Bergkamp behoort toch wel tot haar favorieten.... Wel een aardige anekdote: toen ze net hier was, zag ze me een wedstrijd op TV kijken en toen er iets gebeurde, schreeuwde ik naar de TV, zoals ik wel vaker doequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beckham en Bergkamp doen me niet zoveel..die Spanjaarden echter wel
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bergkamp behoort toch wel tot haar favorieten.... Wel een aardige anekdote: toen ze net hier was, zag ze me een wedstrijd op TV kijken en toen er iets gebeurde, schreeuwde ik naar de TV, zoals ik wel vaker doeToen kreeg ik de nodige opmerkingen naar mijn hoofd dat het onzin was om naar de TV te schreeuwen.
Een paar maanden later begon echter Euro 2000 en in de eerste wedstrijd tegen Tsjechie werd een van de eerste grove overtredingen op Bergkamp gemaakt en nog voordat ik wat kon zeggen, sprong ZIJ op van de bank en schreeuwde om een gele kaart!!
Nou inderdaad, jeumig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
die Branco is ook flink aangekomen zeg![]()
Ja ik zag het ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
die Branco is ook flink aangekomen zeg![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Hé maar Eilanden, jij schreeuwt dus ook naar de TV![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamaar je zegt 'ook' ....... houdt dat in dat Noca hetzelfde doet?:D
En ik moet dat alles maar toestaan en goed vinden, maar als er dames op TV zijn die ik wel OKquote:
Wat een feestquote:
Ow, ik ook, zegt Nocaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamaar je zegt 'ook' ....... houdt dat in dat Noca hetzelfde doet?:D
Best wel, daarom gaan we komend seizoen ook ergens anders zittenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En hoe zijn jullie bij FCG? Ook fanatiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |