zal toch nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:19 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Word je anders ook door een vrachtwagen aangereden?
NOu tot over 1 uurtje dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met je bruidspakkie aan
ik ga xp ff opnieuw stallen op de pc
leuk toch, wordt je teminste betaald waarvoor je daar zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Anders is het ff druk hier zeg... staan echt teveel mensen in de wacht...
Ach ja, die figuren zitten er helaas tussen. Zelf zou ik het wel leuk vinden als ze thuis waren begonnen, maar dit is helemaal niet een slechte loting,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering sonmige PSV-ers maken zich wel erg belachelijk. Op een forum van een lokaal iets hiero stelt er één dat ze "weer genaaid zijn" bij de loting voor de 1e speeldag
Dat is toch al op tv geweest, donderdag of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
Ali B. gaat een rap opnemen met Quincy en Ryan. Die Quincy kan erg goed rappen.
Dat was gewoon geouwehoer. Ik hoorde net op de radio dat ze serieus iets op gaan nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch al op tv geweest, donderdag of zo![]()
Het is nu zomerstop, dan kun je zoiets denk ik wel doen. Zolang het maar bij dit ene uitstapje blijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever dat Quincy zich bij voetballen houdt.
Oke, maar je weet wat ik bedoel. Die opnames zullen wel na het WK zijn dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, hij moet als het goed is nog 3 x voetballen hoor!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
leuk toch, wordt je teminste betaald waarvoor je daar zit.
Dat van Ali B was inderdaad raar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Prima. Maar net zoals ik het raar vond dat Ali B mee kwam voetballen, moeten Quincy en Ryan niet rappen.
Dan moet je ook wat sneller werken en niet op FOK postenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Maar als mensen al 15 min moeten wachten zijn ze niet echt vrolijk.....
Nou, vooruit, als we wereldkampioen worden dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat van Ali B was inderdaad raar.
Ik kan me wel voorstellen dat je vindt dat ze niet moeten gaan rappen. Zoiets moet je niet al te vaak doen.
Maar als het maar een eenmalig uitstapje is en het dus bij opnemen blijft en niet optreden, is het in mijn ogen niet erg.
Ik werk wel doorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je ook wat sneller werken en niet op FOK posten![]()
Dat is dan inderdaad niet prettigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik werk wel door![]()
Alleen als je 45 min bezig bent met een klant en het werkt nog niet... ik haat computers...
En die klant die ik na die call heb is dan ook niet echt blij met mij denk ik... ben nog steeds pissed dat ik het probleem niet kan oplossen... *zucht*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |