daar zou je mij nou echt niet mee versierenquote:op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef gigant het volgende:
tijdje terug zat ik te eten in een "luchtent" was wat aan het lezen, je weet wel die blaadjes die daaro op tafel liggen. totdat er een vrouw vroeg, "wat ben je aan het lezen", waarop ik antwoorde "wat ga je doen vanavond?".
waarop zij antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.
idd, het type vrouw dat daar wel van houdt/ in trapt zal waarschijnlijk niet mijn type zijn.quote:op dinsdag 28 juni 2005 14:50 schreef joeyt het volgende:
spelletjes hoeven van mij niet, want bij de klasse vrouwtjes werkt dat niet... en dan bedoel ik niet die onnozele kipjes...
hmm, jij begrijpt het nog niet helemaal. relatie, in welke vorm dan ook draait niet om macht. zolang je dat nog niet doorhebt, heb ik weinig hoop voor je. een vrouw met een beetje allure hoeft zo'n figuur als jij niet, zelfs niet voor een nacht.quote:op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef gigant het volgende:
[..]
en over je andere quote. wie zegt dat ik geen normaal gesprek heb gehouden? alleen niet op dat moment, wat je daar in principe doet is, de macht bij jezelf houden. het laatste wat jij wil doen is de complete macht weggeven aan een vrouw, tenzij je precies weet waarmee je bezig bent. en geloof me vrouwen zijn daar blij mee.
weet je wel zeker dat je met haar een relatie wilt??quote:op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef geqxon het volgende:
[..]
heb naar mijn weten ook geen erectie gehad.
joey is verliefd op wolkjequote:op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef wolkje het volgende:
[..]
daar zou je mij nou echt niet mee versieren![]()
ik ben me alleen bewust van wat er gebeurd, omdat ik me soms interesseer voor psychologie. alles draait erom, er zijn mannen die automatisch alles goed doen. en niemand heeft het door, maar het valt aan te leren. vroeger was ik niet al te goed met vrouwen, vooral vaak in de "vriendenzone" en nu heb ik altijd succes. simpelweg omdat ik ben gaan realiseren wat je doet, maar jij leest dit waarschijnlijk als iemand die vrouwen slaat, of ze diep de grond in trapt maar dat doe je zeker niet, alleen dit al geeft aan dat jij niet iemand bent die er geen verstand van heeft. ik heb enkele vrienden, die van nature heel goed met vrouwen zijn en die zijn het hiermee en met vele andere dingen eens.quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:25 schreef gm het volgende:
[..]
hmm, jij begrijpt het nog niet helemaal. relatie, in welke vorm dan ook draait niet om macht. zolang je dat nog niet doorhebt, heb ik weinig hoop voor je. een vrouw met een beetje allure hoeft zo'n figuur als jij niet, zelfs niet voor een nacht.
op dat moment heb je nog niemand versierd, later ga je wat doen en dan komt het versieren. ik vind het soms ongelofelijk in hoeverre vrouwen zich zo snel aan kunnen passen aan een situatie, en gaf daar een voorbeeld van.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef wolkje het volgende:
[..]
daar zou je mij nou echt niet mee versieren![]()
als je een normaal gesprek met dr was aangegaan dan had je dr ook gescoord... ik snap niet dat je zo'n vaag spel denkt te moeten spelen. geloof gewoon in jezelf. als ik een nummer wil regelen, dan stap ik erop af, maak een leuk praatje en vraag dr nummer of geen mijn nummer... werkt net zo goed... geloof mequote:op dinsdag 28 juni 2005 23:41 schreef gigant het volgende:
[..]
op dat moment heb je nog niemand versierd, later ga je wat doen en dan komt het versieren. ik vind het soms ongelofelijk in hoeverre vrouwen zich zo snel aan kunnen passen aan een situatie, en gaf daar een voorbeeld van.
dit zou zeker kunnen werken, maar ik geniet er altijd van om het op grappige/rare manieren te doenquote:op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef joeyt het volgende:
[..]
als je een normaal gesprek met dr was aangegaan dan had je dr ook gescoord... ik snap niet dat je zo'n vaag spel denkt te moeten spelen. geloof gewoon in jezelf. als ik een nummer wil regelen, dan stap ik erop af, maak een leuk praatje en vraag dr nummer of geen mijn nummer... werkt net zo goed... geloof me
nogmaals dat was geen eens een grappig... ech als je dat in een klasse tent zou doen waar alleen maar lekkere gasten lopen dan word je gewoon uitgelachen...quote:op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef gigant het volgende:
[..]
dit zou zeker kunnen werken, maar ik geniet er altijd van om het op grappige/rare manieren te doen![]()
gelukkig weet ik dat het voor mij werkt, en mijn smaak is extreem kieskeurig. dit past bij mij, het gewone praatje bij jou. en afgewezen ben ik nog nooit, komt zeker omdat ik zon knappe kop ofnietquote:op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef joeyt het volgende:
[..]
nogmaals dat was geen eens een grappig... ech als je dat in een klasse tent zou doen waar alleen maar lekkere gasten lopen dan word je gewoon uitgelachen...
je ondertitel heeft in ieder geval niks teveel over je gezegdquote:op woensdag 29 juni 2005 11:28 schreef gigant het volgende:
gelukkig weet ik dat het voor mij werkt, en mijn smaak is extreem kieskeurig. dit past bij mij, het gewone praatje bij jou. en afgewezen ben ik nog nooit, komt zeker omdat ik zon knappe kop ofniet![]()
je geeft wel erg hoog op van die jimmy woo hequote:op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef joeyt het volgende:
[..]
heb je d'r al gezien? en weer nieuwe afspraak gemaakt?quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:19 schreef geqxon het volgende:
bedankt voor de reacties.geeft me weer wat moed.
ik weet nog niet wanneer de volgende date is, ik hoop haar morgen weer in de les te zien.
has been kut tentquote:op donderdag 30 juni 2005 01:31 schreef nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
je geeft wel erg hoog op van die jimmy woo he
goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.quote:op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef ayaxola het volgende:
[..]
heb je d'r al gezien? en weer nieuwe afspraak gemaakt?
challenge he smikeslutquote:
cool hoor... goed tekenquote:op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:
[..]
goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
leuk om te horen en was zo te horen een goeie eerste date die jullie gehad hebben. zoals je al leest heeft iedreen zijn eigen stijl qua daten en dat zal jij ook moeten ontdekken welke bij jou past. jezelf zijn, niet teveel van haar of van jezelf willen en plezier hebben is belangrijk.quote:op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef geqxon het volgende:
[..]
goed dat je er over begint, ik heb haar idd nog gesproken. morgenavond ga ik bij haar eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |