leuk!quote:op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:
[..]
goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
nee lijkt me netjes.quote:op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef geqxon het volgende:
als het allemaal goed gaat worden het misschien nog wel eens een keer mijn schoonouders
ik heb zojuist mijn lunch weggezet, zodat ik lekker honger heb en ik vanavond meer kan eten (zodat ik iig mijn bord leegeet), of is dat soms asociaal?
als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uurquote:op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef ayaxola het volgende:
[..]
als het goed en netjes is, beginnen ze nu pas te eten.
is 18.15 ook goed?quote:op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef guusie het volgende:
[..]
als het een uber-burgelijke familie is stipt om 18 uur![]()
ik hoop het niet voor hem..![]()
nou gaat steeds een stapje verder toch, leuke opbouw. maar monopoly spelen met mijn schoonouders zou ik niet zo zien zitten. maar hou ons op de hoogte.quote:op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:
[..]
is 18.15 ook goed?
inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly"nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn.....
ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.
goed, niet zo'n geheel geslaagde date, maar wel een gezellige avond gehad!
hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"quote:op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef geqxon het volgende:
[..]
is 18.15 ook goed?
goed, vandaag was de grote dag, mijn tweede date. het ging op zich allemaal wel goed. ik kwam ongeveer een kwartiertje voor etenstijd aan, waardoor ik haar moeder nog even mee kon helpen met het dekken van de tafel, maar ik zag dat ze helaas spinazie aten.... ik heb dus een mooi vol bord gegeten, niet wat extra gepakt, maar ook niks laten liggen. tijdens het eten heb ik nog een beetje met haar vader gepraat over mijn opleiding (mbo ict-beheer), en wat mijn ambities waren enzo. standaard-keuring, haha. na het eten nog even keurig geholpen met het afruimen enzo, ging allemaal wel goed... nog wel.
inderdaad ja, nog wel. haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly"nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn.....
ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. we hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.
goed, niet zo'n geheel geslaagde date, maar wel een gezellige avond gehad!
er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.quote:op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef guusie het volgende:
[..]
hip! wat iemand al zei: "hoe reageerde ze op het kusje?"
verder keep-on dating: gaat de goede kant op!
afgezien van dat monopoly een prima 2e date. het hoeft niet altijd super snel te gaan, stap voor stap verder gaan maakt het juist leukerquote:op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:
[..]
er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
ik wil nu ook weten wat haar reactie was? kuste ze je terug, begon ze naar beneden te kijken, schrok ze ervan etc.quote:op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef geqxon het volgende:
[..]
er was maar vrij weinig reactie hoor, tis net alsof je je tante een kus geeft, maar dan niet op dr wang maar op haar mond zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |