niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehadquote:op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef tr08 het volgende:
hoe leuk vind je haar trouwens?
quote:op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef geqxon het volgende:
het maakt me niet zoveel uit wat het met haar wordt, meer belangrijk is gewoon dat ik dan wel eindelijk een keer iets met een meisje heb gehad.
volgens mij is dat meer de onzekerheid dat het niet gaat lukken (wat dikke onzin is). komt vast allemaal wel goed.quote:op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef wolkje het volgende:
[..]
niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehad![]()
het is origineel en daarmee niet kansloosquote:op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef sport_life het volgende:
-knip-
overigens vind ik het zelf een beetje kansloos om op een eerste date te gaan zwemmen, maargoed wel origineel idee verder.
zwemmen is juist een prima 1e datequote:op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef tr08 het volgende:
[..]
het is origineel en daarmee niet kansloos![]()
ik vind het een prima plan eigenlijk
ahzo.quote:op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
ik ben 16 en zij wordt over een paar weken 16. ik weet niet echt of ze heel veel ervaring heeft met jongens. eigenlijk helemaal niet, ik zal het wel moeten afwachten.quote:op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn
succes!
we gaan niet naar buiten, we gaan naar center parcs, dus we zitten overdekt.quote:op zondag 26 juni 2005 22:04 schreef tr08 het volgende:
neem trouwens als het kan iets lekkers mee voor zijn tweeen
niet overdadig en duur of zo, gewoon iets lekkers te kanen dat goed blijft in de zon
wat bedoel jij nou weerquote:op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef diaboluzzz het volgende:
rofl geqxon heeft iemand je account gehacked of ben je weer uit op een reeks mega foto soeps?
zoek jij nog een date ?quote:op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn
succes!
quote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef sc0rpi0n het volgende:
do'skom goed voor de dag (geschoren ,fris, geurtje op) neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen. neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren. wees gewoon jezelf zorg dat al je nagels mooi geknipt zijn doe eventueel een foto van je zusje nichtje in je portomonee (vind ze schattig)
dont'sgelijk met haar omkleden. asociaal gedragen (boeren na een grote slok cola) alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen) praat niet teveel over school praat nooit over fok ![]()
ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.netquote:
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef diaboluzzz het volgende:
[..]
ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.net
dildo, foto, banaan, pistool en dan een beetje gaan fotoshoppen heeft een topic van kweet wel niet hoeveel delen opgeleverd.
2x raden wie de hoofdrolspeler was?, ik denk dat dit draadje een hoog hoax gedeelte heeft
volgens mij is het juist wel goed om op de eerste date te gaan zwemmen, dan is ie voortaan (tenzij ze wegrent als ze hem ziet, maar daar ga ik niet vanuit) een stuk minder onzeker over zijn uiterlijk.quote:op zondag 26 juni 2005 21:36 schreef mute_me het volgende:
misschien als je niet zo zeker bent van je uiterlijk dat je beter niet als eerste date gaat zwemmen. dan hoef je je daar minder zorgen over te maken. (maar je ziet nou wel meteen wat je in huis haalt)
hahahahhaquote:
voordeel van zwemmen he, je kan meteen in koud water springenquote:op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef yottabrain het volgende:
en vooral geen erectie krijgen.
dat voel je wel aan hoe het loopt... misschien wel, misschien nietquote:maak geen move op haar.
iid gezellig samen omkleden, welja waarom niet johquote:op maandag 27 juni 2005 11:12 schreef avani het volgende:
ik moet er niet aan denken dat ik ga zwemmen op een eerste date. laat staan dat de jongen denkt om in hetzelfde hokje om te kleden.![]()
tip van joey... luister nooit naar dit soort lijstjes... joey gaat zo vaak ongeschoren op date...quote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef sc0rpi0n het volgende:
do'skom goed voor de dag (geschoren ,fris, geurtje op) neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen. neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren. wees gewoon jezelf koop wat lekkers voor jullie twee.
don'tsgelijk met haar omkleden. asociaal gedragen (boeren na een grote slok cola) alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |