Oquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:17 schreef Eilanden het volgende:
Deze is niet cool!
De mijne ging over Bananen en Nigeria![]()
Dat zal denk ik wel lukken, maar deze zal wel open zijn tijdens Oranjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O
nou deze dan maar vol krijgen vandaag
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:19 schreef Eilanden het volgende:
En Sientje kan gewoon niet tellen
780+1=780 (The World According to Sientje that is)
Dat magquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:21 schreef Eilanden het volgende:
Nou dan post ik die stoere banaan maar hier
[afbeelding]
Banaan, Banaan, Nigeria gaat eraan!
Het wordt dus pompen of verzuipen das de enige manierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
en het regent meters bier?
Geniet met volle teugen zulke tijd komt nooit terug, jalaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het wordt dus pompen of verzuipen das de enige manier
om de juiste koerst te varen met de wind in onze rug.
Geniet met volle tugen zulk tijd komt nooit terug..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
bier?
Dat nummer blijft geweldig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geniet met volle tugen zulk tijd komt nooit terug..
lalalalalalalalal lalalala
Ja idd... die nieuwe cd van Guus is trouwens erg goed!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat nummer blijft geweldig.
Dat mag Guus van mij vaak komen zingen in het stadion
Ik ken alleen maar Geef mij nu je angst en dat heb ik inmiddels te vaak gehoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... die nieuwe cd van Guus is trouwens erg goed!!
Mooi nummer staan er op...
Barbaar ... die cd is echt heel goed...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Geef mij nu je angst en dat heb ik inmiddels te vaak gehoord.Clauw
Het is geen zwembad weerquote:
Lijkt me meer een -Vaduz-po.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Twipo
Het is hier nog helemaal niet lekker, slechts 3 druppen regen, erg warm en zeer zeer broeierig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
buiten is het lekker maar op m'n kamer nog niet
heb je dat promo geval ook weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Prophet - Punannyoud nr maar o zo leuk. Kwam ergens tegen dat het zelfs een samenwerking is tussen The Prophet en m'n held Promo
edit:
Daar dus
http://www.discogs.com/artist/Section-8
Ja klopt, dit was een slechte schuilnaam.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Lijkt me meer een -Vaduz-po.
die heb je vannacht hier laten liggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef just me het volgende:
waar heb ik mijn parkeervergunning gelaten
![]()
ow bij jou dusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je vannacht hier laten liggen
Word je anders ook door een vrachtwagen aangereden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef just me het volgende:
waar heb ik mijn parkeervergunning gelaten
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.![]()
Met Jawi?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.
![]()
Hij vindt het vast fijn als je ook zo gedetailleerd mogelijk alles wat er toen gebeurd is beschrijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
met of zonder zus ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Zonderquote:
Je moet je toetsenbord op NL zetten, DIGGER.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ññµµµµñµµµµµµµµµµµµµµµµµµññññññññññññññññññññññññññññññññnnnnnnnn n v
uuuuuuuuuuvvvvvu nmvcr
Fz
(Glenn z'n 1e post)
de N van Napoli heeft ie al gevondenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ññµµµµñµµµµµµµµµµµµµµµµµµññññññññññññññññññññññññññññññññnnnnnnnn n v
uuuuuuuuuuvvvvvu nmvcr
Fz
(Glenn z'n 1e post)
zal toch nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:19 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Word je anders ook door een vrachtwagen aangereden?
NOu tot over 1 uurtje dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met je bruidspakkie aan
ik ga xp ff opnieuw stallen op de pc
leuk toch, wordt je teminste betaald waarvoor je daar zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Anders is het ff druk hier zeg... staan echt teveel mensen in de wacht...
Ach ja, die figuren zitten er helaas tussen. Zelf zou ik het wel leuk vinden als ze thuis waren begonnen, maar dit is helemaal niet een slechte loting,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering sonmige PSV-ers maken zich wel erg belachelijk. Op een forum van een lokaal iets hiero stelt er één dat ze "weer genaaid zijn" bij de loting voor de 1e speeldag
Dat is toch al op tv geweest, donderdag of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
Ali B. gaat een rap opnemen met Quincy en Ryan. Die Quincy kan erg goed rappen.
Dat was gewoon geouwehoer. Ik hoorde net op de radio dat ze serieus iets op gaan nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch al op tv geweest, donderdag of zo![]()
Het is nu zomerstop, dan kun je zoiets denk ik wel doen. Zolang het maar bij dit ene uitstapje blijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever dat Quincy zich bij voetballen houdt.
Oke, maar je weet wat ik bedoel. Die opnames zullen wel na het WK zijn dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, hij moet als het goed is nog 3 x voetballen hoor!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
leuk toch, wordt je teminste betaald waarvoor je daar zit.
Dat van Ali B was inderdaad raar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Prima. Maar net zoals ik het raar vond dat Ali B mee kwam voetballen, moeten Quincy en Ryan niet rappen.
Dan moet je ook wat sneller werken en niet op FOK postenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Maar als mensen al 15 min moeten wachten zijn ze niet echt vrolijk.....
Nou, vooruit, als we wereldkampioen worden dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat van Ali B was inderdaad raar.
Ik kan me wel voorstellen dat je vindt dat ze niet moeten gaan rappen. Zoiets moet je niet al te vaak doen.
Maar als het maar een eenmalig uitstapje is en het dus bij opnemen blijft en niet optreden, is het in mijn ogen niet erg.
Ik werk wel doorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je ook wat sneller werken en niet op FOK posten![]()
Dat is dan inderdaad niet prettigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik werk wel door![]()
Alleen als je 45 min bezig bent met een klant en het werkt nog niet... ik haat computers...
En die klant die ik na die call heb is dan ook niet echt blij met mij denk ik... ben nog steeds pissed dat ik het probleem niet kan oplossen... *zucht*quote:
*zweet zweet*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Ik ga lekker naar onze jonge spelers kijken.
Succes appelsientje!
Wij ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
SCH zit er denk ik ook al klaar voorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Succes appelsientje!
Ja daar word je niet vrolijk van....auto rijden is niet echt fun meer..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:27 schreef Maquiladora het volgende:
Inderdaad hup Holland!
Vandaag ook nog ff bezine getankt, ¤ 1,30 voor een litertje euro 95
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:36 schreef clauwheee het volgende:Blijven we vanmiddag thuis om voetbal te kijken ipv een terrasje te pakken, krijg je dit
Nou hier is de zon af en toe wel weer aanwezig hoor..tis heerlijk weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja de zon schijnt toch niet![]()
Maar het is ook niet echt koud te noemen ....
Tja ik zit de hele dag binnen... maar hier is het nog best bewolkt.. maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou hier is de zon af en toe wel weer aanwezig hoor..tis heerlijk weer.
En nu mag je alle drivers nog installerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:40 schreef pascalheister het volgende:
zo xp staat er weer op
na een halve minuut al 1-0
De zon komt hier steeds vaker tevoorschijn. Maar het is zoooveel lekkerder in vergelijking met gisterenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik zit de hele dag binnen... maar hier is het nog best bewolkt.. maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen![]()
Ja dat klopt.. ik werd vannacht om 4 uur echt werkelijk waar drijfnat wakker... ik had opeens een waterbedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De zon komt hier steeds vaker tevoorschijn. Maar het is zoooveel lekkerder in vergelijking met gisteren
Ik heb prima geslapen, we hadden alle ramen open en alleen ff dicht gedaan toen het begon te onweren. Daarna alles gelijk weer open en dat was heerlijk. Ik ben dan ook veel te lang blijven liggen omdat ik echt heerlijk kon slapen vanaf een uur of zevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. ik werd vannacht om 4 uur echt werkelijk waar drijfnat wakker... ik had opeens een waterbed
Het mag van mij nog wel iets warmer worden eigenlijk..
nou valt mee alles werkt prima onder xpquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En nu mag je alle drivers nog installeren
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:51 schreef rubbereend het volgende:middag, vanochtend dacht k dat ons regen bespaard was gebleven, vervolgens ging t regenen en heb k de halve ochtend in de regen staan werken. Vannacht maar iets van 2,5 uur geslapen
tis niet mn dag tot nu toe
geen PSVers, dus dan mis je duidelijk kwaliteitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:51 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het nog steeds zwáár overschat dat Nederlands team -20
en dan moet k vanavond ook nog een eind naar een verjaardag toefietsen, goede reden om zat te worden denk k maar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Zo ik val hier in slaap op mijn werk... heb ook echt slecht geslapen vannacht en dan nog een dag werken erbij
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen PSVers, dus dan mis je duidelijk kwaliteit
[..]
en dan moet k vanavond ook nog een eind naar een verjaardag toefietsen, goede reden om zat te worden denk k maar.
moet strax ook nog ff t cadeau in elkaar zetten, maar ik pik nog wel ergens een uurtje of 2 slaap voordat k gaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ga uit eten met vrienden/innen en daarna ff naar een grand cafe...
De terug reis duurt dan wel wat langermaar goed zondag kan ik nog de hele dag bijkomen..
Ik slaap zometeen wel in de trein....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet strax ook nog ff t cadeau in elkaar zetten, maar ik pik nog wel ergens een uurtje of 2 slaap voordat k ga
ach mocht je t voorbij rijden kun je tijdens de terugweg nog een keer slapenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik slaap zometeen wel in de trein....
Alleen moet ik wel opletten dat ik niet mijn station voorbij rij....
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach mocht je t voorbij rijden kun je tijdens de terugweg nog een keer slapen
Sorry ik heb geen geld meerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
Iemand interesse?
[TK] Hookipa kuitbroek, nieuw maat L
Nee, Hookipa sucksquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
Iemand interesse?
Kuitbroeken zijn uit Pascalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
Iemand interesse?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
GOOOAAAL
kuitbroeken zijn zo 2004quote:
Den Bosch trek ik niet over mijn benenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Den Bosch nog meer dus wat is je punt
We gingen even een biertje drinken met een paar, die paar werden er 30.quote:
En Banaan sliep nog bij je zusje in haar slaapkamerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
We gingen even een biertje drinken met een paar, die paar werden er 30.
En er waren meters bier en flugel.
En Engelse hooligans. En een lieve toerist die zijn geld wel aan mij en banaan af wilde staan
.
Toen dachten we te kunnen zwartrijden.
En toen dacht de taxichauffeur dat hij 35 euro kreeg.
En daarna zijn we nog ff naar een vaag examenfeest geweest en toen was banaan in huizen en niet in Zaandam.
Nog even bij iemand thuis gezeten en toen was het 6 uur en kom ik om 10 uur weer op.
Zoiets.
Dus je hebt lieve toeristen bestolen een taxi genomen zonder te betalen, zwart rijden en gevochten met hooligansquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
We gingen even een biertje drinken met een paar, die paar werden er 30.
En er waren meters bier en flugel.
En Engelse hooligans. En een lieve toerist die zijn geld wel aan mij en banaan af wilde staan
.
Toen dachten we te kunnen zwartrijden.
En toen dacht de taxichauffeur dat hij 35 euro kreeg.
En daarna zijn we nog ff naar een vaag examenfeest geweest en toen was banaan in huizen en niet in Zaandam.
Nog even bij iemand thuis gezeten en toen was het 6 uur en kom ik om 10 uur weer op.
Zoiets.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je hebt lieve toeristen bestolen een taxi genomen zonder te betalen, zwart rijden en gevochten met hooligans
Die toerist was irritant en we hebben hem niet bestolen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je hebt lieve toeristen bestolen een taxi genomen zonder te betalen, zwart rijden en gevochten met hooligans
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die toerist was irritant en we hebben hem niet bestolen.
De taxichauffeur naaide ons voor een duurdere prijs, en daar doen we niet aan.
En we hebben niet gevochten, die gasten waren goed.
Een zit ook in de BBC docu Hooligans.
kleine correctiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
En we hebben niet gevochten, die gasten waren goed te groot en te sterk voor ons.
Leuke wedstrijden om te beginnenquote:Landskampioen PSV begint de competitie uit tegen SC Heracles, de kampioen van de Gouden Gids Divisie. Ajax start het nieuwe voetbaljaar met een thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Feyenoord ontvangt NAC Breda Breda en AZ trapt af tegen Sparta, de andere promovendus.
De wedstrijd tussen AZ en Sparta zal op 12 augustus rechtstreeks te zien zijn op RTL 5. Daarmee is het de eerste vrijdagavondwedstrijd die op een 'open' tv-kanaal te zien is.
Het competitieprogramma van de KNVB kan nog gewijzigd worden, maar start in het weekend van 12,13 en 14 augustus.
Dit is het programma (onder voorbehoud):
vrijdag 12 augustus:
AZ-Sparta
zaterdag 13 augustus:
SC Heracles - PSV
Willem II - RKC
Vitesse - SC Heerenveen
Roda JC-FC Twente
zondag 14 augustus:
Ajax - ADO Den Haag
NEC-FC Utrecht
Feyenoord - NAC
FC Groningen - RBC
Ook leukquote:Voorlopig programma GGD
2005-06-25 10:26:26
De eerste speelronde van de Gouden Gids Divisie ziet er - onder voorbehoud - alsvolgt uit:
HFC Haarlem - De Graafschap, Cambuur Leeuwarden - Excelsior, FC Zwolle - FC Volendam, FC Omniworld - Veendam, Helmond Sport - Eindhoven, Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles, Emmen - FC Den Bosch, TOP Oss - FC Dordrecht, MVV - AGOVV, VVV Venlo - Stormvogels Telstar.
quote:
Wij waren met veel meerquote:
Bushwackers?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef JaWi het volgende:
Wij waren met veel meer. Maar die gasten was niets mis mee, deden een weekendje Amsterdam ofzo
.
Die kale van de BBC docu, je herkent hem zoquote:
Helmond Sport - Eindhoven als seizoensopener, ook leukquote:
Zo jij hoeft voorlopig niet meer te werken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:19 schreef rubbereend het volgende:
en hoppa 8 euro verdient, de 1-1 goed voorspeld
was de 3e keer op rij goed, in een paar weken 24 euroquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo jij hoeft voorlopig niet meer te werken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Als er maar geen penalties komen, Methodmich moet om zes uur eten.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Als er maar geen penalties komen, Methodmich moet om zes uur eten.
Dat is ongeveer hoe onze vrijdag(nacht) eruit zag ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee waren gasten van Sheffield Wednesday ofzo. Eén ervan had zo'n bekende kop, kwam me zo bekend voor. Bleek dat ie in de BBC documentaire Hooligans zat bij rellen met Engeland - Duitsland. En daar hebben wij gewoon een biertje mee gedronkenquote:
snel gegeten om 6 uur ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer zeg, klotepingels.
Rondje op kosten van de bijna jarige Foppe, tegen de kater.
Stoer man.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe onze vrijdag(nacht) eruit zag ja!
Die taxi was het mooist trouwensquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe onze vrijdag(nacht) eruit zag ja!
Nee hoor. Kan je nagaan hoe zo iets kan gaan leven.quote:
Nou wat een lol, je hebt even gedelte. Maar wat een teringstreek. Je bent echt in m'n achting gestegen. Ik schaam me dood dat jij in de Hools topics post. Wat een ongelooflijke loser ben je. En Jawi is net zo erg. Heb je nog een tegenstander in elkaar geslagen in de tussentijd en heb je nog meer stoere verhalen.quote:
Ja joh daar heb je niks op te zeggen dat snap ik wel.quote:
Dat bedoelde ik dus ook. Al twijfel ik soms aan de echtheid van de belevenissen van Jawi en Bananenman.En anders zijn ze best triestquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:54 schreef clauwheee het volgende:
Stoer man.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee waren gasten van Sheffield Wednesday ofzo. Eén ervan had zo'n bekende kop, kwam me zo bekend voor. Bleek dat ie in de BBC documentaire Hooligans zat bij rellen met Engeland - Duitsland. En daar hebben wij gewoon een biertje mee gedronken
Eetsequote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:01 schreef golfer het volgende:
Lage streek inderdaad Bananenman.
Bluezz en ik gaan even onze vanmiddag nieuw aangeschafte BBQ uittesten, dus tot laters.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zijn Banaan en JaWi altijd stoned en dronken en dan doe je van die rare dingen, vermoedelijk. Alleen in plaats van je dan bij nuchterheid eens achter de oren te krabben, tikken ze de verhalen hier neer... Dat is vreemdtriest.
En het leuke is ook dat ze ons van hun bevindingen op de hoogte houden terwijl niemand daar ook maar ene reet om geeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zijn Banaan en JaWi altijd stoned en dronken en dan doe je van die rare dingen, vermoedelijk. Alleen in plaats van je dan bij nuchterheid eens achter de oren te krabben, tikken ze de verhalen hier neer... Dat is vreemd.
Tuurlijk johquote:
Die jongens met plakplaatjes en drie pilsjes in één hand?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
En het leuke is ook dat ze ons van hun bevindingen op de hoogte houden terwijl niemand daar ook maar ene reet om geeft.
Je hebt ze vaker in een kroeg, ze worden getollereerd maar niemand praat met ze of wil met ze samen worden gezien.
I don't give a shitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zal jullie nooooooooit meer op de hoogte houden van onze duistere zijde ok?
echt kutpingelsquote:
Avond Os!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:13 schreef Bos81 het volgende:
Avond Duz
Avond! Idd..erg jammer!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond Hoolers! Over die penals zal ik het maar niet hebben, jammer.
dui - braquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Scoreverloop Noca? Duitsland moet winnen!
Idd, is te hopen dat dat wat anders wordt...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
die 2 pingels waren belachelijk, ik hou me hart vast voor volgend jaar
Nou, geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
VoreG, leuk en swingend team joh, die Duitsers.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Owomoyela, Deisler, Podolski, Ernst, Schulz, Hinkel. De toekomst is aan de Duitsers.
Ik heb al een gesloten topic vandaagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een apart topic Tong? Je kunt wel een mooie reeks starten lijkt me.
Jazeker het was moeilijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De dag overleeft Dos?
Vanmiddag een Grimbergen Dubbel, gehad. Ook goed te drinkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:39 schreef Noca het volgende:
Een palmpje smaakt ook erg goed zeg
om het eens even over kroegzaken te hebben
Heb je die nieuwe regels is dit wereldnieuws geen topic waard...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al een gesloten topic vandaag
Oburu heeft een linkerbeen.
De ruige Bassie & Adriaan zijn ze!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een apart topic Tong? Je kunt wel een mooie reeks starten lijkt me.
Zekers!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is het betere werk Noca.
Dank uquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook zeg.![]()
*Grolschje voor Dos klaarzet
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers!
Net een shoarmaschoteltje achter de kiezen
Noca hetzelfde recept toevallig? Zou wel toeval zijn zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Met lekkere aardappeltjes en salade![]()
Welkequote:
Constantine vd week uit korea binnengekregen, eens zien of het wat is, anders verkopen we hem weerquote:
Denk dat ik vanavond Ronin ga kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Constantine vd week uit korea binnengekregen, eens zien of het wat is, anders verkopen we hem weer
Voetbal is niet de hele avond tongquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Spanje - Argentinië. Films kijk je maar in je eigen tijd
daarom heb jij geen tijd meer voor filmsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Spanje - Argentinië. Films kijk je maar in je eigen tijd
Jawel hoor om elf uur nabeschouwen.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:29 schreef golfer het volgende:
Zo, de nieuwe BBQ is ingewijd.
Makkelijk hoor, zo'n electrisch geval.
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom heb jij geen tijd meer voor films
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaar
* just me gaat even naar Rotterdam!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:20 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca gaan ff een ommetje maken![]()
Prachtig weer hier.
Tong is van veel maar ben een jaren 70 adept met Taxi Driver Raging bull one flew over the cuckoo's nest en Apocalypse now.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'![]()
Heerlijk zo'n voetbalmod met een leven.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat even naar Rotterdam!
kijken of die printer het doet met mijn laptoppie, voorbereiding jeugdkamp dus
Ik hoop het voor jullie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
Ik ook van jullie. Ik ben weg, groetjes.
En stiekem zijn we best lief, dat weet zelfs Tong
ik heb zitten kijken, huiveren en bidden!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n voetbalmod met een leven.
Nog over de penalties gehoord ?
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie.
Heb nog geen bewijs gezien.
Dus nu zit Noca met een gelukzalige glimlach op de bank te genieten van een Hoegaarden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:10 schreef clauwheee het volgende:
Zo, weer terugNog even voor Nocaatje bij de Appie langs geweest. Nu wél Hoegaarden
Nog niet, straks wel, denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus nu zit Noca met een gelukzalige glimlach op de bank te genieten van een Hoegaarden?
Proos eilandje!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
Proost dan maar alvast!
Wat is jouw favo drank Clau?
Water of sapquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
Proost dan maar alvast!
Wat is jouw favo drank Clau?
Proost Noca!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Proos eilandje!
Clau heeft volgens mij al 3.5 jaar geen drank meer gehadalcohol dan he
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is van veel maar ben een jaren 70 adept met Taxi Driver Raging bull one flew over the cuckoo's nest en Apocalypse now.
Inderdaad, je leek me wel het typ dat wel zo nu en dan een pilsje pakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Water of sapIk mag i.v.m. de medicijnen t/m augustus sowieso geen drank. Maar ik heb de laatste jaren al amper gedronken
Hadden jullie niet verwacht hè
Oftewel: Bos81 denkt dat Clauwhee een alcoholiste isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, je leek me wel het typ dat wel zo nu en dan een pilsje pakt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: Bos81 denkt dat Clauwhee een alcoholiste is
En ik probeerde het nog zo onopgemerkt te postenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: Bos81 denkt dat Clauwhee een alcoholiste is
Details details!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Toen Noca en ik elkaar nog maar net kenden, en nog niet echt iets hadden, zagen we elkaar niet vaak nuchter![]()
Dat was dan meestal in de weekenden hè
Maar hé, ik ben zonder dat ook errug lollig![]()
![]()
Ik neem tegenwoordig wat vaker verschillende biertjes mee. Van die bieren waarvan er 6 in zo'n pakketje zitten. Het een is lekkerder dan de ander, maar er zitten goeden tussenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Proost Noca!
Hoegaarden is erg goed te drinken! Alhoewel ik een Kriek ook erg lekker vind!![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig wat vaker verschillende biertjes mee. Van die bieren waarvan er 6 in zo'n pakketje zitten. Het een is lekkerder dan de ander, maar er zitten goeden tussen
Wanneer komen de awards.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:30 schreef Eilanden het volgende:
In Hools hebben we trouwens tegenwoordig behoorlijk wat kandidaten voor de 'George Best Award'Volgens mij heeft Noca onlangs zelfs ook een nominatie in de wacht gesleept
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Maar hé, ik ben zonder dat ook errug lollig![]()
![]()
Wat voor job?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt moet zo werken
Eerste keer, word ingewerkt. Helemaal geen zin in nog
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wanneer komen de awards.
Vom, VoreG en Noca wie zal het worden
Wat niet is kan nog komen Nocaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder geval
Ah dat is dat rode biertje! Heb ik wel eens gehad en is best te drinkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
dus ik neem er hier een Kriek Boon op!
ICQ? De nostalgie! Jaaaaren geleden dat ik dat gebruikt heb! Ik was er redelijk vroeg bij... mijn nummer had 7 cijfersquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef Noca het volgende:
Ik ben trouwens wel vet stoer met zo'n ICQ icoontje naast mijn avatar, vinden jullie ook niet?
Ik heb nog 5 van die accounts liggen, omdat ik de wachtwoorden vaak vergat wanneer ik een format had gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ICQ? De nostalgie! Jaaaaren geleden dat ik dat gebruikt heb! Ik was er redelijk vroeg bij... mijn nummer had 7 cijfers
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 van die accounts liggen, omdat ik de wachtwoorden vaak vergat wanneer ik een format had gedaan
Dat is wel weer zo natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder geval
Inderdaad het zal echt gaan tussen Vom en VoreGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |