abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28413520
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 14:46 schreef googoodoll het volgende:

[..]

ik wil nu ook weten wat haar reactie was? kuste ze je terug, begon ze naar beneden te kijken, schrok ze ervan etc.

voor de rest:
pffff, ze moest ff glimlachen, maar zoals ik zei: niets bijzonders ofzo
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 14:48 schreef lukaso het volgende:
ging toch goed die tweede date? okay, monopoly is natuurlijk teh sux, maar volgensmij ben je op deze manier wel iets heel moois aan het opbouwen, je hebt een goede indruk gemaakt bij haar, en haar ouders.
daar heb je wel een punt waar ik nog niet aan gedacht heb. ik kan iig goed met haar ouders opschieten, en ik heb ook kunnen tonen dat ik goede manieren heb
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:09:32 #152
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_28413636
"maar volgensmij ben je op deze manier wel iets heel moois aan het opbouwen"
wil ik vooral nog eventjes arceren, ik zelf ben ook erg onervaren in het vak, tijdje terug met een meisje gezoend op een feest, gisteravond werd het pijnlijk duidelijk dat het toch nooit meer iets ging worden. ben nu bijna jaloers op jouw manier van aanpakken...
gaat verder coldplay x&y luisteren
pi_28413702
is het trouwens nog een beetje voortbarig om tussen nu en volgende week donderdag nog iets te gaan doen? ik ga donderdag een maandje op vakantie en zal haar dus maar weinig zien
pi_28413797
je hebt toch wel gewonnen met monoploy of in ieder geval je meest vuile onderhandelingstruukjes uit de kast gehaald he?
pi_28413843
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 15:12 schreef geqxon het volgende:
is het trouwens nog een beetje voortbarig om tussen nu en volgende week donderdag nog iets te gaan doen? ik ga donderdag een maandje op vakantie en zal haar dus maar weinig zien
niet als je het idee hebt dat het de goede kant opgaat. wat denk je zelf? ook al heeft ze weinig ervaring, als jij als tweede afspraak bij haar ouders gaat eten, vervolgens een potje monopoly met haar én ouders speelt en haar bij afscheid een zoen op d'r mond geeft, dan zal ze zelf toch ook wel weten hoe laat het is? ik zou dus zeker nog een keer (alleen) met haar afspreken, al helemaal als je een hele maand op vakantie gaat. de eerste stap is gezet, nu moet je maar 'ns gaan zien wat het vervolg is, doen dus!
pi_28414109
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 15:12 schreef geqxon het volgende:
je moet iig nog even goed afscheid nemen, dat hoeft dan niet meteen een hele date te zijn, paar uurtjes op haar kamer chillen is meestal voldoende, lijkt me zo .

dus, zeker niet voorbarig, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28414327
pffff hebben jullie nog andere ideën naast op een kamer chillen?

ik zat er zelf aan te denken om te gaan smoken ergens, maar ik weet niet of zij ook zo is
pi_28414352
boeie!

monopoly met je schoonouders op de tweede date...wtf! hmmm wat moet dit wel niet worden later..... :|

the horror......arghhhh
pi_28414521
leuk om dit topic te volgen.
als je dat wilt weten geqxon, dan kun je dat toch gewoon vragen?
pi_28414789
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef geqxon het volgende:

ik zat er zelf aan te denken om te gaan smoken ergens, maar ik weet niet of zij ook zo is
spreek gewoon ergens met der af en dan kan je subtiel de vraag laten vallen wat ze der van vindt en als ze zegt dat ze dat wel leuk vindt haal je heel subtiel een joint uit je zak en anders laat je die lekker zitten
ik ben sowieso da bomb
pi_28415227
quote:
als je tweede date bestaat uit een potje monopoly met je (wellicht aanstaande) schoonouders, dan zou ik daar zélf niet zo snel van uitgaan, maar jij kent haar, dus dat kunnen wij niet voor je invullen. ik kan me wel voorstellen dat het een gigantische afknapper voor haar kan zijn, lang niet iedereen is er namelijk van gediend. ga anders gewoon met 'r naar het strand of een park, in ieder geval een plek waar je de gelegenheid hebt om meer met elkaar te praten, zodat je elkaar ook een beetje beter kunt leren kennen en eventueel een beetje aan elkaar kunt plukken.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:45:05 #162
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28421945
quote:

lijkt mij niet echt een goed idee
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28424534
quote:

nooo! geen drugs dude, big nono.
vertel haar pas dat je ze graag rookt als je verkering hebt ofzo.

volgende keer wat assertiever zijn; geen monopoly maar neem
ze mee naar een relaxed café om daar wat te ouwehoeren.
beetje wijn voeren en scoren die avond!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_28425271
hahaha, ik maakt maar een grapje hoor volgens mij is ze er zelfs fel tegen

ik weet niet of hitch nog draait, maar dat lijkt me wel een toepasselijke film? (of is die film te cliché?)
pi_28425483
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef geqxon het volgende:

ik weet niet of hitch nog draait, maar dat lijkt me wel een toepasselijke film? (of is die film te cliché?)
blijf jezelf dude, gaat niet naar een slijmfilm om bij haar te slijmen.
bovendien is de bios nooit een goed idee, anderhalf uur naar een
scherm staren is niet een goede date.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:29:35 #166
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28425510
nee, ga naar star wars3.... morgen want dan kun je nog het 2e kaartje gratis krijgen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28425685
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef geqxon het volgende:

gewoon naar madagascar ofzo. ik zou gewoon een komische film pakken waardoor ze zich op haar gemak gaat voelen. of vraag haar welke films zij leuk vindt om naar te kijken.

verder zou je een strand- bos of parkwandeling kunnen maken.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 3 juli 2005 @ 01:13:01 #168
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_28433488
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

gewoon naar madagascar ofzo. ik zou gewoon een komische film pakken waardoor ze zich op haar gemak gaat voelen. of vraag haar welke films zij leuk vindt om naar te kijken.

verder zou je een strand- bos of parkwandeling kunnen maken.
films kijken werkt niet, iig, als ik met m'n vriendin ergens thuis een film gaan kijken dan redden we meestal de helft niet eens, wel betere dingen te doen .

naar de bios dus ook nog nooit geweest met haar, kijk wel lekker uit .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28451708
quote:
op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

films kijken werkt niet, iig, als ik met m'n vriendin ergens thuis een film gaan kijken dan redden we meestal de helft niet eens, wel betere dingen te doen .

naar de bios dus ook nog nooit geweest met haar, kijk wel lekker uit .
klopt het nou dat die link van deus ex gewoon naar een donnie darko site linkt?
  zondag 3 juli 2005 @ 19:17:53 #170
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_28451859
quote:
op zondag 3 juli 2005 19:11 schreef googoodoll het volgende:

[..]

klopt het nou dat die link van deus ex gewoon naar een donnie darko site linkt?
niet naar een donnie darko site, naar dé donnie darko site, ja, hoezo? .

deus ex machina staat er btw omdat dat ook een belangrijk element is uit de film.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28453846
quote:
op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

niet naar een donnie darko site, naar dé donnie darko site, ja, hoezo? .

deus ex machina staat er btw omdat dat ook een belangrijk element is uit de film.
dé donnie darko site zelfs! heb de film wel gezien ooit, maar ik weet niks meer over deus ex machina wát een gave smiley. ik dacht alleen dat het met het computerspelletje deus ex te maken had en dat kon ik niet in verband brengen met donnie darko.

zondag 3 juli 2005 @ 20:59:50 #172
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_28455039
quote:
op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef googoodoll het volgende:

[..]

dé donnie darko site zelfs! heb de film wel gezien ooit, maar ik weet niks meer over deus ex machina wát een gave smiley. ik dacht alleen dat het met het computerspelletje deus ex te maken had en dat kon ik niet in verband brengen met donnie darko.

aha, vandaar, deus ex machina is latijn, god from the machine, heeft te maken met de toneelwereld. er werd vroeger vaak een engel naar beneden getakeld om het verhaal een dramatische wending te geven, zo ook in de film donnie darko, alleen dan zonder het engeltje, uiteraard . in de normale versie van donnie darko zegt hij het overigens ook niet geheel duidelijk, maar in de directors cut wel, vandaar .

leuke smilie inderdaad, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28455441
quote:
op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

aha, vandaar, deus ex machina is latijn, god from the machine, heeft te maken met de toneelwereld. er werd vroeger vaak een engel naar beneden getakeld om het verhaal een dramatische wending te geven, zo ook in de film donnie darko, alleen dan zonder het engeltje, uiteraard . in de normale versie van donnie darko zegt hij het overigens ook niet geheel duidelijk, maar in de directors cut wel, vandaar .

ok. ik ga de film ook nog maar eens huren, blijf er maar goede dingen over horen!

maar terug naar het topic van deze casanova!
pi_28455503
quote:
op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef -mzraki- het volgende:

[..]

hoebedoel je oftopic

on: heb je nou al een nieuwe date of niet? van meisjes zelf vat ik altijd op dat ze het wel prettig vinden om naar de bios te gaan want dan hoefden ze niet de hele tijd te praten/en vallen er geen akkelige stiltes als je bent uitgepraat!

maar goed: het moet je derde date worden dus ik zou als ik jou was iig iets aanproberen waar je wel over dingen kan hebben om haar beter te leren kennen, omdat als je niet kan praten zal het wel niks worden

succes!
pi_28455586
deus ex machina betekend.. god uit een apperaat

leuke aflevering van lost. trouwens
  zondag 3 juli 2005 @ 23:18:08 #176
65516 gieling
Live from NYC
pi_28460353
nog beter, ga naar hitch, kan je nog wat van opsteken ook
pi_28460471
quote:
op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef gieling het volgende:
nog beter, ga naar hitch, kan je nog wat van opsteken ook
madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)
  zondag 3 juli 2005 @ 23:21:37 #178
65516 gieling
Live from NYC
pi_28460499
quote:
op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef guusie het volgende:

[..]

madagascar kan je lachen (als ze/je humor hebt)
hitch is iig nog enigzins romantisch
pi_28460611
quote:
op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef gieling het volgende:

[..]

hitch is iig nog enigzins romantisch
ja maar hij moet niet te erotische worden daar in de bios, dus blijf maar bij madagascar
  zondag 3 juli 2005 @ 23:26:13 #180
65516 gieling
Live from NYC
pi_28460687
quote:
op zondag 3 juli 2005 23:24 schreef guusie het volgende:

[..]

ja maar hij moet niet te erotische worden daar in de bios, dus blijf maar bij madagascar
erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheid
pi_28460757
quote:
op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef gieling het volgende:

[..]

erm.. erotisch is toch iets anders dan romantisch hoor... en zoals je (mits je hitch hebt gezien) wel weet is het vanaf de 3e date allowed om te zoenen dus een perfecte aangelegenheid
het is het dus beide

maar ik bedoelde wat anders laat maar

kortom -> ga naar de kroeg ofzo
pi_28460907
erg leuk.. tvp
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_28461014
tvp
pi_28463766
gaaf topic
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_28463775
ik zie het gewoon gebeuren, dat dit topic zo lang loopt dat we met heel fok! op hun trouwdag komen!
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_28464280
ik denk dat ik haar morgen ff ga bellen ik zie haar irl niet meer, maar ik ga denk ik maar naar de bios

btw, het klinkt misschien een beetje asociaal, maar madagascar en hitch heb ik al gezien misschien moet ik wel naar zo'n enorm melige kinderfilm als "poeh's lollifanten film" gaan of "de kameleon 2"
  maandag 4 juli 2005 @ 01:29:14 #187
65516 gieling
Live from NYC
pi_28464334
quote:
op maandag 4 juli 2005 01:26 schreef geqxon het volgende:
ik denk dat ik haar morgen ff ga bellen ik zie haar irl niet meer, maar ik ga denk ik maar naar de bios

btw, het klinkt misschien een beetje asociaal, maar madagascar en hitch heb ik al gezien misschien moet ik wel naar zo'n enorm melige kinderfilm als "poeh's lollifanten film" gaan of "de kameleon 2"
war of the worlds misschien dan? als het 'eng' word kan je smooth je arm om haar heen doen?
pi_28465030
tt klopt eigenlijk al niet meer, maar ben wel benieuwd hie het afloopt.
ik kan er ook nog wat van leren, tvp dus
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 4 juli 2005 @ 02:47:33 #189
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_28465256
schaamteloze tvp
  maandag 4 juli 2005 @ 09:52:33 #190
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28467193
nou, als je maar niet naar war of the world gaat... wat een baggerfilm zeg
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 4 juli 2005 @ 18:00:33 #191
23384 RC2
Not me, broken when i got here
pi_28483750
nee tenzij je van schreewende kinderen houdtt en films waarbij het aleen om spektakel gaat en niet om het acteren. wat maakt het nou uit dat jij die film al kent daar ga je toch niet voor, je gaat voor haar en het met haar uit zijn. wat soort films houdt zij dan van? misschien dat we nog wat sugesties kunnen doen.
Who wants to live forever anyway...
  maandag 4 juli 2005 @ 18:39:39 #192
65516 gieling
Live from NYC
pi_28484834
quote:
op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef mordradead het volgende:
nou, als je maar niet naar war of the world gaat... wat een baggerfilm zeg
juist ja, goed onderbouwende kritiek

ik vond het wel een goede film! (al mocht het einde wel wat beter) en dat krijsende kut kind mocht eruit gelaten worden
pi_28484965
ik heb dr net gebeld

maar ze wou naar herbie gelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins ondanks ik die ook al gezien heb
  maandag 4 juli 2005 @ 18:44:36 #194
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28485002
quote:
op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef gieling het volgende:

[..]

juist ja, goed onderbouwende kritiek

ik vond het wel een goede film! (al mocht het einde wel wat beter) en dat krijsende kut kind mocht eruit gelaten worden
onderbouwde kritiek is niet aan mij besteed
ik vond hem wat saai en dat kind had zeker wat minder mogen schreeuwen damn dat was niet best... overigens ook raar dat alles kapot ging en die video camera nog werkte.... en het eind helemaal... man man man "ineens gingen ze slingeren" het geld was zeker op
zo, nu hebben we hem wel genoeg nieuwschierig gemaakt.. hij gaat hem zeker bekijken
Bernie en ik zijn tof.
pi_28485213
ga gewoon nog een keer naar madagascar .. leuke film .. vind zij zeker ook wel! dat is echt perfecte film voor een date ..
pi_28485383
mja ben je een beetje te laat mee
pi_28485828
quote:
op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
ik heb dr net gebeld

maar ze wou naar herbie gelukkig heb ik haar licht omgepraat, en gaan we morgenavond naar batman begins ondanks ik die ook al gezien heb
ik denk dat batman begin geen leuke datefilm is. als de film te spannend is, heb je geen aandacht voor elkaar

(nou moet ik zeggen dat ik batman begins nog niet heb gezien, dus misschien is het daarom juist wel een hele goeie keus)
Doe eens wild ....
pi_28485943
het valt wel mee hoor ik heb hem gister gezien, en ik moet zeggen dat er hier en daar wel wat "arm om de schouder" momenten zatten
  maandag 4 juli 2005 @ 19:27:49 #199
65516 gieling
Live from NYC
pi_28486326
quote:
op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef geqxon het volgende:
ik heb dr net gebeld

herbie heel goed niet in alles direct meegaan

laten weten hoe het ging he
pi_28486390
wat is dat eigenlijk voor een film herbie ?
naja leuk om mee te lezen tenminste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')