Ik ben nog niet zo oud dat ik een band uit de jaren '60 ken.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:47 schreef Seborik het volgende:
Zeker weten van niet. Over Les Fleur de Lys ook niet, dan weet je dat ook meteen, -Angel-.
Met Gordon Haskell, die later nog een paar weken in King Crimson heeft gespeeld. Wel bekend dusquote:Op maandag 25 juli 2005 20:39 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo oud dat ik een band uit de jaren '60 ken.
Zo, die staat erinquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:22 schreef pfaf het volgende:
Beste mods, zouden jullie Belsens lijstje even in OP willen zetten, in plaats van de mijne, bvd.
MUZ user-reviews, deel 2 alweer.
niet kunnen vinden via de search en niet via de topiclijst van de eerste 2 jaar, helaasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:07 schreef Z het volgende:
Er was ooit een centraal Shoegazer topic. Ik kan het alleen niet meer vinden. Jullie wel wellicht?
Nogmaals bedankt!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zo, die staat erin
volgens mij heb ik btw net iets teveel weggehaald bij het overplakken van het review-overzicht in de OP en wel de titel van het album van Maria Taylor.. welke was dat, dan zet ik 'm er nog ff bij
edit: gefixed, hoop dat het zo goed is
Dat zou ik ook weleens willen weten, maar ik heb 'm iig weer even van het prikbord gehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef Seborik het volgende:
Dream Theater IV - Octavarium + Tour
Waarom is dit nu weer sticky?
ik heb helemaal geen driftbuienquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef Summoner het volgende:
Die Hiphop Hippie moet ook even checken of er al een nieuw topic aangemaakt is voordat hij er lukraak één aanmaakt. FACK!
zal ze even laten mergenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:59 schreef dwerg het volgende:
Naar welke radiozenders luisteren jullie?
en
Naar welke radiozender luister jij?
bah een oude stijl post in nieuwe stijlquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef bartrid het volgende:
Wat luister je nu? (Nieuwe stijl) #25.
nieuwe stijl.....
Bovendien mag de discussie over wat een singer-songwriter is met idioten die over elke algemeen geaccepteerde definitie heenlezen die ze niet bevalt (omdat 'hun' Freddie dan buiten de boot zou vallen) best in het archief blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:59 schreef Beathoven het volgende:
wat is daar mee DD?, lijkt me een oud topic en niet wat Tom_Tom bedoelde
wat bedoel je met actief modden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef mrkanarie het volgende:
zeg Beathoven, volgens mij ben jij zowat de enigste actieve mod hier in MUZ ofniet?
ja goed, maar die andere mods posten volgens mij lang niet zo veel als jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
wat bedoel je met actief modden?
Het gaat de laatste tijd z'n gang wel en dat komt vooral doordat we hier zoveel goede users hebben. Verder post ik geregeld hier in de feedback en andere topics, maar dat doen Parodiuzz en Summoner ook wel
ja laatste week iets minder , komt omdat ik in een MKB bedrijfje werkt , en dat vakantie tijd voor mij juist een drukke tijd is (we hebben buiten de vakantie om al personeels tekort , laatstaan dat het dan in de vakantie met ong de helft van het persooneel op vakantie rustiger word.) , gelukkig is dit de laatste 'drukke' week voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja goed, maar die andere mods posten volgens mij lang niet zo veel als jou.![]()
Yea, een geslaagd experiment. We laten het mooi zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef bartrid het volgende:
Nieuwe stijl lijkt een stuk beter te lopen nu het sticky is.
akkoord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ja laatste week iets minder , komt omdat ik in een MKB bedrijfje werkt , en dat vakantie tijd voor mij juist een drukke tijd is (we hebben buiten de vakantie om al personeels tekort , laatstaan dat het dan in de vakantie met ong de helft van het persooneel op vakantie rustiger word.) , gelukkig is dit de laatste 'drukke' week voor mij
En tsja ik post over het algemeen als iets mij interesseert , ik ga geen niet-constructieve bijdrages in topics leveren die mij niet interesseren , alleen maar om te laten zien dat ik er als mod ook nog ben(ik lees ze overigens wel , en zal er ook wel op reageren als er dingen gebeuren die niet overeenstemmen met de faq/policy)
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:49 schreef Summoner het volgende:
[..]
Yea, een geslaagd experiment. We laten het mooi zo.![]()
slaat op de cd-versie waar geld voor gevraagd wordt, in tegenstelling tot de downloadable bootleg.quote:Madlib does not profit from this CD and did not authorize it.
Volgens mij wel, ik zal eens op zoek gaan. Anders kom ik wel weer eens buurten in #muziek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:38 schreef Summoner het volgende:
Worldwide Mix? Komt me niet bekend voor. Wel de Blunted in the Bomb Shelter Mix. Is die Worldwide Mix ergens legaal te downloaden?
Ik betwijfel het. Wel legaal te kopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef Z het volgende:
Is die 'Blunted in the Bomb Shelter Mix' nog ergens legaal down te loaden?
Hangt er van af hoeveel albums van (potentiele)Chippendales je nog post ,denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef -Angel- het volgende:
Hoeveel slechte liedjes topics gaan er nog geopend worden?
en die kanye shit is trouwens nep, want bittersweet staat er niet op.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:55 schreef -Angel- het volgende:
PaRoDiUzZ ben je nog wakker? In dat geval Hiphop Central LII is vol, kun je een nieuwe maken.
ik was an het slapen dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:55 schreef -Angel- het volgende:
PaRoDiUzZ ben je nog wakker? In dat geval Hiphop Central LII is vol, kun je een nieuwe maken.
Die was toch op slot op verzoek van de TS? Waarom, dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:51 schreef Brilaap het volgende:
Euh misschien heel achterlijkm, naar ik kan mijn Post toffe webradiostations *hier* niet meer vinden. Ik ben ook net wakker btw...
Oh ik ben TS, maar ik hoorde dat er al een ander was... Dat slotje wat niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:56 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Die was toch op slot op verzoek van de TS? Waarom, dat vraag ik me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |