Noca ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook aan het FM'en. Maar ik heb een laptop naast m'n vaste pc staan.
Cambridge United. Sta in mn eerste seizoen bovenaan. Gaat lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met welk team speel je tegenwoordig Noca?
vergeet je Chinatown zomaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03[/url] schreef tong80 het volgende:
Vergeet ik the Godfather
Noca nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de laptop aan de linkerkant op 15 cm van de veste pc staan.
He gelukkig, verschil moet er toch een keertje zijn. Ik speel ook niet met Camebridge maar met Ravenna.quote:
Mijn zwembroek boeit jou wel he?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
Dus Vaduz was ook nog verdacht van de zwembroekdiefstal?
Ben jij nou ook Eilanden of zijn jullie wel verschillende personen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef pascalheister het volgende:
Dus Vaduz was ook nog verdacht van de zwembroekdiefstal?
We zijn zeker verschillende personen!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij nou ook Eilanden of zijn jullie wel verschillende personen?
Vandaag is het wel erg rustigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet altijd zo ranzig in Hools.
kan ik het helpen dat tong zo lang beltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zijn zeker verschillende personen!Zelfs elkaar ontmoet op een meet
Geef je mobiel dus noooooooit aan Pascal!!! Golfer is nu nog bezig om de telefoonkosten af te betalen
Hmm dat stadium had ik toch ook al gehad?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Nou dan maken we er toch een zooitje van?
Hmmmmm Clauwheee ... de officiele Hools-paal op het podium is al een tijdje niet gebruikt....
*hint hint*
Ben jij al ontgroend? Alle vrouwen in Hools moeten dat ondergaan!Vraag maar aan Bloesie en JM!
Hmmm shit .... kon het altijd proberenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm dat stadium had ik toch ook al gehad?
Ik weet me te herinneren dat Tong alles in VBL postte wat hij over de telefoon hoordequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat tong zo lang belt
Wat een rotlevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef Lizz-n het volgende:
Goeie avond allemaal
Afgelopen week alleen maar gewerkt en naar 't strand geweest![]()
Tja ik weet het ook niet..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:37 schreef Eilanden het volgende:
Ligt iedereen al te slapen?
Ligt iedereen stomdronken op apegapen?
Is het verlies van Oranje-20 zo hard aangekomen?
Andere reden waarom het zo rustig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |