Gaat goed met die nieuwe serversquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:56 schreef leonieke het volgende:
Hehe Thx enzoen kusjes zijn natuurlijk altijd goed eh Fles
![]()
![]()
* Stuart geeft ook paar aan Leoniekequote:
Retardquote:
Totdat ze mij zietquote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RetardZe is al van mij hoor
He niekje?
quote:
@ Stu: ja dat blijkt welquote:
Ik ben toch al minder online aan het komenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
@ Stu: ja dat blijkt welMaar het is pas een paar dagen zo, geen idee wat er is..
@ leonieke: het zal echt nog wel een keer of wat gebeuren vanavond, tenminste: daar ga ik wel van uit
Ik heb het afgelopen paar weken lekker rustig aan gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Stuart het volgende:
Gewoon 4 hele dagen heb ik niet gepost hier op het forum
Het was lekker om even niet op het forum te komen![]()
Afgelopen week had ik maar 200 postsquote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen paar weken lekker rustig aan gedaanBeviel ook wel goed, lijkt net alsof je echt een leven hebt dan: wow
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen paar weken lekker rustig aan gedaanBeviel ook wel goed, lijkt net alsof je echt een leven hebt dan: wow
![]()
Ik zal deze week ook wel wat minder online zijn dan dit weekend enzo.. Moet nog weer van alles halen in den landen (heb op 2 feestjes mn 2 discmans laten liggen; moet ik nog halen voor ik op vakantie ga) en volgende week ben ik dan eindelijk op vakantie natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben toch al minder online aan het komen![]()
Ja hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RetardZe is al van mij hoor
He niekje?
Helemaal goed manquote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zal deze week ook wel wat minder online zijn dan dit weekend enzo.. Moet nog weer van alles halen in den landen (heb op 2 feestjes mn 2 discmans laten liggen; moet ik nog halen voor ik op vakantie ga) en volgende week ben ik dan eindelijk op vakantie natuurlijk![]()
Ik heb het al druk zat als ik over straat loopquote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
![]()
![]()
maar stuart, je kan altijd proberen om me voor jou te winnen eh
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Afgelopen week had ik maar 200 posts
Dat heb ik vaak zat per dag gehad, maar ik ben mijn leven aan het beteren![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het al druk zat als ik over straat loop![]()
Stoerquote:
Ik begrijp je zoals je begrepen wilt worden hoorquote:
Hoe is datquote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp je zoals je begrepen wilt worden hoor
Daar ben ik blij om Flashquote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp je zoals je begrepen wilt worden hoor
quote:
Ik ben een ieders natte droom, maar dan beterquote:Op maandag 27 juni 2005 22:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook overdrijven Stu
Ik heb geen natte dromen over mannenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben een ieders natte droom, maar dan beter![]()
Is dat nou aangenaam, veren bij jezelf naar binnen stekenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we dit even op de vrouwelijke helft van de wereldbevolking betrekkenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten welke gezegd mogen wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat nou aangenaam, veren bij jezelf naar binnen steken
Ik ook niet...quote:
Kennelijk vind ie dat lekker anders zou ie t niet zo zeggenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat nou aangenaam, veren bij jezelf naar binnen steken
Stu, we laten je in je waanquote:Op maandag 27 juni 2005 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten welke gezegd mogen worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |