das nu wel mazzel dat je de film zegmaar al had gescreentquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:56 schreef geqxon het volgende:
ik had wel moeite "kalm" te blijven bij die scenes met lindsay
dat je op moet letten als je je broek dichtdoet ?quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:57 schreef geqxon het volgende:
ik heb ook wat tips uit "there's something about mary" nodig gehad
hè dat je daarvoor je leeg hebt gemaakt of dat er nog wat aan je oor hingquote:
kut, nu je het zegt. ja alleen van haar optreden, maar geen normale foto'squote:op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef r_one het volgende:
hey, je hebt toch wel een foto van haar toch? als je zobent en haar dan een maand niet ziet
![]()
morgen effe regelen, heb je nog mooi een reden om haar voor vertrek nog even te zien, je date te "evalueren" en in stijl afscheid te nemen.quote:op woensdag 6 juli 2005 00:01 schreef geqxon het volgende:
[..]
kut, nu je het zegt. ja alleen van haar optreden, maar geen normale foto's
exactly my thoughtsquote:op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef bananenman het volgende:
zeg, er komt toch wel een deel 2 van dit topic he. het moet een reeks worden. dat je volgende maand verteld hoe hard je d'r genomen hebt en dan over 5 jaar dat je de bruiloft aan het plannen bent.
tof dat het is geluktquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef geqxon het volgende:
woooooooh!het was weer super deze avond
goed, ik had haar dus verrast dat we alsnog naar herbie gingenmaar ik had het niet verteld, tot we de zaal ingingen en ze het op de monitor zag
uiteraard had ik een love-seat geregeld
waardoor ze lekker tegen me aan kon liggen. goed, zo'n beetje heel de film lang beetje gestreeld enzo, niet echt spannend. maar op het happy-end, waar uiteraard in de film gezoend word
kwam dan het magische moment. ik keek haar in de ogen, zijn mij, hoofden gingen langzaam naar elkaar toe en heerlijk zoenen!
damn wat heb ik dat gemist!
men dat was echt weer super! na afloop hebben we nog heel de aftiteling bekeken, totdat heel de zaal leeg was, en de schoonmaker zei dat we maar eens weg moesten gaan
![]()
goed, toen zijn we maar naar huis gegaan. fiets gepakt, en om de stad heen gefiets (lekker langs de oude stadsmuur, met een plantsoen enzo. daar zijn we nog even op een bankje wezen zitten, en ja hoor, daar gebeurde opnieuw magie onder de sterrenhemel![]()
woah, ik loop nog na te stralen hierik ga alleen wel donderdag op vakantie
![]()
ik heb een fantopicquote:op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef r_one het volgende:
feliciteer hier geqxon met z'n geslaagde date
de nieuwe herbie lijkt me helemaal niet leuk. maar ik moet em toch zien, ik ben groot fan van de eerdere herbie films.quote:op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef huhu het volgende:
[..]
haha
herbie is best een leuke film. ik heb herbie vroeger eens gezien en die was al leuk. nu is er het vervolg en dat moet zeker leuk zijn. ik denk dat ik persoonlijk herbie leuker zou vinden dan batman. batman is zo'n schiet/vechtfilm, terwijl herbie gewoon leuk is. geen andere woorden voor, herbie is gewoon leuk, klaar uit...
en ... dichtquote:
read my signaturequote:
wat een k*t film!quote:op woensdag 6 juli 2005 01:14 schreef gieling het volgende:
[..]
tof dat het is geluktmaar wat een bagger film is herbie zeg, omg
![]()
![]()
oi! ... herbie is nostalgie... herbie is cool...quote:op woensdag 6 juli 2005 01:14 schreef gieling het volgende:
[..]
tof dat het is geluktmaar wat een bagger film is herbie zeg, omg
![]()
![]()
herbie was cool!!quote:op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef avotar het volgende:
[..]
oi! ... herbie is nostalgie... herbie is cool...
* avotar voelt een generatiekloof....
het is moeilijk uit te leggen jongens en meisjes, maar herbie was er vroeger ook alin 1966 al.. en dan nog veel later ook..
zucht...
maareh ot... ik had het topic gemist.. nu even bijgelezen.. en echt leuk zoals dat gegaan was.... was ik maar weer 16![]()
geqxon bij voorkeur, hopelijk voor ie op vakantie gaat.quote:
kan merken dat je 16 bent..quote:op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef geqxon het volgende:
sja, herbie is wel nostalgie enzo, maar deze film heeft gewoon niet de spirit van de oude films(er waren toch 3 delen?). dit was gewoon een slappe disney aftrek, dus als je een herbie-fan bent raad ik je hem af
maar het is wel een leuke date-film
nog gefeliciteerd, dat gaat een lang maandje worden denk ik zoquote:op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef geqxon het volgende:
sja, herbie is wel nostalgie enzo, maar deze film heeft gewoon niet de spirit van de oude films(er waren toch 3 delen?). dit was gewoon een slappe disney aftrek, dus als je een herbie-fan bent raad ik je hem af
maar het is wel een leuke date-film
ondanks ik 16 ben heb ik iig wel smaak voor oude racefilmsquote:op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef avotar het volgende:
[..]
kan merken dat je 16 bent..(nofi)
nee joh.. er waren er wel 6 of 7.. misschien ogn wel meer.. maar de originele waren ook van disney.. probleem is alleen dat ze toen stoer waren.. cool.. een auto die uit zichzelf rijdt... hoe kan dat..
maar goed.. dat is nu niet spannend meer.. ze moeten het van het verhaal hebben... en tja.. dat was nooit de sterke kant van herbie..
met een plot als "autootje red het huis van oud vrouwtje" kom je niet heel ver..
maareh.. hoe staat het met je meissie.. al foto en alles zekergesteld voor die lange vakantie?
nee het kan zeker zijn dat de oude films voor hun tijd erg tof waren. wat er nu is gemaakt is gewoonweg kutquote:op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef avotar het volgende:
[..]
oi! ... herbie is nostalgie... herbie is cool...
* avotar voelt een generatiekloof....
het is moeilijk uit te leggen jongens en meisjes, maar herbie was er vroeger ook alin 1966 al.. en dan nog veel later ook..
zucht...
maareh ot... ik had het topic gemist.. nu even bijgelezen.. en echt leuk zoals dat gegaan was.... was ik maar weer 16![]()
lijkt me wel tof, googled ze haar eigen naar in, komt ze hier uitquote:op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef geqxon het volgende:
nope, en nee, ik ga geen naam of foto postensorry dat hou ik liever voor mijzelf
jij snapt hemquote:op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef gieling het volgende:
[..]
lijkt me wel tof, googled ze haar eigen naar in, komt ze hier uit
quote:op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef levitation het volgende:
[..]
herbie was cool!!![]()
vooral toen ik een jaar of 8 was![]()
we hebben de gereleasde video , toendertijd.quote:op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef geqxon het volgende:
herbie is toch uit 1966?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |