ik weet juist een heleboel te vertellenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan toch? Dat je niets wist te zeggen weet ik veel![]()
Nog 4 weken geloof ikquote:
Damn, dat is ook balenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog 4 weken geloof ik
Dan ben ik 1 week vrij, dan werk ik 2 weken en dan ben ik 2 weken vrij![]()
Hoelang ga je en wat ga je doenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een maand??dan ben ik alweer terug van vakantie hoor
In ieder geval 1 weekquote:Op maandag 27 juni 2005 21:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Damn, dat is ook balenGing je nu nog wel op vakantie dan?
ik ga pas over 4 maandenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een maand??dan ben ik alweer terug van vakantie hoor
Begin eens met vertellenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet juist een heleboel te vertellen
Oke , tot straksquote:Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vertel het wel als je weer terug bent
Amerika bekijken en uitrusten van het werkquote:Op maandag 27 juni 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al plannen wat je gaat doen in de vakantie?
Dat laatste ligt behoorlijk voor de hand natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Amerika bekijken en uitrusten van het werk
nog niets geplandquote:Op maandag 27 juni 2005 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste ligt behoorlijk voor de hand natuurlijkMaar al gepland waar in Amerika je heen gaat?
eigenlijk wil ik ook nog wel naar de USA maar dat komt er voorlopig even niet van
Dat lijkt me logisch, heb ik ook wel s gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:33 schreef heijx het volgende:
Nog even terugkomen op het vernietigen van een geheugenkaart:
De wasmachine, zelfs op 60°, is daartoe niet geëigend.![]()
bedanktquote:Op maandag 27 juni 2005 21:33 schreef heijx het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:33 schreef heijx het volgende:
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 21:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hehe, nou ja, dan kunnen wij je niet helpen in ieder geval
Evening Leoniekequote:Op maandag 27 juni 2005 21:42 schreef leonieke het volgende:
Zoohoo![]()
* leonieke komt ff goeiendag zeggen
Alles goed hier?
Ja hoor, daar ook?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:42 schreef leonieke het volgende:
Zoohoo![]()
* leonieke komt ff goeiendag zeggen
Alles goed hier?
Yups de hoofdpijn begint eindelijk te verdwijnen dus ik kan nu beginnen uitgaanquote:
Het is hier de hele avond al vrij rustigquote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef leonieke het volgende:
En toen werd het rustig..
Mja jullie zijn natuurlijk zo onder de indruk van mijn komst, ik begrijp het wel
Ze vieren gewoon mijn verjaardagquote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier de hele avond al vrij rustig![]()
Op zich best wel, maar dat komt ook doordat het forum nogal kuren heeftquote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier de hele avond al vrij rustig![]()
We zijn gewoon sprakeloos van je adembenemende schoonheid.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef leonieke het volgende:
En toen werd het rustig..
Mja jullie zijn natuurlijk zo onder de indruk van mijn komst, ik begrijp het wel
Gefeliciteerd Leoniekequote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze vieren gewoon mijn verjaardag![]()
Gelijk hebben ze
Nieke!!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze
Net lag het er zelfs even uitquote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich best wel, maar dat komt ook doordat het forum nogal kuren heeft![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |