Bij mij wisselt het nog wel eensquote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Best wel, daarom gaan we komend seizoen ook ergens anders zittenAl die stille mensjes waar we nu tussen zaten was drie keer niks.
Ik vind hem ook wel leuk. Maar ik weet het niet, sorryquote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van het wk programma
Nou, het is niet zo dak verschrikkelijk fanatiek ben hoor, maar ik blijf ook niet rustig op m'n stoeltje zitten.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het nog wel eensSommige vrienden zijn véél fanatieker, maar ik heb ook soms mijn buien
hmmm zal de vraag is in muz neer postenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk. Maar ik weet het niet, sorry
It only gets better van The Sheer.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van het wk programma
ok thx vaduzquote:
Hmmm en Noca? Ik bedoel, als hij al tegen een TV schreeuwt......quote:Op zondag 26 juni 2005 00:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dak verschrikkelijk fanatiek ben hoor, maar ik blijf ook niet rustig op m'n stoeltje zitten.
Die springt en schreeuwt iets meer jaquote:Op zondag 26 juni 2005 00:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmm en Noca? Ik bedoel, als hij al tegen een TV schreeuwt......![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die springt en schreeuwt iets meer ja
Zo heb hem nou net even legaal gedownload lekker nummerquote:
Dit ging over wedstrijden bij FCG (in mijn geval dan FCU) en uiteraardquote:Op zondag 26 juni 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit jij stil op de bank dan Eilanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |