Hehe, ja dat wil welquote:Op maandag 27 juni 2005 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hehehe
188 watt subwoofer, ik denk dat de hele buurt kan gaan mee genieten
Jullie gaan je 1 jarig jubileum vierenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?![]()
Jammer zeg.
Ja inderdaad, ik heb dit topic 4 keer open staan om het een beetje bij te houdenquote:
Is dat zo erg dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dacht al dat je zo was weg gegaan.
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dacht al dat je zo was weg gegaan.
Jij werkt zeker van begin tot einde door zonder pauzequote:Op maandag 27 juni 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, buiten in de zon zitten kan je ook niet bepaald hard werken noemen ofwel
We zien wel hoe lang het duurtquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
En er was weer snelheid
vraag is uiteraard voor hoe lang nog
Nou nee, ik werk laatste drie weken van augustus alleen, de rest moet ik leren en herkansingen makenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij werkt zeker van begin tot einde door zonder pauze
Ik kan ook nog wel ff een 16 MB MMC-tje open maken trouwensquote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toen 16 mb flashgeheugen nog veel wasMaar je bent er in ieder geval wel zeker van dat niemand ooit nog bestanden ervan af haalt ja
Oja, dat is hetquote:Op maandag 27 juni 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou nee, ik werk laatste drie weken van augustus alleen, de rest moet ik leren en herkansingen makenMaar eerst volgende week op vakantie natuurlijk
Het is maar een weekje, maar heb er wel flink zin inquote:
Omdat jij hier bent wil niet zeggen dat alles voor jou bestemd is , je kan er op reageren.quote:
Ik boei toch niet en dat wist ik alquote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat jij hier bent wil niet zeggen dat alles voor jou bestemd is , je kan er op reageren.
Maar voor de rest ? boeie
Nog een maandjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |