en hier maar verder.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef IBL het volgende:
Weten jullie hoe het nummer heet dat ontzettend op het nummer van Elton John - Your Song lijkt? Het lijkt op een Nederlandse vertaling van dit nummer. Iemand enig idee?![]()
Guess again.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Arcee, je was twintig minuten eerder, maar ik durf PaRo's topic niet te sluiten omdat hij af en toe van die beangstigende driftbuien heeft.
Help ik zoek een nummer-artiest deel 146
Mark - Dit Lied Is Voor Jouquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef IBL het volgende:
Weten jullie hoe het nummer heet dat ontzettend op het nummer van Elton John - Your Song lijkt? Het lijkt op een Nederlandse vertaling van dit nummer. Iemand enig idee?
Mijn dankquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef Mark het volgende:
Voor de tigste keer:
Adverteerder/merk: Menzis
Product: Verzekeringen
Titel commercial: Introductie
Reclamebureau: N=5 i.s.m. Massive Music
Eerste uitzending: 17 mei 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Somewhere Over The Rainbow
Uitvoerende(n): Israel Kamakawiwo'ole
www.ster.nl
Nina Simone is ook een cover.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef la-nina het volgende:
wie zingt het origineel van 'Feeling Good' :
"Birds flying high you know how I feel
Sun in the sky you know how I feel
Reeds driftin’ on by you know how I feel "
Ik bedoel dus niet Muse of Jamie Cullum,
volgens mij is t Billie Holliday ofzo?
[edit=hebbes] nina simone dus![]()
Nee slechts een reden waarom ik geen nieuw topic heb geopendquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het - Ik heb geen zin om op te staan [1965] ..... Oh... het is geen cryptogram ...![]()
En gevonden: Clinic - The Equaliser.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:44 schreef ik het volgende:
Op zoek naar de naam van het nummer dat in Thirteen (film) wordt gespeeld rond de 21, 22 minuten na het begin terwijl ze allemaal high zijn en door de tuinsproeiers rennen in van die oranje vestjes. De lyrics zijn niet echt duidelijk, iets in de richting van "One two, one two pick it together.." en even later "Have to, have to pick it together *blablabla* whoooohohohooo"
Iemand die het herkent?
Prodigy - Out Of Spacequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:14 schreef renz0r het volgende:
Nog 1 een oudje maar vergeten
Je hoort als eerste
: I'm going to send someone out of space, to find a other race (ofzo)
Oeh goeie!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Houzer het volgende:
Ik zoek eigenlijk een sample van het geluid dat die tripod's maken uit war of the world, dat harde gezaag van ze.
Lijkt me erg kewl om in een intro voor een feesje te gebruiken
Leek ook erg op een scheepshoorn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Houzer het volgende:
Ik zoek eigenlijk een sample van het geluid dat die tripod's maken uit war of the world, dat harde gezaag van ze.
Lijkt me erg kewl om in een intro voor een feesje te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |