denk dan maar heel hard aan de goodiebag en de extra korting!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb dan wel geen spiegelreflex, Anitra, maar een behoorlijk goede camera.. komt wel goedEn ik ga nu eerst naar huis (mag eerder weg
) en dan vertrek ik naar Amsterdam (nadat ik eerst even razendsnel onder de douche ben gestapt - angstzweet!).
Mocht ik niet op komen dagen... dan durfde ik dus alsnog niet...![]()
Had je nou toch maar dat winkelwagentje meegenomenquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:50 schreef debby1973 het volgende:
Jeetje wat moest ik slepen met die tassen zeg!
Volgende keer mag iedereen maximaal 2 dingen op het lijstje zetten. Maar het is me gelukt, ik ben niets vergeten. Vond het echt gezellig. Heb alleen geen idee wie wie was. Komt natuurlijk doordat ik zo laat binnen kwam. We zaten vast in de file.
Zit het in een flesje of zo'n platic potje? Anders wil ik wel ruilen tegen Freeze (in een flesje, anders kun je het niet opsturen, ik vind em toch niet lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:15 schreef sefer het volgende:ik vond het ook heel gezellig en ik herkende volgens mij alleen skaai
Ik heb gekocht:
- Retread
- Rehad
- Skin drink
- Honey Trap Lip Balm
- Soft Coeur
- Arabian Bright
- Angels on bare skin
- The Soft Touch
en een proefje van Aromacreme en Gorgeous
In mijn goodiebag zat trouwens I Love Juicy (ik heb verder geen vet haar, dus als iemand dat wel heeft .. ) en Sympathy for Skin
Ik dus ook!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef Anitra het volgende:
Ik ben helemaal vergeten foto's te maken
Het zit in een flesje! En dat ruilen zie ik zeker wel zitten, je kan me anders even mailen voor adres uitwisselen enzo :-) (sara.dejong@gmail.com)quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zit het in een flesje of zo'n platic potje? Anders wil ik wel ruilen tegen Freeze (in een flesje, anders kun je het niet opsturen, ik vind em toch niet lekker)
Nee, ik zou echt niet weten waarvan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:18 schreef Kyara het volgende:
Oh jee! Ben je er al uit?
Ik had net mijn haar afgeknipt dus ik was onherkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:59 schreef Kyara het volgende:
Ik heb geen flauw idee maar er rinkelde eerlijk gezegd ook geen belletje bij jou. Misschien lijk ik op iemand die je kent?
Zodra je de naam van je dochter per ongeluk noemde, wist ik gelijk wie je was!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had net mijn haar afgeknipt dus ik was onherkenbaar
Misschien kom ik er ooit nog wel achter
Met dat prachtige lange donkere haar zelfs! Meaghan had ook van dat mooie haar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Kyara het volgende:
Ik was het meisje in het turquoise tuniekje (donker haar).
Anitra: je hebt geen connecties met het oosten? Richting Arnhem e.o.?
Dank je. Ben ook wel benieuwd naar jou haar. Want dat was van dezelfde lengte als het haar van Meaghan hequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Met dat prachtige lange donkere haar zelfs! Meaghan had ook van dat mooie haar!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dank je. Ben ook wel benieuwd naar jou haar. Want dat was van dezelfde lengte als het haar van Meaghan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |