abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28553040
Daar gaan we weer

Even een overzicht van de dates + het verhaal:

Het achterliggende verhaal waar het allemaal mee begon:
quote:
Op zondag 26 juni 2005 21:03 schreef Geqxon het volgende:
Hoi,
Ik ga morgen met een meisje zwemmen. Dit is mijn allereerste date met een meisje en ik ben best zenuwachtig. Ik heb helemaal geen ervaring eigenlijk met meisjes, ook op school praat ik bijna nooit met ze, en zij ook nooit met mij. Ik ben best verlegen en heb niet een heel goed zelfbeeld.
Ik hoop wel dat het leuk wordt morgen natuurlijk maar ik ben bang dat het eigenlijk niks wordt omdat ik niks durf. Ik wil ook wel met haar kussen, maar ik heb dat nog nooit gedaan en ben bang dat het dan misschien niet goed gaat. Daarom weet ik niet of ik het wel wil.
Hoe kan ik het nou het beste aanpakken? Wat moet ik wel doen en wat niet? Zal ik proberen samen met haar te gaan omkleden enz? Waar moet ik allemaal over praten, ben bang dat het gesprek stil valt enz.

Ik heb ook niet echt een lekker lichaam, zou ze dat erg vinden?

Bedankt
Eerste date: Centerparcs
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik ben weer terug.

Ik was er 20 minuten te vroeg, ik ging namelijk op de fiets en zij werd gebracht door haar vader. Haar vader betaalde zelfs de toegang! Ik was namelijk ook mijn portemonnee vergeten, ik had me denk ik wat te veel gefocust op de dingen die hier gezegd werden waardoor ik aan dat soort dingen niet gedacht had.
Het was wel leuk, het was ook haar eerste date en zij was eigenlijk dus ook wel onervaren. Het ging wel goed allemaal en ben niet echt stil gevallen, hoewel ik wel een aantal keer ging stotteren, dat heb ik wel vaker als ik met meisjes praat en niet super op mijn gemak ben. Zij was ook wel een beetje verlegen maar het was niet echt dat er heel lang niks gezegd was.
Alleen bijv. toen we in het bubbelbad zaten durfde ik niet eens een arm om haar heen te leggen ofzo, allemaal dat soort dingen, ik heb haar denk ik niet eens aangeraakt. Gewoon omdat ik het niet kon, durfde dat gewoon niet. Das wel een beetje klote, dan zaten we naast elkaar maar verder niks en zo ging het eigenlijk de hele middag een beetje.
Ze vond het wel leuk zei ze en ze wilde ook wel nog een keer wat afspreken. Ik heb verder niks gezegd over dat ik haar leuk vond ofzo, zij ook niet, daar hebben we het ook helemaal niet over gehad, meer over haar en mijn school en dat soort dingen.
Haar vader haalde haar ook weer op, eigenlijk was dat wel een beetje lelijk toch? Maar we wonen wel een eindje uit elkaar en anders zou het allemaal wat lang duren.

Maar hoe kan er nou voor zorgen dat ik de volgende keer wat closer ben? Ik heb verder denk ik niet echt domme dingen gedaan behalve mijn portemonnee vergeten. Nog tips en andere dingen?

Waarschijnlijk gaan we over 3 dagen weer afspreken, weet ik nog niet zeker want ze is nooit op msn, dus spreek haar alleen irl

Heb naar mijn weten ook geen erectie gehad.
Tweede date: Avondeten & Monopoly
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Is 18.15 ook goed?

Goed, vandaag was de grote dag, mijn tweede date. Het ging op zich allemaal wel goed. Ik kwam ongeveer een kwartiertje voor etenstijd aan, waardoor ik haar moeder nog even mee kon helpen met het dekken van de tafel, maar ik zag dat ze helaas spinazie aten.... Ik heb dus een mooi vol bord gegeten, niet wat extra gepakt, maar ook niks laten liggen. Tijdens het eten heb ik nog een beetje met haar vader gepraat over mijn opleiding (MBO ICT-Beheer), en wat mijn ambities waren enzo. Standaard-keuring, haha. Na het eten nog even keurig geholpen met het afruimen enzo, ging allemaal wel goed... nog wel.

Inderdaad ja, nog wel. Haar moeder vroeg of we mee wouden doen met... monopoly "Nee bedankt" lag al volledig op mijn tong, totdat mijn date zei dat het wel leuk zou zijn..... Ik dacht leuk op haar kamer over koetjes en kalfjes te gaan praten deze avond, en mogelijk zelfs een move maken, maar dat ging helaas niet door. We hebben tot 22:00 nog monopoly gespeeld, waarna ik naar huis ben gegaan. Toen ik wegging, heb ik haar nog wel een kus op de mond gegeven, maar verder niks spannends.

Goed, niet zo'n geheel geslaagde date, maar wel een gezellige avond gehad!
Derde date: Bioscoop & Onder de sterrenhemel
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Woooooooh! Het was weer super deze avond

Goed, ik had haar dus verrast dat we alsnog naar Herbie gingen Maar ik had het niet verteld, tot we de zaal ingingen en ze het op de monitor zag Uiteraard had ik een love-seat geregeld waardoor ze lekker tegen me aan kon liggen. Goed, zo'n beetje heel de film lang beetje gestreeld enzo, niet echt spannend. Maar op het happy-end, waar uiteraard in de film gezoend word kwam dan het magische moment. Ik keek haar in de ogen, zijn mij, hoofden gingen langzaam naar elkaar toe en heerlijk zoenen! Damn wat heb ik dat gemist! Men dat was echt weer super! Na afloop hebben we nog heel de aftiteling bekeken, totdat heel de zaal leeg was, en de schoonmaker zei dat we maar eens weg moesten gaan :')

Goed, toen zijn we maar naar huis gegaan. Fiets gepakt, en om de stad heen gefiets (lekker langs de oude stadsmuur, met een plantsoen enzo. Daar zijn we nog even op een bankje wezen zitten, en ja hoor, daar gebeurde opnieuw magie onder de sterrenhemel

Woah, ik loop nog na te stralen hier Ik ga alleen wel donderdag op vakantie
Vierde date: Haar slaapkamer
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef Geqxon het volgende:
En weer terug

Het was weer super Gelukkig deed ze zelf open, waardoor de verrasing het grootst was. We zijn maar gelijk naar haar kamer gestormt, dus niet langs de woonkamer om monopoly te spelen Terplekke nog even op bed gelegen, waar ik uitgebreid ging lullen over wat ik deze vakantie allemaal wel niet ga doen. Niet echt boeiend voor haar, maar hey, je moet toch wat vertellen he

Vervolgens keek ze me weer aan met de look, en ging ze bovenop me liggen Ik kreeg het toch best benauwd hoor ... om me vervolgens heftig te zoenen Men wat voelt dat super Mijn hand schoof vervolgens langzaam richting haar achterwerk, maar dat heeft ze volgens mij niet eens gemerkt

Vervolgens nog ff na lopen puffen, en nog een beetje lopen lullen. Ze vroeg daarna nog of ik exen had, en of ik daar ook mee gezoend had. Technisch gezien was dat meisje op het schoolfeest vorig jaar mijn vriendin niet, dus hey, uiteraard heb ik nee gezegt ZIj heeft wel een vriendje gehad, maar daar heeft ze alleen mee gezoend, omdat ze nog wou wachten.... Ze is dus nog maagd!

Ik heb het niet over kinderen gehad, daar vond ik het nog te vroeg voor
Ik ben van 07-07 tot begin augustus helaas op vakantie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Geqxon op 06-07-2005 22:41:08 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:03:21 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_28553162

het blijft mooi...

let vooral op dat opbouwend smilygebruik!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_28553298
Ja

Gaat van en naar en

Whehehe.
pi_28553321
tvp* .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28553327
ik kan haast niet wachten op deel 8; " die vuige hoer heeft een andere gast gepijpt "
Scheren is voor schapen!
pi_28553459
Spannend, leuk dat het zo geslaagd was! Nu nog de volgende delen ja.
pi_28553481
Wanneer zou er geneukt worden? Ik ga voor topic #4!! Handwerk begint al wel in topic #3...
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:10:32 #8
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28553543
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kan haast niet wachten op deel 8; " die vuige hoer heeft een andere gast gepijpt "
Nou nou nou.. niet zo negatief.... dit is gewoon heel leuk dit.. kan een mooi verhaal worden...

laat dit een les zijn voor al die verlegen huilies die niets durven..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28553558
Dit is beter dan GTST .
pi_28553639
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niks mis met een meid met ervaring. Tanden aan je eikel voelen is niet zo ok.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_28553658
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:10 schreef Lexie het volgende:
Dit is beter dan GTST .
ja, wat niet?

Ik vind dit een leuk topique
pi_28553683
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Wanneer zou er geneukt worden? Ik ga voor topic #4!! Handwerk begint al wel in topic #3...
TS gaat een maand op vakantie, als ze dan nog samen zijn bij zijn terugkomst zie ik het opeens toch allemaal sneller gaan.

Of misschien begint dat handwerk al op de volgende pagina na die verrassing van vanavond
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:14:12 #13
85962 ioko
I Appear Missing
pi_28553736
You go Geqxon !
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_28554271
Jongens jongens jongen, wat een vuile woorden

Jullie hebben echt geen flauw idee hoe lief dit meisje wel niet is he Beetje haar een vuige hoer noemen
pi_28554292
ghaha
PIMP
pi_28554293
ghaha
PIMP
pi_28554354
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:25 schreef Geqxon het volgende:
Jongens jongens jongen, wat een vuile woorden

Jullie hebben echt geen flauw idee hoe lief dit meisje wel niet is he Beetje haar een vuige hoer noemen
how cute

pi_28554652
Succes vanavond Geqxon!
pi_28554840
Hahahahahahaha een deel 2
pi_28554934
Trouwens, waar ga je naar toe op vakantue Geqxon?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28555032
New York, Vegas, LA en nog wat kleine dorpjes Weinig kans op concurentie voor deze dame
pi_28555143
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:46 schreef Geqxon het volgende:
New York, Vegas, LA en nog wat kleine dorpjes Weinig kans op concurentie voor deze dame
American Housewifes
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28555157
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:49:47 #24
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28555161
Dit doet wel lief en schattig aan. "Goddamn I'm gettin emotional here..." Verder succes in de liefde jongen, *snif, snif*
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
pi_28555236
verkapte tvp

Wel een kaartje sturen he Geqxon!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')