Gecondoleerd Bequote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is stiekem ook best wel warm. Mijn oma is zaterdag overleden en is vandaag teruggebracht naar haar eigen kamer (ze moest eerst diepgekoeld worden voor ze thuis opgebaard kon worden) maar die koeling moet nog best aanpoten zeg maar.
Gecondoleerd BEquote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is stiekem ook best wel warm. Mijn oma is zaterdag overleden en is vandaag teruggebracht naar haar eigen kamer (ze moest eerst diepgekoeld worden voor ze thuis opgebaard kon worden) maar die koeling moet nog best aanpoten zeg maar.
Het wordt weerlicht beetje kouder.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
DIt weer mag echt wel een poosje blijven
Gecondoleerd.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook nooit een keer goedquote:
Mwoah... hard... 88 jaar oud is geen 'schande' zeg maar. Toch?quote:
Té nat waarschijnlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is ook nooit een keer goed
Wedde, woensdag gaan ze allemaal klagen
Gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... hard... 88 jaar oud is geen 'schande' zeg maar. Toch?
Oud, onverklaarbare pijn in handen en knieeen en behoorlijk dementerend...
Nee, ik heb er wel vrede mee hoor.
Zal me niks verbazen, straten onder water enzoquote:
N.Pquote:
Ik heb Photorescue jaquote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De zwarte kat , of hoe heet dat programma er opaf sturen![]()
Heb je zelf niet zo'n programmatje die alles terug kan halen op zo'n kaartje?
Als je wat dichter in de buurt woonde had ik er wel even voor je naar gekeken, was zo gepiept.
Wist je gelijk of er nog meer op heeft gestaan![]()
Okequote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Photorescue jaen ik heb meteen heel het kaartje gescreend
maar meer dan 6 hebben er nooit opgestaan
Ook niet in Expert-modus.
Die andere 898 zijn dan kennelijk op andere kaartjes gemaakt
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, straten onder water enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |