http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzoquote:op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef remzz het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een film herbie ?
naja leuk om mee te lezen tenminste
met dat autootje dat kan praten en emoties en gevoelens heeft enzo. en dan gaan ze daarmee racen. dat autootje is heel bijzonder en kan allerlei truucjes enzo. dát is herbie.quote:op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef remzz het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een film herbie ?
naja leuk om mee te lezen tenminste
kijk dat maakt het interessantquote:op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef gieling het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzomaar wel met lindsay lohan
óf als ze een beetje naïef breazah typje is denkt ze misschien dat je haar zo opwindend vindtquote:op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef remzz het volgende:
[..]
kijk dat maakt het interessant....oke niet met je toekomstige vriendin maar toch
![]()
quote:op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef gieling het volgende:
[..]
óf als ze een beetje naïef breazah typje is denkt ze misschien dat je haar zo opwindend vindt
kutzooi, ik dacht dat het een kinderfilm wasquote:op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef gieling het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0400497/ over een soort knightrider auto maar dan veel minder cool ofzomaar wel met lindsay lohan
ben haar nog es op en probeer een beetje geloof waardig over te komen dat de film herbie je gewoon leuker lijktquote:op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef geqxon het volgende:
[..]
kutzooi, ik dacht dat het een kinderfilm was
lindsay lohantering man, ik had naar herbie moeten gaan, al was het maar voor lindsay (wacht, het was een date he
)
nu moet je twee uur naar een of andere vent in een vleermuizen pak kijkenquote:op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef geqxon het volgende:
[..]
lindsay lohantering man, ik had naar herbie moeten gaan, al was het maar voor lindsay (wacht, het was een date he
)
ja hallo met <insert name> over die film herbie he, ik denk dat we er toch maar heen moeten gaan ik wist niet dat lyndsay l... dat het over toffe pratende autotjes ging met gevoelens en zoquote:op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef remzz het volgende:
[..]
ben haar nog es op en probeer een beetje geloof waardig over te komen dat de film herbie je gewoon leuker lijkt
hahaquote:op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef geqxon het volgende:
[..]
)
quote:op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef gieling het volgende:
[..]
ja hallo met <insert name> over die film herbie he, ik denk dat we er toch maar heen moeten gaan ik wist niet dat lyndsay l... dat het over toffe pratende autotjes ging met gevoelens en zo
en, hoe verliefd ben je nu? dat is wel meegenomen natuurlijk, dat je d'r leuk blijft vinden. je bent goed bezig in ieder geval...quote:op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
ik vind dr iig al wel heeel leukquote:op maandag 4 juli 2005 21:55 schreef mjam het volgende:
[..]
en, hoe verliefd ben je nu? dat is wel meegenomen natuurlijk, dat je d'r leuk blijft vinden. je bent goed bezig in ieder geval...
daar heb je best wel eens gelijk inquote:op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef rc2 het volgende:
mmmh, monopolie, zwembad en herbie doen me denken dat dit een 'lief meisje' isbeide films zijn volgens mij best leuk en wie weet kan je de volgende keer linds...herbie kijken.
nee want dan zou het niet je eerste date zijnquote:op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
[..]
ik vind dr iig al wel heeel leuk![]()
ik ben overigens de film herbie aan het keuren, en er zitten gelukkig genoeg "arm om de schouder" momenten in
[..]
daar heb je best wel eens gelijk inhet is iig niet "yet another slut"
![]()
reageer eens op mijn postquote:op dinsdag 5 juli 2005 20:25 schreef geqxon het volgende:
zo, ik zit me al heerlijk op te tuttende film begint om half tien, dus over een half uurtje ben ik pleite. wish me luck!
ik heb overigens stiekem kaartjes voor herbie gekochtik hoop dat ze goed reageerd op deze verassing
andere prioriteitenquote:
quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef geqxon het volgende:
knippert
dat vertel ik nu lekker nietquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef bananenman het volgende:
whehe. leuk om te lezen
gefeliciteerd.
maar hoe had je er nou leren kennen
dat valt toch best meequote:op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef geqxon het volgende:
[..]
okok, ik geef op: van muzieklessen(sorry beetje beschamend)
quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef bananenman het volgende:
en als het blokfluitles is weet je meteen dat het goed zit verder
flauwquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef bananenman het volgende:
[..]
dat valt toch best mee
quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef bananenman het volgende:
[..]
dat valt toch best mee
dat was 't al lang niet meer, z'n derde al of zo.quote:op dinsdag 5 juli 2005 23:45 schreef sc0rpi0n het volgende:
tt gefixd, van een eerste date is nu geen sprake meer
viel me ineens op zeg maarquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:51 schreef r_one het volgende:
[..]
dat was 't al lang niet meer, z'n derde al of zo.
thnx anyway.
ik ga voor een maandje weg, dus dat word pas augustusquote:op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]![]()
american pie : and this one time at musiccamp, i stuck a flute ...
maar goed : wanneer kus zie je haar weer ?
quote:
same here.quote:op maandag 4 juli 2005 02:16 schreef r_one het volgende:
tt klopt eigenlijk al niet meer, maar ben wel benieuwd hie het afloopt.![]()
ik kan er ook nog wat van leren, tvp dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |