daarom heb jij geen tijd meer voor filmsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Spanje - Argentinië. Films kijk je maar in je eigen tijd
Jawel hoor om elf uur nabeschouwen.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:29 schreef golfer het volgende:
Zo, de nieuwe BBQ is ingewijd.
Makkelijk hoor, zo'n electrisch geval.
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom heb jij geen tijd meer voor films
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaar
* just me gaat even naar Rotterdam!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:20 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca gaan ff een ommetje maken![]()
Prachtig weer hier.
Tong is van veel maar ben een jaren 70 adept met Taxi Driver Raging bull one flew over the cuckoo's nest en Apocalypse now.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'![]()
Heerlijk zo'n voetbalmod met een leven.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat even naar Rotterdam!
kijken of die printer het doet met mijn laptoppie, voorbereiding jeugdkamp dus
Ik hoop het voor jullie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
Ik ook van jullie. Ik ben weg, groetjes.
En stiekem zijn we best lief, dat weet zelfs Tong
ik heb zitten kijken, huiveren en bidden!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n voetbalmod met een leven.
Nog over de penalties gehoord ?
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie.
Heb nog geen bewijs gezien.
Dus nu zit Noca met een gelukzalige glimlach op de bank te genieten van een Hoegaarden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:10 schreef clauwheee het volgende:
Zo, weer terugNog even voor Nocaatje bij de Appie langs geweest. Nu wél Hoegaarden
Nog niet, straks wel, denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus nu zit Noca met een gelukzalige glimlach op de bank te genieten van een Hoegaarden?
Proos eilandje!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
Proost dan maar alvast!
Wat is jouw favo drank Clau?
Water of sapquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
Proost dan maar alvast!
Wat is jouw favo drank Clau?
Proost Noca!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Proos eilandje!
Clau heeft volgens mij al 3.5 jaar geen drank meer gehadalcohol dan he
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is van veel maar ben een jaren 70 adept met Taxi Driver Raging bull one flew over the cuckoo's nest en Apocalypse now.
Inderdaad, je leek me wel het typ dat wel zo nu en dan een pilsje pakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Water of sapIk mag i.v.m. de medicijnen t/m augustus sowieso geen drank. Maar ik heb de laatste jaren al amper gedronken
Hadden jullie niet verwacht hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |