef debby1973 het volgende:
Meen je dat. Ik vond het juist superpluizig zitten. Ha ha ha Maar ja als jij ook krullen hebt zul je dat wel kennen. Ik zie altijd pluizige stukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |