Bij mij wisselt het nog wel eensquote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Best wel, daarom gaan we komend seizoen ook ergens anders zittenAl die stille mensjes waar we nu tussen zaten was drie keer niks.
Ik vind hem ook wel leuk. Maar ik weet het niet, sorryquote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van het wk programma
Nou, het is niet zo dak verschrikkelijk fanatiek ben hoor, maar ik blijf ook niet rustig op m'n stoeltje zitten.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het nog wel eensSommige vrienden zijn véél fanatieker, maar ik heb ook soms mijn buien
hmmm zal de vraag is in muz neer postenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk. Maar ik weet het niet, sorry
It only gets better van The Sheer.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van het wk programma
ok thx vaduzquote:
Hmmm en Noca? Ik bedoel, als hij al tegen een TV schreeuwt......quote:Op zondag 26 juni 2005 00:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dak verschrikkelijk fanatiek ben hoor, maar ik blijf ook niet rustig op m'n stoeltje zitten.
Die springt en schreeuwt iets meer jaquote:Op zondag 26 juni 2005 00:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmm en Noca? Ik bedoel, als hij al tegen een TV schreeuwt......![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die springt en schreeuwt iets meer ja
Zo heb hem nou net even legaal gedownload lekker nummerquote:
Dit ging over wedstrijden bij FCG (in mijn geval dan FCU) en uiteraardquote:Op zondag 26 juni 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit jij stil op de bank dan Eilanden?
Ik geloof je directquote:Op zondag 26 juni 2005 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit ging over wedstrijden bij FCG (in mijn geval dan FCU) en uiteraard![]()
zit ik bij de FC heel kalmpjes op mijn stoeltje
![]()
![]()
Nou die mensen rondom ons toch echt welquote:Op zondag 26 juni 2005 00:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Denk dat niemand hiero stil op zijn stoeltje zit bij zijn eigen club
Zaten jullie soms op de eretribune ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou die mensen rondom ons toch echt wel
Neuh dat niet eens. Das helemaal erg!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zaten jullie soms op de eretribune ofzo?
Ja en geslachtziektesquote:
Als niemand het doet doe ik het wel!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Is er nog een Famous Grousje uit het OP-plaatje hier voor mij?
*dorst*
Of intimideren jullie de mensen om je heen zo, dat ze vanzelf stil worden?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh dat niet eens. Das helemaal erg!
*kuch kuch*quote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als niemand het doet doe ik het wel!
*Eentje voor Golfer z'n neus zet*
Zeg, ik ben een heel lief meiske hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of intimideren jullie de mensen om je heen zo, dat ze vanzelf stil worden?
Sure, en Noca is een hele rustige lieve jongen?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, ik ben een heel lief meiske hoor![]()
Mjah, zoietsquote:Op zondag 26 juni 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Of zitten jullie in het bejaardenvak?
ook een poging doet
Jazekers!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sure, en Noca is een hele rustige lieve jongen?![]()
Of ze doen gewoon stoer dat ze weggegaan zijn, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat ze gewoon het vak zijn uitgetrapt door de rest van het vak!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Of zitten jullie in het bejaardenvak?
ook een poging doet
Veel mensen zitten gewoon graag rustig naar het voetbal te kijken en hebben geen zin in lawaai maken ofzo, ook niet als dat je ploeg kan helpen lijkt het.. En daarnaast komen veel Groningers wat moeilijk losquote:Op zondag 26 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sure, en Noca is een hele rustige lieve jongen?![]()
Bij Utreg is het eerder dat je er niet bijhoort als je geen lawaai maaktquote:Op zondag 26 juni 2005 00:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel mensen zitten gewoon graag rustig naar het voetbal te kijken en hebben geen zin in lawaai maken ofzo, ook niet als dat je ploeg kan helpen lijkt het.. En daarnaast komen veel Groningers wat moeilijk los
Met 2 ben ik altijd wel tevreden hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef clauwheee het volgende:
Als niemand het doet doe ik het wel!
*Eentje voor Golfer z'n neus zet*
edit: Nu heb je er twee
Ik weet nu niet of ik je Don Juan of alcoholist moet noemenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met 2 ben ik altijd wel tevreden hoor.
Of het nou 2 whiskies in de hand zijn of 2 vrouwen in bed, ik kan mij er prima mee amuseren.
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:53 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden haalt voor Noca en Clauw de poedersuiker en schenkstroop tevoorschijn en laat ze verder met rust
Heeft ie er last van, of zit ie met zijn Pannekoek in jouw onderbroek?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:51 schreef clauwheee het volgende:
Noca zingt 'Pannekoek in m'n onderbroek'
Whehequote:Op zondag 26 juni 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets is toch ook leuk, hoe fouter hoe beter. Schaam je er niet voor Noca!
Geweldige nummers.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Wij hebben een DVD speler waar ik boxjes bij gekocht heb met een subwoofer enzo. In die subwoofer zit ook een FM radio, maar je kunt niet zien welke zender er op is en als je hem aanzet zoekt hij zelf een zender...ik zoek dan vaak door naar een leuke zender, maar nu hebben we volgens mij een piraat te pakken
Nu weer duitse Schlager
Gezellig! We zijn net met de duitse schlagers bezig! Inhaken JM!!!quote:
Ben ik even blij dat ik dat niet in mijn AT heb staan, hoef ik die bagger van jou en anderen daar niet te zien.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:56 schreef Dos37 het volgende:
ok nou ben ik dus weer iets te ver gegaan in onzin
Hey JM!quote:
Na 10 juli heb ik alle tijdquote:Op zondag 26 juni 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey JM!
Wanneer heb je binnenkort eens even tijd om rondje HGC met mij te gaan doen?
En zo werd het toch nog druk en gezelligquote:Op zondag 26 juni 2005 01:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt achter de draaitafel en zet Udo Jurgens op
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dat niet in mijn AT heb staan, hoef ik die bagger van jou en anderen daar niet te zien.
Ik ook al de hele dagquote:Op zondag 26 juni 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Ailantje
Als ik jou zie moet ik aan
[afbeelding]
denken![]()
Oké. prikken we daarna even een datum.quote:
Hier had je hem nog aan in het badjequote:Op zondag 26 juni 2005 01:06 schreef Eilanden het volgende:![]()
![]()
En Pascal begint iedere keer maar weer over mijn zwembroek!
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier had je hem nog aan in het badje
[afbeelding]
Net nu het gezellig aan het worden is?quote:
Ik weet niet welke zender het is, dat wordt helaas niet aangegeven op onze subwoofer..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |