Ik wacht mee af, mooi nummertjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:19 schreef pulsehhh het volgende:
hmm ik vroeg me af hoe dit nummer heet:
http://www.m90.org/view_image.php?image_id=6149
I started a joke?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef NRH het volgende:
Gezocht: Een liedje dat gebruikt wordt in een raclame die tegenwoordig veel op tv is (maar ik vergeet altijd welke reclame) waarin een man onder begeleiding van een gitaar vrij droevig zingt. Ik meen iets te herinneren van "I'm laughing but they're laughing at me", maar Google biedt geen uitkomst. Wie helpt me?
Helaas..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
I started a joke?
Geen idee welk nummer dat is, maar...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef nXn het volgende:
ik zoek het nummer gebruikt in deze reclame: http://www.lach.nu/cgi/fetch.php?id=1011&category=filmpjes&code=1120595774
iemand?
die schijnt speciaal voor die commercial gemaakt te zijn en is maar 30 seconden lang. En je bent niet de enige die hem zoekt: http://www.adrants.com/20(...)mp-for-blaupunkt.phpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef nXn het volgende:
ik zoek het nummer gebruikt in deze reclame: http://www.lach.nu/cgi/fetch.php?id=1011&category=filmpjes&code=1120595774
iemand?
Marvin Gaye - Mercy Mercy Me ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:25 schreef femmerink het volgende:
Ik zoek een al wat ouder R&B nummer. Ik weet er weer erg weinig van maar in het refrein kom het woord "mercy" constant voor. Volgens mij zit dit nummer in een paar films maar ik kan echt niet op de titel komen en de melodie zit toch in me hoofd. Wie kan me helpen?
Diana King - Shy Guy ..... ? (mercy mercy mercy ...... di man dem in a di party party party)quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:25 schreef femmerink het volgende:
Ik zoek een al wat ouder R&B nummer. Ik weet er weer erg weinig van maar in het refrein kom het woord "mercy" constant voor. Volgens mij zit dit nummer in een paar films maar ik kan echt niet op de titel komen en de melodie zit toch in me hoofd. Wie kan me helpen?
Postmen - Long Timequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:20 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zoek een nummer en dat begint met iets van (a long) time ago ofzo, het is een beetje modern nummer en er zit een lekker ritme in, verder is het niet veel meer dan rappen.
van de film bad boysquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Diana King - Shy Guy ..... ? (mercy mercy mercy ...... di man dem in a di party party party)
Fluit of neurie dat ding effe op een mp3quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:17 schreef femmerink het volgende:
Nee allebei niet, het is een veel wilder lied! Toch bedankt.
Spankox - To the clubquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
1tjuh waarvan ik dacht dat hij van ATC was, maar ik kan hem niet vinden.
De titel was dacht ik "Mr. Vanes".
Het liedje begint met een man die beetje cool zit te praten met achtergrond-deuntje, daarna ook zo'n meisje erbij.
En het reffrein is meer van "Mr. Vanes, Mr. Vanes, Calling Mister Vanes". Verder weet ik het niet zo precies.
Het andere nummer heb ik in een fitnessclub gehoord:
"Friday night... to the club"
"Wednesday... didn't wanna go, but my friend Michelle called, so I went... to the club"
"Tuesday, didn't go, headache... club"
Zijn er mensen die dit numemr herkennen?
Kraftwerk - Autobahnquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
"Ich fahre auf die Autobahn"
zegt,
iemand?
fastball - the way?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef satecl het volgende:
net op arrow rock radio(rond 5 uur) hoorde ik een nummer met volgende tekst erin: '...old & gray..', 'nowing the way'... wie weet miss hoe dit nummer heet..
nee dat is m nietquote:
quote:een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
zegt,
iemand?
Heiko und Meiko - Glücklichquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef _MaximuS_ het volgende:
een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
zegt,
iemand?
je bent een topper!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Heiko und Meiko - GlücklichLekker nummer
o wacht die bedoel ik nietquote:
spankox - to the clubquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef dennis00 het volgende:
Het andere nummer heb ik in een fitnessclub gehoord:
"Friday night... to the club"
"Wednesday... didn't wanna go, but my friend Michelle called, so I went... to the club"
"Tuesday, didn't go, headache... club"
Zijn er mensen die dit numemr herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |