't is al een paar jaar oud maar supergrappigquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef sweex het volgende:
[..]
kloptik heb een uitgeknipte versie gemaakt voor dit topic
Ram Jam - Black betty ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:48 schreef misterbrown het volgende:
ik zoek een country-achtig nummer waarin men het heeft over "black benny" oid.
Als iemand mij aan de titel en de uitvoerder zou kunnen helpen zou je mij erg blij maken
alvast bedankt
Klinkt mij als : Touch and Go - Would youquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:42 schreef DaveM het volgende:
Uit het vorige topic:
Ik zoek een lied van een jaar of 7 oud met daarin een vrouw die regelmatig roept "why don't you have sex with me?". Haar stem lijkt op Kim Gordon van Sonic Youth.
Het is een rustig liedje en het klonk best vreemd.
Oh ja, er was toen een clip op MTV (alt nation) maar weet niet meer hoe die ging, volgens mij een zingende vrouw in een omgeving met veel kleur.
Iemand?
Voeg mij ff toe op msn biancavisser66@hotmail.comquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik niet op Kazaa en iTunes vinden kan.
Het is dat nummer uit de reclame van Milner: Coparck - The World of Tomorrow
Kan iemand me helpen? BVHD!!!![]()
![]()
gokje op Soulwax - NY Excuse ?? weet niet of ze die draaien op 3fm, maar in de tweede helft van dat nr wordt een dergelijke tekst wel geschreeuwd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Reticulin het volgende:
ik hoor af en toe op me werk op 3fm een dance-achtig nummer voorbij komen, schreeuwt een paar vrouwen of een paar kinderen (kan 't maar heel moeilijk horen op me werk helaas vanwege alle herrie om me heen) een of andere tekst en dan iets in de trant van "you'll take it! you'll take it!" (of you make it of weetikveelwat)...zit geloof ik een break in met een pad/string-achtig geluid die flink gemoduleerd wordt en daarna weer doorknalt met dat geschreeuw erin...probeer steeds te onthouden hoe laat 'ie gedraaid wordt en het dan op te zoeken op de 3fm website maar ik kan 'm echt nergens vinden...wie helpt me?
Lekker nummerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Molluck het volgende:
Welk nummer is dat in de Dance Valley commercial?
Nee, al geprobeerd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Klinkt mij als : Touch and Go - Would you
Akcent - Kyliequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:54 schreef JAY-T het volgende:
Ik zoek dus een nummer![]()
Het gaat een beetje zo.. Give me just a chance lets go out and dance..
Is zo´n vrolijk trance/dance nummertje, en komt nog wel is op Slam fm voorbij.. maar kan hem in hun playlist niet terugvinden..
Hij werd toevallig vandaag gedraaid rond 17.10 uur.. maar de playlist van slam fm heeft een heel stuk van die tijd overgeslagen..
En in de playlist kan ik hem niet terugvinden...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef fratsman het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend op Slam FM een nummer voorbij komen. Het was Soul Bossa Nova van Quincy Jones (Intro van Austin Powers films) met een house beat eronder.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
De lambada? (van kaoma ofzo)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iemand die dit deuntje herkend?
Een vriend van me zoekt het, en ik wéét gewoon welk liedje het is, alleen kom ik maar niet op de titel... Ik kan gvd het hele liedje meefluiten (als m'n microfoon het zou doen had dat makkelijker geweest), erg frustrerend. Hij heeft iig dit .wav'je geneuried, ik herken het, hier iemand ook?
was het niet 'Chori Chori Gori Se" van de soundtrack van "The Guru" ?quote:
Nee het is echt typisch spaans / mexicaanse muziekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:32 schreef Darkysdust het volgende:
[..]
was het niet 'Chori Chori Gori Se" van de soundtrack van "The Guru" ?
B-Witched?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:54 schreef veldmuis het volgende:
Hoi.
Help me eens.
Jaartje of 5-10 geleden...groepje van ik gok 4 vrouwtjes, en een van hun nummers heette c'est la vie. Of dat was hun naam, ik weet het niet...ik wil iig weten hoe dat hitje van hun heet. Of hoe de groep heet, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |