abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:23:13 #126
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28384102
quote:
op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef joeyt het volgende:

[..]

challenge he smikeslut
challenge? hoezo?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:34:38 #127
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_28384489
quote:
op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:

[..]

goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
leuk!

lief topic
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_28385343
succes geqxon!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:06:55 #129
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28385488
je kan het kerel!

ff leuk doen bij dr ouders natuurlijk! als zei je niet mogen dan heb je alweer nadeel
pi_28385875
als het allemaal goed gaat worden het misschien nog wel eens een keer mijn schoonouders

ik heb zojuist mijn lunch weggezet, zodat ik lekker honger heb en ik vanavond meer kan eten (zodat ik iig mijn bord leegeet), of is dat soms asociaal?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:20:52 #131
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28385976
mja eten bij anderen is vaak een linke business

het is vaak niet goed (net als lingerie voor dames)
als je niet alles op eet kun je ze beledigen, maar als je wel alles op eet kan het zijn dat ze gaan denken dat je niet genoeg hebt gegeten.

mijn oplossing schep eerste keer iets minder in dan je normaal zou doen, kun je als je dat op hebt zeggen dat het erg lekker is en je nog een beetje neemt! heeft voor mij ook gewerkt
pi_28385977
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef geqxon het volgende:
als het allemaal goed gaat worden het misschien nog wel eens een keer mijn schoonouders

ik heb zojuist mijn lunch weggezet, zodat ik lekker honger heb en ik vanavond meer kan eten (zodat ik iig mijn bord leegeet), of is dat soms asociaal?
nee lijkt me netjes.
je moet wel oppassen met te weinig eten. heb ik namelijk ook 1 keer gedaan, hadden we s'avonds heel uitgebreid eten met de familie. hele middag niets gegeten kreeg ik die avond helemaal last van mijn maag enzo
pi_28386052
dat is nog lastiger dan ik dacht

te weinig, en ik krijg last van mijn maag, te veel, en ik ben asociaal, genoeg en ze denken dat ik niet goed genoeg eet.... ik denk alleen wel dat het geen stevige eters zijn in die familie (ze is een beetje het tegenovergestelde van dik )
pi_28386151
misschien is haar moeder ook wel een lekkere milf.
pi_28386997
succes: hopelijk heeft ze niet irritante ouders die allemaal dingen gaan vragen
pi_28387063
misschien nog effe naar de bioscoop dit weekend? film kijken is altijd leuk en je hoeft niet bang te zijn dat je stil valt je hoeft tijdens de film immers niet de hele tijd te praten
٩๏̯͡๏)۶
pi_28395078
is het eten lekker ?
pi_28395802
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 18:03 schreef guusie het volgende:
is het eten lekker ?
als het goed en netjes is, beginnen ze nu pas te eten.
pi_28397431
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef ayaxola het volgende:

[..]

als het goed en netjes is, beginnen ze nu pas te eten.
als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uur

ik hoop het niet voor hem..
pi_28400102
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef guusie het volgende:

[..]

als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uur

ik hoop het niet voor hem..
is 18.15 ook goed?

goed, vandaag was de grote dag, mijn tweede date. het ging op zich allemaal wel goed. ik kwam ongeveer een kwartiertje voor etenstijd aan, waardoor ik haar moeder nog even mee kon helpen met het dekken van de tafel, maar ik zag dat ze helaas spinazie aten.... ik heb dus een mooi vol bord gegeten, niet wat extra gepakt, maar ook niks laten liggen. tijdens het eten heb ik nog een beetje met haar vader gepraat over mijn opleiding (mbo ict-beheer), en wat mijn ambities waren enzo. standaard-keuring, haha. na het eten nog even keurig geholpen met het afruimen enzo, ging allemaal wel goed... nog wel.

inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly "nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn..... ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.

goed, niet zo'n geheel geslaagde date, maar wel een gezellige avond gehad!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:20:22 #141
23384 RC2
Not me, broken when i got here
pi_28401277
juist wel een geslaagde date toch, die tweede date is ook goed verlopen, niets laten vallen, netjes geholpen en nette gesprekken gevoerd. oke dat monopoly nou niet echt is om een spannende date te beschrijven...de ouders hebben je zo wel leren kennen en als zij jou een goed figuur vinden scheelt dat een hoop. hoe reageerde zij op die kus dan?
Who wants to live forever anyway...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:34:27 #142
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_28401876
ik ben het zeker niet eens met je conclusie dat het geen geslaagde date was, lijkt me juist prima gegaan. zij voelt zich wellicht ook wat ontspanner nu de 'drempel', namelijk het ontmoeten van de ouders, geslaagd is. je bent naar mijn mening wat te gefocused op het resultaat, namelijk zoenen, terwijl het echt niet gek is als je een meisje bij de 2e date nog niet aan d'r huigje gekieteld hebt. zeker aangezien ze, zoals je zelf aangaf, ook niet zo ervaren is met daten. dan wil ze gewoon de kat een beetje uit de boom kijken lijkt me. ik zou dus zeggen ga zo door en hou ons op de hoogte
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_28402973
je hebt dus niet haar amandelen gestreeld?
pi_28407307
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:

[..]

is 18.15 ook goed?

inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly "nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn..... ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.

nou gaat steeds een stapje verder toch, leuke opbouw. maar monopoly spelen met mijn schoonouders zou ik niet zo zien zitten. maar hou ons op de hoogte.
pi_28409374
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:

[..]

is 18.15 ook goed?

goed, vandaag was de grote dag, mijn tweede date. het ging op zich allemaal wel goed. ik kwam ongeveer een kwartiertje voor etenstijd aan, waardoor ik haar moeder nog even mee kon helpen met het dekken van de tafel, maar ik zag dat ze helaas spinazie aten.... ik heb dus een mooi vol bord gegeten, niet wat extra gepakt, maar ook niks laten liggen. tijdens het eten heb ik nog een beetje met haar vader gepraat over mijn opleiding (mbo ict-beheer), en wat mijn ambities waren enzo. standaard-keuring, haha. na het eten nog even keurig geholpen met het afruimen enzo, ging allemaal wel goed... nog wel.

hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"
verder keep-on dating: gaat de goede kant op!
pi_28409904
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef guusie het volgende:

[..]

hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"
verder keep-on dating: gaat de goede kant op!
er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
pi_28410313
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:

[..]

er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
afgezien van dat monopoly een prima 2e date. het hoeft niet altijd super snel te gaan, stap voor stap verder gaan maakt het juist leuker .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28411233
leuke topics vind ik dit altijd, ik blijf em volgen!

@gigant: ik ben nu ondertussen 2e jaars psychologie student en moet je denk ik deels gelijk geven. ik zie inderdaad om me heen ook de wazigste mensen echt een hele tent 'leegpimpen' om het maar eens ruig te verwoorden en idd ook knappe mensen die geen vriend(in) kunnen krijgen. ik denk echter dat uiterlijk, en vooral uitstraling wel een grote rol spelen (ook bewezen in onderzoeken: het idee van mensen dat 'what is beautiful is good'), tis niet alleen zeggen wat ze willen horen..

misschien als volgende date gewoon ergens de stad in? pak der hand en hobbel een beetje hand in hand rond? succes en keep us posted!
pi_28413122
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:

[..]

ik wil nu ook weten wat haar reactie was? kuste ze je terug, begon ze naar beneden te kijken, schrok ze ervan etc.

voor de rest:
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:48:39 #150
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_28413161
ging toch goed die tweede date? okay, monopoly is natuurlijk teh sux, maar volgensmij ben je op deze manier wel iets heel moois aan het opbouwen, je hebt een goede indruk gemaakt bij haar, en haar ouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')