Spankox - To the clubquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
1tjuh waarvan ik dacht dat hij van ATC was, maar ik kan hem niet vinden.
De titel was dacht ik "Mr. Vanes".
Het liedje begint met een man die beetje cool zit te praten met achtergrond-deuntje, daarna ook zo'n meisje erbij.
En het reffrein is meer van "Mr. Vanes, Mr. Vanes, Calling Mister Vanes". Verder weet ik het niet zo precies.
Het andere nummer heb ik in een fitnessclub gehoord:
"Friday night... to the club"
"Wednesday... didn't wanna go, but my friend Michelle called, so I went... to the club"
"Tuesday, didn't go, headache... club"
Zijn er mensen die dit numemr herkennen?
Kraftwerk - Autobahnquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
"Ich fahre auf die Autobahn"
zegt,
iemand?
fastball - the way?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef satecl het volgende:
net op arrow rock radio(rond 5 uur) hoorde ik een nummer met volgende tekst erin: '...old & gray..', 'nowing the way'... wie weet miss hoe dit nummer heet..
nee dat is m nietquote:
quote:een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
zegt,
iemand?
Heiko und Meiko - Glücklichquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef _MaximuS_ het volgende:
een nieuw dance nummer met een duitser die hijgerig:
zegt,
iemand?
je bent een topper!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Heiko und Meiko - GlücklichLekker nummer
o wacht die bedoel ik nietquote:
spankox - to the clubquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef dennis00 het volgende:
Het andere nummer heb ik in een fitnessclub gehoord:
"Friday night... to the club"
"Wednesday... didn't wanna go, but my friend Michelle called, so I went... to the club"
"Tuesday, didn't go, headache... club"
Zijn er mensen die dit numemr herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |