Audio Bullys ft. Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef LuQas het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al een paar keer tijdens het uitgaan ben tegengekomen, maar ik weet nooit wat het precies is. Het is een beetje een Nancy Sinatra achtig nummer waarin vooral de tekst 'I'm gonna get you' zeer regelmatig wordt herhaald. Wie kan mij aan de artiest en het nummer helpen want ik MOET hem hebben!!!
Het enige weet ik van een Nancy Sinatra cover is Audio Bully's ft. Nancy Sinatra - Shot Me Down welke nu ook in de top40 staatquote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef LuQas het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al een paar keer tijdens het uitgaan ben tegengekomen, maar ik weet nooit wat het precies is. Het is een beetje een Nancy Sinatra achtig nummer waarin vooral de tekst 'I'm gonna get you' zeer regelmatig wordt herhaald. Wie kan mij aan de artiest en het nummer helpen want ik MOET hem hebben!!!
dankuquote:Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"It only gets better" van The Sheer.
jaaaaaaaaaaaa!!!! dat is hem!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is Blondie - One Way Or Another. Trust me.
Wat cool man.. ik dacht dat het toch nog die Audio Bullies waren. Dit liedje speelt een redelijk prominente rol in de film 'Coyote Ugly' nogmaals. Misschien leuk om eens te kijken?quote:
En je weet geen andere tekst dan 'oehoe'?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef Fiorenza het volgende:
ik zoek een engelstalig nummer wat nu regelmatig op noordzee fm wordt gedraaid (helaas nog steeds niet de titel/artiest kunnen ondervangen)
Het is waarschijnlijk een donkere vrouw die het zingt, heel ritmisch nummer, en er komt steeds een stukje tussen met oehoe elke 4 tellen. Oftewel Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4) Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4)
Nou lekker duidelijk, maar ik hoop dat iemand het herkent, want het SWINGT en ik wil hem !
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
En je weet geen andere tekst dan 'oehoe'?
Heej!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hee hallo, ik zoek het nummer "knocking on heavens door", dat is gezongen in een beetje een soul style, door een vrouw.
Alvast bedankt!
Hoi!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Heej!
Is dat niet de versie van Avril Lavigne?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:39 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer (trance ofzo) waarbij de clip bestaat uit stukjes van allemaal verschillende films. Iemand een idee?
Ik kick deze nog maar eens...... blijft een leuk nummer!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:12 schreef Yonderboi het volgende:
Ik wil graag weten welk nummer gebruikt wordt in die zomerse commercial van Speedo, komt regelmatig op MTV voorbij.....
Stardust met Music sounds better with you.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:36 schreef Purc het volgende:
Hallo mede fokkers,
Ik ben ook al enige tijd opzoek naar een nummer. Ik weet alleen de artiest naam niet en ook niet hoe het nummer zelf heet. Ik weet alleen hoe de clip eruit ziet.
In de tv clip gaat een jongetje zo een model vliegtuigje maken (een rood model). Hij kan alleen maar aan zijn vliegtuigje denken en uiteindlijk heeft hij hem dan ook gekocht en gemaakt.
Dan is de dag gekomen en gaat hij ermee vliegen. Hij vliegt heel hoog en raakt in de wolken. Daar word het vlliegtuigje opgevangen (op de wolken) door 3 mannen in pak met ieder een vage helm op. Het vliegtuigje word weer terug gegooit naar de jongen..
Wie ow wie weet hoe dit nummer heet? Het is een beetje in de phats and small stijl (turn around achtig nummer).
Ik hoop dat iemand het weet.
Doe es toevoegenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:34 schreef VincentAdam het volgende:
hallo
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik zoek het nummer, schreeuw van de leeuw, van paul de leeuw. Het staat ook op een oude cd van hem, maar die kan ik nergens krijgen. Online bij I-tunes shop kan ik het ook niet kopen.
Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?
alvast super bedankt,
Afgaande op je omschrijving, zou je dit nummer wel eens kunnen bedoelen:quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef Fiorenza het volgende:
ik zoek een engelstalig nummer wat nu regelmatig op noordzee fm wordt gedraaid (helaas nog steeds niet de titel/artiest kunnen ondervangen)
Het is waarschijnlijk een donkere vrouw die het zingt, heel ritmisch nummer, en er komt steeds een stukje tussen met oehoe elke 4 tellen. Oftewel Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4) Oehoe, (2,3,4) Oehoe (2,3,4) Nou lekker duidelijk, maar ik hoop dat iemand het herkent, want het SWINGT en ik wil hem !
Dit is em volgens mij, ik kan nu niet luisteren, maar dat ga ik vanavond zeker proberenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:22 schreef dVTB het volgende:
[..]
Afgaande op je omschrijving, zou je dit nummer wel eens kunnen bedoelen:
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Tree
Om het zeker te weten, kun je een fragment beluisteren op de website van 3FM (3fm.nl) onder 'nieuwe singles'
Kan bijna niet missen.. Ik heb em net gehoord en hij voldoet precies aan je omschrijving..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:31 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Dit is em volgens mij, ik kan nu niet luisteren, maar dat ga ik vanavond zeker proberen![]()
Thanks !
"Zijn het je ogen" van Koos Alberts.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef satecl het volgende:
een feestige nummer met de volgende text: 'zijn het je ogen, is het je stem...' wie weet hoe dit nummer heet?
waarom is een banaan geelquote:Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zijn het je ogen" van Koos Alberts.
Waarom weet ik dit?
hebben jullie al geprobeerd te zoeken op canon ipv cannon?quote:Nu we toch bezig zijn: kan iemand ons helpen aan het nummer wat in de nieuwste Cannon reclame wordt gedraaid?
We kunnen m niet vinden op www.ster.nl.....
Ying Yang Twins - Wait zit wel een redelijk ' doffe dreun'-bass in maar of je die nou bedoelt (vin m niet erg op Snoop lijkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef arco_corleone het volgende:
ik zoek een nieuw nummertje die wel regelmatig nu op slam fm gedraaid wordt. ook wel eens op 538. het doet me een beetje denken aan snoop dogg - drop it like it's hot. namelijk zo'n doffe druin door het nummer heen. sorry voor de vage omschrijving
wie helpt me?
Chris Rock - No sex in the champagne room?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij pas een half jaar, of een jaar oud is, waarin een man praat ipv. zingt. Het was in ieder geval een tijdje terug af en toe te horen op 538 enzo. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel? (ja ik weet het, veel vager kan niet)
Ik moest echt meteen aan "Sunscreen" van Baz Luhrman denken, maar dat is veel ouder.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij pas een half jaar, of een jaar oud is, waarin een man praat ipv. zingt. Het was in ieder geval een tijdje terug af en toe te horen op 538 enzo. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel? (ja ik weet het, veel vager kan niet)
Ja! Die bedoel ik. Bedankt. Toch vind ik de bass toch wel een beetje op drop it like it's hot lijken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ying Yang Twins - Wait zit wel een redelijk ' doffe dreun'-bass in maar of je die nou bedoelt (vin m niet erg op Snoop lijken)
The Streets - Dry Your Eyes ??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Moet je voor de grap eens de instrumentale versie downloaden, dan ontdek je pas wat voor saai en gemakklijk nummer het is qua basslijnquote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Ja! Die bedoel ik. Bedankt. Toch vind ik de bass toch wel een beetje op drop it like it's hot lijken.leuke tekst trouwens ook nu ik hem goed beluister
![]()
Yep, die bedoel ik! Thanks.quote:
Oh god dat is zo'n leuk nummer, die clip althans. Ik begin me oud te voelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest echt meteen aan "Sunscreen" van Baz Luhrman denken, maar dat is veel ouder.
'At The Drive In'quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:21 schreef Kogando het volgende:
Ik zoek een ouwe trance classic, de titel is "Red planet" en het begint met zo'n twinkeltje.
Van wie is deze plaat?
Wow ja idd idd. Hartstikke bedankt manquote:Op maandag 4 juli 2005 07:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stardust met Music sounds better with you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |