Het is geen zwembad weerquote:
Lijkt me meer een -Vaduz-po.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Twipo
Het is hier nog helemaal niet lekker, slechts 3 druppen regen, erg warm en zeer zeer broeierig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
buiten is het lekker maar op m'n kamer nog niet
heb je dat promo geval ook weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Prophet - Punannyoud nr maar o zo leuk. Kwam ergens tegen dat het zelfs een samenwerking is tussen The Prophet en m'n held Promo
edit:
Daar dus
http://www.discogs.com/artist/Section-8
Ja klopt, dit was een slechte schuilnaam.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Lijkt me meer een -Vaduz-po.
die heb je vannacht hier laten liggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef just me het volgende:
waar heb ik mijn parkeervergunning gelaten
![]()
ow bij jou dusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je vannacht hier laten liggen
Word je anders ook door een vrachtwagen aangereden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef just me het volgende:
waar heb ik mijn parkeervergunning gelaten
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.![]()
Met Jawi?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Je begint op een vrijdagmiddag met Jawi op het Rembrandtplein en je eindigt bij Jawi thuis in z'n zus d'r bed.
![]()
Hij vindt het vast fijn als je ook zo gedetailleerd mogelijk alles wat er toen gebeurd is beschrijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
met of zonder zus ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Zonderquote:
Je moet je toetsenbord op NL zetten, DIGGER.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ññµµµµñµµµµµµµµµµµµµµµµµµññññññññññññññññññññññññññññññññnnnnnnnn n v
uuuuuuuuuuvvvvvu nmvcr
Fz
(Glenn z'n 1e post)
de N van Napoli heeft ie al gevondenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ññµµµµñµµµµµµµµµµµµµµµµµµññññññññññññññññññññññññññññññññnnnnnnnn n v
uuuuuuuuuuvvvvvu nmvcr
Fz
(Glenn z'n 1e post)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |