Veel mensen zitten gewoon graag rustig naar het voetbal te kijken en hebben geen zin in lawaai maken ofzo, ook niet als dat je ploeg kan helpen lijkt het.. En daarnaast komen veel Groningers wat moeilijk losquote:Op zondag 26 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sure, en Noca is een hele rustige lieve jongen?![]()
Bij Utreg is het eerder dat je er niet bijhoort als je geen lawaai maaktquote:Op zondag 26 juni 2005 00:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel mensen zitten gewoon graag rustig naar het voetbal te kijken en hebben geen zin in lawaai maken ofzo, ook niet als dat je ploeg kan helpen lijkt het.. En daarnaast komen veel Groningers wat moeilijk los
Met 2 ben ik altijd wel tevreden hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef clauwheee het volgende:
Als niemand het doet doe ik het wel!
*Eentje voor Golfer z'n neus zet*
edit: Nu heb je er twee
Ik weet nu niet of ik je Don Juan of alcoholist moet noemenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met 2 ben ik altijd wel tevreden hoor.
Of het nou 2 whiskies in de hand zijn of 2 vrouwen in bed, ik kan mij er prima mee amuseren.
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:53 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden haalt voor Noca en Clauw de poedersuiker en schenkstroop tevoorschijn en laat ze verder met rust
Heeft ie er last van, of zit ie met zijn Pannekoek in jouw onderbroek?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:51 schreef clauwheee het volgende:
Noca zingt 'Pannekoek in m'n onderbroek'
Whehequote:Op zondag 26 juni 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets is toch ook leuk, hoe fouter hoe beter. Schaam je er niet voor Noca!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |