abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28255428
hoi,
ik ga morgen met een meisje zwemmen. dit is mijn allereerste date met een meisje en ik ben best zenuwachtig. ik heb helemaal geen ervaring eigenlijk met meisjes, ook op school praat ik bijna nooit met ze, en zij ook nooit met mij. ik ben best verlegen en heb niet een heel goed zelfbeeld.
ik hoop wel dat het leuk wordt morgen natuurlijk maar ik ben bang dat het eigenlijk niks wordt omdat ik niks durf. ik wil ook wel met haar kussen, maar ik heb dat nog nooit gedaan en ben bang dat het dan misschien niet goed gaat. daarom weet ik niet of ik het wel wil.
hoe kan ik het nou het beste aanpakken? wat moet ik wel doen en wat niet? zal ik proberen samen met haar te gaan omkleden enz? waar moet ik allemaal over praten, ben bang dat het gesprek stil valt enz.

ik heb ook niet echt een lekker lichaam, zou ze dat erg vinden?

bedankt
pi_28255697
weet echt niemand iets? voor morgen moet ik eigenlijk het weten allemaal. :s
pi_28255713
blijf jezelf, praat interessant, luister naar haar en maak geen move op haar.

niet zoenen, niet omkleden met haar weet ik veel. niet op de eerste date gozer!

veel succes, en dat lichaam is echt niet zon probleem als je innerlijk erg goed is (bij de meeste meiden)
pi_28255715
dat je een date me haar hebt wil al wat zeggen, dat ze je iig geen hopeloze kneus vind.
is het voor haar ook de eerst keer? zoja dan heb je niks te vrezen. ze is net zo'n noob als jij in het gebeuren. dus doe alsof je vaker date's gehad hebt en neem het voortouw in handen.
niet meteen met haar omkleden dat komt later wel. (mits je het niet verneukt)

mocht ze meer ervaring dan jij hebben laat jij je op sleeptouw nemen. meisjes vinden eht meestal wel schattig als een jongen nog een beetje onervaren is.

mocht mocht het gesprek stilvallen stel dan voor om wat te gaan doen, merk het wel snel genoeg op dat je niks meer te zeggen hebt anders valt er zon stomme stilte.

kussen/zoenen gaat meestal vanzelf, dring het niet te veel op anders lijk je zo hopeloos. je kan wel per ongeluk jou lippen dicht bij haar lippen brengen en kijken wat er gebeurd. doe dit natuurlijk niet in het begin van je date maar een beetje aan het einde.

je kan over van alles praten. zolang je het maar niet over eventuele exen gaat hebben zit het meestal wel goed. zoek eens op date binnen fok en je vind een breed scala aan onderwerpen.

dat je geen lekker lichaam hebt mag niet boeien. ik zie er zelf ook niet superlekker uit maar heb genoeg meisjes "gehad" (nofi vrouwen).
misschien als je niet zo zeker bent van je uiterlijk dat je beter niet als eerste date gaat zwemmen. dan hoef je je daar minder zorgen over te maken. (maar je ziet nou wel meteen wat je in huis haalt )

het gaat er vooral om dat je jezelf bent mocht je een lange relatie willen. wil je gewoon voor een weekje of avondje wat kan je best voor iemand anders voordoen. maar later zal je dan zeker door de mand vallen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_28255742
het maakt me niet zoveel uit wat het met haar wordt, meer belangrijk is gewoon dat ik dan wel eindelijk een keer iets met een meisje heb gehad.

en dus gewoon mezelf blijven, helemaal geen gekke dingen doen en niet zo erg aandringen?

en zij wilde eigenlijk gaan zwemmen en ik was allang blij dat ze iets met me wilde gaan doen. dus ik had ook niet echt keus ofzo, vond het allang goed.

ik zal morgen wel posten hoe het was en wat er allemaal is gebeurd.
  zondag 26 juni 2005 @ 21:44:35 #6
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_28255750
hehe, spannend

anyway, probeer te relaxen, zie wat er gebeurt. samen omkleden zou ik pas doen als je gezoend hebt, tenzij ze aangeeft direct samen te willen omkleden. als zij net zo ervaren is als jij dan denk ik eigenlijk dat ze er van terug zal schrikken. stel het dus niet voor in ieder geval.
om te kletsen moet je gewoon kijken wat je gemeen hebt. bijna vakantie, zelfde school, waar ga je heen van de zomer, koetjes en kalfjes dus.

voor de rest kun je haar misschien een beetje plagen. in de buurt van water maak ik altijd wel wat "slachtoffers"
let wel goed op of ze het niet leuk vindt. doorgaan met -insert watergrap naar keuze- als ze afknapt zorgt geheid voor een mislukking.

succes
  zondag 26 juni 2005 @ 21:48:47 #7
14320 TR08
pi_28255788
hoe leuk vind je haar trouwens?
pi_28255823
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef tr08 het volgende:
hoe leuk vind je haar trouwens?
niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehad
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef geqxon het volgende:
het maakt me niet zoveel uit wat het met haar wordt, meer belangrijk is gewoon dat ik dan wel eindelijk een keer iets met een meisje heb gehad.
pi_28255830
als je bang bent dat het gesprek stil valt; bedenk iets dat jullie gemeen hebben. kan sport zijn, hobby, opleiding whatever.
verder succes enzo.
pi_28255868
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef wolkje het volgende:

[..]

niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehad
volgens mij is dat meer de onzekerheid dat het niet gaat lukken (wat dikke onzin is). komt vast allemaal wel goed.

overigens vind ik het zelf een beetje kansloos om op een eerste date te gaan zwemmen, maargoed wel origineel idee verder .
  zondag 26 juni 2005 @ 21:55:39 #11
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_28255923
weet je haar interesses? zo ja: zie daar een prachtig gespreksonderwerp!
of anders zijn er altijd films, tv programma's e.d waar je leuk over kunt oowehoeren.
maar als t echt klikt, dan komt er meestal vanzelf een leuk gesprek.
anywayz: succes morgen!

ach en wat dat lichaam betreft: ik ben ook geen gespierde adonis, maar heb al drie jaar een mooie lieve vriendin!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 26 juni 2005 @ 21:57:01 #12
14320 TR08
pi_28255956
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef sport_life het volgende:

-knip-
overigens vind ik het zelf een beetje kansloos om op een eerste date te gaan zwemmen, maargoed wel origineel idee verder .
het is origineel en daarmee niet kansloos
ik vind het een prima plan eigenlijk
  zondag 26 juni 2005 @ 21:58:45 #13
94516 oorsmeer
hè gatver!
pi_28256005
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef tr08 het volgende:

[..]

het is origineel en daarmee niet kansloos
ik vind het een prima plan eigenlijk
zwemmen is juist een prima 1e date
als het wat minder gaat (het gesprek loopt niet lekker oid) kun je lekker ff wedstrijdjes onder water zwemmen gaan doen (hoef je toch nix te zeggen) of een paar keer lekker losgaan in de glijbaan

afleiding genoeg

ik ben trouwens nu wel redelijk benieuwd naar hoe de date gaat lopen
Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
pi_28256087
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
pi_28256098
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn

succes!
pi_28256111
gewoon je zelf zijn, er was een tijd dat ik nog nooit gezoend had met een meisje (ik was toen 12.. maarja dat is voor iedereen anders he) gewoon aardig doen.. misschien trakteren op een ijsje? en niet meteen van zoenen uitgaan.
pi_28256133
en onzeker over je lichaam moet je al helemaal niet zijn, dan maakt je alleen maar zenuwachtiger, en als ze daar op let.. is ze jou ook niet waard hoor
  zondag 26 juni 2005 @ 22:04:55 #18
14320 TR08
pi_28256169
neem trouwens als het kan iets lekkers mee voor zijn tweeen
niet overdadig en duur of zo, gewoon iets lekkers te kanen dat goed blijft in de zon
pi_28256221
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
ahzo.
pi_28256238
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn

succes!
ik ben 16 en zij wordt over een paar weken 16. ik weet niet echt of ze heel veel ervaring heeft met jongens. eigenlijk helemaal niet, ik zal het wel moeten afwachten.
pi_28256247
waar ken je dit meisje eigenlijk van? school?
  zondag 26 juni 2005 @ 22:08:08 #22
25929 Diaboluzzz
Blanes 2003 was über
pi_28256254
rofl geqxon heeft iemand je account gehacked of ben je weer uit op een reeks mega foto soeps?
caution, there is a madman staring at you
pi_28256263
doe gewoon, net als dat je met vrienden weggaat. zorg alleen dat je netjes bent (niet boeren enzo) en luister naar haar. dan komt het vanzelf wel goed. als je wat wilt vertellen, probeer dan niet onderwerpen te mijden waarin jij geinteresseerd bent.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_28256274
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:04 schreef tr08 het volgende:
neem trouwens als het kan iets lekkers mee voor zijn tweeen
niet overdadig en duur of zo, gewoon iets lekkers te kanen dat goed blijft in de zon
we gaan niet naar buiten, we gaan naar center parcs, dus we zitten overdekt.
pi_28256321
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef diaboluzzz het volgende:
rofl geqxon heeft iemand je account gehacked of ben je weer uit op een reeks mega foto soeps?
wat bedoel jij nou weer
pi_28256385
ben benieuwd naar de afloop. hoop dat het wat wordt. tevens tvp
pi_28256393
en vooral geen erectie krijgen.
pi_28256394
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:

succes!
zoek jij nog een date ?
pi_28256401
do's
  • kom goed voor de dag (geschoren ,fris, geurtje op)
  • neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen.
  • neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren.
  • wees gewoon jezelf
  • koop wat lekkers voor jullie twee.

don'ts
  • gelijk met haar omkleden.
  • asociaal gedragen (boeren na een grote slok cola)
  • alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen)
  • ♥ K, N, R en F ♥
    pi_28256425
    sta open voor alles, vraag alles aan haar, plaats een foto van haar...
    Nothing to see here, carry on
    pi_28256454
    je moet gewoon jezelf blijven en de dingen vooral niet forceren.
    ga gewoon gezellig zwemmen, maak je niet druk maar laat je gevoel leiden.

als jij relaxt bent is zij dat waarschijnlijk ook!
    pi_28256471
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef sc0rpi0n het volgende:
    do's
  • neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen.
  • neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren.
  • wees gewoon jezelf
  • zorg dat al je nagels mooi geknipt zijn
  • doe eventueel een foto van je zusje nichtje in je portomonee (vind ze schattig)

dont's
  • alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen)
  • praat niet teveel over school
  • praat nooit over fok
  •   zondag 26 juni 2005 @ 22:15:33 #33
    25929 Diaboluzzz
    Blanes 2003 was über
    pi_28256479
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef tonks het volgende:

[..]

wat bedoel jij nou weer
    ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.net

dildo, foto, banaan, pistool en dan een beetje gaan fotoshoppen heeft een topic van kweet wel niet hoeveel delen opgeleverd.
    2x raden wie de hoofdrolspeler was?, ik denk dat dit draadje een hoog hoax gedeelte heeft
    caution, there is a madman staring at you
    pi_28256535
    laten we ervan uit gaan dat de date doorgaat dus ontopic reageren graag.

check ff je teennagels en zorg dat die niet te lang zijn.
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_28256696
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef diaboluzzz het volgende:

[..]

ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.net

dildo, foto, banaan, pistool en dan een beetje gaan fotoshoppen heeft een topic van kweet wel niet hoeveel delen opgeleverd.
    2x raden wie de hoofdrolspeler was?, ik denk dat dit draadje een hoog hoax gedeelte heeft
    wat heeft dat er nou weer mee te maken heb het niet gezien ofzo en weet ook niet waar het om ging, maar om dat topic zeg jij dat dit een grap is?

geloof jij niet dat er ook gewoon zulke mensen rondlopen die het gewoon niet zo goed kunnen regelen met een meisje

kan je zo een voorbeeld geven van mensen met zulke topics.
      zondag 26 juni 2005 @ 22:51:50 #36
    86655 Halfgedraaide
    Ik kan alles!
    pi_28257615
    het belangrijkste dat ik je kan meegeven is ben eerlijk.

en nee niet zo eerlijk dat je haar gaat lopen afzeiken of de date gaat lopen afzeiken. maar ben zo eerlijk en geef aan dat het je eerst date is. zeg wanneer er een stilte valt, zeg dat je haar leuk vind etc etc. als je nog heel jong bent kan het zijn dat een meisje daar absoluut niet mee om kan gaan. maar dat merk je snel genoeg. als je dat merkt plan b: ben gewoon jezelf.
      zondag 26 juni 2005 @ 23:04:36 #37
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_28257925
    quote:
    don'ts
  • alleen over je eigen zaken praten
  • Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
    pi_28258637
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 21:36 schreef mute_me het volgende:
    misschien als je niet zo zeker bent van je uiterlijk dat je beter niet als eerste date gaat zwemmen. dan hoef je je daar minder zorgen over te maken. (maar je ziet nou wel meteen wat je in huis haalt )
    volgens mij is het juist wel goed om op de eerste date te gaan zwemmen, dan is ie voortaan (tenzij ze wegrent als ze hem ziet, maar daar ga ik niet vanuit) een stuk minder onzeker over zijn uiterlijk.
    pi_28263513
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 23:04 schreef vbmot het volgende:

[..]

hahahahha
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_28265976
    nou ben wel benieuwd hoe de date is gegaan eigenlijk? .
    pi_28266403
    je moet vingeren op de eerste date anders vertelt ze tegen al haar vriendinnen dat je haar niet gevingerd hebt en dan ga je af voor het hele dorp.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      maandag 27 juni 2005 @ 11:10:14 #42
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_28266461
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef yottabrain het volgende:
    voordeel van zwemmen he, je kan meteen in koud water springen
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_28266515
    ik moet er niet aan denken dat ik ga zwemmen op een eerste date. laat staan dat de jongen denkt om in hetzelfde hokje om te kleden.
    Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
      maandag 27 juni 2005 @ 11:16:13 #44
    80718 _PlastikMan
    Disconnect my brain
    pi_28266620
    3,4-methylenedioxymethamphetamine _O_
      maandag 27 juni 2005 @ 11:17:39 #45
    54845 clowncloon
    Oppervlakkigheid troef
    pi_28266653
    wees jezelf. als ze je leuk vind...ok. zo niet...pech gehad en doorgaan met je leven.
    Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
    Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
      maandag 27 juni 2005 @ 11:20:41 #46
    22010 evil_cupido
    Oes Kirchroa!!!
    pi_28266731
    blijf jezelf, toon interesse in haar, doorvragen op wat ze vertelt enzo, zo houd je meteen het gesprek lopende... doe je niet anders voor dan je bent enzo... dan komt het wel goed...

en
    quote:
    maak geen move op haar.
    dat voel je wel aan hoe het loopt... misschien wel, misschien niet
    En hoe voelt u zich nu?
    pi_28266765
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 11:12 schreef avani het volgende:
    ik moet er niet aan denken dat ik ga zwemmen op een eerste date. laat staan dat de jongen denkt om in hetzelfde hokje om te kleden.
    iid gezellig samen omkleden, welja waarom niet joh ik zie dat hoofd van haar al voor me als ie met haar mee het kleedhokje inloopt: " uhh... .."
    pi_28268279
    gewoon jezelf blijven, niet voordoen als iemand dat je niet bent. stel ze vind je leuk als je je anders voor doet... dan moet je blijven spelen... tot de dood je scheid ... ben gewoon jezelf en doe wat je normaal ook doet... niet meer niet minder.
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
      maandag 27 juni 2005 @ 12:14:10 #49
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_28268311
    quote:
    do's
  • wees gewoon jezelf
  • koop wat lekkers voor jullie twee.

don'ts
  • tip van joey... luister nooit naar dit soort lijstjes... joey gaat zo vaak ongeschoren op date...
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 12:14:40 #50
    47213 ArmaniMania
    pi_28268326
    het lijkt wel of the bloodhoundfromhells uit de lucht komen vallen, a goddamn invasion.
    pi_28268490
    luisteren naar haar.
    veel vragen stellen en alles wat ze vertelt interessant vinden.
    tevens weet je over alles wat ze vertelt een hoop af.
    Motto: Eens is ook dit voorbij...
    Red een boom - eet een bever!
    pi_28268556
    *spanning* ik ga relaxt met bakje koffie dit topic in de gaten houden hoop dat het wat wordt jongen. tip achteraf, als het wat leuk gaat en jullie verder niet hebben gezoend gewoon nog een sms'je sturen dat je het leuk vond en dat je haar snel weer wil spreken. nooit overdreven gaan doen is de sleutel.
      maandag 27 juni 2005 @ 12:21:55 #53
    88139 JoeyT
    pi_28268561
    edit:
    offtopic, irrelevant en onnodig.

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 27-06-2005 12:22:56 ]
      maandag 27 juni 2005 @ 13:41:49 #54
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_28271415
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef mighty_myte het volgende:
    luisteren naar haar.
    nee dat schiet op. zit je straks met een meid die denkt dat je haar heel interessant vindt terwijl ze eigenlijk niks boeiends te melden heeft
      maandag 27 juni 2005 @ 13:43:45 #55
    88139 JoeyT
    pi_28271494
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef joeyt het volgende:
    edit:
    offtopic, irrelevant en onnodig.
    zo irrelevant was t niet cc... armani heeft hier commentaar op anderen terwijl hij zelf ook niet echt een voorbeeld is...
    pi_28271556
    haha! eens moet de eerste keer wezen, vooral niet geforceerd dingen doen, en als je gaat zwemmen, ga dan niet met je handen over elkaar zitten terwijl je loopt e.d. maar juist relaxed rustig naast je laten hangen. tip; doe een zwembroek aan en geen zwemslip, dat is weer uit den boze.

toon intresse in wat ze te melden heeft, en ga niet continue over jezelf lullen, maar gewoon over alledaagse dingen. zoek gelijkenissen en praat daarover, die ene serie of die ene film. over wat je wilt worden en waarom, etc.
    mocht het komen tot een kus niet meteen die tong erin rammen
      maandag 27 juni 2005 @ 13:45:46 #57
    88139 JoeyT
    pi_28271579
    quote:
    luisteren naar haar.
    meen je dit nou serieus??? dat meisje denkt op een gegeven moment dan ook dat je 1 of andere slijmerige loser bent. als je iets niet boeiend vindt dan mag je dat best zeggen...
    als iemand bij mij een saai onderwerp aansnijdt dan begin ik toch echt wel over wat leukers...
      maandag 27 juni 2005 @ 13:48:54 #58
    114120 gigant
    bringt Bewegung in die Sache
    pi_28271698
    quote:
    luisteren naar haar.
    ik kijk altijd rond als een vrouw verhalen verteld, lekker naar andere mensen kijken, dit werkt veel en veel beter.
    "Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
    "Ich mach Menschen glücklicher!"
    "Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
      maandag 27 juni 2005 @ 13:50:15 #59
    88139 JoeyT
    pi_28271742
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef gigant het volgende:

[..]

ik kijk altijd rond als een vrouw verhalen verteld, lekker naar andere mensen kijken, dit werkt veel en veel beter.
    ff op je horloge kijken werkt ook best goed :p
      maandag 27 juni 2005 @ 13:53:39 #60
    114120 gigant
    pi_28271841
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef joeyt het volgende:

[..]

ff op je horloge kijken werkt ook best goed :p
    gesprekken altijd afkappen, en andere dingen gaan doen. heerlijk, vrouwen die achter jou aankomen huppelen.
    pi_28271965
    ook belangrijk: áls het een leuke date was én je wil nog een keer afspreken, minstens twee dagen absolute radiostilte.
      maandag 27 juni 2005 @ 14:00:00 #62
    114120 gigant
    pi_28272061
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef lexie het volgende:
    ook belangrijk: áls het een leuke date was én je wil nog een keer afspreken, minstens twee dagen absolute radiostilte.
    mwah, dat wordt nogal overschat eigenlijk. ligt eraan hoe je het brengt.
      maandag 27 juni 2005 @ 14:00:04 #63
    103993 AndreB.
    fok is retecool
    pi_28272062
    jij hebt de touwtjes in handen, laat haar zichzelf maar eens zorgen dat jij haar leuk vindt
    Wat is Fok?
      maandag 27 juni 2005 @ 14:01:10 #64
    114120 gigant
    pi_28272101
    wat wel héél belangrijk is: zeg nooit tegen haar dat je haar leuk vindt. nooit doen!

beantwoorde alle vragen die vrouwen stellen nooit met ja of nee. tenzij het echt nee is.
      maandag 27 juni 2005 @ 14:03:58 #65
    88139 JoeyT
    pi_28272192
    pfff al die regeltjes... ik zeg ja of nee wanneer ik wil... ik laat diezelfde avond wat horen als ze leuk is...
    pi_28272328
    met zoveel 'geweldige adviezen' moet het wel goed gaan.

wat een tegenstellingen!
      maandag 27 juni 2005 @ 14:39:20 #67
    54845 clowncloon
    Oppervlakkigheid troef
    pi_28273258
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 14:01 schreef gigant het volgende:
    wat wel héél belangrijk is: zeg nooit tegen haar dat je haar leuk vindt. nooit doen!

beantwoorde alle vragen die vrouwen stellen nooit met ja of nee. tenzij het echt nee is.
    pfff wat een waanzin. je kan gewoon communceren hoor met een vrouw..alsof het een echt mens is...ook met ja en nee. nerd.
    Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
    Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
    pi_28274954
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef #ANONIEM het volgende:
    *spanning* ik ga relaxt met bakje koffie dit topic in de gaten houden hoop dat het wat wordt jongen. tip achteraf, als het wat leuk gaat en jullie verder niet hebben gezoend gewoon nog een sms'je sturen dat je het leuk vond en dat je haar snel weer wil spreken. nooit overdreven gaan doen is de sleutel.
    casanova is speaking!
    "Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
    - Michele Sciacca
    pi_28275173
    toch ff meelezen, ook voor mij nuttig topic...
      maandag 27 juni 2005 @ 15:54:11 #70
    114120 gigant
    pi_28275375
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 14:39 schreef clowncloon het volgende:

[..]

pfff wat een waanzin. je kan gewoon communceren hoor met een vrouw..alsof het een echt mens is...ook met ja en nee. nerd.
    je snapt de hele bedoeling niet. het werkt voor iedereen anders maar ik houd het graag "spannend". zij hoeft echt niet alles te weten, en er zijn andere antwoorden dan ja of nee hoor zoniet, dan mis jij een boel communicatieve vaardigheden.

het is meer in de zin van dat ze niet snel alles over jou hoeven te weten, en jij toch lichtelijk, hoe zal ik het zeggen, mysterieus blijft. ook al klinkt dit nogal overdone, maar misschien begrijp je het of ga je het ooit begrijpen.
      maandag 27 juni 2005 @ 15:58:01 #71
    114120 gigant
    pi_28275486
    schiet me er nog één te binnen. vragen beantwoorden met een vraag.

tijdje terug zat ik te eten in een "luchtent" was wat aan het lezen, je weet wel die blaadjes die daaro op tafel liggen. totdat er een vrouw vroeg, "wat ben je aan het lezen", waarop ik antwoorde "wat ga je doen vanavond?".
    waarop zij antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.

begin goed, eind goed.
    pi_28275522
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef gigant het volgende:

je snapt de hele bedoeling niet. het werkt voor iedereen anders maar ik houd het graag "spannend". zij hoeft echt niet alles te weten, en er zijn andere antwoorden dan ja of nee hoor zoniet, dan mis jij een boel communicatieve vaardigheden.

het is meer in de zin van dat ze niet snel alles over jou hoeven te weten, en jij toch lichtelijk, hoe zal ik het zeggen, mysterieus blijft. ook al klinkt dit nogal overdone, maar misschien begrijp je het of ga je het ooit begrijpen.
    ben het op zich met je eens maar op een gegeven moment is duidelijkheid wel gepast denk ik. maargoed dat is pas in een later stadium, op je eerste paar dates kun je het gewoon spannend houden
    "Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
    - Michele Sciacca
    pi_28275570
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef gigant het volgende:

tijdje terug zat ik te eten in een "luchtent" was wat aan het lezen, je weet wel die blaadjes die daaro op tafel liggen. totdat er een vrouw vroeg, "wat ben je aan het lezen", waarop ik antwoorde "wat ga je doen vanavond?".
    waarop zei antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.

begin goed, eind goed.
    haha komisch en droog maar wel goed!
    "wat ben je aan het lezen" doet me denken aan de film 'heat' met de niro en pacino daar vroeg een vrouw ook zoiets en dat werd toen
    toevallig gisteren nog gekeken
    - Michele Sciacca
      maandag 27 juni 2005 @ 16:03:38 #74
    114120 gigant
    pi_28275622
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

ben het op zich met je eens maar op een gegeven moment is duidelijkheid wel gepast denk ik. maargoed dat is pas in een later stadium, op je eerste paar dates kun je het gewoon spannend houden
    maar dat ligt ook aan de bedoeling van je eigen dates. ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatie
    pi_28275696
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef yottabrain het volgende:
    daarom trek ik er altijd een strakkere boxer onder, dan zien ze het niet.

zo vertelde mijn ex toen we aan het zwemmen dat ze vroeger een zwemfeestje gaf, en daar een jongen bij was die een stijve kreeg.
    maar zij had niet door dat ik ook een enorme stijve had
    pi_28275771
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 16:03 schreef gigant het volgende:

maar dat ligt ook aan de bedoeling van je eigen dates. ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatie
    klopt ja... maar vrouwen kunnen daar nog wel is gevoelig voor zijn.
    heb het pas nog gemerkt
    - Michele Sciacca
      maandag 27 juni 2005 @ 16:14:24 #77
    114120 gigant
    pi_28275964
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

klopt ja... maar vrouwen kunnen daar nog wel is gevoelig voor zijn.
    heb het pas nog gemerkt
    het hoeft niet, er zijn genoeg vrouwen die alleen seks ook goed vinden. gewoon aanpakken en van je fouten leren, gewoon blijven proberen dat komt alles goed
    pi_28276010
    quote:

[..]

ik ben het met je eens
    als je meteen teveel verteld vinden ze je niet meer 'interesant' als je mysterieus blijft willen ze altijd meer van je weten
    My life is mine, My right is mine
    pi_28276417
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef gigant het volgende:

het hoeft niet, er zijn genoeg vrouwen die alleen seks ook goed vinden. gewoon aanpakken en van je fouten leren, gewoon blijven proberen dat komt alles goed
    jep
    hoe meer ervaring hoe beter
    - Michele Sciacca
    pi_28279628
    zal hij nog aan het zwemmen zijn?
      maandag 27 juni 2005 @ 18:20:09 #81
    88139 JoeyT
    pi_28279780
    quote:

waarop zij antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.

begin goed, eind goed.
    wat een fokkin' knuppel ben jij zeg... jesus... een leuke babbel doet wonderen... als je dat bij een klasse vrouwtje zou doen dan was je binnen 3 seconden gedisst...
      maandag 27 juni 2005 @ 18:22:46 #82
    88139 JoeyT
    pi_28279839
    quote:

[..]

jij snapt de hele bedoeling niet... kom eens naar de jimmy woo en probeer daar je suffe trucjes... gegarandeerd dat je hard op je bek gaat... je zegt gewoon ja of nee als je daar zin in hebt... beetje mysterieus gaan lopen doen ... spannend ben je of ben je niet...
    pi_28281513
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 18:13 schreef #ANONIEM het volgende:
    zal hij nog aan het zwemmen zijn?
    ik ben weer terug.

ik was er 20 minuten te vroeg, ik ging namelijk op de fiets en zij werd gebracht door haar vader. haar vader betaalde zelfs de toegang! ik was namelijk ook mijn portemonnee vergeten, ik had me denk ik wat te veel gefocust op de dingen die hier gezegd werden waardoor ik aan dat soort dingen niet gedacht had.
    het was wel leuk, het was ook haar eerste date en zij was eigenlijk dus ook wel onervaren. het ging wel goed allemaal en ben niet echt stil gevallen, hoewel ik wel een aantal keer ging stotteren, dat heb ik wel vaker als ik met meisjes praat en niet super op mijn gemak ben. zij was ook wel een beetje verlegen maar het was niet echt dat er heel lang niks gezegd was.
    alleen bijv. toen we in het bubbelbad zaten durfde ik niet eens een arm om haar heen te leggen ofzo, allemaal dat soort dingen, ik heb haar denk ik niet eens aangeraakt. gewoon omdat ik het niet kon, durfde dat gewoon niet. das wel een beetje klote, dan zaten we naast elkaar maar verder niks en zo ging het eigenlijk de hele middag een beetje.
    ze vond het wel leuk zei ze en ze wilde ook wel nog een keer wat afspreken. ik heb verder niks gezegd over dat ik haar leuk vond ofzo, zij ook niet, daar hebben we het ook helemaal niet over gehad, meer over haar en mijn school en dat soort dingen.
    haar vader haalde haar ook weer op, eigenlijk was dat wel een beetje lelijk toch? maar we wonen wel een eindje uit elkaar en anders zou het allemaal wat lang duren.

maar hoe kan er nou voor zorgen dat ik de volgende keer wat closer ben? ik heb verder denk ik niet echt domme dingen gedaan behalve mijn portemonnee vergeten. nog tips en andere dingen?

waarschijnlijk gaan we over 3 dagen weer afspreken, weet ik nog niet zeker want ze is nooit op msn, dus spreek haar alleen irl

heb naar mijn weten ook geen erectie gehad.
      maandag 27 juni 2005 @ 19:30:37 #84
    88139 JoeyT
    pi_28281590
    leuk voor je gozer!!! altijd spannend zo'n eerste date en dat stotteren boeit niet... dat heb ik zelfs wel eens
    pi_28281934
    goed gedaan, toch? dat je niet meteen bovenop haar bent gedoken, lijkt me helemaal niet verkeerd, 'hoeft' ook helemaal niet op de eerste date en meestal gaan dat soort dingen wel vanzelf...of niet en dan weet je ook waar je aan toe bent. niet te druk over maken dus...en gewoon nog een keer afspreken!
      maandag 27 juni 2005 @ 19:55:04 #86
    104388 deek
    Hilf Mir !!!
    pi_28282232
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef geqxon het volgende:

raar, een hele dag weg zonder een erectie, ik heb gemiddeld elk uur wel een erectie.
    Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
    Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
    So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
    Tod sei dank nicht neugeboren
    pi_28282450
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef deek het volgende:

[..]

raar, een hele dag weg zonder een erectie, ik heb gemiddeld elk uur wel een erectie.
    ik voelde onder de douche wel wat opkomen, maar ze heeft niks gemerkt
      maandag 27 juni 2005 @ 20:02:51 #88
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_28282458
    quote:
    alleen bijv. toen we in het bubbelbad zaten durfde ik niet eens een arm om haar heen te leggen ofzo, allemaal dat soort dingen, ik heb haar denk ik niet eens aangeraakt. gewoon omdat ik het niet kon, durfde dat gewoon niet. das wel een beetje klote, dan zaten we naast elkaar maar verder niks en zo ging het eigenlijk de hele middag een beetje.
    das niet klote, das netjes
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_28282579
    klinkt goed, hebben jullie nog gelachen?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_28284485
    nou hartstikke mooi toch.. waarom meteen zoenen, druk erop zetten.
    voor haar ook spannend als eerste date, maybe volgende x rondje wandelen ofzo. lekker buiten.
    relaxend. kleedje mee. na ene tijdje lekker gaan zitten, drinken uit de tas.

en dan pas richting "ik vind jou leuk " dingen. hoe gezellig je het hebt, subtiele complimentjes.
    dat ze er leuk uit ziet.

ze heeft zich vermaakt anders wil ze geen 2de date dus dat is erg ok.
    2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
    pi_28284656
    zolang jullie er een goed gevoel aan hebben overgehouden lijkt me het een geslaagde date.
    volgende keer dus portemonnee meenemen en geef anders aan haar het entreegeld van vandaag terug voor haar vader.
    dat hij of zij het niet zal accepteren, moet je niet mee zitten, je toon in ieder geval dat je netjes bent opgevoed

verder zou je volgende keer als je in het bubbelbad zit kunnen vragen of ze tegen je aan wil zitten. als je dat gewoon spontaan vraagt is de kans groot dat ze ingaat op je aanbod.

succes
    ♥ K, N, R en F ♥
      maandag 27 juni 2005 @ 23:52:11 #92
    114120 gigant
    pi_28289406
    top man jij komt er wel!
      maandag 27 juni 2005 @ 23:59:26 #93
    114120 gigant
    pi_28289651
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 18:22 schreef joeyt het volgende:

[..]

jij snapt de hele bedoeling niet... kom eens naar de jimmy woo en probeer daar je suffe trucjes... gegarandeerd dat je hard op je bek gaat... je zegt gewoon ja of nee als je daar zin in hebt... beetje mysterieus gaan lopen doen ... spannend ben je of ben je niet...
    , ik dacht dat jij iemand was die er ook verstand van had. iedereen heeft zijn manier, maar de dingen die ik doe werken toch altijd. ik ben het gewend om tegen iedereen te ouwehoeren, ook tegen onbekende, als iemand met een vraag komt antwoord ik vaak met bullshit dingen, vooral bij vrouwen.

zij hoeft niet alles over mij te weten, soms als zij zegt nu gaan we het over jou hebben zeg ik. blabla ben 1.90, heb 2 zussen, werk daar en daar, heb daar op school gezeten etc. dan hoef ik in ieder geval niet al die standaard rotzooi aan te horen, en zij ook niet.
    dan ben je de zoveelste jongen.

en over je andere quote. wie zegt dat ik geen normaal gesprek heb gehouden? alleen niet op dat moment, wat je daar in principe doet is, de macht bij jezelf houden. het laatste wat jij wil doen is de complete macht weggeven aan een vrouw, tenzij je precies weet waarmee je bezig bent. en geloof me vrouwen zijn daar blij mee.

misschien werkt jouw ding ook, maar kom alsjeblieft niet vertellen wat wel en niet werkt als je het nog nooit geprobeerd hebt, het moet passen bij je persoonlijkheid.
    pi_28289788
    tof, zit nou met een big smile achter mn compu
    succes met je volgende date! en laat weten hoe het is gegaan..
    pi_28302554
    hardstikke goed gedaan. volgende keer misshcien een arm om haar heen leggen. maar verder ga gewoon hetzelfde door en maak nog geen move. niet opdringerig gaan doen
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:14:05 #96
    14827 Kogando
    Modelprutser
    pi_28302689
    ik zou ergens heen gaan waar je jezelf meer op je gemak voelt. het zwembad is wel leuk maar als jij niet zo trots bent op je lichaam is dat alleen maar een extra blokkade.

suxes er mee verder, en wees niet te bang om afgewezen te worden.
    Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:46:32 #97
    120581 Venderwel
    Nee, jullie zijn normaal!
    pi_28303735
    ach van de andere kant, als je niet z blij bent met je lichaam, ze heeft het nu wel gezien en ze wil nog een keer wat afspreken, dus zij heeft er duidelijk minder problemen mee dan jij zelf!
    dat juliie niet gezegd hebben dat je elkaar leuk vindt is niet erg hoor! zeg gewoon dat je het heel erg gezellig vindt om met haar leuke dingen te doen!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:47:55 #98
    88139 JoeyT
    pi_28303777
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef gigant het volgende:

[..]

, ik dacht dat jij iemand was die er ook verstand van had. iedereen heeft zijn manier, maar de dingen die ik doe werken toch altijd. ik ben het gewend om tegen iedereen te ouwehoeren, ook tegen onbekende, als iemand met een vraag komt antwoord ik vaak met bullshit dingen, vooral bij vrouwen.

zij hoeft niet alles over mij te weten, soms als zij zegt nu gaan we het over jou hebben zeg ik. blabla ben 1.90, heb 2 zussen, werk daar en daar, heb daar op school gezeten etc. dan hoef ik in ieder geval niet al die standaard rotzooi aan te horen, en zij ook niet.
    dan ben je de zoveelste jongen.

en over je andere quote. wie zegt dat ik geen normaal gesprek heb gehouden? alleen niet op dat moment, wat je daar in principe doet is, de macht bij jezelf houden. het laatste wat jij wil doen is de complete macht weggeven aan een vrouw, tenzij je precies weet waarmee je bezig bent. en geloof me vrouwen zijn daar blij mee.

misschien werkt jouw ding ook, maar kom alsjeblieft niet vertellen wat wel en niet werkt als je het nog nooit geprobeerd hebt, het moet passen bij je persoonlijkheid.
    nogmaals kom een keer naar de jimmy's en probeer daar die tactiek...
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:50:38 #99
    88139 JoeyT
    pi_28303857
    quote:

[..]

.
    macht bij jezelf houden dat je daar allemaal over moet nadenken zeg... ik doe wat ik zelf wil... ik ben hardstikke aardig op een date , ik praat gezellig ik luister als ik t een leuk onderwerp vind en ik vertel leuke dingen... spelletjes hoeven van mij niet, want bij de klasse vrouwtjes werkt dat niet... en dan bedoel ik niet die onnozele kipjes...
    pi_28308801
    quote:
    op maandag 27 juni 2005 14:03 schreef joeyt het volgende:
    pfff al die regeltjes... ik zeg ja of nee wanneer ik wil... ik laat diezelfde avond wat horen als ze leuk is...
    precies, je gevoel weet het zelf het beste
    pi_28309195
    quote:
    daar zou je mij nou echt niet mee versieren
      dinsdag 28 juni 2005 @ 17:32:31 #102
    73255 Frezer
    Niet Henk!
    pi_28309202
    leuk dat die date goed is gegaan!!
    quote:
    op dinsdag 28 juni 2005 14:50 schreef joeyt het volgende:
    spelletjes hoeven van mij niet, want bij de klasse vrouwtjes werkt dat niet... en dan bedoel ik niet die onnozele kipjes...
    idd, het type vrouw dat daar wel van houdt/ in trapt zal waarschijnlijk niet mijn type zijn.
    "Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
    pi_28310363
    wanneer gaan jullie nou weer?
    pi_28310397
    bedankt voor de reacties. geeft me weer wat moed.

ik weet nog niet wanneer de volgende date is, ik hoop haar morgen weer in de les te zien.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 18:25:45 #105
    55900 GM
    vind ik dan toch
    pi_28310544
    quote:

[..]

hmm, jij begrijpt het nog niet helemaal. relatie, in welke vorm dan ook draait niet om macht. zolang je dat nog niet doorhebt, heb ik weinig hoop voor je. een vrouw met een beetje allure hoeft zo'n figuur als jij niet, zelfs niet voor een nacht.
    "IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
    Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
    MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
    pi_28314261
    quote:

[..]

weet je wel zeker dat je met haar een relatie wilt?? .
    pi_28314647
    ik denk dat iedereen van het forum hier trots op je is

ik neem aan dat je haar ook echt leuk vindt, anders geld de vraag van sport_life (hierboven) ook als serieus bedoelt
      dinsdag 28 juni 2005 @ 23:05:10 #108
    99533 zurekop
    ye see house is a feelin'
    pi_28320628
    leuk topic!
    goed van je dat het gelukt is allemaal!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 23:16:28 #109
    88139 JoeyT
    pi_28321037
    quote:
    op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef wolkje het volgende:

[..]

joey is verliefd op wolkje
      dinsdag 28 juni 2005 @ 23:39:22 #110
    114120 gigant
    pi_28321902
    quote:
    op dinsdag 28 juni 2005 18:25 schreef gm het volgende:

[..]

hmm, jij begrijpt het nog niet helemaal. relatie, in welke vorm dan ook draait niet om macht. zolang je dat nog niet doorhebt, heb ik weinig hoop voor je. een vrouw met een beetje allure hoeft zo'n figuur als jij niet, zelfs niet voor een nacht.
    ik ben me alleen bewust van wat er gebeurd, omdat ik me soms interesseer voor psychologie. alles draait erom, er zijn mannen die automatisch alles goed doen. en niemand heeft het door, maar het valt aan te leren. vroeger was ik niet al te goed met vrouwen, vooral vaak in de "vriendenzone" en nu heb ik altijd succes. simpelweg omdat ik ben gaan realiseren wat je doet, maar jij leest dit waarschijnlijk als iemand die vrouwen slaat, of ze diep de grond in trapt maar dat doe je zeker niet, alleen dit al geeft aan dat jij niet iemand bent die er geen verstand van heeft. ik heb enkele vrienden, die van nature heel goed met vrouwen zijn en die zijn het hiermee en met vele andere dingen eens.

nogmaals, er zijn mannen die dit automatisch doen, maar ook die er niks van bakken. hoe verklaar jij anders dat sommige mannen heel succesvol zijn, andere niet? uiterlijk? flikker op, er zijn ook mannen die er heel goed uitzien maar nog niks scoren. het draait allemaal om de ideeen er achter, de psychologie, een onderbewust spel. lichaamshouding, manier van praten, bewustzijn van jezelf, niet pushen etc.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 23:41:20 #111
    114120 gigant
    pi_28321972
    quote:
    op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef wolkje het volgende:

[..]

op dat moment heb je nog niemand versierd, later ga je wat doen en dan komt het versieren. ik vind het soms ongelofelijk in hoeverre vrouwen zich zo snel aan kunnen passen aan een situatie, en gaf daar een voorbeeld van.
      woensdag 29 juni 2005 @ 10:36:38 #112
    88139 JoeyT
    pi_28330129
    quote:
    op dinsdag 28 juni 2005 23:41 schreef gigant het volgende:

[..]

op dat moment heb je nog niemand versierd, later ga je wat doen en dan komt het versieren. ik vind het soms ongelofelijk in hoeverre vrouwen zich zo snel aan kunnen passen aan een situatie, en gaf daar een voorbeeld van.
    als je een normaal gesprek met dr was aangegaan dan had je dr ook gescoord... ik snap niet dat je zo'n vaag spel denkt te moeten spelen. geloof gewoon in jezelf. als ik een nummer wil regelen, dan stap ik erop af, maak een leuk praatje en vraag dr nummer of geen mijn nummer... werkt net zo goed... geloof me
      woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:44 #113
    114120 gigant
    pi_28330355
    quote:
    op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef joeyt het volgende:

[..]

als je een normaal gesprek met dr was aangegaan dan had je dr ook gescoord... ik snap niet dat je zo'n vaag spel denkt te moeten spelen. geloof gewoon in jezelf. als ik een nummer wil regelen, dan stap ik erop af, maak een leuk praatje en vraag dr nummer of geen mijn nummer... werkt net zo goed... geloof me
    dit zou zeker kunnen werken, maar ik geniet er altijd van om het op grappige/rare manieren te doen
      woensdag 29 juni 2005 @ 10:53:24 #114
    88139 JoeyT
    pi_28330580
    quote:
    op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef gigant het volgende:

[..]

dit zou zeker kunnen werken, maar ik geniet er altijd van om het op grappige/rare manieren te doen
    nogmaals dat was geen eens een grappig... ech als je dat in een klasse tent zou doen waar alleen maar lekkere gasten lopen dan word je gewoon uitgelachen...
      woensdag 29 juni 2005 @ 11:28:47 #115
    114120 gigant
    pi_28331714
    quote:
    op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef joeyt het volgende:

[..]

nogmaals dat was geen eens een grappig... ech als je dat in een klasse tent zou doen waar alleen maar lekkere gasten lopen dan word je gewoon uitgelachen...
    gelukkig weet ik dat het voor mij werkt, en mijn smaak is extreem kieskeurig. dit past bij mij, het gewone praatje bij jou. en afgewezen ben ik nog nooit, komt zeker omdat ik zon knappe kop ofniet
    pi_28332277
    quote:
    op woensdag 29 juni 2005 11:28 schreef gigant het volgende:

gelukkig weet ik dat het voor mij werkt, en mijn smaak is extreem kieskeurig. dit past bij mij, het gewone praatje bij jou. en afgewezen ben ik nog nooit, komt zeker omdat ik zon knappe kop ofniet
    je ondertitel heeft in ieder geval niks teveel over je gezegd
    - Michele Sciacca
    pi_28350816
    quote:
    op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef joeyt het volgende:
    [..]
    je geeft wel erg hoog op van die jimmy woo he

ontopic: zorg dat je de volgende date ergens makkelijk met zn 2en kan praten (gewoon ergens buiten ofzo), dat vergemakklijkt de kans op zoenen
    ik ben sowieso da bomb
    pi_28362219
    quote:
    op dinsdag 28 juni 2005 18:19 schreef geqxon het volgende:
    bedankt voor de reacties. geeft me weer wat moed.

ik weet nog niet wanneer de volgende date is, ik hoop haar morgen weer in de les te zien.
    heb je d'r al gezien? en weer nieuwe afspraak gemaakt?
      donderdag 30 juni 2005 @ 17:32:06 #119
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_28362320
    quote:
    op donderdag 30 juni 2005 01:31 schreef nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

je geeft wel erg hoog op van die jimmy woo he
    has been kut tent
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_28365554
    quote:
    op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef ayaxola het volgende:

[..]

heb je d'r al gezien? en weer nieuwe afspraak gemaakt?
    goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
    pi_28369502
    succes ermee!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:53:28 #122
    88139 JoeyT
    pi_28370113
    quote:
    op donderdag 30 juni 2005 17:32 schreef ripley het volgende:

[..]

has been kut tent
    challenge he smikeslut
    pi_28370290
    volgens mij wordt er een beetje veel gebaggerd hier
      donderdag 30 juni 2005 @ 22:05:59 #124
    88139 JoeyT
    pi_28370587
    quote:
    op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:

[..]

goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
    cool hoor... goed teken gaat wel loslopen, leuk voor je dat zij ook onervaren is... staat er voor jou wat minder druk op...
      donderdag 30 juni 2005 @ 22:21:55 #125
    23384 RC2
    Not me, broken when i got here
    pi_28371167
    quote:

[..]

leuk om te horen en was zo te horen een goeie eerste date die jullie gehad hebben. zoals je al leest heeft iedreen zijn eigen stijl qua daten en dat zal jij ook moeten ontdekken welke bij jou past. jezelf zijn, niet teveel van haar of van jezelf willen en plezier hebben is belangrijk.
    Who wants to live forever anyway...
      vrijdag 1 juli 2005 @ 12:23:13 #126
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_28384102
    quote:
    op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef joeyt het volgende:

[..]

challenge he smikeslut
    challenge? hoezo?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      vrijdag 1 juli 2005 @ 12:34:38 #127
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_28384489
    quote:

[..]

leuk!

lief topic
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_28385343
    succes geqxon!
      vrijdag 1 juli 2005 @ 13:06:55 #129
    29605 Faceoff
    Sapperdedosiejo
    pi_28385488
    je kan het kerel!

ff leuk doen bij dr ouders natuurlijk! als zei je niet mogen dan heb je alweer nadeel
    pi_28385875
    als het allemaal goed gaat worden het misschien nog wel eens een keer mijn schoonouders

ik heb zojuist mijn lunch weggezet, zodat ik lekker honger heb en ik vanavond meer kan eten (zodat ik iig mijn bord leegeet), of is dat soms asociaal?
      vrijdag 1 juli 2005 @ 13:20:52 #131
    29605 Faceoff
    Sapperdedosiejo
    pi_28385976
    mja eten bij anderen is vaak een linke business

het is vaak niet goed (net als lingerie voor dames)
    als je niet alles op eet kun je ze beledigen, maar als je wel alles op eet kan het zijn dat ze gaan denken dat je niet genoeg hebt gegeten.

mijn oplossing schep eerste keer iets minder in dan je normaal zou doen, kun je als je dat op hebt zeggen dat het erg lekker is en je nog een beetje neemt! heeft voor mij ook gewerkt
    pi_28385977
    quote:
    op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef geqxon het volgende:
    als het allemaal goed gaat worden het misschien nog wel eens een keer mijn schoonouders

ik heb zojuist mijn lunch weggezet, zodat ik lekker honger heb en ik vanavond meer kan eten (zodat ik iig mijn bord leegeet), of is dat soms asociaal?
    nee lijkt me netjes.
    je moet wel oppassen met te weinig eten. heb ik namelijk ook 1 keer gedaan, hadden we s'avonds heel uitgebreid eten met de familie. hele middag niets gegeten kreeg ik die avond helemaal last van mijn maag enzo
    pi_28386052
    dat is nog lastiger dan ik dacht

te weinig, en ik krijg last van mijn maag, te veel, en ik ben asociaal, genoeg en ze denken dat ik niet goed genoeg eet.... ik denk alleen wel dat het geen stevige eters zijn in die familie (ze is een beetje het tegenovergestelde van dik )
    pi_28386151
    misschien is haar moeder ook wel een lekkere milf.
    pi_28386997
    succes: hopelijk heeft ze niet irritante ouders die allemaal dingen gaan vragen
    pi_28387063
    misschien nog effe naar de bioscoop dit weekend? film kijken is altijd leuk en je hoeft niet bang te zijn dat je stil valt je hoeft tijdens de film immers niet de hele tijd te praten
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_28395078
    is het eten lekker ?
    pi_28395802
    quote:
    op vrijdag 1 juli 2005 18:03 schreef guusie het volgende:
    is het eten lekker ?
    als het goed en netjes is, beginnen ze nu pas te eten.
    pi_28397431
    quote:
    op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef ayaxola het volgende:

[..]

als het goed en netjes is, beginnen ze nu pas te eten.
    als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uur

ik hoop het niet voor hem..
    pi_28400102
    quote:
    op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef guusie het volgende:

[..]

als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uur

ik hoop het niet voor hem..
    is 18.15 ook goed?

goed, vandaag was de grote dag, mijn tweede date. het ging op zich allemaal wel goed. ik kwam ongeveer een kwartiertje voor etenstijd aan, waardoor ik haar moeder nog even mee kon helpen met het dekken van de tafel, maar ik zag dat ze helaas spinazie aten.... ik heb dus een mooi vol bord gegeten, niet wat extra gepakt, maar ook niks laten liggen. tijdens het eten heb ik nog een beetje met haar vader gepraat over mijn opleiding (mbo ict-beheer), en wat mijn ambities waren enzo. standaard-keuring, haha. na het eten nog even keurig geholpen met het afruimen enzo, ging allemaal wel goed... nog wel.

inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly "nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn..... ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.

goed, niet zo'n geheel geslaagde date, maar wel een gezellige avond gehad!
      vrijdag 1 juli 2005 @ 23:20:22 #141
    23384 RC2
    pi_28401277
    juist wel een geslaagde date toch, die tweede date is ook goed verlopen, niets laten vallen, netjes geholpen en nette gesprekken gevoerd. oke dat monopoly nou niet echt is om een spannende date te beschrijven...de ouders hebben je zo wel leren kennen en als zij jou een goed figuur vinden scheelt dat een hoop. hoe reageerde zij op die kus dan?
      vrijdag 1 juli 2005 @ 23:34:27 #142
    2863 bigben04
    FC Den Haag ole ole!
    pi_28401876
    ik ben het zeker niet eens met je conclusie dat het geen geslaagde date was, lijkt me juist prima gegaan. zij voelt zich wellicht ook wat ontspanner nu de 'drempel', namelijk het ontmoeten van de ouders, geslaagd is. je bent naar mijn mening wat te gefocused op het resultaat, namelijk zoenen, terwijl het echt niet gek is als je een meisje bij de 2e date nog niet aan d'r huigje gekieteld hebt. zeker aangezien ze, zoals je zelf aangaf, ook niet zo ervaren is met daten. dan wil ze gewoon de kat een beetje uit de boom kijken lijkt me. ik zou dus zeggen ga zo door en hou ons op de hoogte
    Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
    pi_28402973
    je hebt dus niet haar amandelen gestreeld?
    pi_28407307
    quote:
    op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:

[..]

is 18.15 ook goed?

inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly "nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn..... ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.

nou gaat steeds een stapje verder toch, leuke opbouw. maar monopoly spelen met mijn schoonouders zou ik niet zo zien zitten. maar hou ons op de hoogte.
    pi_28409374
    quote:
    op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:

[..]

is 18.15 ook goed?

goed, vandaag was de grote dag, mijn tweede date. het ging op zich allemaal wel goed. ik kwam ongeveer een kwartiertje voor etenstijd aan, waardoor ik haar moeder nog even mee kon helpen met het dekken van de tafel, maar ik zag dat ze helaas spinazie aten.... ik heb dus een mooi vol bord gegeten, niet wat extra gepakt, maar ook niks laten liggen. tijdens het eten heb ik nog een beetje met haar vader gepraat over mijn opleiding (mbo ict-beheer), en wat mijn ambities waren enzo. standaard-keuring, haha. na het eten nog even keurig geholpen met het afruimen enzo, ging allemaal wel goed... nog wel.

hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"
    verder keep-on dating: gaat de goede kant op!
    pi_28409904
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef guusie het volgende:

[..]

hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"
    verder keep-on dating: gaat de goede kant op!
    er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
    pi_28410313
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:

[..]

er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
    afgezien van dat monopoly een prima 2e date. het hoeft niet altijd super snel te gaan, stap voor stap verder gaan maakt het juist leuker .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_28411233
    leuke topics vind ik dit altijd, ik blijf em volgen!

@gigant: ik ben nu ondertussen 2e jaars psychologie student en moet je denk ik deels gelijk geven. ik zie inderdaad om me heen ook de wazigste mensen echt een hele tent 'leegpimpen' om het maar eens ruig te verwoorden en idd ook knappe mensen die geen vriend(in) kunnen krijgen. ik denk echter dat uiterlijk, en vooral uitstraling wel een grote rol spelen (ook bewezen in onderzoeken: het idee van mensen dat 'what is beautiful is good'), tis niet alleen zeggen wat ze willen horen..

misschien als volgende date gewoon ergens de stad in? pak der hand en hobbel een beetje hand in hand rond? succes en keep us posted!
    pi_28413122
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:

[..]

ik wil nu ook weten wat haar reactie was? kuste ze je terug, begon ze naar beneden te kijken, schrok ze ervan etc.

voor de rest:
      zaterdag 2 juli 2005 @ 14:48:39 #150
    111387 Lukaso
    bloemen houden van mensen
    pi_28413161
    ging toch goed die tweede date? okay, monopoly is natuurlijk teh sux, maar volgensmij ben je op deze manier wel iets heel moois aan het opbouwen, je hebt een goede indruk gemaakt bij haar, en haar ouders.
    pi_28413520
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 14:46 schreef googoodoll het volgende:

[..]

ik wil nu ook weten wat haar reactie was? kuste ze je terug, begon ze naar beneden te kijken, schrok ze ervan etc.

voor de rest:
    pffff, ze moest ff glimlachen, maar zoals ik zei: niets bijzonders ofzo
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 14:48 schreef lukaso het volgende:
    ging toch goed die tweede date? okay, monopoly is natuurlijk teh sux, maar volgensmij ben je op deze manier wel iets heel moois aan het opbouwen, je hebt een goede indruk gemaakt bij haar, en haar ouders.
    daar heb je wel een punt waar ik nog niet aan gedacht heb. ik kan iig goed met haar ouders opschieten, en ik heb ook kunnen tonen dat ik goede manieren heb
      zaterdag 2 juli 2005 @ 15:09:32 #152
    111387 Lukaso
    bloemen houden van mensen
    pi_28413636
    "maar volgensmij ben je op deze manier wel iets heel moois aan het opbouwen"
    wil ik vooral nog eventjes arceren, ik zelf ben ook erg onervaren in het vak, tijdje terug met een meisje gezoend op een feest, gisteravond werd het pijnlijk duidelijk dat het toch nooit meer iets ging worden. ben nu bijna jaloers op jouw manier van aanpakken...
    gaat verder coldplay x&y luisteren
    pi_28413702
    is het trouwens nog een beetje voortbarig om tussen nu en volgende week donderdag nog iets te gaan doen? ik ga donderdag een maandje op vakantie en zal haar dus maar weinig zien
    pi_28413797
    je hebt toch wel gewonnen met monoploy of in ieder geval je meest vuile onderhandelingstruukjes uit de kast gehaald he?
    pi_28413843
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 15:12 schreef geqxon het volgende:
    is het trouwens nog een beetje voortbarig om tussen nu en volgende week donderdag nog iets te gaan doen? ik ga donderdag een maandje op vakantie en zal haar dus maar weinig zien
    niet als je het idee hebt dat het de goede kant opgaat. wat denk je zelf? ook al heeft ze weinig ervaring, als jij als tweede afspraak bij haar ouders gaat eten, vervolgens een potje monopoly met haar én ouders speelt en haar bij afscheid een zoen op d'r mond geeft, dan zal ze zelf toch ook wel weten hoe laat het is? ik zou dus zeker nog een keer (alleen) met haar afspreken, al helemaal als je een hele maand op vakantie gaat. de eerste stap is gezet, nu moet je maar 'ns gaan zien wat het vervolg is, doen dus!
    pi_28414109
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 15:12 schreef geqxon het volgende:
    je moet iig nog even goed afscheid nemen, dat hoeft dan niet meteen een hele date te zijn, paar uurtjes op haar kamer chillen is meestal voldoende, lijkt me zo .

dus, zeker niet voorbarig, .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_28414327
    pffff hebben jullie nog andere ideën naast op een kamer chillen?

ik zat er zelf aan te denken om te gaan smoken ergens, maar ik weet niet of zij ook zo is
    pi_28414352
    boeie!

monopoly met je schoonouders op de tweede date...wtf! hmmm wat moet dit wel niet worden later..... :|

the horror......arghhhh
    pi_28414521
    leuk om dit topic te volgen.
    als je dat wilt weten geqxon, dan kun je dat toch gewoon vragen?
    pi_28414789
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef geqxon het volgende:

ik zat er zelf aan te denken om te gaan smoken ergens, maar ik weet niet of zij ook zo is
    spreek gewoon ergens met der af en dan kan je subtiel de vraag laten vallen wat ze der van vindt en als ze zegt dat ze dat wel leuk vindt haal je heel subtiel een joint uit je zak en anders laat je die lekker zitten
    ik ben sowieso da bomb
    pi_28415227
    quote:
    als je tweede date bestaat uit een potje monopoly met je (wellicht aanstaande) schoonouders, dan zou ik daar zélf niet zo snel van uitgaan, maar jij kent haar, dus dat kunnen wij niet voor je invullen. ik kan me wel voorstellen dat het een gigantische afknapper voor haar kan zijn, lang niet iedereen is er namelijk van gediend. ga anders gewoon met 'r naar het strand of een park, in ieder geval een plek waar je de gelegenheid hebt om meer met elkaar te praten, zodat je elkaar ook een beetje beter kunt leren kennen en eventueel een beetje aan elkaar kunt plukken.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 19:45:05 #162
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_28421945
    quote:

lijkt mij niet echt een goed idee
    Porcupine Tee - Normal
    pi_28424534
    quote:

nooo! geen drugs dude, big nono.
    vertel haar pas dat je ze graag rookt als je verkering hebt ofzo.

volgende keer wat assertiever zijn; geen monopoly maar neem
    ze mee naar een relaxed café om daar wat te ouwehoeren.
    beetje wijn voeren en scoren die avond!
    pi_28425271
    hahaha, ik maakt maar een grapje hoor volgens mij is ze er zelfs fel tegen

ik weet niet of hitch nog draait, maar dat lijkt me wel een toepasselijke film? (of is die film te cliché?)
    pi_28425483
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef geqxon het volgende:

ik weet niet of hitch nog draait, maar dat lijkt me wel een toepasselijke film? (of is die film te cliché?)
    blijf jezelf dude, gaat niet naar een slijmfilm om bij haar te slijmen.
    bovendien is de bios nooit een goed idee, anderhalf uur naar een
    scherm staren is niet een goede date.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 21:29:35 #166
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_28425510
    nee, ga naar star wars3.... morgen want dan kun je nog het 2e kaartje gratis krijgen
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_28425685
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef geqxon het volgende:

gewoon naar madagascar ofzo. ik zou gewoon een komische film pakken waardoor ze zich op haar gemak gaat voelen. of vraag haar welke films zij leuk vindt om naar te kijken.

verder zou je een strand- bos of parkwandeling kunnen maken.
    ♥ K, N, R en F ♥
      zondag 3 juli 2005 @ 01:13:01 #168
    56883 -Mzraki-
    agnostic
    pi_28433488
    quote:
    op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

gewoon naar madagascar ofzo. ik zou gewoon een komische film pakken waardoor ze zich op haar gemak gaat voelen. of vraag haar welke films zij leuk vindt om naar te kijken.

verder zou je een strand- bos of parkwandeling kunnen maken.
    films kijken werkt niet, iig, als ik met m'n vriendin ergens thuis een film gaan kijken dan redden we meestal de helft niet eens, wel betere dingen te doen .

naar de bios dus ook nog nooit geweest met haar, kijk wel lekker uit .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_28451708
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

films kijken werkt niet, iig, als ik met m'n vriendin ergens thuis een film gaan kijken dan redden we meestal de helft niet eens, wel betere dingen te doen .

naar de bios dus ook nog nooit geweest met haar, kijk wel lekker uit .
    klopt het nou dat die link van deus ex gewoon naar een donnie darko site linkt?
      zondag 3 juli 2005 @ 19:17:53 #170
    56883 -Mzraki-
    agnostic
    pi_28451859
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 19:11 schreef googoodoll het volgende:

[..]

klopt het nou dat die link van deus ex gewoon naar een donnie darko site linkt?
    niet naar een donnie darko site, naar dé donnie darko site, ja, hoezo? .

deus ex machina staat er btw omdat dat ook een belangrijk element is uit de film.
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_28453846
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

niet naar een donnie darko site, naar dé donnie darko site, ja, hoezo? .

deus ex machina staat er btw omdat dat ook een belangrijk element is uit de film.
    dé donnie darko site zelfs! heb de film wel gezien ooit, maar ik weet niks meer over deus ex machina wát een gave smiley. ik dacht alleen dat het met het computerspelletje deus ex te maken had en dat kon ik niet in verband brengen met donnie darko.

zondag 3 juli 2005 @ 20:59:50 #172
    56883 -Mzraki-
    agnostic
    pi_28455039
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef googoodoll het volgende:

[..]

dé donnie darko site zelfs! heb de film wel gezien ooit, maar ik weet niks meer over deus ex machina wát een gave smiley. ik dacht alleen dat het met het computerspelletje deus ex te maken had en dat kon ik niet in verband brengen met donnie darko.

aha, vandaar, deus ex machina is latijn, god from the machine, heeft te maken met de toneelwereld. er werd vroeger vaak een engel naar beneden getakeld om het verhaal een dramatische wending te geven, zo ook in de film donnie darko, alleen dan zonder het engeltje, uiteraard . in de normale versie van donnie darko zegt hij het overigens ook niet geheel duidelijk, maar in de directors cut wel, vandaar .

leuke smilie inderdaad, .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_28455441
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

aha, vandaar, deus ex machina is latijn, god from the machine, heeft te maken met de toneelwereld. er werd vroeger vaak een engel naar beneden getakeld om het verhaal een dramatische wending te geven, zo ook in de film donnie darko, alleen dan zonder het engeltje, uiteraard . in de normale versie van donnie darko zegt hij het overigens ook niet geheel duidelijk, maar in de directors cut wel, vandaar .

ok. ik ga de film ook nog maar eens huren, blijf er maar goede dingen over horen!

maar terug naar het topic van deze casanova!
    pi_28455503
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

hoebedoel je oftopic

on: heb je nou al een nieuwe date of niet? van meisjes zelf vat ik altijd op dat ze het wel prettig vinden om naar de bios te gaan want dan hoefden ze niet de hele tijd te praten/en vallen er geen akkelige stiltes als je bent uitgepraat!

maar goed: het moet je derde date worden dus ik zou als ik jou was iig iets aanproberen waar je wel over dingen kan hebben om haar beter te leren kennen, omdat als je niet kan praten zal het wel niks worden

succes!
    pi_28455586
    deus ex machina betekend.. god uit een apperaat

leuke aflevering van lost. trouwens
      zondag 3 juli 2005 @ 23:18:08 #176
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28460353
    nog beter, ga naar hitch, kan je nog wat van opsteken ook
    pi_28460471
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef gieling het volgende:
    nog beter, ga naar hitch, kan je nog wat van opsteken ook
    madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)
      zondag 3 juli 2005 @ 23:21:37 #178
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28460499
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef guusie het volgende:

[..]

madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)
    hitch is iig nog enigzins romantisch
    pi_28460611
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef gieling het volgende:

[..]

hitch is iig nog enigzins romantisch
    ja maar hij moet niet te erotische worden daar in de bios, dus blijf maar bij madagascar
      zondag 3 juli 2005 @ 23:26:13 #180
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28460687
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 23:24 schreef guusie het volgende:

[..]

ja maar hij moet niet te erotische worden daar in de bios, dus blijf maar bij madagascar
    erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheid
    pi_28460757
    quote:
    op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef gieling het volgende:

[..]

erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheid
    het is het dus beide

maar ik bedoelde wat anders laat maar

kortom -> ga naar de kroeg ofzo
    pi_28460907
    erg leuk.. tvp
    - Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
    pi_28461014
    tvp
    pi_28463766
    gaaf topic
    [url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
    pi_28463775
    ik zie het gewoon gebeuren, dat dit topic zo lang loopt dat we met heel fok! op hun trouwdag komen!
    pi_28464280
    ik denk dat ik haar morgen ff ga bellen ik zie haar irl niet meer, maar ik ga denk ik maar naar de bios

btw, het klinkt misschien een beetje asociaal, maar madagascar en hitch heb ik al gezien misschien moet ik wel naar zo'n enorm melige kinderfilm als "poeh's lollifanten film" gaan of "de kameleon 2"
      maandag 4 juli 2005 @ 01:29:14 #187
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28464334
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 01:26 schreef geqxon het volgende:
    ik denk dat ik haar morgen ff ga bellen ik zie haar irl niet meer, maar ik ga denk ik maar naar de bios

btw, het klinkt misschien een beetje asociaal, maar madagascar en hitch heb ik al gezien misschien moet ik wel naar zo'n enorm melige kinderfilm als "poeh's lollifanten film" gaan of "de kameleon 2"
    war of the worlds misschien dan? als het 'eng' word kan je smooth je arm om haar heen doen?
    pi_28465030
    tt klopt eigenlijk al niet meer, maar ben wel benieuwd hie het afloopt.
    ik kan er ook nog wat van leren, tvp dus
    r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
      maandag 4 juli 2005 @ 02:47:33 #189
    13330 RAILGUNNER
    Més que un club
    pi_28465256
    schaamteloze tvp
      maandag 4 juli 2005 @ 09:52:33 #190
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_28467193
    nou, als je maar niet naar war of the world gaat... wat een baggerfilm zeg
    Bernie en ik zijn tof.
      maandag 4 juli 2005 @ 18:00:33 #191
    23384 RC2
    pi_28483750
    nee tenzij je van schreewende kinderen houdtt en films waarbij het aleen om spektakel gaat en niet om het acteren. wat maakt het nou uit dat jij die film al kent daar ga je toch niet voor, je gaat voor haar en het met haar uit zijn. wat soort films houdt zij dan van? misschien dat we nog wat sugesties kunnen doen.
      maandag 4 juli 2005 @ 18:39:39 #192
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28484834
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef mordradead het volgende:
    nou, als je maar niet naar war of the world gaat... wat een baggerfilm zeg
    juist ja, goed onderbouwende kritiek

ik vond het wel een goede film! (al mocht het einde wel wat beter) en dat krijsende kut kind mocht eruit gelaten worden
    pi_28484965
    ik heb dr net gebeld

maar ze wou naar herbie gelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins ondanks ik die ook al gezien heb
      maandag 4 juli 2005 @ 18:44:36 #194
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_28485002
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef gieling het volgende:

[..]

juist ja, goed onderbouwende kritiek

ik vond het wel een goede film! (al mocht het einde wel wat beter) en dat krijsende kut kind mocht eruit gelaten worden
    onderbouwde kritiek is niet aan mij besteed
    ik vond hem wat saai en dat kind had zeker wat minder mogen schreeuwen damn dat was niet best... overigens ook raar dat alles kapot ging en die video camera nog werkte.... en het eind helemaal... man man man "ineens gingen ze slingeren" het geld was zeker op
    zo, nu hebben we hem wel genoeg nieuwschierig gemaakt.. hij gaat hem zeker bekijken
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_28485213
    ga gewoon nog een keer naar madagascar .. leuke film .. vind zij zeker ook wel! dat is echt perfecte film voor een date ..
    pi_28485383
    mja ben je een beetje te laat mee
    pi_28485828
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
    ik heb dr net gebeld

maar ze wou naar herbie gelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins ondanks ik die ook al gezien heb
    ik denk dat batman begin geen leuke datefilm is. als de film te spannend is, heb je geen aandacht voor elkaar

(nou moet ik zeggen dat ik batman begins nog niet heb gezien, dus misschien is het daarom juist wel een hele goeie keus)
    Doe eens wild ....
    pi_28485943
    het valt wel mee hoor ik heb hem gister gezien, en ik moet zeggen dat er hier en daar wel wat "arm om de schouder" momenten zatten
      maandag 4 juli 2005 @ 19:27:49 #199
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28486326
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
    ik heb dr net gebeld

herbie heel goed niet in alles direct meegaan

laten weten hoe het ging he
    pi_28486390
    wat is dat eigenlijk voor een film herbie ?
    naja leuk om mee te lezen tenminste
      maandag 4 juli 2005 @ 19:37:12 #201
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28486624
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef remzz het volgende:
    http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzo maar wel met lindsay lohan
    pi_28486679
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef remzz het volgende:
    met dat autootje dat kan praten en emoties en gevoelens heeft enzo. en dan gaan ze daarmee racen. dat autootje is heel bijzonder en kan allerlei truucjes enzo. dát is herbie.

pi_28486684
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef gieling het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzo maar wel met lindsay lohan
    kijk dat maakt het interessant ....oke niet met je toekomstige vriendin maar toch
      maandag 4 juli 2005 @ 19:43:41 #204
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28486840
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef remzz het volgende:

[..]

kijk dat maakt het interessant ....oke niet met je toekomstige vriendin maar toch
    óf als ze een beetje naïef breazah typje is denkt ze misschien dat je haar zo opwindend vindt
    pi_28486904
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef gieling het volgende:

[..]

óf als ze een beetje naïef breazah typje is denkt ze misschien dat je haar zo opwindend vindt

hoe leg je dat uit
      maandag 4 juli 2005 @ 19:46:18 #206
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28486930
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef remzz het volgende:

[..]

hoe leg je dat uit
    pi_28487015
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef gieling het volgende:

[..]

kutzooi, ik dacht dat het een kinderfilm was

lindsay lohan tering man, ik had naar herbie moeten gaan, al was het maar voor lindsay (wacht, het was een date he )
    pi_28487065
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef geqxon het volgende:

[..]

lindsay lohan tering man, ik had naar herbie moeten gaan, al was het maar voor lindsay (wacht, het was een date he )
    ben haar nog es op en probeer een beetje geloof waardig over te komen dat de film herbie je gewoon leuker lijkt
      maandag 4 juli 2005 @ 19:50:58 #209
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28487111
    quote:

[..]

nu moet je twee uur naar een of andere vent in een vleermuizen pak kijken
    pi_28487143
    of ik koop gewoon kaartjes voor herbie, en veras haar.

"ja ik wou je verassen, dat we toch wel naar herbie gingen"

neh, te ongeloofdwaardig
      maandag 4 juli 2005 @ 19:52:38 #211
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28487166
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef remzz het volgende:

[..]

ben haar nog es op en probeer een beetje geloof waardig over te komen dat de film herbie je gewoon leuker lijkt
    ja hallo met <insert name> over die film herbie he, ik denk dat we er toch maar heen moeten gaan ik wist niet dat lyndsay l... dat het over toffe pratende autotjes ging met gevoelens en zo
    pi_28487507
    quote:

[..]

haha

herbie is best een leuke film. ik heb herbie vroeger eens gezien en die was al leuk. nu is er het vervolg en dat moet zeker leuk zijn. ik denk dat ik persoonlijk herbie leuker zou vinden dan batman. batman is zo'n schiet/vechtfilm, terwijl herbie gewoon leuk is. geen andere woorden voor, herbie is gewoon leuk, klaar uit...
    pi_28487684
    batman begins is echt een vette film normaal vind ik batman maar een saaie boel... maar deze was vet... die herbie lijkt me dus echt niks. zelfs niet voor een date, de eerste film waar ik met mijn huidige vriendin naartoe ging was bad boys 2, lekker actie en af en toe wat goeie humor.

en zoals eerder genoemd... je moet ze niet altijd hun zin geven die meiden

verder vind ik 't leuk dat het zo goed gaat en die "move" dat komt wel...

edit: batman heeft trouwens wel een superlange "intro" en hij duurt best lang (dat weet jij ook, je hebt 'm al es gezien ), daar moet je natuurlijk wel rekening mee houden. als ze van (goeie) films met een verhaal houdt dan komt het wel goed.... houdt ze meer van simpele films dan moet je misschien een andere zoeken
    Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
    pi_28487726
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef gieling het volgende:

[..]

ja hallo met <insert name> over die film herbie he, ik denk dat we er toch maar heen moeten gaan ik wist niet dat lyndsay l... dat het over toffe pratende autotjes ging met gevoelens en zo
    pi_28489489
    waarom noem jij het zwembad de bioscoop en monopoly en spinazie bij haar ouders eigenlijk dates .
    ik hoop toch wel dat je voor haar betaald in de bioscoop
      maandag 4 juli 2005 @ 21:17:48 #216
    23384 RC2
    pi_28490490
    mmmh, monopolie, zwembad en herbie doen me denken dat dit een 'lief meisje' is beide films zijn volgens mij best leuk en wie weet kan je de volgende keer linds...herbie kijken.
      maandag 4 juli 2005 @ 21:55:31 #217
    46911 Mjam
    Zweven is leven
    pi_28492041
    quote:
    op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
    en, hoe verliefd ben je nu? dat is wel meegenomen natuurlijk, dat je d'r leuk blijft vinden. je bent goed bezig in ieder geval...
    pi_28492268
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 21:55 schreef mjam het volgende:

[..]

en, hoe verliefd ben je nu? dat is wel meegenomen natuurlijk, dat je d'r leuk blijft vinden. je bent goed bezig in ieder geval...
    ik vind dr iig al wel heeel leuk

ik ben overigens de film herbie aan het keuren, en er zitten gelukkig genoeg "arm om de schouder" momenten in
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef rc2 het volgende:
    mmmh, monopolie, zwembad en herbie doen me denken dat dit een 'lief meisje' is beide films zijn volgens mij best leuk en wie weet kan je de volgende keer linds...herbie kijken.
    daar heb je best wel eens gelijk in het is iig niet "yet another slut"
    pi_28505662
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:

[..]

ik vind dr iig al wel heeel leuk

ik ben overigens de film herbie aan het keuren, en er zitten gelukkig genoeg "arm om de schouder" momenten in
    [..]

daar heb je best wel eens gelijk in het is iig niet "yet another slut"
    nee want dan zou het niet je eerste date zijn
      dinsdag 5 juli 2005 @ 20:20:54 #220
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28524033
    ik zou naar war of the worlds gaan. zitten ook wel wat van die romantische momenten in hoe heb je d'r eigenlijk leren kennen?

eek, ik post in r&p
    pi_28524224
    zo, ik zit me al heerlijk op te tutten de film begint om half tien, dus over een half uurtje ben ik pleite. wish me luck!

ik heb overigens stiekem kaartjes voor herbie gekocht ik hoop dat ze goed reageerd op deze verassing
    pi_28524366
    hey, have fun he
    .
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 20:33:31 #223
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28524564
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 20:25 schreef geqxon het volgende:
    zo, ik zit me al heerlijk op te tutten de film begint om half tien, dus over een half uurtje ben ik pleite. wish me luck!

ik heb overigens stiekem kaartjes voor herbie gekocht ik hoop dat ze goed reageerd op deze verassing
    reageer eens op mijn post

enne. succes he
    pi_28524930
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef bananenman het volgende:
    reageer eens op mijn post
    andere prioriteiten
    .
    pi_28526047
    ghehehhee...hoe lief mijn vriendin ook is....ik ga never nooit niet naar herbie!! laats ook al mee geweest naar bridget jones ii.... arghhhh was de enige jongen in de zaal tegenover een stel huisvrouwen
    pi_28532297
    woooooooh! het was weer super deze avond

goed, ik had haar dus verrast dat we alsnog naar herbie gingen maar ik had het niet verteld, tot we de zaal ingingen en ze het op de monitor zag uiteraard had ik een love-seat geregeld waardoor ze lekker tegen me aan kon liggen. goed, zo'n beetje heel de film lang beetje gestreeld enzo, niet echt spannend. maar op het happy-end, waar uiteraard in de film gezoend word kwam dan het magische moment. ik keek haar in de ogen, zijn mij, hoofden gingen langzaam naar elkaar toe en heerlijk zoenen! damn wat heb ik dat gemist! men dat was echt weer super! na afloop hebben we nog heel de aftiteling bekeken, totdat heel de zaal leeg was, en de schoonmaker zei dat we maar eens weg moesten gaan

goed, toen zijn we maar naar huis gegaan. fiets gepakt, en om de stad heen gefiets (lekker langs de oude stadsmuur, met een plantsoen enzo. daar zijn we nog even op een bankje wezen zitten, en ja hoor, daar gebeurde opnieuw magie onder de sterrenhemel

woah, ik loop nog na te stralen hier ik ga alleen wel donderdag op vakantie
    pi_28532515
    * r_one lichtelijk jaloers is nu

hey, tof joh. zie je nou wel, gewoon jezelf blijven.
    enneh ... lindsay lohan ?
    .
    pi_28532578
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef geqxon het volgende:
    knippert

zit hier met een grijns op mijn gezicht
    echt heel leuk voor je man.

ach met de hulp van fok! kom je er wel
    ♥ K, N, R en F ♥
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:41:41 #229
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28532591
    whehe. leuk om te lezen

gefeliciteerd.

maar hoe had je er nou leren kennen
    pi_28532708
    erg leuk om te lezen ja, word er gewoon blij van

* remzz ook wel een beetje jalours is
    pi_28532734
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef bananenman het volgende:
    whehe. leuk om te lezen

gefeliciteerd.

maar hoe had je er nou leren kennen
    dat vertel ik nu lekker niet
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:45:20 #232
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28532771

hoezo? was het eerst je moeder ofzo?
    pi_28532795
    tt gefixd, van een eerste date is nu geen sprake meer
    ♥ K, N, R en F ♥
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:45:49 #234
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28532798
    titel
    pi_28532814
    bemoedigende titel! thanks

ik denk dat mijn favo smilie word
    pi_28532842
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:45 schreef bananenman het volgende:

hoezo? was het eerst je moeder ofzo?
    okok, ik geef op: van muzieklessen (sorry beetje beschamend)
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:48:50 #237
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28532961
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef geqxon het volgende:

[..]

okok, ik geef op: van muzieklessen (sorry beetje beschamend)
    dat valt toch best mee

en als het blokfluitles is weet je meteen dat het goed zit verder
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:49:58 #238
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_28533014
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef bananenman het volgende:

leuk voor je, geqxon!
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_28533041
    quote:

[..]

dat valt toch best mee

flauw maar ze speelt dwarsfluit
    pi_28533047
    quote:

[..]

dat valt toch best mee

american pie : and this one time at summercamp, i stuck a flute ...

maar goed : wanneer kus zie je haar weer ?
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_28533074
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:45 schreef sc0rpi0n het volgende:
    tt gefixd, van een eerste date is nu geen sprake meer
    dat was 't al lang niet meer, z'n derde al of zo.
    thnx anyway.
    .
    pi_28533077
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef geqxon het volgende:

[..]

flauw maar ze speelt dwarsfluit
    kan ook lekker zijn!
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:51:05 #243
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_28533079
    lache man
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
    pi_28533101
    suck my flute
    pi_28533120
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:51 schreef r_one het volgende:

[..]

dat was 't al lang niet meer, z'n derde al of zo.
    thnx anyway.
    viel me ineens op zeg maar
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_28533179
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

american pie : and this one time at musiccamp, i stuck a flute ...

maar goed : wanneer kus zie je haar weer ?
    ik ga voor een maandje weg, dus dat word pas augustus maar ik hoop haar morgen nog voor ik weg ga te verrassen

de spanning van bv. het bellen is er iig wel af, men wat was dat eerst lastig!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sc0rPi0n op 05-07-2005 23:57:00 (verrassen +r :)) ]
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:54:46 #247
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28533238
    ik ben wel eens met een (ex inmiddels dus ) vriendinnetje naar de bioscoop geweest naar een of andere film en toen gewoon tijdens zo'n romantisce scene gezegd van 'zó wat is dat wijf in de film lekker zeg'. en dan zo van 'oeps'

dat had ik vast ook gehad bij herbie. lindsay lohan enzo
    pi_28533275
    leuk joh voor je
    alleen jammer nu voor jou dat je op vakantie gaat..
    succes nog iig!
    pi_28533295
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

viel me ineens op zeg maar
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 02:16 schreef r_one het volgende:
    tt klopt eigenlijk al niet meer, maar ben wel benieuwd hie het afloopt.
    ik kan er ook nog wat van leren, tvp dus
    same here.
    .
    pi_28533297
    ik had wel moeite "kalm" te blijven bij die scenes met lindsay
    pi_28533330
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:56 schreef geqxon het volgende:
    ik had wel moeite "kalm" te blijven bij die scenes met lindsay
    das nu wel mazzel dat je de film zegmaar al had gescreent
    pi_28533367
    ik heb ook wat tips uit "there's something about mary" nodig gehad
    pi_28533398
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:57 schreef geqxon het volgende:
    ik heb ook wat tips uit "there's something about mary" nodig gehad
    dat je op moet letten als je je broek dichtdoet ?
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_28533412
    nope, die met de "haargel"
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:59:13 #255
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_28533424

[ Bericht 100% gewijzigd door Sc0rPi0n op 06-07-2005 00:01:18 (offtopic) ]
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      woensdag 6 juli 2005 @ 00:00:13 #256
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28533478
    zeg, er komt toch wel een deel 2 van dit topic he. het moet een reeks worden. dat je volgende maand verteld hoe hard je d'r genomen hebt en dan over 5 jaar dat je de bruiloft aan het plannen bent.

pi_28533483
    hey, je hebt toch wel een foto van haar toch? als je zo bent en haar dan een maand niet ziet
    .
    pi_28533484
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef geqxon het volgende:
    hè dat je daarvoor je leeg hebt gemaakt of dat er nog wat aan je oor hing

nog even en dan moet ik hem moven naar sex
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_28533486
    hehe, grappig
    pi_28533524
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef r_one het volgende:
    hey, je hebt toch wel een foto van haar toch? als je zo bent en haar dan een maand niet ziet
    kut, nu je het zegt. ja alleen van haar optreden, maar geen normale foto's
    pi_28533633
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 00:01 schreef geqxon het volgende:

[..]

kut, nu je het zegt. ja alleen van haar optreden, maar geen normale foto's
    morgen effe regelen, heb je nog mooi een reden om haar voor vertrek nog even te zien, je date te "evalueren" en in stijl afscheid te nemen.
    tip: ga de stad in en samen op de foto in zo'n pasfotohokje of zo
    .
      woensdag 6 juli 2005 @ 00:12:47 #262
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_28533991
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef bananenman het volgende:
    zeg, er komt toch wel een deel 2 van dit topic he. het moet een reeks worden. dat je volgende maand verteld hoe hard je d'r genomen hebt en dan over 5 jaar dat je de bruiloft aan het plannen bent.

exactly my thoughts
    Porcupine Tee - Normal
      woensdag 6 juli 2005 @ 00:14:45 #263
    11682 Moonah
    Jolie femme
    pi_28534063
    quote:
    cute!
    "Bloemen zijn rood jongeman... "
    Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
    pi_28534266
    ik moet wel zeggen dat dit niet mijn eerste zoen is. toen ik 15 was heb ik een of ander ranzig meisje gezoent op een schoolfeest, maar dat was echt niks

dit voelde echt super
    pi_28535520
    haha blijft prachtig om te lezen, we willen echt van al je dates op de hoogte blijven!
    pi_28535566
    .
    pi_28535915
    wat een topic.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      woensdag 6 juli 2005 @ 01:14:03 #268
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28535961
    quote:

goed, ik had haar dus verrast dat we alsnog naar herbie gingen maar ik had het niet verteld, tot we de zaal ingingen en ze het op de monitor zag uiteraard had ik een love-seat geregeld waardoor ze lekker tegen me aan kon liggen. goed, zo'n beetje heel de film lang beetje gestreeld enzo, niet echt spannend. maar op het happy-end, waar uiteraard in de film gezoend word kwam dan het magische moment. ik keek haar in de ogen, zijn mij, hoofden gingen langzaam naar elkaar toe en heerlijk zoenen! damn wat heb ik dat gemist! men dat was echt weer super! na afloop hebben we nog heel de aftiteling bekeken, totdat heel de zaal leeg was, en de schoonmaker zei dat we maar eens weg moesten gaan

goed, toen zijn we maar naar huis gegaan. fiets gepakt, en om de stad heen gefiets (lekker langs de oude stadsmuur, met een plantsoen enzo. daar zijn we nog even op een bankje wezen zitten, en ja hoor, daar gebeurde opnieuw magie onder de sterrenhemel

woah, ik loop nog na te stralen hier ik ga alleen wel donderdag op vakantie
    tof dat het is gelukt maar wat een bagger film is herbie zeg, omg
    pi_28536053
    quote:
    ik heb een fantopic
    pi_28538522
    haaa, dit topic blijft cool.

goed bezig geqxon.
    pi_28539154
    leuk geqxon!
    fijn dat het allemaal zo goed loopt, eens een keer een lekker positief topic om te volgen.

fijne vakantie en haar wel bellen he...
      woensdag 6 juli 2005 @ 09:03:39 #272
    73255 Frezer
    Niet Henk!
    pi_28539594
    topic titel wijziging.
    "Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
      woensdag 6 juli 2005 @ 09:05:18 #273
    79212 kaputwiehund
    einfach irre
    pi_28539626
    geweldig topic. leuk voor je geqxon.

vergeet niet haar een lief kaartje te sturen. (doe maar niet zo'n standaard kaartje met een topless vrouw met cup dd die in de branding ligt )
    Zu hause ist alles besser
    pi_28539663
    quote:
    op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef geqxon het volgende:
    je hebt je toch niet staan rukken voor die date hoop ik?
    pi_28540093
    quote:
    op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef huhu het volgende:

[..]

haha

herbie is best een leuke film. ik heb herbie vroeger eens gezien en die was al leuk. nu is er het vervolg en dat moet zeker leuk zijn. ik denk dat ik persoonlijk herbie leuker zou vinden dan batman. batman is zo'n schiet/vechtfilm, terwijl herbie gewoon leuk is. geen andere woorden voor, herbie is gewoon leuk, klaar uit...
    de nieuwe herbie lijkt me helemaal niet leuk. maar ik moet em toch zien, ik ben groot fan van de eerdere herbie films.
    pi_28540465
    leuk dit .
    gefeliciteerd geqxon .
    pi_28542316
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 01:17 schreef geqxon het volgende:

[..]

ik heb een fantopic
    en ... dicht
    .
    pi_28542407
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 11:10 schreef r_one het volgende:

[..]

en ... dicht
    pi_28542560
    leuk leuk leuk
    Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
    pi_28542721
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 11:13 schreef tonks het volgende:

[..]

read my signature
    .
    pi_28542806
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef r_one het volgende:

[..]

read my signature
    ik kom nooit bij de ah .
    pi_28542810
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 01:14 schreef gieling het volgende:

[..]

wat een k*t film! lindsay lohan was wel

maargoed: smaken verschillen

gefeliciteerd nog ook wel een beetje overwinning van fok ej?
      woensdag 6 juli 2005 @ 11:37:32 #283
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_28543209
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 01:14 schreef gieling het volgende:

[..]

oi! ... herbie is nostalgie... herbie is cool...
    * avotar voelt een generatiekloof....
    het is moeilijk uit te leggen jongens en meisjes, maar herbie was er vroeger ook al in 1966 al.. en dan nog veel later ook..

zucht...

maareh ot... ik had het topic gemist.. nu even bijgelezen.. en echt leuk zoals dat gegaan was.... was ik maar weer 16
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      woensdag 6 juli 2005 @ 12:10:06 #284
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_28544257
    wie opent deel 2
      woensdag 6 juli 2005 @ 12:11:39 #285
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_28544305
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef avotar het volgende:

[..]

het is moeilijk uit te leggen jongens en meisjes, maar herbie was er vroeger ook al in 1966 al.. en dan nog veel later ook..

zucht...

maareh ot... ik had het topic gemist.. nu even bijgelezen.. en echt leuk zoals dat gegaan was.... was ik maar weer 16
    herbie was cool!!
    vooral toen ik een jaar of 8 was
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_28544550
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef bananenman het volgende:
    wie opent deel 2
    geqxon bij voorkeur, hopelijk voor ie op vakantie gaat.
    moetenwe deze even volposten dan?!
    .
    pi_28545313
    sja, herbie is wel nostalgie enzo, maar deze film heeft gewoon niet de spirit van de oude films (er waren toch 3 delen?). dit was gewoon een slappe disney aftrek, dus als je een herbie-fan bent raad ik je hem af

maar het is wel een leuke date-film
      woensdag 6 juli 2005 @ 12:45:30 #288
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_28545483
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef geqxon het volgende:
    sja, herbie is wel nostalgie enzo, maar deze film heeft gewoon niet de spirit van de oude films (er waren toch 3 delen?). dit was gewoon een slappe disney aftrek, dus als je een herbie-fan bent raad ik je hem af

kan merken dat je 16 bent.. (nofi)

nee joh.. er waren er wel 6 of 7.. misschien ogn wel meer.. maar de originele waren ook van disney.. probleem is alleen dat ze toen stoer waren.. cool.. een auto die uit zichzelf rijdt... hoe kan dat..
    maar goed.. dat is nu niet spannend meer.. ze moeten het van het verhaal hebben... en tja.. dat was nooit de sterke kant van herbie..
    met een plot als "autootje red het huis van oud vrouwtje" kom je niet heel ver..

maareh.. hoe staat het met je meissie.. al foto en alles zekergesteld voor die lange vakantie?
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_28545550
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef geqxon het volgende:

nog gefeliciteerd, dat gaat een lang maandje worden denk ik zo .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_28545711
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef avotar het volgende:

[..]

kan merken dat je 16 bent.. (nofi)

nee joh.. er waren er wel 6 of 7.. misschien ogn wel meer.. maar de originele waren ook van disney.. probleem is alleen dat ze toen stoer waren.. cool.. een auto die uit zichzelf rijdt... hoe kan dat..
    maar goed.. dat is nu niet spannend meer.. ze moeten het van het verhaal hebben... en tja.. dat was nooit de sterke kant van herbie..
    met een plot als "autootje red het huis van oud vrouwtje" kom je niet heel ver..

maareh.. hoe staat het met je meissie.. al foto en alles zekergesteld voor die lange vakantie?
    ondanks ik 16 ben heb ik iig wel smaak voor oude racefilms (the italian job, herbie the love bug, herbie goes bananas, herbie goes to monte carlo enz.). maar met slappe disney aftrek bedoel ik dat disney een oude film uit de kast heeft getrokken, en er een remake van heeft gemaakt

de nieuwe herbie is meer een adhd patient met ze rare trekjes en beweegbare bumpers. de oude herbie was nog stoer, met al die pk's.

ik denk dat ik zo nog ff langsga, ik lig nu nog half in mijn bed
    pi_28545749
    heet ze vera?
    pi_28545822
    nope, en nee, ik ga geen naam of foto posten sorry dat hou ik liever voor mijzelf
      woensdag 6 juli 2005 @ 13:08:13 #293
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28546373
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef avotar het volgende:

[..]

zucht...

nee het kan zeker zijn dat de oude films voor hun tijd erg tof waren. wat er nu is gemaakt is gewoonweg kut
      woensdag 6 juli 2005 @ 13:09:41 #294
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_28546434
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef geqxon het volgende:
    nope, en nee, ik ga geen naam of foto posten sorry dat hou ik liever voor mijzelf
    lijkt me wel tof, googled ze haar eigen naar in, komt ze hier uit
    pi_28546941
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef gieling het volgende:

[..]

lijkt me wel tof, googled ze haar eigen naar in, komt ze hier uit
    jij snapt hem
      Moderator woensdag 6 juli 2005 @ 15:50:51 #296
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_28552582
    lache topic!
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      Moderator woensdag 6 juli 2005 @ 15:52:50 #297
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_28552667
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef levitation het volgende:

[..]

herbie was cool!!
    vooral toen ik een jaar of 8 was

alleen was ik in 1997 8 jaar
    pi_28552831
    herbie is toch uit 1966?
      Moderator woensdag 6 juli 2005 @ 15:58:21 #299
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_28552905
    quote:
    op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef geqxon het volgende:
    herbie is toch uit 1966?
    we hebben de gereleasde video , toendertijd.
    pi_28552991
    ah zo, ik was even in de war
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')