niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehadquote:op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef tr08 het volgende:
hoe leuk vind je haar trouwens?
quote:op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef geqxon het volgende:
het maakt me niet zoveel uit wat het met haar wordt, meer belangrijk is gewoon dat ik dan wel eindelijk een keer iets met een meisje heb gehad.
volgens mij is dat meer de onzekerheid dat het niet gaat lukken (wat dikke onzin is). komt vast allemaal wel goed.quote:op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef wolkje het volgende:
[..]
niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehad![]()
het is origineel en daarmee niet kansloosquote:op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef sport_life het volgende:
-knip-
overigens vind ik het zelf een beetje kansloos om op een eerste date te gaan zwemmen, maargoed wel origineel idee verder.
zwemmen is juist een prima 1e datequote:op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef tr08 het volgende:
[..]
het is origineel en daarmee niet kansloos![]()
ik vind het een prima plan eigenlijk
ahzo.quote:op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
ik ben 16 en zij wordt over een paar weken 16. ik weet niet echt of ze heel veel ervaring heeft met jongens. eigenlijk helemaal niet, ik zal het wel moeten afwachten.quote:op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn
succes!
we gaan niet naar buiten, we gaan naar center parcs, dus we zitten overdekt.quote:op zondag 26 juni 2005 22:04 schreef tr08 het volgende:
neem trouwens als het kan iets lekkers mee voor zijn tweeen
niet overdadig en duur of zo, gewoon iets lekkers te kanen dat goed blijft in de zon
wat bedoel jij nou weerquote:op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef diaboluzzz het volgende:
rofl geqxon heeft iemand je account gehacked of ben je weer uit op een reeks mega foto soeps?
zoek jij nog een date ?quote:op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn
succes!
quote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef sc0rpi0n het volgende:
do'skom goed voor de dag (geschoren ,fris, geurtje op) neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen. neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren. wees gewoon jezelf zorg dat al je nagels mooi geknipt zijn doe eventueel een foto van je zusje nichtje in je portomonee (vind ze schattig)
dont'sgelijk met haar omkleden. asociaal gedragen (boeren na een grote slok cola) alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen) praat niet teveel over school praat nooit over fok ![]()
ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.netquote:
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef diaboluzzz het volgende:
[..]
ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.net
dildo, foto, banaan, pistool en dan een beetje gaan fotoshoppen heeft een topic van kweet wel niet hoeveel delen opgeleverd.
2x raden wie de hoofdrolspeler was?, ik denk dat dit draadje een hoog hoax gedeelte heeft
volgens mij is het juist wel goed om op de eerste date te gaan zwemmen, dan is ie voortaan (tenzij ze wegrent als ze hem ziet, maar daar ga ik niet vanuit) een stuk minder onzeker over zijn uiterlijk.quote:op zondag 26 juni 2005 21:36 schreef mute_me het volgende:
misschien als je niet zo zeker bent van je uiterlijk dat je beter niet als eerste date gaat zwemmen. dan hoef je je daar minder zorgen over te maken. (maar je ziet nou wel meteen wat je in huis haalt)
hahahahhaquote:
voordeel van zwemmen he, je kan meteen in koud water springenquote:op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef yottabrain het volgende:
en vooral geen erectie krijgen.
dat voel je wel aan hoe het loopt... misschien wel, misschien nietquote:maak geen move op haar.
iid gezellig samen omkleden, welja waarom niet johquote:op maandag 27 juni 2005 11:12 schreef avani het volgende:
ik moet er niet aan denken dat ik ga zwemmen op een eerste date. laat staan dat de jongen denkt om in hetzelfde hokje om te kleden.![]()
tip van joey... luister nooit naar dit soort lijstjes... joey gaat zo vaak ongeschoren op date...quote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef sc0rpi0n het volgende:
do'skom goed voor de dag (geschoren ,fris, geurtje op) neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen. neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren. wees gewoon jezelf koop wat lekkers voor jullie twee.
don'tsgelijk met haar omkleden. asociaal gedragen (boeren na een grote slok cola) alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen)
nee dat schiet op. zit je straks met een meid die denkt dat je haar heel interessant vindt terwijl ze eigenlijk niks boeiends te melden heeftquote:op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef mighty_myte het volgende:
luisteren naar haar.
veel vragen stellen en alles wat ze vertelt interessant vinden.
tevens weet je over alles wat ze vertelt een hoop af.
zo irrelevant was t niet cc... armani heeft hier commentaar op anderen terwijl hij zelf ook niet echt een voorbeeld is...quote:
meen je dit nou serieus??? dat meisje denkt op een gegeven moment dan ook dat je 1 of andere slijmerige loser bent. als je iets niet boeiend vindt dan mag je dat best zeggen...quote:op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef mighty_myte het volgende:
luisteren naar haar.
ik kijk altijd rond als een vrouw verhalen verteld, lekker naar andere mensen kijken, dit werkt veel en veel beter.quote:op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef mighty_myte het volgende:
luisteren naar haar.
ff op je horloge kijken werkt ook best goed :pquote:op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef gigant het volgende:
[..]
ik kijk altijd rond als een vrouw verhalen verteld, lekker naar andere mensen kijken, dit werkt veel en veel beter.
gesprekken altijd afkappen, en andere dingen gaan doen. heerlijk, vrouwen die achter jou aankomen huppelen.quote:op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef joeyt het volgende:
[..]
ff op je horloge kijken werkt ook best goed :p
mwah, dat wordt nogal overschat eigenlijk. ligt eraan hoe je het brengt.quote:op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef lexie het volgende:
ook belangrijk: áls het een leuke date was én je wil nog een keer afspreken, minstens twee dagen absolute radiostilte.
pfff wat een waanzin. je kan gewoon communceren hoor met een vrouw..alsof het een echt mens is...ook met ja en nee. nerd.quote:op maandag 27 juni 2005 14:01 schreef gigant het volgende:
wat wel héél belangrijk is: zeg nooit tegen haar dat je haar leuk vindt. nooit doen!
beantwoorde alle vragen die vrouwen stellen nooit met ja of nee. tenzij het echt nee is.
casanova is speaking!quote:op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef #ANONIEM het volgende:
*spanning* ik ga relaxt met bakje koffie dit topic in de gaten houdenhoop dat het wat wordt jongen. tip achteraf, als het wat leuk gaat en jullie verder niet hebben gezoend gewoon nog een sms'je sturen dat je het leuk vond en dat je haar snel weer wil spreken. nooit overdreven gaan doen is de sleutel.
je snapt de hele bedoeling niet. het werkt voor iedereen anders maar ik houd het graag "spannend". zij hoeft echt niet alles te weten, en er zijn andere antwoorden dan ja of nee hoorquote:op maandag 27 juni 2005 14:39 schreef clowncloon het volgende:
[..]
pfff wat een waanzin. je kan gewoon communceren hoor met een vrouw..alsof het een echt mens is...ook met ja en nee. nerd.
ben het op zich met je eens maar op een gegeven moment is duidelijkheid wel gepast denk ik. maargoed dat is pas in een later stadium, op je eerste paar dates kun je het gewoon spannend houdenquote:op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef gigant het volgende:
je snapt de hele bedoeling niet. het werkt voor iedereen anders maar ik houd het graag "spannend". zij hoeft echt niet alles te weten, en er zijn andere antwoorden dan ja of nee hoorzoniet, dan mis jij een boel communicatieve vaardigheden.
![]()
het is meer in de zin van dat ze niet snel alles over jou hoeven te weten, en jij toch lichtelijk, hoe zal ik het zeggen, mysterieus blijft. ook al klinkt dit nogal overdone, maar misschien begrijp je het of ga je het ooit begrijpen.
haha komisch en droog maar wel goed!quote:op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef gigant het volgende:
schiet me er nog één te binnen. vragen beantwoorden met een vraag.
tijdje terug zat ik te eten in een "luchtent" was wat aan het lezen, je weet wel die blaadjes die daaro op tafel liggen. totdat er een vrouw vroeg, "wat ben je aan het lezen", waarop ik antwoorde "wat ga je doen vanavond?".
waarop zei antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.
begin goed, eind goed.
maar dat ligt ook aan de bedoeling van je eigen dates. ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatiequote:op maandag 27 juni 2005 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
ben het op zich met je eens maar op een gegeven moment is duidelijkheid wel gepast denk ik. maargoed dat is pas in een later stadium, op je eerste paar dates kun je het gewoon spannend houden![]()
daarom trek ik er altijd een strakkere boxer onder, dan zien ze het niet.quote:op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef yottabrain het volgende:
en vooral geen erectie krijgen.
klopt ja... maar vrouwen kunnen daar nog wel is gevoelig voor zijn.quote:op maandag 27 juni 2005 16:03 schreef gigant het volgende:
maar dat ligt ook aan de bedoeling van je eigen dates. ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatie
het hoeft niet, er zijn genoeg vrouwen die alleen seks ook goed vinden. gewoon aanpakken en van je fouten leren, gewoon blijven proberen dat komt alles goedquote:op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
klopt ja... maar vrouwen kunnen daar nog wel is gevoelig voor zijn.
heb het pas nog gemerkt![]()
ik ben het met je eensquote:op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef gigant het volgende:
[..]
je snapt de hele bedoeling niet. het werkt voor iedereen anders maar ik houd het graag "spannend". zij hoeft echt niet alles te weten, en er zijn andere antwoorden dan ja of nee hoorzoniet, dan mis jij een boel communicatieve vaardigheden.
![]()
het is meer in de zin van dat ze niet snel alles over jou hoeven te weten, en jij toch lichtelijk, hoe zal ik het zeggen, mysterieus blijft. ook al klinkt dit nogal overdone, maar misschien begrijp je het of ga je het ooit begrijpen.
jepquote:op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef gigant het volgende:
het hoeft niet, er zijn genoeg vrouwen die alleen seks ook goed vinden. gewoon aanpakken en van je fouten leren, gewoon blijven proberen dat komt alles goed![]()
wat een fokkin' knuppel ben jij zeg... jesus... een leuke babbel doet wonderen... als je dat bij een klasse vrouwtje zou doen dan was je binnen 3 seconden gedisst...quote:op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef gigant het volgende:
schiet me er nog één te binnen. vragen beantwoorden met een vraag.
tijdje terug zat ik te eten in een "luchtent" was wat aan het lezen, je weet wel die blaadjes die daaro op tafel liggen. totdat er een vrouw vroeg, "wat ben je aan het lezen", waarop ik antwoorde "wat ga je doen vanavond?".
waarop zij antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.
begin goed, eind goed.
jij snapt de hele bedoeling niet... kom eens naar de jimmy woo en probeer daar je suffe trucjes... gegarandeerd dat je hard op je bek gaat... je zegt gewoon ja of nee als je daar zin in hebt... beetje mysterieus gaan lopen doenquote:op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef gigant het volgende:
[..]
![]()
ik ben weer terug.quote:op maandag 27 juni 2005 18:13 schreef #ANONIEM het volgende:
zal hij nog aan het zwemmen zijn?
raar, een hele dag weg zonder een erectie, ik heb gemiddeld elk uur wel een erectie.quote:op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef geqxon het volgende:
heb naar mijn weten ook geen erectie gehad.
ik voelde onder de douche wel wat opkomen, maar ze heeft niks gemerktquote:op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef deek het volgende:
[..]
raar, een hele dag weg zonder een erectie, ik heb gemiddeld elk uur wel een erectie.
![]()
das niet klote, das netjesquote:op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef geqxon het volgende:
alleen bijv. toen we in het bubbelbad zaten durfde ik niet eens een arm om haar heen te leggen ofzo, allemaal dat soort dingen, ik heb haar denk ik niet eens aangeraakt.gewoon omdat ik het niet kon, durfde dat gewoon niet. das wel een beetje klote, dan zaten we naast elkaar maar verder niks en zo ging het eigenlijk de hele middag een beetje.
quote:op maandag 27 juni 2005 18:22 schreef joeyt het volgende:
[..]
jij snapt de hele bedoeling niet... kom eens naar de jimmy woo en probeer daar je suffe trucjes... gegarandeerd dat je hard op je bek gaat... je zegt gewoon ja of nee als je daar zin in hebt... beetje mysterieus gaan lopen doen... spannend ben je of ben je niet...
nogmaals kom een keer naar de jimmy's en probeer daar die tactiek...quote:op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef gigant het volgende:
[..], ik dacht dat jij iemand was die er ook verstand van had. iedereen heeft zijn manier, maar de dingen die ik doe werken toch altijd. ik ben het gewend om tegen iedereen te ouwehoeren, ook tegen onbekende, als iemand met een vraag komt antwoord ik vaak met bullshit dingen, vooral bij vrouwen.
zij hoeft niet alles over mij te weten, soms als zij zegt nu gaan we het over jou hebben zeg ik. blabla ben 1.90, heb 2 zussen, werk daar en daar, heb daar op school gezeten etc. dan hoef ik in ieder geval niet al die standaard rotzooi aan te horen, en zij ook niet.
dan ben je de zoveelste jongen.
en over je andere quote. wie zegt dat ik geen normaal gesprek heb gehouden? alleen niet op dat moment, wat je daar in principe doet is, de macht bij jezelf houden. het laatste wat jij wil doen is de complete macht weggeven aan een vrouw, tenzij je precies weet waarmee je bezig bent. en geloof me vrouwen zijn daar blij mee.
misschien werkt jouw ding ook, maar kom alsjeblieft niet vertellen wat wel en niet werkt als je het nog nooit geprobeerd hebt, het moet passen bij je persoonlijkheid.
macht bij jezelf houdenquote:op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef gigant het volgende:
[..]
en over je andere quote. wie zegt dat ik geen normaal gesprek heb gehouden? alleen niet op dat moment, wat je daar in principe doet is, de macht bij jezelf houden. het laatste wat jij wil doen is de complete macht weggeven aan een vrouw, tenzij je precies weet waarmee je bezig bent. en geloof me vrouwen zijn daar blij mee.
.
quote:op maandag 27 juni 2005 14:03 schreef joeyt het volgende:
pfff al die regeltjes... ik zeg ja of nee wanneer ik wil... ik laat diezelfde avond wat horen als ze leuk is...
daar zou je mij nou echt niet mee versierenquote:op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef gigant het volgende:
waarop zij antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.
idd, het type vrouw dat daar wel van houdt/ in trapt zal waarschijnlijk niet mijn type zijn.quote:op dinsdag 28 juni 2005 14:50 schreef joeyt het volgende:
spelletjes hoeven van mij niet, want bij de klasse vrouwtjes werkt dat niet... en dan bedoel ik niet die onnozele kipjes...
hmm, jij begrijpt het nog niet helemaal. relatie, in welke vorm dan ook draait niet om macht. zolang je dat nog niet doorhebt, heb ik weinig hoop voor je. een vrouw met een beetje allure hoeft zo'n figuur als jij niet, zelfs niet voor een nacht.quote:op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef gigant het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je met haar een relatie wilt??quote:op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef geqxon het volgende:
[..]
heb naar mijn weten ook geen erectie gehad.
joey is verliefd op wolkjequote:op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef wolkje het volgende:
[..]
daar zou je mij nou echt niet mee versieren![]()
ik ben me alleen bewust van wat er gebeurd, omdat ik me soms interesseer voor psychologie. alles draait erom, er zijn mannen die automatisch alles goed doen. en niemand heeft het door, maar het valt aan te leren. vroeger was ik niet al te goed met vrouwen, vooral vaak in de "vriendenzone" en nu heb ik altijd succes. simpelweg omdat ik ben gaan realiseren wat je doet, maar jij leest dit waarschijnlijk als iemand die vrouwen slaat, of ze diep de grond in trapt maar dat doe je zeker niet, alleen dit al geeft aan dat jij niet iemand bent die er geen verstand van heeft. ik heb enkele vrienden, die van nature heel goed met vrouwen zijn en die zijn het hiermee en met vele andere dingen eens.quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:25 schreef gm het volgende:
[..]
hmm, jij begrijpt het nog niet helemaal. relatie, in welke vorm dan ook draait niet om macht. zolang je dat nog niet doorhebt, heb ik weinig hoop voor je. een vrouw met een beetje allure hoeft zo'n figuur als jij niet, zelfs niet voor een nacht.
op dat moment heb je nog niemand versierd, later ga je wat doen en dan komt het versieren. ik vind het soms ongelofelijk in hoeverre vrouwen zich zo snel aan kunnen passen aan een situatie, en gaf daar een voorbeeld van.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef wolkje het volgende:
[..]
daar zou je mij nou echt niet mee versieren![]()
als je een normaal gesprek met dr was aangegaan dan had je dr ook gescoord... ik snap niet dat je zo'n vaag spel denkt te moeten spelen. geloof gewoon in jezelf. als ik een nummer wil regelen, dan stap ik erop af, maak een leuk praatje en vraag dr nummer of geen mijn nummer... werkt net zo goed... geloof mequote:op dinsdag 28 juni 2005 23:41 schreef gigant het volgende:
[..]
op dat moment heb je nog niemand versierd, later ga je wat doen en dan komt het versieren. ik vind het soms ongelofelijk in hoeverre vrouwen zich zo snel aan kunnen passen aan een situatie, en gaf daar een voorbeeld van.
dit zou zeker kunnen werken, maar ik geniet er altijd van om het op grappige/rare manieren te doenquote:op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef joeyt het volgende:
[..]
als je een normaal gesprek met dr was aangegaan dan had je dr ook gescoord... ik snap niet dat je zo'n vaag spel denkt te moeten spelen. geloof gewoon in jezelf. als ik een nummer wil regelen, dan stap ik erop af, maak een leuk praatje en vraag dr nummer of geen mijn nummer... werkt net zo goed... geloof me
nogmaals dat was geen eens een grappig... ech als je dat in een klasse tent zou doen waar alleen maar lekkere gasten lopen dan word je gewoon uitgelachen...quote:op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef gigant het volgende:
[..]
dit zou zeker kunnen werken, maar ik geniet er altijd van om het op grappige/rare manieren te doen![]()
gelukkig weet ik dat het voor mij werkt, en mijn smaak is extreem kieskeurig. dit past bij mij, het gewone praatje bij jou. en afgewezen ben ik nog nooit, komt zeker omdat ik zon knappe kop ofnietquote:op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef joeyt het volgende:
[..]
nogmaals dat was geen eens een grappig... ech als je dat in een klasse tent zou doen waar alleen maar lekkere gasten lopen dan word je gewoon uitgelachen...
je ondertitel heeft in ieder geval niks teveel over je gezegdquote:op woensdag 29 juni 2005 11:28 schreef gigant het volgende:
gelukkig weet ik dat het voor mij werkt, en mijn smaak is extreem kieskeurig. dit past bij mij, het gewone praatje bij jou. en afgewezen ben ik nog nooit, komt zeker omdat ik zon knappe kop ofniet![]()
je geeft wel erg hoog op van die jimmy woo hequote:op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef joeyt het volgende:
[..]
heb je d'r al gezien? en weer nieuwe afspraak gemaakt?quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:19 schreef geqxon het volgende:
bedankt voor de reacties.geeft me weer wat moed.
ik weet nog niet wanneer de volgende date is, ik hoop haar morgen weer in de les te zien.
has been kut tentquote:op donderdag 30 juni 2005 01:31 schreef nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
je geeft wel erg hoog op van die jimmy woo he
goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.quote:op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef ayaxola het volgende:
[..]
heb je d'r al gezien? en weer nieuwe afspraak gemaakt?
challenge he smikeslutquote:
cool hoor... goed tekenquote:op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:
[..]
goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
leuk om te horen en was zo te horen een goeie eerste date die jullie gehad hebben. zoals je al leest heeft iedreen zijn eigen stijl qua daten en dat zal jij ook moeten ontdekken welke bij jou past. jezelf zijn, niet teveel van haar of van jezelf willen en plezier hebben is belangrijk.quote:op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:
[..]
goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
leuk!quote:op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:
[..]
nee lijkt me netjes.quote:op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef geqxon het volgende:
als het allemaal goed gaat worden het misschien nog wel eens een keer mijn schoonouders
ik heb zojuist mijn lunch weggezet, zodat ik lekker honger heb en ik vanavond meer kan eten (zodat ik iig mijn bord leegeet), of is dat soms asociaal?
als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uurquote:op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef ayaxola het volgende:
[..]
als het goed en netjes is, beginnen ze nu pas te eten.
is 18.15 ook goed?quote:op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef guusie het volgende:
[..]
als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uur![]()
ik hoop het niet voor hem..![]()
nou gaat steeds een stapje verder toch, leuke opbouw. maar monopoly spelen met mijn schoonouders zou ik niet zo zien zitten. maar hou ons op de hoogte.quote:op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:
[..]
is 18.15 ook goed?
inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly"nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn.....
ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.
goed, niet zo'n geheel geslaagde date, maar wel een gezellige avond gehad!
hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"quote:op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:
[..]
is 18.15 ook goed?
goed, vandaag was de grote dag, mijn tweede date. het ging op zich allemaal wel goed. ik kwam ongeveer een kwartiertje voor etenstijd aan, waardoor ik haar moeder nog even mee kon helpen met het dekken van de tafel, maar ik zag dat ze helaas spinazie aten.... ik heb dus een mooi vol bord gegeten, niet wat extra gepakt, maar ook niks laten liggen. tijdens het eten heb ik nog een beetje met haar vader gepraat over mijn opleiding (mbo ict-beheer), en wat mijn ambities waren enzo. standaard-keuring, haha. na het eten nog even keurig geholpen met het afruimen enzo, ging allemaal wel goed... nog wel.
inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly"nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn.....
ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.
goed, niet zo'n geheel geslaagde date, maar wel een gezellige avond gehad!
er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.quote:op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef guusie het volgende:
[..]
hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"
verder keep-on dating: gaat de goede kant op!
afgezien van dat monopoly een prima 2e date. het hoeft niet altijd super snel te gaan, stap voor stap verder gaan maakt het juist leukerquote:op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:
[..]
er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
ik wil nu ook weten wat haar reactie was? kuste ze je terug, begon ze naar beneden te kijken, schrok ze ervan etc.quote:op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:
[..]
er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
pffff, ze moest ff glimlachen, maar zoals ik zei: niets bijzonders ofzoquote:op zaterdag 2 juli 2005 14:46 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ik wil nu ook weten wat haar reactie was? kuste ze je terug, begon ze naar beneden te kijken, schrok ze ervan etc.
voor de rest:![]()
daar heb je wel een punt waar ik nog niet aan gedacht heb. ik kan iig goed met haar ouders opschieten, en ik heb ook kunnen tonen dat ik goede manieren hebquote:op zaterdag 2 juli 2005 14:48 schreef lukaso het volgende:
ging toch goed die tweede date? okay, monopoly is natuurlijk teh sux, maar volgensmij ben je op deze manier wel iets heel moois aan het opbouwen, je hebt een goede indruk gemaakt bij haar, en haar ouders.
niet als je het idee hebt dat het de goede kant opgaat. wat denk je zelf? ook al heeft ze weinig ervaring, als jij als tweede afspraak bij haar ouders gaat eten, vervolgens een potje monopoly met haar én ouders speelt en haar bij afscheid een zoen op d'r mond geeft, dan zal ze zelf toch ook wel weten hoe laat het is? ik zou dus zeker nog een keer (alleen) met haar afspreken, al helemaal als je een hele maand op vakantie gaat. de eerste stap is gezet, nu moet je maar 'ns gaan zien wat het vervolg is, doen dus!quote:op zaterdag 2 juli 2005 15:12 schreef geqxon het volgende:
is het trouwens nog een beetje voortbarig om tussen nu en volgende week donderdag nog iets te gaan doen? ik ga donderdag een maandje op vakantieen zal haar dus maar weinig zien
je moet iig nog even goed afscheid nemen, dat hoeft dan niet meteen een hele date te zijn, paar uurtjes op haar kamer chillen is meestal voldoende, lijkt me zoquote:op zaterdag 2 juli 2005 15:12 schreef geqxon het volgende:
is het trouwens nog een beetje voortbarig om tussen nu en volgende week donderdag nog iets te gaan doen? ik ga donderdag een maandje op vakantieen zal haar dus maar weinig zien
spreek gewoon ergens met der af en dan kan je subtiel de vraag laten vallen wat ze der van vindt en als ze zegt dat ze dat wel leuk vindt haal je heel subtiel een joint uit je zak en anders laat je die lekker zittenquote:op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef geqxon het volgende:
pffff hebben jullie nog andere ideën naast op een kamer chillen?
ik zat er zelf aan te denken om te gaan smoken ergens, maar ik weet niet of zij ook zo is
als je tweede date bestaat uit een potje monopoly met je (wellicht aanstaande) schoonouders, dan zou ik daar zélf niet zo snel van uitgaan, maar jij kent haar, dus dat kunnen wij niet voor je invullen. ik kan me wel voorstellen dat het een gigantische afknapper voor haar kan zijn, lang niet iedereen is er namelijk van gediend. ga anders gewoon met 'r naar het strand of een park, in ieder geval een plek waar je de gelegenheid hebt om meer met elkaar te praten, zodat je elkaar ook een beetje beter kunt leren kennen en eventueel een beetje aan elkaar kunt plukken.quote:op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef geqxon het volgende:
ik zat er zelf aan te denken om te gaan smoken ergens, maar ik weet niet of zij ook zo is
lijkt mij niet echt een goed ideequote:op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef geqxon het volgende:
nooo! geen drugs dude, big nono.quote:op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef geqxon het volgende:
blijf jezelf dude, gaat niet naar een slijmfilm om bij haar te slijmen.quote:op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef geqxon het volgende:
hahaha, ik maakt maar een grapje hoorvolgens mij is ze er zelfs fel tegen
ik weet niet of hitch nog draait, maar dat lijkt me wel een toepasselijke film? (of is die film te cliché?)
gewoon naar madagascar ofzo. ik zou gewoon een komische film pakken waardoor ze zich op haar gemak gaat voelen. of vraag haar welke films zij leuk vindt om naar te kijken.quote:op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef geqxon het volgende:
hahaha, ik maakt maar een grapje hoorvolgens mij is ze er zelfs fel tegen
ik weet niet of hitch nog draait, maar dat lijkt me wel een toepasselijke film? (of is die film te cliché?)
films kijken werkt niet, iig, als ik met m'n vriendin ergens thuis een film gaan kijken dan redden we meestal de helft niet eens, wel betere dingen te doenquote:op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
gewoon naar madagascar ofzo. ik zou gewoon een komische film pakken waardoor ze zich op haar gemak gaat voelen. of vraag haar welke films zij leuk vindt om naar te kijken.
verder zou je een strand- bos of parkwandeling kunnen maken.
klopt het nou dat die link van deus ex gewoon naar een donnie darko site linkt?quote:op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef -mzraki- het volgende:
[..]
films kijken werkt niet, iig, als ik met m'n vriendin ergens thuis een film gaan kijken dan redden we meestal de helft niet eens, wel betere dingen te doen.
naar de bios dus ook nog nooit geweest met haar, kijk wel lekker uit.
niet naar een donnie darko site, naar dé donnie darko site, ja, hoezo?quote:op zondag 3 juli 2005 19:11 schreef googoodoll het volgende:
[..]
klopt het nou dat die link van deus ex gewoon naar een donnie darko site linkt?![]()
dé donnie darko site zelfs! heb de film wel gezien ooit, maar ik weet niks meer over deus ex machinaquote:op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef -mzraki- het volgende:
[..]
niet naar een donnie darko site, naar dé donnie darko site, ja, hoezo?.
deus ex machina staat er btw omdat dat ook een belangrijk element is uit de film.
aha, vandaar, deus ex machina is latijn, god from the machine, heeft te maken met de toneelwereld. er werd vroeger vaak een engel naar beneden getakeld om het verhaal een dramatische wending te geven, zo ook in de film donnie darko, alleen dan zonder het engeltje, uiteraardquote:op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef googoodoll het volgende:
[..]
dé donnie darko site zelfs! heb de film wel gezien ooit, maar ik weet niks meer over deus ex machinawát een gave smiley. ik dacht alleen dat het met het computerspelletje deus ex te maken had en dat kon ik niet in verband brengen met donnie darko.
![]()
ok. ik ga de film ook nog maar eens huren, blijf er maar goede dingen over horen!quote:op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef -mzraki- het volgende:
[..]
aha, vandaar, deus ex machina is latijn, god from the machine, heeft te maken met de toneelwereld. er werd vroeger vaak een engel naar beneden getakeld om het verhaal een dramatische wending te geven, zo ook in de film donnie darko, alleen dan zonder het engeltje, uiteraard. in de normale versie van donnie darko zegt hij het overigens ook niet geheel duidelijk, maar in de directors cut wel, vandaar
.
leuke smilie inderdaad,.
hoebedoel je oftopicquote:op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef -mzraki- het volgende:
[..]
aha, vandaar, deus ex machina is latijn, god from the machine, heeft te maken met de toneelwereld. er werd vroeger vaak een engel naar beneden getakeld om het verhaal een dramatische wending te geven, zo ook in de film donnie darko, alleen dan zonder het engeltje, uiteraard. in de normale versie van donnie darko zegt hij het overigens ook niet geheel duidelijk, maar in de directors cut wel, vandaar
.
leuke smilie inderdaad,.
madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)quote:op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef gieling het volgende:
nog beter, ga naar hitch, kan je nog wat van opsteken ook
hitch is iig nog enigzins romantischquote:op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef guusie het volgende:
[..]
madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)![]()
erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheidquote:op zondag 3 juli 2005 23:24 schreef guusie het volgende:
[..]
ja maar hij moet niet te erotische worden daar in de bios, dus blijf maar bij madagascar![]()
het is het dus beidequote:op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef gieling het volgende:
[..]
erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheid
war of the worlds misschien dan? als het 'eng' word kan je smooth je arm om haar heen doen?quote:op maandag 4 juli 2005 01:26 schreef geqxon het volgende:
ik denk dat ik haar morgen ff ga bellenik zie haar irl niet meer, maar ik ga denk ik maar naar de bios
btw, het klinkt misschien een beetje asociaal, maar madagascar en hitch heb ik al gezienmisschien moet ik wel naar zo'n enorm melige kinderfilm als "poeh's lollifanten film" gaan
of "de kameleon 2"
juist ja, goed onderbouwende kritiekquote:op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef mordradead het volgende:
nou, als je maar niet naar war of the world gaat... wat een baggerfilm zeg![]()
onderbouwde kritiek is niet aan mij besteedquote:op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef gieling het volgende:
[..]
juist ja, goed onderbouwende kritiek
ik vond het wel een goede film! (al mocht het einde wel wat beter) en dat krijsende kut kind mocht eruit gelaten worden
ik denk dat batman begin geen leuke datefilm is. als de film te spannend is, heb je geen aandacht voor elkaarquote:op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
ik heb dr net gebeld![]()
maar ze wou naar herbiegelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins
ondanks ik die ook al gezien heb
herbiequote:op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
ik heb dr net gebeld![]()
maar ze wou naar herbiegelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins
ondanks ik die ook al gezien heb
http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzoquote:op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef remzz het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een film herbie ?
naja leuk om mee te lezen tenminste
met dat autootje dat kan praten en emoties en gevoelens heeft enzo. en dan gaan ze daarmee racen. dat autootje is heel bijzonder en kan allerlei truucjes enzo. dát is herbie.quote:op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef remzz het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een film herbie ?
naja leuk om mee te lezen tenminste
kijk dat maakt het interessantquote:op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef gieling het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzomaar wel met lindsay lohan
óf als ze een beetje naïef breazah typje is denkt ze misschien dat je haar zo opwindend vindtquote:op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef remzz het volgende:
[..]
kijk dat maakt het interessant....oke niet met je toekomstige vriendin maar toch
![]()
quote:op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef gieling het volgende:
[..]
óf als ze een beetje naïef breazah typje is denkt ze misschien dat je haar zo opwindend vindt
kutzooi, ik dacht dat het een kinderfilm wasquote:op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef gieling het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzomaar wel met lindsay lohan
ben haar nog es op en probeer een beetje geloof waardig over te komen dat de film herbie je gewoon leuker lijktquote:op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef geqxon het volgende:
[..]
kutzooi, ik dacht dat het een kinderfilm was
lindsay lohantering man, ik had naar herbie moeten gaan, al was het maar voor lindsay (wacht, het was een date he
)
nu moet je twee uur naar een of andere vent in een vleermuizen pak kijkenquote:op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef geqxon het volgende:
[..]
lindsay lohantering man, ik had naar herbie moeten gaan, al was het maar voor lindsay (wacht, het was een date he
)
ja hallo met <insert name> over die film herbie he, ik denk dat we er toch maar heen moeten gaan ik wist niet dat lyndsay l... dat het over toffe pratende autotjes ging met gevoelens en zoquote:op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef remzz het volgende:
[..]
ben haar nog es op en probeer een beetje geloof waardig over te komen dat de film herbie je gewoon leuker lijkt
hahaquote:op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef geqxon het volgende:
[..]
)
quote:op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef gieling het volgende:
[..]
ja hallo met <insert name> over die film herbie he, ik denk dat we er toch maar heen moeten gaan ik wist niet dat lyndsay l... dat het over toffe pratende autotjes ging met gevoelens en zo
en, hoe verliefd ben je nu? dat is wel meegenomen natuurlijk, dat je d'r leuk blijft vinden. je bent goed bezig in ieder geval...quote:op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
ik vind dr iig al wel heeel leukquote:op maandag 4 juli 2005 21:55 schreef mjam het volgende:
[..]
en, hoe verliefd ben je nu? dat is wel meegenomen natuurlijk, dat je d'r leuk blijft vinden. je bent goed bezig in ieder geval...
daar heb je best wel eens gelijk inquote:op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef rc2 het volgende:
mmmh, monopolie, zwembad en herbie doen me denken dat dit een 'lief meisje' isbeide films zijn volgens mij best leuk en wie weet kan je de volgende keer linds...herbie kijken.
nee want dan zou het niet je eerste date zijnquote:op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
[..]
ik vind dr iig al wel heeel leuk![]()
ik ben overigens de film herbie aan het keuren, en er zitten gelukkig genoeg "arm om de schouder" momenten in
[..]
daar heb je best wel eens gelijk inhet is iig niet "yet another slut"
![]()
reageer eens op mijn postquote:op dinsdag 5 juli 2005 20:25 schreef geqxon het volgende:
zo, ik zit me al heerlijk op te tuttende film begint om half tien, dus over een half uurtje ben ik pleite. wish me luck!
ik heb overigens stiekem kaartjes voor herbie gekochtik hoop dat ze goed reageerd op deze verassing
andere prioriteitenquote:
quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef geqxon het volgende:
knippert
dat vertel ik nu lekker nietquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef bananenman het volgende:
whehe. leuk om te lezen
gefeliciteerd.
maar hoe had je er nou leren kennen
dat valt toch best meequote:op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef geqxon het volgende:
[..]
okok, ik geef op: van muzieklessen(sorry beetje beschamend)
quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef bananenman het volgende:
en als het blokfluitles is weet je meteen dat het goed zit verder
flauwquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef bananenman het volgende:
[..]
dat valt toch best mee
quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef bananenman het volgende:
[..]
dat valt toch best mee
dat was 't al lang niet meer, z'n derde al of zo.quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:45 schreef sc0rpi0n het volgende:
tt gefixd, van een eerste date is nu geen sprake meer
viel me ineens op zeg maarquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:51 schreef r_one het volgende:
[..]
dat was 't al lang niet meer, z'n derde al of zo.
thnx anyway.
ik ga voor een maandje weg, dus dat word pas augustusquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]![]()
american pie : and this one time at musiccamp, i stuck a flute ...
maar goed : wanneer kus zie je haar weer ?
quote:
same here.quote:op maandag 4 juli 2005 02:16 schreef r_one het volgende:
tt klopt eigenlijk al niet meer, maar ben wel benieuwd hie het afloopt.![]()
ik kan er ook nog wat van leren, tvp dus![]()
das nu wel mazzel dat je de film zegmaar al had gescreentquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:56 schreef geqxon het volgende:
ik had wel moeite "kalm" te blijven bij die scenes met lindsay
dat je op moet letten als je je broek dichtdoet ?quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:57 schreef geqxon het volgende:
ik heb ook wat tips uit "there's something about mary" nodig gehad
hè dat je daarvoor je leeg hebt gemaakt of dat er nog wat aan je oor hingquote:
kut, nu je het zegt. ja alleen van haar optreden, maar geen normale foto'squote:op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef r_one het volgende:
hey, je hebt toch wel een foto van haar toch? als je zobent en haar dan een maand niet ziet
![]()
morgen effe regelen, heb je nog mooi een reden om haar voor vertrek nog even te zien, je date te "evalueren" en in stijl afscheid te nemen.quote:op woensdag 6 juli 2005 00:01 schreef geqxon het volgende:
[..]
kut, nu je het zegt. ja alleen van haar optreden, maar geen normale foto's
exactly my thoughtsquote:op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef bananenman het volgende:
zeg, er komt toch wel een deel 2 van dit topic he. het moet een reeks worden. dat je volgende maand verteld hoe hard je d'r genomen hebt en dan over 5 jaar dat je de bruiloft aan het plannen bent.
tof dat het is geluktquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef geqxon het volgende:
woooooooh!het was weer super deze avond
goed, ik had haar dus verrast dat we alsnog naar herbie gingenmaar ik had het niet verteld, tot we de zaal ingingen en ze het op de monitor zag
uiteraard had ik een love-seat geregeld
waardoor ze lekker tegen me aan kon liggen. goed, zo'n beetje heel de film lang beetje gestreeld enzo, niet echt spannend. maar op het happy-end, waar uiteraard in de film gezoend word
kwam dan het magische moment. ik keek haar in de ogen, zijn mij, hoofden gingen langzaam naar elkaar toe en heerlijk zoenen!
damn wat heb ik dat gemist!
men dat was echt weer super! na afloop hebben we nog heel de aftiteling bekeken, totdat heel de zaal leeg was, en de schoonmaker zei dat we maar eens weg moesten gaan
![]()
goed, toen zijn we maar naar huis gegaan. fiets gepakt, en om de stad heen gefiets (lekker langs de oude stadsmuur, met een plantsoen enzo. daar zijn we nog even op een bankje wezen zitten, en ja hoor, daar gebeurde opnieuw magie onder de sterrenhemel![]()
woah, ik loop nog na te stralen hierik ga alleen wel donderdag op vakantie
![]()
ik heb een fantopicquote:op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef r_one het volgende:
feliciteer hier geqxon met z'n geslaagde date
de nieuwe herbie lijkt me helemaal niet leuk. maar ik moet em toch zien, ik ben groot fan van de eerdere herbie films.quote:op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef huhu het volgende:
[..]
haha
herbie is best een leuke film. ik heb herbie vroeger eens gezien en die was al leuk. nu is er het vervolg en dat moet zeker leuk zijn. ik denk dat ik persoonlijk herbie leuker zou vinden dan batman. batman is zo'n schiet/vechtfilm, terwijl herbie gewoon leuk is. geen andere woorden voor, herbie is gewoon leuk, klaar uit...
en ... dichtquote:
read my signaturequote:
wat een k*t film!quote:op woensdag 6 juli 2005 01:14 schreef gieling het volgende:
[..]
tof dat het is geluktmaar wat een bagger film is herbie zeg, omg
![]()
![]()
oi! ... herbie is nostalgie... herbie is cool...quote:op woensdag 6 juli 2005 01:14 schreef gieling het volgende:
[..]
tof dat het is geluktmaar wat een bagger film is herbie zeg, omg
![]()
![]()
herbie was cool!!quote:op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef avotar het volgende:
[..]
oi! ... herbie is nostalgie... herbie is cool...
* avotar voelt een generatiekloof....
het is moeilijk uit te leggen jongens en meisjes, maar herbie was er vroeger ook alin 1966 al.. en dan nog veel later ook..
zucht...
maareh ot... ik had het topic gemist.. nu even bijgelezen.. en echt leuk zoals dat gegaan was.... was ik maar weer 16![]()
geqxon bij voorkeur, hopelijk voor ie op vakantie gaat.quote:
kan merken dat je 16 bent..quote:op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef geqxon het volgende:
sja, herbie is wel nostalgie enzo, maar deze film heeft gewoon niet de spirit van de oude films(er waren toch 3 delen?). dit was gewoon een slappe disney aftrek, dus als je een herbie-fan bent raad ik je hem af
maar het is wel een leuke date-film
nog gefeliciteerd, dat gaat een lang maandje worden denk ik zoquote:op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef geqxon het volgende:
sja, herbie is wel nostalgie enzo, maar deze film heeft gewoon niet de spirit van de oude films(er waren toch 3 delen?). dit was gewoon een slappe disney aftrek, dus als je een herbie-fan bent raad ik je hem af
maar het is wel een leuke date-film
ondanks ik 16 ben heb ik iig wel smaak voor oude racefilmsquote:op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef avotar het volgende:
[..]
kan merken dat je 16 bent..(nofi)
nee joh.. er waren er wel 6 of 7.. misschien ogn wel meer.. maar de originele waren ook van disney.. probleem is alleen dat ze toen stoer waren.. cool.. een auto die uit zichzelf rijdt... hoe kan dat..
maar goed.. dat is nu niet spannend meer.. ze moeten het van het verhaal hebben... en tja.. dat was nooit de sterke kant van herbie..
met een plot als "autootje red het huis van oud vrouwtje" kom je niet heel ver..
maareh.. hoe staat het met je meissie.. al foto en alles zekergesteld voor die lange vakantie?
nee het kan zeker zijn dat de oude films voor hun tijd erg tof waren. wat er nu is gemaakt is gewoonweg kutquote:op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef avotar het volgende:
[..]
oi! ... herbie is nostalgie... herbie is cool...
* avotar voelt een generatiekloof....
het is moeilijk uit te leggen jongens en meisjes, maar herbie was er vroeger ook alin 1966 al.. en dan nog veel later ook..
zucht...
maareh ot... ik had het topic gemist.. nu even bijgelezen.. en echt leuk zoals dat gegaan was.... was ik maar weer 16![]()
lijkt me wel tof, googled ze haar eigen naar in, komt ze hier uitquote:op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef geqxon het volgende:
nope, en nee, ik ga geen naam of foto postensorry dat hou ik liever voor mijzelf
jij snapt hemquote:op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef gieling het volgende:
[..]
lijkt me wel tof, googled ze haar eigen naar in, komt ze hier uit
quote:op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef levitation het volgende:
[..]
herbie was cool!!![]()
vooral toen ik een jaar of 8 was![]()
we hebben de gereleasde video , toendertijd.quote:op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef geqxon het volgende:
herbie is toch uit 1966?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |