Oquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:17 schreef Eilanden het volgende:
Deze is niet cool!
De mijne ging over Bananen en Nigeria![]()
Dat zal denk ik wel lukken, maar deze zal wel open zijn tijdens Oranjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O
nou deze dan maar vol krijgen vandaag
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:19 schreef Eilanden het volgende:
En Sientje kan gewoon niet tellen
780+1=780 (The World According to Sientje that is)
Dat magquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:21 schreef Eilanden het volgende:
Nou dan post ik die stoere banaan maar hier
[afbeelding]
Banaan, Banaan, Nigeria gaat eraan!
Het wordt dus pompen of verzuipen das de enige manierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
en het regent meters bier?
Geniet met volle teugen zulke tijd komt nooit terug, jalaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het wordt dus pompen of verzuipen das de enige manier
om de juiste koerst te varen met de wind in onze rug.
Geniet met volle tugen zulk tijd komt nooit terug..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
bier?
Dat nummer blijft geweldig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geniet met volle tugen zulk tijd komt nooit terug..
lalalalalalalalal lalalala
Ja idd... die nieuwe cd van Guus is trouwens erg goed!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat nummer blijft geweldig.
Dat mag Guus van mij vaak komen zingen in het stadion
Ik ken alleen maar Geef mij nu je angst en dat heb ik inmiddels te vaak gehoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... die nieuwe cd van Guus is trouwens erg goed!!
Mooi nummer staan er op...
Barbaar ... die cd is echt heel goed...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Geef mij nu je angst en dat heb ik inmiddels te vaak gehoord.Clauw
Het is geen zwembad weerquote:
Lijkt me meer een -Vaduz-po.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Twipo
Het is hier nog helemaal niet lekker, slechts 3 druppen regen, erg warm en zeer zeer broeierig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
buiten is het lekker maar op m'n kamer nog niet
heb je dat promo geval ook weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Prophet - Punannyoud nr maar o zo leuk. Kwam ergens tegen dat het zelfs een samenwerking is tussen The Prophet en m'n held Promo
edit:
Daar dus
http://www.discogs.com/artist/Section-8
Ja klopt, dit was een slechte schuilnaam.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Lijkt me meer een -Vaduz-po.
die heb je vannacht hier laten liggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef just me het volgende:
waar heb ik mijn parkeervergunning gelaten
![]()
ow bij jou dusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je vannacht hier laten liggen
Word je anders ook door een vrachtwagen aangereden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef just me het volgende:
waar heb ik mijn parkeervergunning gelaten
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.![]()
Met Jawi?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.
![]()
Hij vindt het vast fijn als je ook zo gedetailleerd mogelijk alles wat er toen gebeurd is beschrijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
met of zonder zus ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Zonderquote:
Je moet je toetsenbord op NL zetten, DIGGER.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ññµµµµñµµµµµµµµµµµµµµµµµµññññññññññññññññññññññññññññññññnnnnnnnn n v
uuuuuuuuuuvvvvvu nmvcr
Fz
(Glenn z'n 1e post)
de N van Napoli heeft ie al gevondenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ññµµµµñµµµµµµµµµµµµµµµµµµññññññññññññññññññññññññññññññññnnnnnnnn n v
uuuuuuuuuuvvvvvu nmvcr
Fz
(Glenn z'n 1e post)
zal toch nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:19 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Word je anders ook door een vrachtwagen aangereden?
NOu tot over 1 uurtje dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met je bruidspakkie aan
ik ga xp ff opnieuw stallen op de pc
leuk toch, wordt je teminste betaald waarvoor je daar zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Anders is het ff druk hier zeg... staan echt teveel mensen in de wacht...
Ach ja, die figuren zitten er helaas tussen. Zelf zou ik het wel leuk vinden als ze thuis waren begonnen, maar dit is helemaal niet een slechte loting,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering sonmige PSV-ers maken zich wel erg belachelijk. Op een forum van een lokaal iets hiero stelt er één dat ze "weer genaaid zijn" bij de loting voor de 1e speeldag
Dat is toch al op tv geweest, donderdag of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
Ali B. gaat een rap opnemen met Quincy en Ryan. Die Quincy kan erg goed rappen.
Dat was gewoon geouwehoer. Ik hoorde net op de radio dat ze serieus iets op gaan nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch al op tv geweest, donderdag of zo![]()
Het is nu zomerstop, dan kun je zoiets denk ik wel doen. Zolang het maar bij dit ene uitstapje blijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever dat Quincy zich bij voetballen houdt.
Oke, maar je weet wat ik bedoel. Die opnames zullen wel na het WK zijn dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, hij moet als het goed is nog 3 x voetballen hoor!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
leuk toch, wordt je teminste betaald waarvoor je daar zit.
Dat van Ali B was inderdaad raar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Prima. Maar net zoals ik het raar vond dat Ali B mee kwam voetballen, moeten Quincy en Ryan niet rappen.
Dan moet je ook wat sneller werken en niet op FOK postenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Maar als mensen al 15 min moeten wachten zijn ze niet echt vrolijk.....
Nou, vooruit, als we wereldkampioen worden dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat van Ali B was inderdaad raar.
Ik kan me wel voorstellen dat je vindt dat ze niet moeten gaan rappen. Zoiets moet je niet al te vaak doen.
Maar als het maar een eenmalig uitstapje is en het dus bij opnemen blijft en niet optreden, is het in mijn ogen niet erg.
Ik werk wel doorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je ook wat sneller werken en niet op FOK posten![]()
Dat is dan inderdaad niet prettigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik werk wel door![]()
Alleen als je 45 min bezig bent met een klant en het werkt nog niet... ik haat computers...
En die klant die ik na die call heb is dan ook niet echt blij met mij denk ik... ben nog steeds pissed dat ik het probleem niet kan oplossen... *zucht*quote:
*zweet zweet*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Ik ga lekker naar onze jonge spelers kijken.
Succes appelsientje!
Wij ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
SCH zit er denk ik ook al klaar voorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Succes appelsientje!
Ja daar word je niet vrolijk van....auto rijden is niet echt fun meer..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:27 schreef Maquiladora het volgende:
Inderdaad hup Holland!
Vandaag ook nog ff bezine getankt, ¤ 1,30 voor een litertje euro 95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |