Ja aan al die Japanse touristen zeker? Kun je gelijk 30 foto's maken van 30 verschillende Japanners voor hetzelfde gebouwtje =Pquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef heaven7 het volgende:
En anders heb je nog altijd je (grote) mond, dat je het even vraagt aan iemand
Zeg.. ik mag niet op m'n werk in de lach schieten ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja aan al die Japanse touristen zeker? Kun je gelijk 30 foto's maken van 30 verschillende Japanners voor hetzelfde gebouwtje =P
Ik denk dat ik daar één van ben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:33 schreef Kyara het volgende:
die sleurt gewoon iedereen mee. Of ze nu willen of niet
en anderen worden met mega boodschappenlijstjes op pad gestuurd
Ik ben gek op aanhangersquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef PiperMaru het volgende:
Nectarientje springt er toch wel uit met haar 3 aanhangsels
Ik zou toch echt even langs de appie lopen voor zo'n karretje hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef debby1973 het volgende:
Heel slim nectarientje! Ik kan voor, er zijn er weer 2 bijgekomen, 4!!!! mensen gaan shoppen vanavond. En daarna komt mijn lijstje ook nog eens.
Zo Anitra, dat is een hele onderneming hahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Anitra het volgende:
Debby is onze mega klant vanavond dus
Ik heb er heel veel zin in, heb net zelfs even liggen tukken toen mijn zoon in slaap was gevallen. Om ongeveer half 5 ga ik de deur uit. Dan pak ik de bus naar Utrecht, dan de trein naar Amsterdam, daar word ik door Rick opgepikt stap al op duivendrecht uit die neemt de kinders dan over en zet mij af bij Lush!
Ik ben heel blij dat mijn dochter erbij is want het is de eerste keer dat ik dan met de jongste met de bus ga, ben ook zo'n type dat zenuwachtig word als het inklappen van de buggy niet in 1x luktquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Zo Anitra, dat is een hele onderneming haha
Oh helemaal vergetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef debby1973 het volgende:
Ik ga nu even koffie zetten enz. Visite zal zo wel komen voor mijn verjaardag. Nu maar hopen dat iedereen om half 5 weer weg is. Ik word echt lekker gastvrij dankzij lush.
komt helemala goedquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat mijn dochter erbij is want het is de eerste keer dat ik dan met de jongste met de bus ga, ben ook zo'n type dat zenuwachtig word als het inklappen van de buggy niet in 1x lukt
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef debby1973 het volgende:
Ik ga nu even koffie zetten enz. Visite zal zo wel komen voor mijn verjaardag. Nu maar hopen dat iedereen om half 5 weer weg is. Ik word echt lekker gastvrij dankzij lush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |