mmm ik kan dta nummer niet vinden, heet ie niet anders???quote:
Egbert Douwe is correct.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Egbert Douwe toch?? Of iets dergelijks...
Jaaaa, ik kon niet op zijn naam komen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Dat was weer een pseudoniem van Rob Out
dank u! in die nite version zit wel die break die ik bedoeldequote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:11 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
En om hier even op in te haken....
Volledig legaal te beluisteren via de officiële (Engelse) site van de band. In maar liefst vijf versies! Waaronder een onvervalse mash-up met Lips Inc.
's Finky town.
Ook de videoclip staat er op.
http://www.soulwax.uk.com/media.cfm
Dies van Randy Crawford.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hee hallo, ik zoek het nummer "knocking on heavens door", dat is gezongen in een beetje een soul style, door een vrouw.
Alvast bedankt!
GVD, dat was geniaal ja. Ik heb dus echt geen idee. Was niet O Die Drie toch? Dat waren sowieso meiden nl.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef RaZZle het volgende:
Ik zoek een heel fout nummer.
Een paar jaar geleden had je een nummer van een paar kleine neger-jongetjes die een nummer "zongen" dat ongeveer ging als: "Cindy Cindy, baby! Oeeeh, je maakt me crazy!"
Weet iemand hoe die jongetjes ook alweer heetten ?
Gokje op Scritti Politti - Absolutequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:24 schreef stanzo het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een vrouwenstem de hele tijd volgende zin herhaalt :
'ooooooooh and? i love you'
onder het nummer zit een dance beat.
Denk dat het een remix is , bekende beat met vocals erover.
"Should I stay or should I go" van The Clash.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef OnlineGokker het volgende:
In 1998 kwam het nummer "ben je giel of wil je koekje" uti die vrijwel iedereen wel kent, maar waar is dit nummer een cover vanOf welke nummers hebben ze zelfde tune:? Kan me wel een rock(?) plaat herinneren, maar weet de naam dus niet
*schop*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef oZner het volgende:
Iemand die de artist/title weet van dit stukje muziek?
http://www.geocities.com/sirozner/test.wav
Het is al 1 of 2 jaar oud denk ik... was in florida op de radio
Gabrielle - Risequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hee hallo, ik zoek het nummer "knocking on heavens door", dat is gezongen in een beetje een soul style, door een vrouw.
Alvast bedankt!
Misschien Ordinary World?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren, Live 8. Duran Duran. Een lekker nummer met daarin "ordinary world" , die zin dus. Iemand een idee?? BVD!
quote:
The Chemical Brothers - My Elastic Eyequote:Op zondag 3 juli 2005 12:15 schreef -Trinity- het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film The Butterfly Effect, bij mij zit hij op ong 49 minuten, als Aston Kutcher in een handdoek door een gang met allemaal meisjes loopt. Het heeft een soort muziekdoosgeluidje.
"Wake me up when september ends" van Greenday.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:43 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een nummer die vaak op tmf woord gedraait..
De clip is dat een jongen woord kaal geknipt. En dan het leger in moet en later in een stad loopt met ze team.
Gisteren bij live at8 zag je die man op ze blote voeten lopen! hoe heet dat nummer?
bedankt.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |