Je wordt steeds raadselachtiger... volgens mij wil je iets héél graag zeggen, maar durf je het niet...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag dat flauw vinden, dat is misschien juist wel weer komisch voor mij![]()
Jij kent me erg goed blijkt wel weerquote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je wordt steeds raadselachtiger... volgens mij wil je iets héél graag zeggen, maar durf je het niet...Kom op... je kan het Stu!!!!
Nee, helemaal niet... Maar niet zo onwijkend nu knul! Kom op, wees een vent, voor den draad ermede! Maak ons gek!quote:
Goed ideequote:
Soms ben je té cliché, jammer is datquote:Op maandag 27 juni 2005 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet... Maar niet zo onwijkend nu knul! Kom op, wees een vent, voor den draad ermede! Maak ons gek!
Heeey DKquote:
Na woensdag zou het weer weer opknappenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Net als ik woensdag vrij wilde nemen![]()
Ach nou ja, het zal vast wel weer opknappen daarna?
Ik zal proberen eraan te denken om het mee te nemenquote:
Donderdag redelijk weer.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Speedy! Doe eens vertellen, wat kunnen we voor donderdag verwachten?
Dat is alweer geen antwoord... moeilijk hè? Direct communiceren. Waarom doe je dat nooit?quote:
Beeetje!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Speedy! Doe eens vertellen, wat kunnen we voor donderdag verwachten?
Jij bent zo heerlijk ongeduldig en drammerig, gewoon leukquote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is alweer geen antwoord... moeilijk hè? Direct communiceren. Waarom doe je dat nooit?zo moeilijk doe ik toch niet? Ik scheld niet, ik doe je niets aan, ik maak geen amok, ik vraag alleen wat. Ik meen me te herinneren dat jij hier eens de 'directheid' propageerde. Nou, kom op dan?
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent zo heerlijk ongeduldig en drammerig, gewoon leuk![]()
Nu begin je écht simpel te worden zegquote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me leuk vind. Sterker, ik denk dat je eigenlijk heel graag door mij uitgenodigd had willen worden voor zondag. Dat zit je dwars hè?![]()
Jammer zeg.
Dat heb ik niet nodig, dat doe je zelf alquote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga even aan den maaltijd!
@ Stu: het was zeer vermakelijk je zo te zien draaienDank je wel voor een kwartiertje lol achter mijn computer
![]()
En nu kun je gerust weer heel stoer na gaan trappen met je korte beentjes, want ik ben even weg.![]()
Tot later allemaal, even eten eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |