Welkequote:
Constantine vd week uit korea binnengekregen, eens zien of het wat is, anders verkopen we hem weerquote:
Denk dat ik vanavond Ronin ga kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Constantine vd week uit korea binnengekregen, eens zien of het wat is, anders verkopen we hem weer
Voetbal is niet de hele avond tongquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Spanje - Argentinië. Films kijk je maar in je eigen tijd
daarom heb jij geen tijd meer voor filmsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Spanje - Argentinië. Films kijk je maar in je eigen tijd
Jawel hoor om elf uur nabeschouwen.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:29 schreef golfer het volgende:
Zo, de nieuwe BBQ is ingewijd.
Makkelijk hoor, zo'n electrisch geval.
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom heb jij geen tijd meer voor films
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaar
* just me gaat even naar Rotterdam!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:20 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca gaan ff een ommetje maken![]()
Prachtig weer hier.
Tong is van veel maar ben een jaren 70 adept met Taxi Driver Raging bull one flew over the cuckoo's nest en Apocalypse now.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |