Ach, wie de schoen past trekke hem aan zeg ik maar zoquote:
Open dan zelf een topicquote:Op maandag 27 juni 2005 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hou niet van stiekeme topic titels.
Doe normaal of doe niets![]()
Een bewuste spelfoutquote:Op maandag 27 juni 2005 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenavond allemaal
Heerlijk zomeravondje![]()
Spelfout in de TT trouwens. Wie is er stiekem Stuart?
Stiekem en Stiekum mag allebei, geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenavond allemaal
Heerlijk zomeravondje![]()
Spelfout in de TT trouwens. Wie is er stiekem Stuart?
Normaal is soms een nogal breed begripquote:Op maandag 27 juni 2005 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hou niet van stiekeme topic titels.
Doe normaal of doe niets![]()
Niet gelukt, het mag allebei zegt heijx net.quote:
Hey heijxman! De stand voor zondag as. staat op een man of zeven. We moeten maar even zien wat we met het eten doen. Denk niet dat reserveren nodig is. En mocht het overal vol zijn, dan moeten we de avond in op bitterballen en worstquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef heijx het volgende:
[..]
Stiekem en Stiekum mag allebei, geloof ik.ook hoi.
Hele lieve dudquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hou Speedertje! Mooi weer was het vandaag weer! Blijft dit zo?
Nou ja, er mag dan toch wel ergens een croquet verorberd worden?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hey heijxman! De stand voor zondag as. staat op een man of zeven. We moeten maar even zien wat we met het eten doen. Denk niet dat reserveren nodig is. En mocht het overal vol zijn, dan moeten we de avond in op bitterballen en worst![]()
Nou, ik hoef niets stiekums te doen hoor, unlike sum peoplequote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet gelukt, het mag allebei zegt heijx net.
Maar wat voor stiekems ga je doen?
Regenpak dan maarquote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
P.S: neem geen parapluu mee, dat komt je ten duur te staan
Absolument. En voor de fijnproevers is er nog altijd Le Macquote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef heijx het volgende:
[..]
Nou ja, er mag dan toch wel ergens een croquet verorberd worden?![]()
Aaah, het Schotsch qualiteitsrestaurant Le McDonald.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Absolument. En voor de fijnproevers is er nog altijd Le Mac
![]()
Dus je maakt wel zo'n TT, maar verder zeg je niets. Beetje flauw... Zo van "Ik heb lekker een geheimpje maar ik zeg lekker niets" en dan hopen dat iedereen er juist over begint?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik hoef niets stiekums te doen hoor, unlike sum people![]()
Fot all those Fok!-lassies and blokesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef heijx het volgende:
[..]
Aaah, het Schotsch qualiteitsrestaurant Le McDonald.![]()
Net als ik woensdag vrij wilde nemenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hele lieve dud
Heerlijk weer
Temp zijn hier goed
Morgen weer een prachtige dag.
Alleen in de namiddag volgt vanuit het zuiden de eerste (sluier)bewolking met later in de avond en nacht toenemende kans op fikse onweersbuien.
Deze regen/onweer hoort bij een koufront die woensdag over ons land trekt.
Dan de woensdag, een dag die je echt herfst kan noemen op temp en wind na.
Smorgens in het zuiden en midden van het land de nodige regen en onweersbuien, in het begin van de middag ook in het noorden.
Er kan lokaal zeer veel regen gaan vallen.
Hierbij is wateroverlast en schade die daardoor onstaat zeker mogelijk!
Ook is er kans op veel onweer (mogelijk blikseminslagen)
Kortom, een dag om binnen te blijfen.
P.S: neem geen parapluu mee, dat komt je ten duur te staan
Jij mag dat flauw vinden, dat is misschien juist wel weer komisch voor mijquote:Op maandag 27 juni 2005 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus je maakt wel zo'n TT, maar verder zeg je niets. Beetje flauw... Zo van "Ik heb lekker een geheimpje maar ik zeg lekker niets" en dan hopen dat iedereen er juist over begint?![]()
Je wordt steeds raadselachtiger... volgens mij wil je iets héél graag zeggen, maar durf je het niet...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag dat flauw vinden, dat is misschien juist wel weer komisch voor mij![]()
Jij kent me erg goed blijkt wel weerquote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je wordt steeds raadselachtiger... volgens mij wil je iets héél graag zeggen, maar durf je het niet...Kom op... je kan het Stu!!!!
Nee, helemaal niet... Maar niet zo onwijkend nu knul! Kom op, wees een vent, voor den draad ermede! Maak ons gek!quote:
Goed ideequote:
Soms ben je té cliché, jammer is datquote:Op maandag 27 juni 2005 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet... Maar niet zo onwijkend nu knul! Kom op, wees een vent, voor den draad ermede! Maak ons gek!
Heeey DKquote:
Na woensdag zou het weer weer opknappenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Net als ik woensdag vrij wilde nemen![]()
Ach nou ja, het zal vast wel weer opknappen daarna?
Ik zal proberen eraan te denken om het mee te nemenquote:
Donderdag redelijk weer.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Speedy! Doe eens vertellen, wat kunnen we voor donderdag verwachten?
Dat is alweer geen antwoord... moeilijk hè? Direct communiceren. Waarom doe je dat nooit?quote:
Beeetje!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Speedy! Doe eens vertellen, wat kunnen we voor donderdag verwachten?
Jij bent zo heerlijk ongeduldig en drammerig, gewoon leukquote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is alweer geen antwoord... moeilijk hè? Direct communiceren. Waarom doe je dat nooit?zo moeilijk doe ik toch niet? Ik scheld niet, ik doe je niets aan, ik maak geen amok, ik vraag alleen wat. Ik meen me te herinneren dat jij hier eens de 'directheid' propageerde. Nou, kom op dan?
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent zo heerlijk ongeduldig en drammerig, gewoon leuk![]()
Nu begin je écht simpel te worden zegquote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?![]()
Jammer zeg.
Dat heb ik niet nodig, dat doe je zelf alquote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga even aan den maaltijd!
@ Stu: het was zeer vermakelijk je zo te zien draaienDank je wel voor een kwartiertje lol achter mijn computer
![]()
En nu kun je gerust weer heel stoer na gaan trappen met je korte beentjes, want ik ben even weg.![]()
Tot later allemaal, even eten eten![]()
Ik ben ook een stijve hark vandaagquote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook niet echt lang geslapen![]()
Voel me nu ook niet echt lekker, ook behoorlijk last van men rug
Maar je weet dus précies waar het over gaat kennelijkquote:Op maandag 27 juni 2005 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu begin je écht simpel te worden zeg
Maar ook wel weer leuk eigenlijk![]()
![]()
![]()
Ik las toch echt even Caramel leverancierquote:Op maandag 27 juni 2005 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik ben er weer
net een mailtje gehad van mn cameraleverancier![]()
![]()
![]()
Deal! We motten hem nog keuren natuurlijk! Op de tafel zal hij!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik krijg een 'mjoah, mogelijkerwijs wel'Ik sleep hem wel mee!
Hmmmz, je stelt het allemaal weer te makkelijkquote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je weet dus précies waar het over gaat kennelijk
Dat wilde ik nog even verifiëren
OMG![]()
Hoiquote:Op maandag 27 juni 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik las toch echt even Caramel leverancierVroeg me al af waarom je zoveel caramel nodig had
Wat is er met je camera ?
Goedenavond![]()
Ik vind het nog steeds wel warm eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef Sandertje21 het volgende:
T is nu wel een stuk beter uit te houden dan vorige week.
Ik ben blij met iedere verbetering.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel warm eigenlijk![]()
Hij drinkt bier, dus iets zegt me dat het wel goed komt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Deal! We motten hem nog keuren natuurlijk! Op de tafel zal hij!![]()
Eet ze!quote:Nu echt even kokkerellen. Later!
De zwarte kat , of hoe heet dat programma er opaf sturenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
ze ontkennen gewoon dat er al foto's mee gemaakt zouden zijn, terwijl er gewoon op het bijgeleverde CF-kaartje staanEn ze kunnen voor het ongemak een gratis statiefje aanbieden
Lief he?
Ik word hoe langer hoe kwaaier
Blauw bier?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij drinkt bier, dus iets zegt me dat het wel goed komt.
En dan zal ik die avond wel vertellen van het blauwe bier dat hij ook nog wel eens placht te nuttigen.
[..]
Eet ze!
Ik ben ook wel blij dat het niet meer zo warm is als afgelopen weekquote:Op maandag 27 juni 2005 19:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben blij met iedere verbetering.
Het zou wel een beetje mogen waaien eigenlijkquote:
Gecondoleerd BEquote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is stiekem ook best wel warm. Mijn oma is zaterdag overleden en is vandaag teruggebracht naar haar eigen kamer (ze moest eerst diepgekoeld worden voor ze thuis opgebaard kon worden) maar die koeling moet nog best aanpoten zeg maar.
Ik vind het zo wel lekker hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje mogen waaien eigenlijk![]()
Het voelt hier wel als 27 ofzoquote:Op maandag 27 juni 2005 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik vind het zo wel lekker hoor
22 graden is niet verkeert
Ook lekkerquote:
Gecondoleerd Bequote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is stiekem ook best wel warm. Mijn oma is zaterdag overleden en is vandaag teruggebracht naar haar eigen kamer (ze moest eerst diepgekoeld worden voor ze thuis opgebaard kon worden) maar die koeling moet nog best aanpoten zeg maar.
Gecondoleerd BEquote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt weerlicht beetje kouder.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
DIt weer mag echt wel een poosje blijven
Gecondoleerd.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook nooit een keer goedquote:
Mwoah... hard... 88 jaar oud is geen 'schande' zeg maar. Toch?quote:
Té nat waarschijnlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is ook nooit een keer goed
Wedde, woensdag gaan ze allemaal klagen
Gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... hard... 88 jaar oud is geen 'schande' zeg maar. Toch?
Oud, onverklaarbare pijn in handen en knieeen en behoorlijk dementerend...
Nee, ik heb er wel vrede mee hoor.
Zal me niks verbazen, straten onder water enzoquote:
N.Pquote:
Ik heb Photorescue jaquote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De zwarte kat , of hoe heet dat programma er opaf sturen![]()
Heb je zelf niet zo'n programmatje die alles terug kan halen op zo'n kaartje?
Als je wat dichter in de buurt woonde had ik er wel even voor je naar gekeken, was zo gepiept.
Wist je gelijk of er nog meer op heeft gestaan![]()
Okequote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Photorescue jaen ik heb meteen heel het kaartje gescreend
maar meer dan 6 hebben er nooit opgestaan
Ook niet in Expert-modus.
Die andere 898 zijn dan kennelijk op andere kaartjes gemaakt
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, straten onder water enzo
Veelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef D.Rose het volgende:
lees ik nou goed dat je foto's die ge-delete zijn terug kunt halen?
alles?
Ook wel eens leukquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, straten onder water enzo
foto's van 3 jaar terugquote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veelligt een beetje aan het kaartje
![]()
En hoeveel er over elkaar zijn gegaan.
Yep, voor een dag best leuk inderdaadquote:
uiteraard heb ik die, waarom zou ik die weggooienquote:Op maandag 27 juni 2005 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maybe, ligt aan het kaartje.
Hoezo ? Heb jij een geheugen kaartje van drie jaar terug ?
Eigenlijk niet zo vreemd, die waren duur toenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard heb ik die, waarom zou ik die weggooien
Nu gelukkig niet meer inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2005 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo vreemd, die waren duur toen![]()
als die al overschreven zijn wordt het lastig....quote:
Ligt er aan welke, de XD vind ik nog best duur.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu gelukkig niet meer inderdaad
Goedenavond allen
Evening Gizmorequote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu gelukkig niet meer inderdaad
Goedenavond allen
goed dat ik dat weet, dan verkoop ik nooit mijn oude kaartenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als die al overschreven zijn wordt het lastig....
Maar als je kaart alleen maar geformatteerd is haal je ze achter elkaar weer terug hoor
Als je de kaart formatteert, gebeurt er niet zo gek veel. De FAT (de File Allocation Table, systeemtabelletje dat bijhoudt wat waar staat) wordt gewist, daardoor zie je de kaart na afloop als "leeg" en de inbeslaggenomen ruimte wordt vrijgegeven om weer overschreven te worden. Maar al je foto's staan er gewoon nog op
In de meeste nieuwe camera's gaat SD of MMC en die zijn wel lekker goedkoopquote:Op maandag 27 juni 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan welke, de XD vind ik nog best duur.
dan nog, weggooien wat bruikbaar is, daar zie ik het nut niet vanquote:Op maandag 27 juni 2005 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo vreemd, die waren duur toen![]()
Nou inderdaad, er staat toevallig deze maand een artikel in PCmagazine over tweedehands geheugenkaartjesquote:Op maandag 27 juni 2005 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed dat ik dat weet, dan verkoop ik nooit mijn oude kaarten
ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, er staat toevallig deze maand een artikel in PCmagazine over tweedehands geheugenkaartjesWat je daar soms op vindt....
Vertel nou niet teveel, het is soms wel grappig wat mensen erop hebben staanquote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als die al overschreven zijn wordt het lastig....
Maar als je kaart alleen maar geformatteerd is haal je ze achter elkaar weer terug hoor
Als je de kaart formatteert, gebeurt er niet zo gek veel. De FAT (de File Allocation Table, systeemtabelletje dat bijhoudt wat waar staat) wordt gewist, daardoor zie je de kaart na afloop als "leeg" en de inbeslaggenomen ruimte wordt vrijgegeven om weer overschreven te worden. Maar al je foto's staan er gewoon nog op
In fuji en olympus gaan nog altijd XD mijn vriend.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In de meeste nieuwe camera's gaat SD of MMC en die zijn wel lekker goedkoop
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel nou niet teveel, het is soms wel grappig wat mensen erop hebben staan
Ik zou ze echt niet zomaar weg gooienquote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan nog, weggooien wat bruikbaar is, daar zie ik het nut niet van
Nou ja, het is dan ook handig om te kijken wat voor geheugen er in gaat als je camera gaat halen.. Maar ok, dat was ik even vergetenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In fuji en olympus gaan nog altijd XD mijn vriend.
alle Fokkers lezen dit en komen niet meer bij jou in de winkelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel nou niet teveel, het is soms wel grappig wat mensen erop hebben staan
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alle Fokkers lezen dit en komen niet meer bij jou in de winkel
Net of dat er uberhaupt mensen komen daar, laat staan fokkersquote:Op maandag 27 juni 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alle Fokkers lezen dit en komen niet meer bij jou in de winkel
uiteraardquote:Op maandag 27 juni 2005 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar wou je natuurlijk net graag heen
Idd, wij zitten alleen maar in de zonquote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net of dat er uberhaupt mensen komen daar, laat staan fokkers
Dat zeg ik ook altijd als mn moeder is wezen 'werken'quote:Op maandag 27 juni 2005 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, wij zitten alleen maar in de zon
mazzelkontquote:Op maandag 27 juni 2005 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, wij zitten alleen maar in de zon
Het is toch SLOWchatquote:Op maandag 27 juni 2005 20:28 schreef Stuart het volgende:
Het gaat wel weer extreem traaaaaaaaaaaaag![]()
blij dat fok! net ff snel was toen ik de uitgebreide stand posttequote:
Ik ookquote:
Jij bent dan ook een echte kennerquote:Op maandag 27 juni 2005 20:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als mn moeder is wezen 'werken'
gvd het gaat weer lekker snel hier![]()
Ja anders was je behoorlijk lang bezig.. Gisteravond uuh was ik er niet, maar het is wel vaker raak tegenwoordigquote:Op maandag 27 juni 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
blij dat fok! net ff snel was toen ik de uitgebreide stand postte
nu is t weer als gisterenavond
Het doet het tenminste nogquote:Op maandag 27 juni 2005 20:28 schreef Stuart het volgende:
Het gaat wel weer extreem traaaaaaaaaaaaag![]()
Weet ik niet , ik ben geen kenner, weet echt niet hoe iemand anders werkt.quote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik hoor vrij weinig over het werk zelf, alleen hele verhalen over het koffie drinkenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet , ik ben geen kenner, weet echt niet hoe iemand anders werkt.
zeker niet als ik er zelf niet bij ben![]()
Aha, je denkt gelijk dat iedereen dan zoals je moeder werktquote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik hoor vrij weinig over het werk zelf, alleen hele verhalen over het koffie drinken
Yep, het werkt nog wel inderdaadquote:
Nee, beter nog kan je ze gewoon vernietigenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou ze echt niet zomaar weg gooien![]()
Wie weet bij wie het in de handen valt
Toen 16 mb flashgeheugen nog veel wasquote:Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, beter nog kan je ze gewoon vernietigen
Gewoon openmaken, zit (bij CF althans) gewoon een printplaatje in met wat chips erop. En dan steek je daar een paar keer met een schroevendraaier in als je ECHT zeker wil zijn dat niemand je foto's ooit nog terughaalt
Of een groot mes, dat kan ook
Mooi project Flashquote:Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, beter nog kan je ze gewoon vernietigen
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, je denkt gelijk dat iedereen dan zoals je moeder werkt
hey da's een goed planquote:
Subwoofer tegen de muur, gaat het helemaal goed komenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:48 schreef SpeedyGJ het volgende:Fles
Ik ga mijn buren terug plagen.
[afbeelding]
Dat is bij deze setje niet nodig hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Subwoofer tegen de muur, gaat het helemaal goed komenDoe ik ook wel vaak, mn buurmeisje zet vaak, net als ik, de muziek stevig aan
Kan ik wel waarderen, want dan heb ik geen gezeik als ik hetzelfde doe.. Moet trouwens weer een nieuwe subwoofer halen, die ik nu heb is kapot, trilde van mn kast af
niksquote:
Ik zei niets over een bakkiequote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zei net zelf dat je werkt door buiten in de zon te zitten met een bakkie
Maar er zijn echt wel mensen die wel hard werkt, misschien werk je stiekem toch wél hard
'deze setje'quote:Op maandag 27 juni 2005 20:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is bij deze setje niet nodig hoor![]()
Nou ja, buiten in de zon zitten kan je ook niet bepaald hard werken noemen ofwelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei niets over een bakkie![]()
Ik heb nooit gezegd niet hard of wel hard te werken
Hehehequote:Op maandag 27 juni 2005 20:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'deze setje'![]()
maar goed, tegen de muur geeft meestal nét dat beetje extra
Hehe, ja dat wil welquote:Op maandag 27 juni 2005 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hehehe
188 watt subwoofer, ik denk dat de hele buurt kan gaan mee genieten
Jullie gaan je 1 jarig jubileum vierenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?![]()
Jammer zeg.
Ja inderdaad, ik heb dit topic 4 keer open staan om het een beetje bij te houdenquote:
Is dat zo erg dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dacht al dat je zo was weg gegaan.
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dacht al dat je zo was weg gegaan.
Jij werkt zeker van begin tot einde door zonder pauzequote:Op maandag 27 juni 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, buiten in de zon zitten kan je ook niet bepaald hard werken noemen ofwel
We zien wel hoe lang het duurtquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
En er was weer snelheid
vraag is uiteraard voor hoe lang nog
Nou nee, ik werk laatste drie weken van augustus alleen, de rest moet ik leren en herkansingen makenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij werkt zeker van begin tot einde door zonder pauze
Ik kan ook nog wel ff een 16 MB MMC-tje open maken trouwensquote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toen 16 mb flashgeheugen nog veel wasMaar je bent er in ieder geval wel zeker van dat niemand ooit nog bestanden ervan af haalt ja
Oja, dat is hetquote:Op maandag 27 juni 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou nee, ik werk laatste drie weken van augustus alleen, de rest moet ik leren en herkansingen makenMaar eerst volgende week op vakantie natuurlijk
Het is maar een weekje, maar heb er wel flink zin inquote:
Omdat jij hier bent wil niet zeggen dat alles voor jou bestemd is , je kan er op reageren.quote:
Ik boei toch niet en dat wist ik alquote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat jij hier bent wil niet zeggen dat alles voor jou bestemd is , je kan er op reageren.
Maar voor de rest ? boeie
Nog een maandjequote:
ik weet juist een heleboel te vertellenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan toch? Dat je niets wist te zeggen weet ik veel![]()
Nog 4 weken geloof ikquote:
Damn, dat is ook balenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog 4 weken geloof ik
Dan ben ik 1 week vrij, dan werk ik 2 weken en dan ben ik 2 weken vrij![]()
Hoelang ga je en wat ga je doenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een maand??dan ben ik alweer terug van vakantie hoor
In ieder geval 1 weekquote:Op maandag 27 juni 2005 21:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Damn, dat is ook balenGing je nu nog wel op vakantie dan?
ik ga pas over 4 maandenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een maand??dan ben ik alweer terug van vakantie hoor
Begin eens met vertellenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet juist een heleboel te vertellen
Oke , tot straksquote:Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vertel het wel als je weer terug bent
Amerika bekijken en uitrusten van het werkquote:Op maandag 27 juni 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al plannen wat je gaat doen in de vakantie?
Dat laatste ligt behoorlijk voor de hand natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Amerika bekijken en uitrusten van het werk
nog niets geplandquote:Op maandag 27 juni 2005 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste ligt behoorlijk voor de hand natuurlijkMaar al gepland waar in Amerika je heen gaat?
eigenlijk wil ik ook nog wel naar de USA maar dat komt er voorlopig even niet van
Dat lijkt me logisch, heb ik ook wel s gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:33 schreef heijx het volgende:
Nog even terugkomen op het vernietigen van een geheugenkaart:
De wasmachine, zelfs op 60°, is daartoe niet geëigend.![]()
bedanktquote:Op maandag 27 juni 2005 21:33 schreef heijx het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:33 schreef heijx het volgende:
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 21:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hehe, nou ja, dan kunnen wij je niet helpen in ieder geval
Evening Leoniekequote:Op maandag 27 juni 2005 21:42 schreef leonieke het volgende:
Zoohoo![]()
* leonieke komt ff goeiendag zeggen
Alles goed hier?
Ja hoor, daar ook?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:42 schreef leonieke het volgende:
Zoohoo![]()
* leonieke komt ff goeiendag zeggen
Alles goed hier?
Yups de hoofdpijn begint eindelijk te verdwijnen dus ik kan nu beginnen uitgaanquote:
Het is hier de hele avond al vrij rustigquote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef leonieke het volgende:
En toen werd het rustig..
Mja jullie zijn natuurlijk zo onder de indruk van mijn komst, ik begrijp het wel
Ze vieren gewoon mijn verjaardagquote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier de hele avond al vrij rustig![]()
Op zich best wel, maar dat komt ook doordat het forum nogal kuren heeftquote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier de hele avond al vrij rustig![]()
We zijn gewoon sprakeloos van je adembenemende schoonheid.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef leonieke het volgende:
En toen werd het rustig..
Mja jullie zijn natuurlijk zo onder de indruk van mijn komst, ik begrijp het wel
Gefeliciteerd Leoniekequote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze vieren gewoon mijn verjaardag![]()
Gelijk hebben ze
Nieke!!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze
Net lag het er zelfs even uitquote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich best wel, maar dat komt ook doordat het forum nogal kuren heeft![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze
Gaat goed met die nieuwe serversquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:56 schreef leonieke het volgende:
Hehe Thx enzoen kusjes zijn natuurlijk altijd goed eh Fles
![]()
![]()
* Stuart geeft ook paar aan Leoniekequote:
Retardquote:
Totdat ze mij zietquote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RetardZe is al van mij hoor
He niekje?
quote:
@ Stu: ja dat blijkt welquote:
Ik ben toch al minder online aan het komenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
@ Stu: ja dat blijkt welMaar het is pas een paar dagen zo, geen idee wat er is..
@ leonieke: het zal echt nog wel een keer of wat gebeuren vanavond, tenminste: daar ga ik wel van uit
Ik heb het afgelopen paar weken lekker rustig aan gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Stuart het volgende:
Gewoon 4 hele dagen heb ik niet gepost hier op het forum
Het was lekker om even niet op het forum te komen![]()
Afgelopen week had ik maar 200 postsquote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen paar weken lekker rustig aan gedaanBeviel ook wel goed, lijkt net alsof je echt een leven hebt dan: wow
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen paar weken lekker rustig aan gedaanBeviel ook wel goed, lijkt net alsof je echt een leven hebt dan: wow
![]()
Ik zal deze week ook wel wat minder online zijn dan dit weekend enzo.. Moet nog weer van alles halen in den landen (heb op 2 feestjes mn 2 discmans laten liggen; moet ik nog halen voor ik op vakantie ga) en volgende week ben ik dan eindelijk op vakantie natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben toch al minder online aan het komen![]()
Ja hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RetardZe is al van mij hoor
He niekje?
Helemaal goed manquote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zal deze week ook wel wat minder online zijn dan dit weekend enzo.. Moet nog weer van alles halen in den landen (heb op 2 feestjes mn 2 discmans laten liggen; moet ik nog halen voor ik op vakantie ga) en volgende week ben ik dan eindelijk op vakantie natuurlijk![]()
Ik heb het al druk zat als ik over straat loopquote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
![]()
![]()
maar stuart, je kan altijd proberen om me voor jou te winnen eh
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Afgelopen week had ik maar 200 posts
Dat heb ik vaak zat per dag gehad, maar ik ben mijn leven aan het beteren![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het al druk zat als ik over straat loop![]()
Stoerquote:
Ik begrijp je zoals je begrepen wilt worden hoorquote:
Hoe is datquote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp je zoals je begrepen wilt worden hoor
Daar ben ik blij om Flashquote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp je zoals je begrepen wilt worden hoor
quote:
Ik ben een ieders natte droom, maar dan beterquote:Op maandag 27 juni 2005 22:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook overdrijven Stu
Ik heb geen natte dromen over mannenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben een ieders natte droom, maar dan beter![]()
Is dat nou aangenaam, veren bij jezelf naar binnen stekenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we dit even op de vrouwelijke helft van de wereldbevolking betrekkenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten welke gezegd mogen wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat nou aangenaam, veren bij jezelf naar binnen steken
Ik ook niet...quote:
Kennelijk vind ie dat lekker anders zou ie t niet zo zeggenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat nou aangenaam, veren bij jezelf naar binnen steken
Stu, we laten je in je waanquote:Op maandag 27 juni 2005 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten welke gezegd mogen worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |