quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden opent speciaal voor Clauwhee de juicebar:
[afbeelding]
Wat voor bier Bos? Graag preciezer!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Biertje graag
Trappist, dubbelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor bier Bos? Graag preciezer!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk eens Noca, ouwe lekkere Groninger
[afbeelding]
Johnnie Walker black labelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik zie in de OP wel een paar drinkbare whiskies staan.
Als je het niet erg vindt Clau, laat ik dat lekkere Groninger achterwege ... niets persoonlijks hoor Nocaquote:
Wat is jouw favo whisky Golfer?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik zie in de OP wel een paar drinkbare whiskies staan.
Qua 'slobber'-whisky: Famous Grousequote:
en dan vraag ik mij af, welke malts zijn dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua 'slobber'-whisky: Famous Grouse
Qua echte geniet-whiskies heb ik een voorkeur voor een aantal Single Highland Malts.
Noca ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook aan het FM'en. Maar ik heb een laptop naast m'n vaste pc staan.
Cambridge United. Sta in mn eerste seizoen bovenaan. Gaat lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met welk team speel je tegenwoordig Noca?
vergeet je Chinatown zomaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03[/url] schreef tong80 het volgende:
Vergeet ik the Godfather
Noca nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de laptop aan de linkerkant op 15 cm van de veste pc staan.
He gelukkig, verschil moet er toch een keertje zijn. Ik speel ook niet met Camebridge maar met Ravenna.quote:
Mijn zwembroek boeit jou wel he?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
Dus Vaduz was ook nog verdacht van de zwembroekdiefstal?
Ben jij nou ook Eilanden of zijn jullie wel verschillende personen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
Dus Vaduz was ook nog verdacht van de zwembroekdiefstal?
We zijn zeker verschillende personen!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij nou ook Eilanden of zijn jullie wel verschillende personen?
Vandaag is het wel erg rustigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet altijd zo ranzig in Hools.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |