Gemaildquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:17 schreef sefer het volgende:
[..]
Het zit in een flesje! En dat ruilen zie ik zeker wel zitten, je kan me anders even mailen voor adres uitwisselen enzo :-) (sara.dejong@gmail.com)
En @nectarientje: ik kwam iets te laat, samen met dat (hoog)blonde meisjemaar ik weet niet echt wie jullie allemaal waren
![]()
Ik ben ook verliefd op het Lush personeel, ze zijn zo enthousaist en leuk bezig met Lush.quote:Beste Danielle,
Leuk dat je gisteren een leuke avond hebt gehad!
We hoorden inderdaad van de managers dat het heel gezellig was geweest.
De kortingsbonnen in de kado's blijven gewoon geldig hoor, je kunt ze dus in
iedere winkel in Nederland gewoon inleveren.
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Extra Virgin Olive zeep, ik vind het wel ok, maar niet mijn favoriet. Ruikt wel lekker zachtquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Die Flying Fox douchegel viel me in de winkel erg tegen. Rook heel anders dan verwacht (maar ik had dan inderdaad gehoopt op een Honey, I washed the kids luchtje omdat er ook honing inzit).
Ik ben erg benieuwd naar de reacties over de Extra Virgin Olive zeep. Daar heb ik gisteren nog over staan twijfelen, maar heb het niet gekocht.
Ik denkerover om ooit misschien de rode hennablokken aan te schaffen. Het Engels sprekende kapstertje zei dat het zelfs op mijn rode haar kan, dus misschien wil ik me daar ooit nog eens aan wagen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Kyara het volgende:
Wat staat er dan allemaal nog op je lijstje skaai?
In het Zweedsquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd of je daar ook zo'n enthousiast mailtje van terugkrijgt
quote:Beste Rianne,
Helaas is het niet mogelijk om de kortingsbon van Nederland in Zweden in te leveren.
Je kunt ‘m dus het beste gewoon in Nederland gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
Ik was dat meisje met zwarte broek, paars shirtje en donker haar met bril. In het gezelschap van mijn twee blonde aanhangers (waarvan eentje onwijs rood door de zon)quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:17 schreef sefer het volgende:
En @nectarientje: ik kwam iets te laat, samen met dat (hoog)blonde meisjemaar ik weet niet echt wie jullie allemaal waren
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik was dat meisje met zwarte broek, paars shirtje en donker haar met bril. In het gezelschap van mijn twee blonde aanhangers (waarvan eentje onwijs rood door de zon)
Ow jee.. ik heb gisteren daarvan een hele grote fles gekocht voor iemand anders. Vanavond als ik thuis kom maar even checken dan. Zo'n enorme fles krijg je nooit op voor augustus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef PiperMaru het volgende:
Ja verdorie mijn American Cream is maar houdbaar tot begin augustus!
Gelukkig is het maar een klein flesje.
Oh graag!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef Anitra het volgende:
PiperMaru jou kan ik nog niet plaatsen, Skaai nu wel door haar opmerking over haar rode haar
Kyara weet ik ook, nectarientje ook, Maerycke die had mij eerder doorHeaven7 weet ik ook, maar verder kom ik niet. Ik mis nu dus PiperMaru(was jij van 1 van die meiden met die groene ketting om?)
Kyara ik heb een stuk Angels Deligth liggen, die wil ik wel opsturen naar je. Na mijn ervaring met de sterretjes heb ik hem niet meer aangeraaktEn ik vind de miranda er veel op lijken en net iets lekkerder.
sara.dejong@gmail.com toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef sefer het volgende:
[..]
Heaven7, ik heb btw nog geen mailtje ontvangen!
Sorry, we hebben een foutje gemaakt J is menselijk zullen we dan maar zeggen. Het zijn inderdaad Engelse bonnen en dus over de hele wereld in te leveren!
Veel plezier in Zweden!
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
Als ze er een probleem van maken, kun je doorgeven dat je contact hebt gehad met het hoofdkantoor in Amsterdam. En dat Lenneke je persoonlijk heeft beloofd dat je de bon in mag leveren J
Met vriendelijke groet,
Lenneke
Lush NL
Nee ik had geen groene ketting. Ik had een spijkerbroek aan, groen topje en een beige corduroy jasje en ik had lichtbruin haar in een staartje. Mijn aanhang had een blond staartje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef Anitra het volgende:
mis nu dus PiperMaru(was jij van 1 van die meiden met die groene ketting om?)
.
Achja ik ben nou eenmaal een onopvallend typequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef Anitra het volgende:
Ik zit nu heel hard te denken, ik haal alles en iedereen door elkaar geloof ik want volgens mij heb ik net Debby beschreven met aanhang
Volgens mij heb ik je nu goed in gedachten
Anders moet je mij eens proberen te mailen:quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef sefer het volgende:
@heaven7: emailadres klopt idd, maar het duurt soms wel even bij gmail voordat ik iets heb ontvangen, dus misschien krijg ik het zo nog!
Debby, gebruik jij trouwens Lush producten voor je haar?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:54 schreef debby1973 het volgende:
Ik kwam als laatste binnen met een blond meisje. Ik heb donker haar met krullen en had inderdaad de hele volle mandjes.
Ik heb ook nog vol bewondering naar jouw haar staan kijken hoor.. en dat pluizige is me absoluut niet opgevallenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef debby1973 het volgende:
Meen je dat. Ik vond het juist superpluizig zitten. Ha ha ha Maar ja als jij ook krullen hebt zul je dat wel kennen. Ik zie altijd pluizige stukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |