Ach, wie de schoen past trekke hem aan zeg ik maar zoquote:
Open dan zelf een topicquote:Op maandag 27 juni 2005 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hou niet van stiekeme topic titels.
Doe normaal of doe niets![]()
Een bewuste spelfoutquote:Op maandag 27 juni 2005 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenavond allemaal
Heerlijk zomeravondje![]()
Spelfout in de TT trouwens. Wie is er stiekem Stuart?
Stiekem en Stiekum mag allebei, geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenavond allemaal
Heerlijk zomeravondje![]()
Spelfout in de TT trouwens. Wie is er stiekem Stuart?
Normaal is soms een nogal breed begripquote:Op maandag 27 juni 2005 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hou niet van stiekeme topic titels.
Doe normaal of doe niets![]()
Niet gelukt, het mag allebei zegt heijx net.quote:
Hey heijxman! De stand voor zondag as. staat op een man of zeven. We moeten maar even zien wat we met het eten doen. Denk niet dat reserveren nodig is. En mocht het overal vol zijn, dan moeten we de avond in op bitterballen en worstquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef heijx het volgende:
[..]
Stiekem en Stiekum mag allebei, geloof ik.ook hoi.
Hele lieve dudquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hou Speedertje! Mooi weer was het vandaag weer! Blijft dit zo?
Nou ja, er mag dan toch wel ergens een croquet verorberd worden?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hey heijxman! De stand voor zondag as. staat op een man of zeven. We moeten maar even zien wat we met het eten doen. Denk niet dat reserveren nodig is. En mocht het overal vol zijn, dan moeten we de avond in op bitterballen en worst![]()
Nou, ik hoef niets stiekums te doen hoor, unlike sum peoplequote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet gelukt, het mag allebei zegt heijx net.
Maar wat voor stiekems ga je doen?
Regenpak dan maarquote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
P.S: neem geen parapluu mee, dat komt je ten duur te staan
Absolument. En voor de fijnproevers is er nog altijd Le Macquote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef heijx het volgende:
[..]
Nou ja, er mag dan toch wel ergens een croquet verorberd worden?![]()
Aaah, het Schotsch qualiteitsrestaurant Le McDonald.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Absolument. En voor de fijnproevers is er nog altijd Le Mac
![]()
Dus je maakt wel zo'n TT, maar verder zeg je niets. Beetje flauw... Zo van "Ik heb lekker een geheimpje maar ik zeg lekker niets" en dan hopen dat iedereen er juist over begint?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik hoef niets stiekums te doen hoor, unlike sum people![]()
Fot all those Fok!-lassies and blokesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef heijx het volgende:
[..]
Aaah, het Schotsch qualiteitsrestaurant Le McDonald.![]()
Net als ik woensdag vrij wilde nemenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hele lieve dud
Heerlijk weer
Temp zijn hier goed
Morgen weer een prachtige dag.
Alleen in de namiddag volgt vanuit het zuiden de eerste (sluier)bewolking met later in de avond en nacht toenemende kans op fikse onweersbuien.
Deze regen/onweer hoort bij een koufront die woensdag over ons land trekt.
Dan de woensdag, een dag die je echt herfst kan noemen op temp en wind na.
Smorgens in het zuiden en midden van het land de nodige regen en onweersbuien, in het begin van de middag ook in het noorden.
Er kan lokaal zeer veel regen gaan vallen.
Hierbij is wateroverlast en schade die daardoor onstaat zeker mogelijk!
Ook is er kans op veel onweer (mogelijk blikseminslagen)
Kortom, een dag om binnen te blijfen.
P.S: neem geen parapluu mee, dat komt je ten duur te staan
Jij mag dat flauw vinden, dat is misschien juist wel weer komisch voor mijquote:Op maandag 27 juni 2005 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus je maakt wel zo'n TT, maar verder zeg je niets. Beetje flauw... Zo van "Ik heb lekker een geheimpje maar ik zeg lekker niets" en dan hopen dat iedereen er juist over begint?![]()
Je wordt steeds raadselachtiger... volgens mij wil je iets héél graag zeggen, maar durf je het niet...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag dat flauw vinden, dat is misschien juist wel weer komisch voor mij![]()
Jij kent me erg goed blijkt wel weerquote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je wordt steeds raadselachtiger... volgens mij wil je iets héél graag zeggen, maar durf je het niet...Kom op... je kan het Stu!!!!
Nee, helemaal niet... Maar niet zo onwijkend nu knul! Kom op, wees een vent, voor den draad ermede! Maak ons gek!quote:
Goed ideequote:
Soms ben je té cliché, jammer is datquote:Op maandag 27 juni 2005 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet... Maar niet zo onwijkend nu knul! Kom op, wees een vent, voor den draad ermede! Maak ons gek!
Heeey DKquote:
Na woensdag zou het weer weer opknappenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Net als ik woensdag vrij wilde nemen![]()
Ach nou ja, het zal vast wel weer opknappen daarna?
Ik zal proberen eraan te denken om het mee te nemenquote:
Donderdag redelijk weer.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Speedy! Doe eens vertellen, wat kunnen we voor donderdag verwachten?
Dat is alweer geen antwoord... moeilijk hè? Direct communiceren. Waarom doe je dat nooit?quote:
Beeetje!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Speedy! Doe eens vertellen, wat kunnen we voor donderdag verwachten?
Jij bent zo heerlijk ongeduldig en drammerig, gewoon leukquote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is alweer geen antwoord... moeilijk hè? Direct communiceren. Waarom doe je dat nooit?zo moeilijk doe ik toch niet? Ik scheld niet, ik doe je niets aan, ik maak geen amok, ik vraag alleen wat. Ik meen me te herinneren dat jij hier eens de 'directheid' propageerde. Nou, kom op dan?
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent zo heerlijk ongeduldig en drammerig, gewoon leuk![]()
Nu begin je écht simpel te worden zegquote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?![]()
Jammer zeg.
Dat heb ik niet nodig, dat doe je zelf alquote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga even aan den maaltijd!
@ Stu: het was zeer vermakelijk je zo te zien draaienDank je wel voor een kwartiertje lol achter mijn computer
![]()
En nu kun je gerust weer heel stoer na gaan trappen met je korte beentjes, want ik ben even weg.![]()
Tot later allemaal, even eten eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |