kan ik het helpen dat tong zo lang beltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zijn zeker verschillende personen!Zelfs elkaar ontmoet op een meet
Geef je mobiel dus noooooooit aan Pascal!!! Golfer is nu nog bezig om de telefoonkosten af te betalen
Hmm dat stadium had ik toch ook al gehad?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Nou dan maken we er toch een zooitje van?
Hmmmmm Clauwheee ... de officiele Hools-paal op het podium is al een tijdje niet gebruikt....
*hint hint*
Ben jij al ontgroend? Alle vrouwen in Hools moeten dat ondergaan!Vraag maar aan Bloesie en JM!
Hmmm shit .... kon het altijd proberenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm dat stadium had ik toch ook al gehad?
Ik weet me te herinneren dat Tong alles in VBL postte wat hij over de telefoon hoordequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat tong zo lang belt
Wat een rotlevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef Lizz-n het volgende:
Goeie avond allemaal
Afgelopen week alleen maar gewerkt en naar 't strand geweest![]()
Tja ik weet het ook niet..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:37 schreef Eilanden het volgende:
Ligt iedereen al te slapen?
Ligt iedereen stomdronken op apegapen?
Is het verlies van Oranje-20 zo hard aangekomen?
Andere reden waarom het zo rustig is?
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden schenkt voor Clau een vruchtensapje in
Inderdaad, waar is Bloemetje gebleven?
Als je bedenkt dat mijn week uit werken (en nog hard werken ook!) bestond .... ja, dan ben ik wel jaloers!quote:
Maar ikke wel, af en toequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm op die manier kijk ik nooit naar het voetbal Clau![]()
Huh, das eng, ik zat er ook net aan te denken!quote:Ik heb Bjoro vandaag trouwens niet in Hools gezien.... zou 'ie al papa zijn?
Batman Begins?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:48 schreef popolon het volgende:
We gaan naar Batman, 't zal me benieuwen.
Maar vriendin moet helemaal niets van voetbal hebben, maar als Beckham of Bergkamp spelen, dan vindt ze het wel leuk om te kijken.... ja ja......quote:
't Schijnt, maar ik houd niet zo van films.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Batman Begins?
Die moet wel erg goed zijn
Beckham en Bergkamp doen me niet zoveel..die Spanjaarden echter welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar vriendin moet helemaal niets van voetbal hebben, maar als Beckham of Bergkamp spelen, dan vindt ze het wel leuk om te kijken.... ja ja......
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het eng voor je is dat je op hetzelfde niveau kan denken als ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Huh, das eng, ik zat er ook net aan te denken!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het eng voor je is dat je op hetzelfde niveau kan denken als ik
Daar heb je een film voor nodig??????quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef popolon het volgende:
[..]
't Schijnt, maar ik houd niet zo van films.
Och, we houden de vrouw tevreden zo
Juist daarom.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar heb je een film voor nodig??????
en dan kiest ze voor zo'n rooiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het eng voor je is dat je op hetzelfde niveau kan denken als ik
Bergkamp behoort toch wel tot haar favorieten.... Wel een aardige anekdote: toen ze net hier was, zag ze me een wedstrijd op TV kijken en toen er iets gebeurde, schreeuwde ik naar de TV, zoals ik wel vaker doequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beckham en Bergkamp doen me niet zoveel..die Spanjaarden echter wel
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bergkamp behoort toch wel tot haar favorieten.... Wel een aardige anekdote: toen ze net hier was, zag ze me een wedstrijd op TV kijken en toen er iets gebeurde, schreeuwde ik naar de TV, zoals ik wel vaker doeToen kreeg ik de nodige opmerkingen naar mijn hoofd dat het onzin was om naar de TV te schreeuwen.
Een paar maanden later begon echter Euro 2000 en in de eerste wedstrijd tegen Tsjechie werd een van de eerste grove overtredingen op Bergkamp gemaakt en nog voordat ik wat kon zeggen, sprong ZIJ op van de bank en schreeuwde om een gele kaart!!
Nou inderdaad, jeumig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
die Branco is ook flink aangekomen zeg![]()
Ja ik zag het ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
die Branco is ook flink aangekomen zeg![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Hé maar Eilanden, jij schreeuwt dus ook naar de TV![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamaar je zegt 'ook' ....... houdt dat in dat Noca hetzelfde doet?:D
En ik moet dat alles maar toestaan en goed vinden, maar als er dames op TV zijn die ik wel OKquote:
Wat een feestquote:
Ow, ik ook, zegt Nocaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamaar je zegt 'ook' ....... houdt dat in dat Noca hetzelfde doet?:D
Best wel, daarom gaan we komend seizoen ook ergens anders zittenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En hoe zijn jullie bij FCG? Ook fanatiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |