quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden opent speciaal voor Clauwhee de juicebar:
[afbeelding]
Wat voor bier Bos? Graag preciezer!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Biertje graag
Trappist, dubbelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor bier Bos? Graag preciezer!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk eens Noca, ouwe lekkere Groninger
[afbeelding]
Johnnie Walker black labelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik zie in de OP wel een paar drinkbare whiskies staan.
Als je het niet erg vindt Clau, laat ik dat lekkere Groninger achterwege ... niets persoonlijks hoor Nocaquote:
Wat is jouw favo whisky Golfer?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik zie in de OP wel een paar drinkbare whiskies staan.
Qua 'slobber'-whisky: Famous Grousequote:
en dan vraag ik mij af, welke malts zijn dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua 'slobber'-whisky: Famous Grouse
Qua echte geniet-whiskies heb ik een voorkeur voor een aantal Single Highland Malts.
Noca ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook aan het FM'en. Maar ik heb een laptop naast m'n vaste pc staan.
Cambridge United. Sta in mn eerste seizoen bovenaan. Gaat lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met welk team speel je tegenwoordig Noca?
vergeet je Chinatown zomaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03[/url] schreef tong80 het volgende:
Vergeet ik the Godfather
Noca nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de laptop aan de linkerkant op 15 cm van de veste pc staan.
He gelukkig, verschil moet er toch een keertje zijn. Ik speel ook niet met Camebridge maar met Ravenna.quote:
Mijn zwembroek boeit jou wel he?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
Dus Vaduz was ook nog verdacht van de zwembroekdiefstal?
Ben jij nou ook Eilanden of zijn jullie wel verschillende personen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
Dus Vaduz was ook nog verdacht van de zwembroekdiefstal?
We zijn zeker verschillende personen!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij nou ook Eilanden of zijn jullie wel verschillende personen?
Vandaag is het wel erg rustigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet altijd zo ranzig in Hools.
kan ik het helpen dat tong zo lang beltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zijn zeker verschillende personen!Zelfs elkaar ontmoet op een meet
Geef je mobiel dus noooooooit aan Pascal!!! Golfer is nu nog bezig om de telefoonkosten af te betalen
Hmm dat stadium had ik toch ook al gehad?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Nou dan maken we er toch een zooitje van?
Hmmmmm Clauwheee ... de officiele Hools-paal op het podium is al een tijdje niet gebruikt....
*hint hint*
Ben jij al ontgroend? Alle vrouwen in Hools moeten dat ondergaan!Vraag maar aan Bloesie en JM!
Hmmm shit .... kon het altijd proberenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm dat stadium had ik toch ook al gehad?
Ik weet me te herinneren dat Tong alles in VBL postte wat hij over de telefoon hoordequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat tong zo lang belt
Wat een rotlevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef Lizz-n het volgende:
Goeie avond allemaal
Afgelopen week alleen maar gewerkt en naar 't strand geweest![]()
Tja ik weet het ook niet..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:37 schreef Eilanden het volgende:
Ligt iedereen al te slapen?
Ligt iedereen stomdronken op apegapen?
Is het verlies van Oranje-20 zo hard aangekomen?
Andere reden waarom het zo rustig is?
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden schenkt voor Clau een vruchtensapje in
Inderdaad, waar is Bloemetje gebleven?
Als je bedenkt dat mijn week uit werken (en nog hard werken ook!) bestond .... ja, dan ben ik wel jaloers!quote:
Maar ikke wel, af en toequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm op die manier kijk ik nooit naar het voetbal Clau![]()
Huh, das eng, ik zat er ook net aan te denken!quote:Ik heb Bjoro vandaag trouwens niet in Hools gezien.... zou 'ie al papa zijn?
Batman Begins?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:48 schreef popolon het volgende:
We gaan naar Batman, 't zal me benieuwen.
Maar vriendin moet helemaal niets van voetbal hebben, maar als Beckham of Bergkamp spelen, dan vindt ze het wel leuk om te kijken.... ja ja......quote:
't Schijnt, maar ik houd niet zo van films.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Batman Begins?
Die moet wel erg goed zijn
Beckham en Bergkamp doen me niet zoveel..die Spanjaarden echter welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar vriendin moet helemaal niets van voetbal hebben, maar als Beckham of Bergkamp spelen, dan vindt ze het wel leuk om te kijken.... ja ja......
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het eng voor je is dat je op hetzelfde niveau kan denken als ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Huh, das eng, ik zat er ook net aan te denken!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het eng voor je is dat je op hetzelfde niveau kan denken als ik
Daar heb je een film voor nodig??????quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef popolon het volgende:
[..]
't Schijnt, maar ik houd niet zo van films.
Och, we houden de vrouw tevreden zo
Juist daarom.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar heb je een film voor nodig??????
en dan kiest ze voor zo'n rooiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het eng voor je is dat je op hetzelfde niveau kan denken als ik
Bergkamp behoort toch wel tot haar favorieten.... Wel een aardige anekdote: toen ze net hier was, zag ze me een wedstrijd op TV kijken en toen er iets gebeurde, schreeuwde ik naar de TV, zoals ik wel vaker doequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beckham en Bergkamp doen me niet zoveel..die Spanjaarden echter wel
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bergkamp behoort toch wel tot haar favorieten.... Wel een aardige anekdote: toen ze net hier was, zag ze me een wedstrijd op TV kijken en toen er iets gebeurde, schreeuwde ik naar de TV, zoals ik wel vaker doeToen kreeg ik de nodige opmerkingen naar mijn hoofd dat het onzin was om naar de TV te schreeuwen.
Een paar maanden later begon echter Euro 2000 en in de eerste wedstrijd tegen Tsjechie werd een van de eerste grove overtredingen op Bergkamp gemaakt en nog voordat ik wat kon zeggen, sprong ZIJ op van de bank en schreeuwde om een gele kaart!!
Nou inderdaad, jeumig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
die Branco is ook flink aangekomen zeg![]()
Ja ik zag het ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
die Branco is ook flink aangekomen zeg![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Hé maar Eilanden, jij schreeuwt dus ook naar de TV![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamaar je zegt 'ook' ....... houdt dat in dat Noca hetzelfde doet?:D
En ik moet dat alles maar toestaan en goed vinden, maar als er dames op TV zijn die ik wel OKquote:
Wat een feestquote:
Ow, ik ook, zegt Nocaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamaar je zegt 'ook' ....... houdt dat in dat Noca hetzelfde doet?:D
Best wel, daarom gaan we komend seizoen ook ergens anders zittenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En hoe zijn jullie bij FCG? Ook fanatiek?
Bij mij wisselt het nog wel eensquote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Best wel, daarom gaan we komend seizoen ook ergens anders zittenAl die stille mensjes waar we nu tussen zaten was drie keer niks.
Ik vind hem ook wel leuk. Maar ik weet het niet, sorryquote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van het wk programma
Nou, het is niet zo dak verschrikkelijk fanatiek ben hoor, maar ik blijf ook niet rustig op m'n stoeltje zitten.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het nog wel eensSommige vrienden zijn véél fanatieker, maar ik heb ook soms mijn buien
hmmm zal de vraag is in muz neer postenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk. Maar ik weet het niet, sorry
It only gets better van The Sheer.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van het wk programma
ok thx vaduzquote:
Hmmm en Noca? Ik bedoel, als hij al tegen een TV schreeuwt......quote:Op zondag 26 juni 2005 00:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dak verschrikkelijk fanatiek ben hoor, maar ik blijf ook niet rustig op m'n stoeltje zitten.
Die springt en schreeuwt iets meer jaquote:Op zondag 26 juni 2005 00:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmm en Noca? Ik bedoel, als hij al tegen een TV schreeuwt......![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die springt en schreeuwt iets meer ja
Zo heb hem nou net even legaal gedownload lekker nummerquote:
Dit ging over wedstrijden bij FCG (in mijn geval dan FCU) en uiteraardquote:Op zondag 26 juni 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit jij stil op de bank dan Eilanden?
Ik geloof je directquote:Op zondag 26 juni 2005 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit ging over wedstrijden bij FCG (in mijn geval dan FCU) en uiteraard![]()
zit ik bij de FC heel kalmpjes op mijn stoeltje
![]()
![]()
Nou die mensen rondom ons toch echt welquote:Op zondag 26 juni 2005 00:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Denk dat niemand hiero stil op zijn stoeltje zit bij zijn eigen club
Zaten jullie soms op de eretribune ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou die mensen rondom ons toch echt wel
Neuh dat niet eens. Das helemaal erg!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zaten jullie soms op de eretribune ofzo?
Ja en geslachtziektesquote:
Als niemand het doet doe ik het wel!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Is er nog een Famous Grousje uit het OP-plaatje hier voor mij?
*dorst*
Of intimideren jullie de mensen om je heen zo, dat ze vanzelf stil worden?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh dat niet eens. Das helemaal erg!
*kuch kuch*quote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als niemand het doet doe ik het wel!
*Eentje voor Golfer z'n neus zet*
Zeg, ik ben een heel lief meiske hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of intimideren jullie de mensen om je heen zo, dat ze vanzelf stil worden?
Sure, en Noca is een hele rustige lieve jongen?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, ik ben een heel lief meiske hoor![]()
Mjah, zoietsquote:Op zondag 26 juni 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Of zitten jullie in het bejaardenvak?
ook een poging doet
Jazekers!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sure, en Noca is een hele rustige lieve jongen?![]()
Of ze doen gewoon stoer dat ze weggegaan zijn, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat ze gewoon het vak zijn uitgetrapt door de rest van het vak!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Of zitten jullie in het bejaardenvak?
ook een poging doet
Veel mensen zitten gewoon graag rustig naar het voetbal te kijken en hebben geen zin in lawaai maken ofzo, ook niet als dat je ploeg kan helpen lijkt het.. En daarnaast komen veel Groningers wat moeilijk losquote:Op zondag 26 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sure, en Noca is een hele rustige lieve jongen?![]()
Bij Utreg is het eerder dat je er niet bijhoort als je geen lawaai maaktquote:Op zondag 26 juni 2005 00:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel mensen zitten gewoon graag rustig naar het voetbal te kijken en hebben geen zin in lawaai maken ofzo, ook niet als dat je ploeg kan helpen lijkt het.. En daarnaast komen veel Groningers wat moeilijk los
Met 2 ben ik altijd wel tevreden hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef clauwheee het volgende:
Als niemand het doet doe ik het wel!
*Eentje voor Golfer z'n neus zet*
edit: Nu heb je er twee
Ik weet nu niet of ik je Don Juan of alcoholist moet noemenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met 2 ben ik altijd wel tevreden hoor.
Of het nou 2 whiskies in de hand zijn of 2 vrouwen in bed, ik kan mij er prima mee amuseren.
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:53 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden haalt voor Noca en Clauw de poedersuiker en schenkstroop tevoorschijn en laat ze verder met rust
Heeft ie er last van, of zit ie met zijn Pannekoek in jouw onderbroek?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:51 schreef clauwheee het volgende:
Noca zingt 'Pannekoek in m'n onderbroek'
Whehequote:Op zondag 26 juni 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets is toch ook leuk, hoe fouter hoe beter. Schaam je er niet voor Noca!
Geweldige nummers.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Wij hebben een DVD speler waar ik boxjes bij gekocht heb met een subwoofer enzo. In die subwoofer zit ook een FM radio, maar je kunt niet zien welke zender er op is en als je hem aanzet zoekt hij zelf een zender...ik zoek dan vaak door naar een leuke zender, maar nu hebben we volgens mij een piraat te pakken
Nu weer duitse Schlager
Gezellig! We zijn net met de duitse schlagers bezig! Inhaken JM!!!quote:
Ben ik even blij dat ik dat niet in mijn AT heb staan, hoef ik die bagger van jou en anderen daar niet te zien.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:56 schreef Dos37 het volgende:
ok nou ben ik dus weer iets te ver gegaan in onzin
Hey JM!quote:
Na 10 juli heb ik alle tijdquote:Op zondag 26 juni 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey JM!
Wanneer heb je binnenkort eens even tijd om rondje HGC met mij te gaan doen?
En zo werd het toch nog druk en gezelligquote:Op zondag 26 juni 2005 01:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt achter de draaitafel en zet Udo Jurgens op
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dat niet in mijn AT heb staan, hoef ik die bagger van jou en anderen daar niet te zien.
Ik ook al de hele dagquote:Op zondag 26 juni 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Ailantje
Als ik jou zie moet ik aan
[afbeelding]
denken![]()
Oké. prikken we daarna even een datum.quote:
Hier had je hem nog aan in het badjequote:Op zondag 26 juni 2005 01:06 schreef Eilanden het volgende:![]()
![]()
En Pascal begint iedere keer maar weer over mijn zwembroek!
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier had je hem nog aan in het badje
[afbeelding]
Net nu het gezellig aan het worden is?quote:
Ik weet niet welke zender het is, dat wordt helaas niet aangegeven op onze subwoofer..quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:12 schreef Eilanden het volgende:
Kijk eens wie daar binnenkomt!
[afbeelding]
Zoooooo mensen, valt hier nog wat te zuipen?
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:12 schreef Eilanden het volgende:
Kijk eens wie daar binnenkomt!
[afbeelding]
Zoooooo mensen, valt hier nog wat te zuipen?
Ook al zeer hoogwaardige teksten zie ikquote:Op zondag 26 juni 2005 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Soms heb je het gevoel dat je reet kan roestuh
Ook een foute zender opgezocht
Is Bluezzie op bed gegaan?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even BNN/Studio Sportvideootje bekijken van vanavond.
Ah je bent er nogquote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Blijft toch maar lekker op Jamiro swingen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tssk je hebt ook geen muzieksmaak hequote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef Eilanden het volgende:![]()
![]()
Noca.... ik luister hier toch nog maar effe naar 'God is a DJ'
Oe oe oe die is leuheuk!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef Eilanden het volgende:![]()
![]()
Noca.... ik luister hier toch nog maar effe naar 'God is a DJ'
trustequote:
Hoiquote:
Ja man het is hier vet gezellig. We hebben een feestavond!!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
ik ga nog niet slapen hoor
kom net thuis
druk hier trouwens
Owww dies lief!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie?
Als je op google zoekt op je usernaam, móet dit je potentiële avater zijn
[afbeelding]
Gelukkigquote:Op zondag 26 juni 2005 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Hahaha ik blijf nog ff sien.
Miscommuniedinges
Idd en we gaan nog niet naar bed, nog lange nietquote:Op zondag 26 juni 2005 01:30 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is er ene miscommunicatie. Volgens mij gaan en Bluezzie en ook Sien nog niet slapen.
Eilanden en ik hebben een feestavond georganiseerdquote:Op zondag 26 juni 2005 01:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
[afbeelding]
W'rom is 't feest Clau ?
Welke film is ze aan 't kijken dan??quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef Eilanden het volgende:Mijn vriendin heeft al een paar keer verschrikt opgekeken van haar film omdat zo zit te lachen
Jullie kunnen iig lekker dansen samen, en dat strikje staat je goedquote:Op zondag 26 juni 2005 01:34 schreef clauwheee het volgende:
Eilanden en ik hebben een feestavond georganiseerdTwas hier zo rustig eerst.
Een film op NED 1 die net afgelopen is geloof ik....quote:Op zondag 26 juni 2005 01:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Welke film is ze aan 't kijken dan??
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie kunnen iig lekker dansen samen, en dat strikje staat je goed[afbeelding]
Feest avonden zijn altijd goedquote:Op zondag 26 juni 2005 01:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilanden en ik hebben een feestavond georganiseerdTwas hier zo rustig eerst.
Dat dacht ik!!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan dansenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goed sien! Wat hest eten?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Feest avonden zijn altijd goed
Net wezen eten met vrienden/innen en daarna gezellig wat gedronken....goed te doen...
Pizzaquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 26 juni 2005 01:40 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wenst iedereen na het feesten een fijne nachtrust toe
Slaapzzzzzzzzzzzze
Zeg, we gaan niet emo doen hèquote:Op zondag 26 juni 2005 01:40 schreef appelsientje het volgende:
Als ik weg ga... ga ik mijn vrienden best wel missen eigenlijk.....
Ja, beetje zwak, maar goed.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja zeg.. vriendins film is afgelopen en onze DJ mot meteen mee naar het hol
Klinkt lekker!!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pizza
quatro formaggi (hoe je dat ook schrijft)
zo'n pizza met alleen maar kaas (4 verschillende soorten)
en een paar biertjes drinken is ook wel erg gezellig...
Kan ik me voorstellen!quote:Als ik weg ga... ga ik mijn vrienden best wel missen eigenlijk.....
sorryquote:
Groningsquote:
Wat ook erg lekker!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Klinkt lekker!!
[..]
Kan ik me voorstellen!
Ikke wel snappen hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 01:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry
Maar tja ik ken er niks aan doen![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Gronings
Ik stap op mijn brommer en zet mijn helmpje op,
Nog even tanken want mijn bezine is op!
Brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom broooom!
Het is hier in Bloomingdale zondagochtend hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 01:47 schreef just me het volgende:
JustNerd zit met laptop op schoot drivers voor een printer te installeren... en dat op zaterdagavond !
cewl is die hequote:Op zondag 26 juni 2005 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Sien je site
Ik ga gastenboekkie volspammen
Dankjequote:Op zondag 26 juni 2005 01:49 schreef clauwheee het volgende:
Oh! [afbeelding] Wat ben je mooi [afbeelding] Dat heb ik in jaaaren niet gezien [afbeelding] Zo mooi [afbeelding] Zo mooi! [afbeelding]
Ik heb geen winmapquote:Op zondag 26 juni 2005 01:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Deze ff in winamp http://193.151.72.103:7058/
Kun je meeluisteren
Ik zie nog niks?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is hier in Bloomingdale zondagochtend hoor
Clauw, ik heb je toegevoegd trouwens
Tja na 4 jaar opleidingquote:Op zondag 26 juni 2005 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, niet zo rommelig
Alleen dat bruidspaar bij de verhalen
Piraatzenders zijn best cool ondervind ik nuquote:Op zondag 26 juni 2005 01:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Troebieloebielo, hier is het feest aan daar zijn zoek!
Goede teksten weer op een piraat hier in de regio
In de polonaisequote:Op zondag 26 juni 2005 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee hoor, straks gewoon via de voordeur richting hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |