Weet ik niet , ik ben geen kenner, weet echt niet hoe iemand anders werkt.quote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik hoor vrij weinig over het werk zelf, alleen hele verhalen over het koffie drinkenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet , ik ben geen kenner, weet echt niet hoe iemand anders werkt.
zeker niet als ik er zelf niet bij ben![]()
Aha, je denkt gelijk dat iedereen dan zoals je moeder werktquote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik hoor vrij weinig over het werk zelf, alleen hele verhalen over het koffie drinken
Yep, het werkt nog wel inderdaadquote:
Nee, beter nog kan je ze gewoon vernietigenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou ze echt niet zomaar weg gooien![]()
Wie weet bij wie het in de handen valt
Toen 16 mb flashgeheugen nog veel wasquote:Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, beter nog kan je ze gewoon vernietigen
Gewoon openmaken, zit (bij CF althans) gewoon een printplaatje in met wat chips erop. En dan steek je daar een paar keer met een schroevendraaier in als je ECHT zeker wil zijn dat niemand je foto's ooit nog terughaalt
Of een groot mes, dat kan ook
Mooi project Flashquote:Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, beter nog kan je ze gewoon vernietigen
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, je denkt gelijk dat iedereen dan zoals je moeder werkt
hey da's een goed planquote:
Subwoofer tegen de muur, gaat het helemaal goed komenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:48 schreef SpeedyGJ het volgende:Fles
Ik ga mijn buren terug plagen.
[afbeelding]
Dat is bij deze setje niet nodig hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Subwoofer tegen de muur, gaat het helemaal goed komenDoe ik ook wel vaak, mn buurmeisje zet vaak, net als ik, de muziek stevig aan
Kan ik wel waarderen, want dan heb ik geen gezeik als ik hetzelfde doe.. Moet trouwens weer een nieuwe subwoofer halen, die ik nu heb is kapot, trilde van mn kast af
niksquote:
Ik zei niets over een bakkiequote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zei net zelf dat je werkt door buiten in de zon te zitten met een bakkie
Maar er zijn echt wel mensen die wel hard werkt, misschien werk je stiekem toch wél hard
'deze setje'quote:Op maandag 27 juni 2005 20:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is bij deze setje niet nodig hoor![]()
Nou ja, buiten in de zon zitten kan je ook niet bepaald hard werken noemen ofwelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei niets over een bakkie![]()
Ik heb nooit gezegd niet hard of wel hard te werken
Hehehequote:Op maandag 27 juni 2005 20:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'deze setje'![]()
maar goed, tegen de muur geeft meestal nét dat beetje extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |