Dit gaat niet echt lukken of wel? Tevens Tvpquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Koepert het volgende:
Gegroet
Ik zoek het volgende: (nou komt eerst de uitleg )
In Qontrol 2012 was volledig in .WMA te downloaden, dat heb ik gedaan, en heb nu de set van Isaac op staan; die duurt 60.05 min ( Week_14_Isaac_In_Qontrol_2012.wma ) en begint met n soort brul en dan zo'n Qdance stem, "First Stage bla bla bla Final Stage: Total Domination"EN DAN!!! komt er een stukje piano: Wie Weet Hoe dat stukje heet, en of het uit een bestaand nummer komt
Mijn dank is alvast groot
Ik weet dat ie lastig is, Maar echt helemaal niemand n idee??
Die eer komt bibikuif22 toe, ik heb slecht de laatste post van het vorige topic gekopieerdquote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef fonz55 het volgende:
Charmian, Thanks a lot! Ik had al zo'n vermoeden dat het weer een remake van een oudere versie was gezien de herkenbare sound van toen. Het enige lastige was dat ik hem nergens in de lijsten terug kon vinden.
Captain Jack van Captain Jackquote:Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef maxamius het volgende:
ik zoek een nummer met iets van captain joe het kan ook best dat het nummer zo heet.
Adverteerder/merk: KPN Telecomquote:Op zondag 26 juni 2005 23:30 schreef Parvus het volgende:
Het nummertje uit de KPN reclame (die voor digitale televisie geloof ik) met die rennende neger dat op het eind z'n hele huis vol zit...
Dr is wel een remake-bonkbonk-ding uit van "Owner of a lonely heart" van Yes. Inderdaad een Max Graham-mix. Bedoeludie?quote:Op maandag 27 juni 2005 02:02 schreef blieblie het volgende:
Ik hoorde gisteren in de kroeg een remix van Toto's "Africa" die qua stijl op een product leek van Max Graham (qua sound deed ie me aan "Owner of the lonely heart" denken").
Iemand enig idee welk nummer en van wie het is??
Dj Sputnik- Africa ?? Wilde gok hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 02:02 schreef blieblie het volgende:
Ik hoorde gisteren in de kroeg een remix van Toto's "Africa" die qua stijl op een product leek van Max Graham (qua sound deed ie me aan "Owner of the lonely heart" denken").
Iemand enig idee welk nummer en van wie het is??
Ik bedoelde een remake-bonkbonk-ding van "Africa" van Toto welke qua stijl (van de bonk bonk die er achter gezet is) best veel leek op Owner of a lonely heart "van" Max Grahamquote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dr is wel een remake-bonkbonk-ding uit van "Owner of a lonely heart" van Yes. Inderdaad een Max Graham-mix. Bedoeludie?
Wat is de stijl van het nummer?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef maxamius het volgende:
ik zoek een nummer met iets van captain joe het kan ook best dat het nummer zo heet.
Lick feat. Kentucky Martha - I'm the girl of your dreams [1995]quote:Op zondag 26 juni 2005 23:08 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ben op zoek naar een geloof ik al een wat ouder dancenummertje, met een vrouw die zingt 'Im the girl of/in your dreams...you're my one desire'. Verder rapt er nog een man doorheen...
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Marcus Levin – 2 Take me away [2005] kan ook nog...
Rednex- Cotton Eye Joe misschien?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef maxamius het volgende:
[..]
nee die wat het niet het is een comboy nummer
Thnx MSquote:Op maandag 27 juni 2005 13:13 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Lick feat. Kentucky Martha - I'm the girl of your dreams [1995]
Niemand? Vrij bekend nummer..quote:Op zondag 26 juni 2005 12:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek een Spaans/Mexicaans nummer met het terugkerende stukje tekst:
'' Kachi Kachi Kachi porra porra ''
Alvast bedankt voor diegene die mij de titel van dit liedje kan noemen.
Michael Bublé- Feeling Good??quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Rolfxx het volgende:
Dat nummer van een actuele reclame..dat iedereen zingt dat ze zich goed voelen (oid)
Leipe Lonsdale Flavour van Antwan .. vrij slechtquote:Op maandag 27 juni 2005 18:50 schreef warmbloedig het volgende:
Ik was in het weekend op een party en ik hoorde een hardrockachtige versie van leipe mocro flavour. Weet iemand wie dat gemaakt heeft??
Men At Work- Down Under??quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef chrisz het volgende:
hey mensen
ik zoek een nummer, het wordt vaak gedraait als het over australie gaat. iets van down under
alvast bedankt
Arash - Bora Bora [2005]quote:Op zondag 26 juni 2005 12:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek een Spaans/Mexicaans nummer met het terugkerende stukje tekst:
'' Kachi Kachi Kachi porra porra ''
Alvast bedankt voor diegene die mij de titel van dit liedje kan noemen.
Nee, das Turks..quote:
Basement Jaxx idd. Red Alertquote:Op maandag 27 juni 2005 23:08 schreef cygnusx het volgende:
ik zoek een soort van dance nummer. is al wel iets ouder ondertussen, en ik meende
van iets van basement jaxx o.i.d.
met tekst als "its a catasthrophy, but dont worry, don't panic"
en "and the music keeps on playing all night long"
wie weet waar ik het over heb? mijn dank is groot
Red Alert, van Basement Jaxx.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:08 schreef cygnusx het volgende:
ik zoek een soort van dance nummer. is al wel iets ouder ondertussen, en ik meende
van iets van basement jaxx o.i.d.
met tekst als "its a catasthrophy, but dont worry, don't panic"
en "and the music keeps on playing all night long"
wie weet waar ik het over heb? mijn dank is groot
kut, dat nummer heb ik ergens, ff zoeken. alvast bedankt (jij bent snelquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kut, dat nummer heb ik ergens, ff zoeken. alvast bedankt (jij bent snel)
De user boven mij was nog een fractie sneller hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kut, dat nummer heb ik ergens, ff zoeken. alvast bedankt (jij bent snel)
fuck, die was me zelfs nog niet eens opgevallen, ik zag toevallig jouw reactie en klikte snel op reply.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De user boven mij was nog een fractie sneller hoor.
Welke commercial bedoel je??quote:Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Weet iemand welke muziek er gebruikt wordt in die reclame van Orange? Ik heb op de ster site gekeken, maar daar vind ik niet die commercial. Op de Orange website staat de commercial wel, maar daar staat weer niet bij welke muziek ze gebruiken. Iemand enig idee?
Hij heet Just in time. Het is die reclame met die jongen die naar het station rent en net zijn trein mist. Ergens anders zit een meisje te wachten in een restaurant.quote:
Madness - Must Be Love Love Love...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef Lelijke_Aap het volgende:
[..]
Hij heet Just in time. Het is die reclame met die jongen die naar het station rent en net zijn trein mist. Ergens anders zit een meisje te wachten in een restaurant.
Het was een typische "oh ja"! Bedankt!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Madness - Must Be Love Love Love...
Al is deze uitvoering anders...
Ik had in iTunes al gezocht op Siffre, maar kon niks vinden. Weet je op welk album het staat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is uitvoering van Labi Siffre..en dat IS het origineel..
Heel misschien:quote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, das Turks..
Het liedje is al een tijdje oud..gaat echt van:
Ka-tjie Ka-tjie Ka-tjie porra... porra
Om psies te zijn:quote:Op zondag 26 juni 2005 13:36 schreef Sebulba het volgende:
wc-eend zoekt: Carrpicho - Tic, Tic Tac
http://www.slamfm.nl/playlist.phpquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zonder gein hele weekeinde naar Slam FM moeten luisteren.. Ik quote: I could love you too forever (???)
Ik ben nu verslaafd. Wie/wat?
neen ook niet ..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heel misschien:
[..]
Om psies te zijn:
Chilli feat. Carrapicho - Tic, tic tac
??
Heb ik nou een deja vu gevoelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:53 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek nog een nummer.
Tis een trance/dance achtig nummer waar in de clip een bloedmooie vrouw der bed uit komt en zich vervolgens aankleed om aan het einde met der platenkoffer naar een feest te gaan om te draaien. De hele clip is in beige/creme kleuren icm. zwart van bijv. der panty's en lingerie setje.
Van wie is dat nummer en hoe heet ie?
quote:Op maandag 13 juni 2005 @ 13:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen de clip nog kan herinneren (aangezien die nogal indruk heeft gemaakt ).
In de clip wordt een vrouw wakker (donker haar), ze rolt nog wat in haar bed, gaat douchen en omkleden en uiteindelijk blijkt ze DJ te zijn (ze heeft zo'n pasje om dr nek) en gaat de deur uit...
Het is een rustig 'dancenummer' van ongeveer een jaartje geleden. Iemand enig idee???
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef Kelfox het volgende:
Nummer uit blaupunkt reclame:
Reclame: http://amiel.typepad.com/(...)files/Blaupunkt.mpeg
mirror: http://www.20vt.ch/downloads/Blaupunkt.mpeg
Ik heb al gepauseerd op het schermpje van de radio, maar er staat alleen: 01 title 15![]()
Iemand?
leesvoerquote:First of all, I have heard that the sound clip in the ad is only that, a 30 second song. It was made for the commercial and that is all. Since there has been such a demand for the song, they (Germany) are thinking about making it in to a
full length song and releasing it to the public. Other than that, I have no other information about the song or the commercial. So, if the
song is ever released, it will be posted on our website for distribution.
Is het niet toevallig Michael Bublé? De titel van de single weet ik niet, maar wie weet helpt het wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, weinig kans, maar probeer het toch!
Ik zag (denk ong) 2 weken geleden een clip op mtv van een zanger (joh) Het betrof een cover van een ouder nummer en ik dacht nog bij mezelf: "He, eindelijk eens een goeie cover die het oude nummer in zn waarde laat!" Wat me bij is gebleven is dat het nog een vrij jonge kerel was en de achtergrond in de clip veel blauw zat.
Oja, het was een beetje james-bond achtig. Gozer had ook een pak aan.
Anyone
Ah super!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Heb ik nou een deja vu gevoel
Het is Galleon -So i begin
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is het niet toevallig Michael Bublé? De titel van de single weet ik niet, maar wie weet helpt het wat.
Het nummer heet Talking with myself '98 en staat op de CD Cafe del Mar 5.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dit gaat niet echt lukken of wel? Tevens Tvp
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het nummer heet Talking with myself '98 en staat op de CD Cafe del Mar 5.
Audio Bullys - Bang Bang?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek een lied met een eentonige beat waarin een irritant 'opwindtoontje' zorgt voor een climax.
Je kent ze misschien wel. Die toeters in de vorm van enorme zoenlippen, dát geluidje. En dan dus werkend naar een climax.
Fat Boy Slim - The Rockafeller Skank...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek een lied met een eentonige beat waarin een irritant 'opwindtoontje' zorgt voor een climax.
Je kent ze misschien wel. Die toeters in de vorm van enorme zoenlippen, dát geluidje. En dan dus werkend naar een climax.
Is dat niet dat nummer van rond 1997 van da boss of the boss of de boss met die bijen? He hoe heet dat nummer nou, ik heb hem thuis geloof ik nog wel ergens, zal ff kijken voor de naam.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Kluupkluup het volgende:
De Bos- on the Run bedoel je ckerquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer van rond 1997 van da boss of the boss of de boss met die bijen? He hoe heet dat nummer nou, ik heb hem thuis geloof ik nog wel ergens, zal ff kijken voor de naam.
-edit- iets met on the run was het dacht ik nu ik heel diep graaf...
Ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef suikerzoet het volgende:
Warren G & Adina Howard - What's love got to do with it?
Gaat hier bij iemand toevallig nog een belletje rinkelen of een lampje branden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:12 schreef Yonderboi het volgende:
Ik wil graag weten welk nummer gebruikt wordt in die zomerse commercial van Speedo, komt regelmatig op MTV voorbij.....
Het was dus Moby - Extreme Ways.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:40 schreef m021 het volgende:
Uit het vorige topic:
----
Ik zoek een techno-achtig nummer dat ongeveer zo klinkt (nee het klopt niet helemaal, maar dat programma is ook zo moeilijk te bedienen):
Klik
De bovenste noot heeft synthesizer-geluid, de onderste hebben pianogeluid.
de betere platenzaak zal je daar vast wel aan kunnen helpen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik niet op Kazaa en iTunes vinden kan.
Het is dat nummer uit de reclame van Milner: Coparck - The World of Tomorrow
Kan iemand me helpen? BVHD!!!![]()
![]()
Ontzettend bedanktquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
de betere platenzaak zal je daar vast wel aan kunnen helpen.
Ironisch genoeg was dat nummer vorig jaar nog gewoon als gratis mp3 te downloaden van de officiële site van Coparck.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
de betere platenzaak zal je daar vast wel aan kunnen helpen.
graag gedaan hoor. Als ik hem had gehad wel maar helaas.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt![]()
Kan ik hem niet van jou overkopen dan.....![]()
da's inderdaad ironisch.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ironisch genoeg was dat nummer vorig jaar nog gewoon als gratis mp3 te downloaden van de officiële site van Coparck.
geen idee, maar van dat filmpje is ook een langere versie als heftruck veiligheids instructie filmpje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:28 schreef sweex het volgende:
Muziek in dit filmpie...
http://www.xost.nl/wobbel/Staplerfahrer_Klaus.wmv
kloptquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
geen idee, maar van dat filmpje is ook een langere versie als heftruck veiligheids instructie filmpje.
't is al een paar jaar oud maar supergrappigquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef sweex het volgende:
[..]
kloptik heb een uitgeknipte versie gemaakt voor dit topic
Ram Jam - Black betty ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:48 schreef misterbrown het volgende:
ik zoek een country-achtig nummer waarin men het heeft over "black benny" oid.
Als iemand mij aan de titel en de uitvoerder zou kunnen helpen zou je mij erg blij maken
alvast bedankt
Klinkt mij als : Touch and Go - Would youquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:42 schreef DaveM het volgende:
Uit het vorige topic:
Ik zoek een lied van een jaar of 7 oud met daarin een vrouw die regelmatig roept "why don't you have sex with me?". Haar stem lijkt op Kim Gordon van Sonic Youth.
Het is een rustig liedje en het klonk best vreemd.
Oh ja, er was toen een clip op MTV (alt nation) maar weet niet meer hoe die ging, volgens mij een zingende vrouw in een omgeving met veel kleur.
Iemand?
Voeg mij ff toe op msn biancavisser66@hotmail.comquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik niet op Kazaa en iTunes vinden kan.
Het is dat nummer uit de reclame van Milner: Coparck - The World of Tomorrow
Kan iemand me helpen? BVHD!!!![]()
![]()
gokje op Soulwax - NY Excuse ?? weet niet of ze die draaien op 3fm, maar in de tweede helft van dat nr wordt een dergelijke tekst wel geschreeuwd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Reticulin het volgende:
ik hoor af en toe op me werk op 3fm een dance-achtig nummer voorbij komen, schreeuwt een paar vrouwen of een paar kinderen (kan 't maar heel moeilijk horen op me werk helaas vanwege alle herrie om me heen) een of andere tekst en dan iets in de trant van "you'll take it! you'll take it!" (of you make it of weetikveelwat)...zit geloof ik een break in met een pad/string-achtig geluid die flink gemoduleerd wordt en daarna weer doorknalt met dat geschreeuw erin...probeer steeds te onthouden hoe laat 'ie gedraaid wordt en het dan op te zoeken op de 3fm website maar ik kan 'm echt nergens vinden...wie helpt me?
Lekker nummerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Molluck het volgende:
Welk nummer is dat in de Dance Valley commercial?
Nee, al geprobeerd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Klinkt mij als : Touch and Go - Would you
Akcent - Kyliequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:54 schreef JAY-T het volgende:
Ik zoek dus een nummer![]()
Het gaat een beetje zo.. Give me just a chance lets go out and dance..
Is zo´n vrolijk trance/dance nummertje, en komt nog wel is op Slam fm voorbij.. maar kan hem in hun playlist niet terugvinden..
Hij werd toevallig vandaag gedraaid rond 17.10 uur.. maar de playlist van slam fm heeft een heel stuk van die tijd overgeslagen..
En in de playlist kan ik hem niet terugvinden...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef fratsman het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend op Slam FM een nummer voorbij komen. Het was Soul Bossa Nova van Quincy Jones (Intro van Austin Powers films) met een house beat eronder.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
De lambada? (van kaoma ofzo)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iemand die dit deuntje herkend?
Een vriend van me zoekt het, en ik wéét gewoon welk liedje het is, alleen kom ik maar niet op de titel... Ik kan gvd het hele liedje meefluiten (als m'n microfoon het zou doen had dat makkelijker geweest), erg frustrerend. Hij heeft iig dit .wav'je geneuried, ik herken het, hier iemand ook?
was het niet 'Chori Chori Gori Se" van de soundtrack van "The Guru" ?quote:
Nee het is echt typisch spaans / mexicaanse muziekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:32 schreef Darkysdust het volgende:
[..]
was het niet 'Chori Chori Gori Se" van de soundtrack van "The Guru" ?
B-Witched?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:54 schreef veldmuis het volgende:
Hoi.
Help me eens.
Jaartje of 5-10 geleden...groepje van ik gok 4 vrouwtjes, en een van hun nummers heette c'est la vie. Of dat was hun naam, ik weet het niet...ik wil iig weten hoe dat hitje van hun heet. Of hoe de groep heet, natuurlijk.
vond wel een songtekst op internet die er op lijkt. Wellicht herken je iets?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee het is echt typisch spaans / mexicaanse muziek
de tekst klopt ook maar ik weet niet hoe je het schrijft anders ha dik het allang gevonden:
Katchi (kat-sjie) Katchi Katchi Porra .. Porra
Helaas ook niet ..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Darkysdust het volgende:
[..]
vond wel een songtekst op internet die er op lijkt. Wellicht herken je iets?
CHACHI PIRULI
verdomd je hebt helemaal gelijk dat is 'm idd! lekker nummer zeg!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gokje op Soulwax - NY Excuse ?? weet niet of ze die draaien op 3fm, maar in de tweede helft van dat nr wordt een dergelijke tekst wel geschreeuwd.
Waarschijnlijk bedoel je Rene et Gaston - Valee du Larmequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef Allan24 het volgende:
Hmm... nu een paar keer gehoord, van de week 's avonds op 538 maar gisteren ergens in een winkel, een volgens mij instrumentaal nummer. Staat me iets van bij dat de titel "Vallee des langues" is ofzo, maar ik ben niet zeker...
Dat zou héél goed kunnen... jammer dat ik 'm niet ergens kan kopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:38 schreef RaZZle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je Rene et Gaston - Valee du Larme
Voeg es ff toe danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat zou héél goed kunnen... jammer dat ik 'm niet ergens kan kopen![]()
de laatste van Gorillaz misschien?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:51 schreef Double-U het volgende:
Ik zoek een nummer dat de afgelopen week op Veronica werd gedraaid tijdens een vooruitblik voor Monsterhouse Makeover en nog 2 programma's. Het lijkt op Outkast en het klinkt als: à à à à ahhh.
Wie kan mij helpen?
En om hier even op in te haken....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:37 schreef Reticulin het volgende:
[..]
verdomd je hebt helemaal gelijk dat is 'm idd! lekker nummer zeg!
wat ik wel apart vind is dat ik die gemoduleerde pad niet terughoor maar misschien dat ie wat anders overkomt tussen de herrie door ofzo of dat er nog een remix is gedraaid of dat ik van tracks denk dat 't dezelfden zijn, iig ben ik al blij dat ik nou weet welke 't isdank u hartelijk!
Bedoel je misschien Driverseat van Sniff 'n' the tearsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:21 schreef renz0r het volgende:
Hello, ik zoek een jaren 70 of 80 nummer.
Het reffrein is denk ik: drive the sea.
Het nummer kwam (alleen dit zinnetje) gisteren langs bij studio sport op het moment dat er een stukje over wielrennen kwam van begin jaren 80.
Er zit een gitaar, drum en piano in het jummer. Het is een popnummer.
hahaha, had ik het toch fout verstaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Driverseat van Sniff 'n' the tears
Commercial niet beschikbaar Adverteerder/merk: Niveaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Heeft iemand enig idee welk nummer de reclame van Nivea Visage Young opleukt ? Hoorde m laatst ook op MTV tijdens een of ander programma maar kon niet ontdekken welk nummer het was
Het nummer gaat over Kayleigh...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:36 schreef Jyrun het volgende:
moeilijk: ik zoek een liedje, de zanger zingt over een bepaalde katie, als hij het zingt, klinkt de naam als Keidee
ongelooflijk mooi nummer
iemand?
Rob de Nijs - Kom uit de bedstee ???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:21 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer waarin de volgende tekst in voorkomt: 'Kom uit de bedstee, mijn liefde. weet je neit, je bent al veel te laat. Het hele dorp is al komen kijken'?????
mmm ik kan dta nummer niet vinden, heet ie niet anders???quote:
Egbert Douwe is correct.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Egbert Douwe toch?? Of iets dergelijks...
Jaaaa, ik kon niet op zijn naam komen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Dat was weer een pseudoniem van Rob Out
dank u! in die nite version zit wel die break die ik bedoeldequote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:11 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
En om hier even op in te haken....
Volledig legaal te beluisteren via de officiële (Engelse) site van de band. In maar liefst vijf versies! Waaronder een onvervalse mash-up met Lips Inc.
's Finky town.
Ook de videoclip staat er op.
http://www.soulwax.uk.com/media.cfm
Dies van Randy Crawford.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hee hallo, ik zoek het nummer "knocking on heavens door", dat is gezongen in een beetje een soul style, door een vrouw.
Alvast bedankt!
GVD, dat was geniaal ja. Ik heb dus echt geen idee. Was niet O Die Drie toch? Dat waren sowieso meiden nl.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef RaZZle het volgende:
Ik zoek een heel fout nummer.
Een paar jaar geleden had je een nummer van een paar kleine neger-jongetjes die een nummer "zongen" dat ongeveer ging als: "Cindy Cindy, baby! Oeeeh, je maakt me crazy!"
Weet iemand hoe die jongetjes ook alweer heetten ?
Gokje op Scritti Politti - Absolutequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:24 schreef stanzo het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een vrouwenstem de hele tijd volgende zin herhaalt :
'ooooooooh and? i love you'
onder het nummer zit een dance beat.
Denk dat het een remix is , bekende beat met vocals erover.
"Should I stay or should I go" van The Clash.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef OnlineGokker het volgende:
In 1998 kwam het nummer "ben je giel of wil je koekje" uti die vrijwel iedereen wel kent, maar waar is dit nummer een cover vanOf welke nummers hebben ze zelfde tune:? Kan me wel een rock(?) plaat herinneren, maar weet de naam dus niet
*schop*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef oZner het volgende:
Iemand die de artist/title weet van dit stukje muziek?
http://www.geocities.com/sirozner/test.wav
Het is al 1 of 2 jaar oud denk ik... was in florida op de radio
Gabrielle - Risequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hee hallo, ik zoek het nummer "knocking on heavens door", dat is gezongen in een beetje een soul style, door een vrouw.
Alvast bedankt!
Misschien Ordinary World?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren, Live 8. Duran Duran. Een lekker nummer met daarin "ordinary world" , die zin dus. Iemand een idee?? BVD!
quote:
The Chemical Brothers - My Elastic Eyequote:Op zondag 3 juli 2005 12:15 schreef -Trinity- het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film The Butterfly Effect, bij mij zit hij op ong 49 minuten, als Aston Kutcher in een handdoek door een gang met allemaal meisjes loopt. Het heeft een soort muziekdoosgeluidje.
"Wake me up when september ends" van Greenday.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:43 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een nummer die vaak op tmf woord gedraait..
De clip is dat een jongen woord kaal geknipt. En dan het leger in moet en later in een stad loopt met ze team.
Gisteren bij live at8 zag je die man op ze blote voeten lopen! hoe heet dat nummer?
bedankt.!!
Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Wake me up when september ends" van Greenday.
The House Keepers - Go Downquote:Op zondag 3 juli 2005 17:05 schreef sizzler het volgende:
Gisteren uitgeweest. Ze draaide een nummer maar niemand weet hoe die heette.
Gezongen door een vrouw of een man met een hoge stem. Zou zou een 538-dance smash kunnen zijn. Ze zingt iets van "you're the queen of "... en dan iets dat op Chinatown lijkt.
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:08 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
The House Keepers - Go Down
inderdaad een ex 538 dance smash hit...
Dat was 'm!quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef Neleos het volgende:
Luie Hond - Nummertje denk ik
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:08 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
The House Keepers - Go Down
inderdaad een ex 538 dance smash hit...
kickquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:50 schreef jeldrik het volgende:
Hoi hoi! Ik zoek het nummer dat wordt gedraaid in iedere uitzending van ''Wk tot 20''
Iemand een idee of het een bestaand liedje is, of dat het gewoon een tune is. Wanneer het een volledig liedje is zou ik graag de titel willen weten
Jeldrik
Richard Ashcroft. The Verve - Bittersweet Symphony. Luister ook: Sonnet.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:22 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek nog steeds een nummer van een man die door de stad loopt tegen iedereen aan.!
En op het laatst lopen ze met ze 5e weg.. Hij was bij live8 op ze blote voeten.
thanks![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef NRH het volgende:
Hoi, ik zoek een Nederlandstalig nummer dat ik enkele jaren geleden hoorde in het openluchttheater van het Amsterdamse Vondelpark. Voordat Acda en de Munnik er optraden speelde er een man die zeemansliederen zong. Één nummer vond ik erg mooi, maar ik ben zowel titel als uivoerende vergeten en ik heb beiden niet meer kunnen achterhalen.
Het refrein van het nummer bevat in ieder geval de zin 'alles in een tempo'..
Verder meen ik me te herinneren dat het zo gaat.
Alles in een tempo
in een oerhollands tempo
alles in een tempo
in een vloek en een zucht..
Maar heel precies weet ik het helaas niet meer en google biedt geen uitkomst.
Wie kan me helpen?
via google kom ik op the trammps:quote:Op zondag 3 juli 2005 19:19 schreef Lybo het volgende:
Hallo mensen, ik ben voor mijn ouders op zoek naar een bepaald nummer en de naam van de artiest.
In het liedje zit het volgende stukje tekst verwerkt:Where were you when the lights went out in New York City.
Het is al een ouder liedje, van de begin jaren '70 een beetje Motown achtig.
Het wordt gezongen door een groep negroide mannen.
Wie o wie kan mij en mijn ouders hiermee helpen??
Het is in ieder geval van The trammps, en volgens mij heet het nummer gewoon "Where were you when the lights went out in New York City"quote:Op zondag 3 juli 2005 19:19 schreef Lybo het volgende:
Hallo mensen, ik ben voor mijn ouders op zoek naar een bepaald nummer en de naam van de artiest.
In het liedje zit het volgende stukje tekst verwerkt:Where were you when the lights went out in New York City.
Het is al een ouder liedje, van de begin jaren '70 een beetje Motown achtig.
Het wordt gezongen door een groep negroide mannen.
Wie o wie kan mij en mijn ouders hiermee helpen??
Bizarre Inc?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef LuQas het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al een paar keer tijdens het uitgaan ben tegengekomen, maar ik weet nooit wat het precies is. Het is een beetje een Nancy Sinatra achtig nummer waarin vooral de tekst 'I'm gonna get you' zeer regelmatig wordt herhaald. Wie kan mij aan de artiest en het nummer helpen want ik MOET hem hebben!!!
Ik weet het echt niet. Het was wel erg dansbaar dus het zou ook een remix van een oud nummer kunnen zijn. Het klonk namelijk wel - qua stem enzo - alsof het uit de jaren 60 kwam, maar zeeeer dansbaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bizarre Inc?
Of je bedoelt dat nummer uit 'Coyote Ugly'..
Audio Bullys ft. Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef LuQas het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al een paar keer tijdens het uitgaan ben tegengekomen, maar ik weet nooit wat het precies is. Het is een beetje een Nancy Sinatra achtig nummer waarin vooral de tekst 'I'm gonna get you' zeer regelmatig wordt herhaald. Wie kan mij aan de artiest en het nummer helpen want ik MOET hem hebben!!!
Het enige weet ik van een Nancy Sinatra cover is Audio Bully's ft. Nancy Sinatra - Shot Me Down welke nu ook in de top40 staatquote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef LuQas het volgende:
dankuquote:Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"It only gets better" van The Sheer.
jaaaaaaaaaaaa!!!! dat is hem!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is Blondie - One Way Or Another. Trust me.
Wat cool man.. ik dacht dat het toch nog die Audio Bullies waren. Dit liedje speelt een redelijk prominente rol in de film 'Coyote Ugly' nogmaals. Misschien leuk om eens te kijken?quote:
En je weet geen andere tekst dan 'oehoe'?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef Fiorenza het volgende:
ik zoek een engelstalig nummer wat nu regelmatig op noordzee fm wordt gedraaid (helaas nog steeds niet de titel/artiest kunnen ondervangen)
Het is waarschijnlijk een donkere vrouw die het zingt, heel ritmisch nummer, en er komt steeds een stukje tussen met oehoe elke 4 tellen. Oftewel Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4) Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4)
Nou lekker duidelijk, maar ik hoop dat iemand het herkent, want het SWINGT en ik wil hem !
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
En je weet geen andere tekst dan 'oehoe'?
Heej!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Alvast bedankt!
Hoi!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Heej!
Is dat niet de versie van Avril Lavigne?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:39 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer (trance ofzo) waarbij de clip bestaat uit stukjes van allemaal verschillende films. Iemand een idee?
Ik kick deze nog maar eens...... blijft een leuk nummer!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:12 schreef Yonderboi het volgende:
Ik wil graag weten welk nummer gebruikt wordt in die zomerse commercial van Speedo, komt regelmatig op MTV voorbij.....
Stardust met Music sounds better with you.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:36 schreef Purc het volgende:
Hallo mede fokkers,
Ik ben ook al enige tijd opzoek naar een nummer. Ik weet alleen de artiest naam niet en ook niet hoe het nummer zelf heet. Ik weet alleen hoe de clip eruit ziet.
In de tv clip gaat een jongetje zo een model vliegtuigje maken (een rood model). Hij kan alleen maar aan zijn vliegtuigje denken en uiteindlijk heeft hij hem dan ook gekocht en gemaakt.
Dan is de dag gekomen en gaat hij ermee vliegen. Hij vliegt heel hoog en raakt in de wolken. Daar word het vlliegtuigje opgevangen (op de wolken) door 3 mannen in pak met ieder een vage helm op. Het vliegtuigje word weer terug gegooit naar de jongen..
Wie ow wie weet hoe dit nummer heet? Het is een beetje in de phats and small stijl (turn around achtig nummer).
Ik hoop dat iemand het weet.
Doe es toevoegenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:34 schreef VincentAdam het volgende:
hallo
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik zoek het nummer, schreeuw van de leeuw, van paul de leeuw. Het staat ook op een oude cd van hem, maar die kan ik nergens krijgen. Online bij I-tunes shop kan ik het ook niet kopen.
Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?
alvast super bedankt,
Afgaande op je omschrijving, zou je dit nummer wel eens kunnen bedoelen:quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef Fiorenza het volgende:
ik zoek een engelstalig nummer wat nu regelmatig op noordzee fm wordt gedraaid (helaas nog steeds niet de titel/artiest kunnen ondervangen)
Het is waarschijnlijk een donkere vrouw die het zingt, heel ritmisch nummer, en er komt steeds een stukje tussen met oehoe elke 4 tellen. Oftewel Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4) Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4) Nou lekker duidelijk, maar ik hoop dat iemand het herkent, want het SWINGT en ik wil hem !
Dit is em volgens mij, ik kan nu niet luisteren, maar dat ga ik vanavond zeker proberenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:22 schreef dVTB het volgende:
[..]
Afgaande op je omschrijving, zou je dit nummer wel eens kunnen bedoelen:
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Tree
Om het zeker te weten, kun je een fragment beluisteren op de website van 3FM (3fm.nl) onder 'nieuwe singles'
Kan bijna niet missen.. Ik heb em net gehoord en hij voldoet precies aan je omschrijving..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:31 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Dit is em volgens mij, ik kan nu niet luisteren, maar dat ga ik vanavond zeker proberen![]()
Thanks !
"Zijn het je ogen" van Koos Alberts.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef satecl het volgende:
een feestige nummer met de volgende text: 'zijn het je ogen, is het je stem...' wie weet hoe dit nummer heet?
waarom is een banaan geelquote:Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zijn het je ogen" van Koos Alberts.
Waarom weet ik dit?
hebben jullie al geprobeerd te zoeken op canon ipv cannon?quote:Nu we toch bezig zijn: kan iemand ons helpen aan het nummer wat in de nieuwste Cannon reclame wordt gedraaid?
We kunnen m niet vinden op www.ster.nl.....
Ying Yang Twins - Wait zit wel een redelijk ' doffe dreun'-bass in maar of je die nou bedoelt (vin m niet erg op Snoop lijkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef arco_corleone het volgende:
ik zoek een nieuw nummertje die wel regelmatig nu op slam fm gedraaid wordt. ook wel eens op 538. het doet me een beetje denken aan snoop dogg - drop it like it's hot. namelijk zo'n doffe druin door het nummer heen. sorry voor de vage omschrijving
wie helpt me?
Chris Rock - No sex in the champagne room?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij pas een half jaar, of een jaar oud is, waarin een man praat ipv. zingt. Het was in ieder geval een tijdje terug af en toe te horen op 538 enzo. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel? (ja ik weet het, veel vager kan niet)
Ik moest echt meteen aan "Sunscreen" van Baz Luhrman denken, maar dat is veel ouder.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij pas een half jaar, of een jaar oud is, waarin een man praat ipv. zingt. Het was in ieder geval een tijdje terug af en toe te horen op 538 enzo. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel? (ja ik weet het, veel vager kan niet)
Ja! Die bedoel ik. Bedankt. Toch vind ik de bass toch wel een beetje op drop it like it's hot lijken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ying Yang Twins - Wait zit wel een redelijk ' doffe dreun'-bass in maar of je die nou bedoelt (vin m niet erg op Snoop lijken)
The Streets - Dry Your Eyes ??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Moet je voor de grap eens de instrumentale versie downloaden, dan ontdek je pas wat voor saai en gemakklijk nummer het is qua basslijnquote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Ja! Die bedoel ik. Bedankt. Toch vind ik de bass toch wel een beetje op drop it like it's hot lijken.leuke tekst trouwens ook nu ik hem goed beluister
![]()
Yep, die bedoel ik! Thanks.quote:
Oh god dat is zo'n leuk nummer, die clip althans. Ik begin me oud te voelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest echt meteen aan "Sunscreen" van Baz Luhrman denken, maar dat is veel ouder.
'At The Drive In'quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:21 schreef Kogando het volgende:
Ik zoek een ouwe trance classic, de titel is "Red planet" en het begint met zo'n twinkeltje.
Van wie is deze plaat?
Wow ja idd idd. Hartstikke bedankt manquote:Op maandag 4 juli 2005 07:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stardust met Music sounds better with you.
Ik wacht mee af, mooi nummertjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:19 schreef pulsehhh het volgende:
hmm ik vroeg me af hoe dit nummer heet:
http://www.m90.org/view_image.php?image_id=6149
I started a joke?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef NRH het volgende:
Gezocht: Een liedje dat gebruikt wordt in een raclame die tegenwoordig veel op tv is (maar ik vergeet altijd welke reclame) waarin een man onder begeleiding van een gitaar vrij droevig zingt. Ik meen iets te herinneren van "I'm laughing but they're laughing at me", maar Google biedt geen uitkomst. Wie helpt me?
Helaas..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
I started a joke?
Geen idee welk nummer dat is, maar...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef nXn het volgende:
ik zoek het nummer gebruikt in deze reclame: http://www.lach.nu/cgi/fetch.php?id=1011&category=filmpjes&code=1120595774
iemand?
die schijnt speciaal voor die commercial gemaakt te zijn en is maar 30 seconden lang. En je bent niet de enige die hem zoekt: http://www.adrants.com/20(...)mp-for-blaupunkt.phpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef nXn het volgende:
ik zoek het nummer gebruikt in deze reclame: http://www.lach.nu/cgi/fetch.php?id=1011&category=filmpjes&code=1120595774
iemand?
Marvin Gaye - Mercy Mercy Me ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:25 schreef femmerink het volgende:
Ik zoek een al wat ouder R&B nummer. Ik weet er weer erg weinig van maar in het refrein kom het woord "mercy" constant voor. Volgens mij zit dit nummer in een paar films maar ik kan echt niet op de titel komen en de melodie zit toch in me hoofd. Wie kan me helpen?
Diana King - Shy Guy ..... ? (mercy mercy mercy ...... di man dem in a di party party party)quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:25 schreef femmerink het volgende:
Ik zoek een al wat ouder R&B nummer. Ik weet er weer erg weinig van maar in het refrein kom het woord "mercy" constant voor. Volgens mij zit dit nummer in een paar films maar ik kan echt niet op de titel komen en de melodie zit toch in me hoofd. Wie kan me helpen?
Postmen - Long Timequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:20 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zoek een nummer en dat begint met iets van (a long) time ago ofzo, het is een beetje modern nummer en er zit een lekker ritme in, verder is het niet veel meer dan rappen.
van de film bad boysquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Diana King - Shy Guy ..... ? (mercy mercy mercy ...... di man dem in a di party party party)
Fluit of neurie dat ding effe op een mp3quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:17 schreef femmerink het volgende:
Nee allebei niet, het is een veel wilder lied! Toch bedankt.
Spankox - To the clubquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
1tjuh waarvan ik dacht dat hij van ATC was, maar ik kan hem niet vinden.
De titel was dacht ik "Mr. Vanes".
Het liedje begint met een man die beetje cool zit te praten met achtergrond-deuntje, daarna ook zo'n meisje erbij.
En het reffrein is meer van "Mr. Vanes, Mr. Vanes, Calling Mister Vanes". Verder weet ik het niet zo precies.
Het andere nummer heb ik in een fitnessclub gehoord:
"Friday night... to the club"
"Wednesday... didn't wanna go, but my friend Michelle called, so I went... to the club"
"Tuesday, didn't go, headache... club"
Zijn er mensen die dit numemr herkennen?
Kraftwerk - Autobahnquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
"Ich fahre auf die Autobahn"
zegt,
iemand?
fastball - the way?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef satecl het volgende:
net op arrow rock radio(rond 5 uur) hoorde ik een nummer met volgende tekst erin: '...old & gray..', 'nowing the way'... wie weet miss hoe dit nummer heet..
nee dat is m nietquote:
quote:een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
zegt,
iemand?
Heiko und Meiko - Glücklichquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef _MaximuS_ het volgende:
een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
zegt,
iemand?
je bent een topper!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Heiko und Meiko - GlücklichLekker nummer
o wacht die bedoel ik nietquote:
spankox - to the clubquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef dennis00 het volgende:
Het andere nummer heb ik in een fitnessclub gehoord:
"Friday night... to the club"
"Wednesday... didn't wanna go, but my friend Michelle called, so I went... to the club"
"Tuesday, didn't go, headache... club"
Zijn er mensen die dit numemr herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |