Details details!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Toen Noca en ik elkaar nog maar net kenden, en nog niet echt iets hadden, zagen we elkaar niet vaak nuchter![]()
Dat was dan meestal in de weekenden hè
Maar hé, ik ben zonder dat ook errug lollig![]()
![]()
Ik neem tegenwoordig wat vaker verschillende biertjes mee. Van die bieren waarvan er 6 in zo'n pakketje zitten. Het een is lekkerder dan de ander, maar er zitten goeden tussenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Proost Noca!
Hoegaarden is erg goed te drinken! Alhoewel ik een Kriek ook erg lekker vind!![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig wat vaker verschillende biertjes mee. Van die bieren waarvan er 6 in zo'n pakketje zitten. Het een is lekkerder dan de ander, maar er zitten goeden tussen
Wanneer komen de awards.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:30 schreef Eilanden het volgende:
In Hools hebben we trouwens tegenwoordig behoorlijk wat kandidaten voor de 'George Best Award'Volgens mij heeft Noca onlangs zelfs ook een nominatie in de wacht gesleept
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Maar hé, ik ben zonder dat ook errug lollig![]()
![]()
Wat voor job?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt moet zo werken
Eerste keer, word ingewerkt. Helemaal geen zin in nog
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wanneer komen de awards.
Vom, VoreG en Noca wie zal het worden
Wat niet is kan nog komen Nocaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder geval
Ah dat is dat rode biertje! Heb ik wel eens gehad en is best te drinkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
dus ik neem er hier een Kriek Boon op!
ICQ? De nostalgie! Jaaaaren geleden dat ik dat gebruikt heb! Ik was er redelijk vroeg bij... mijn nummer had 7 cijfersquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef Noca het volgende:
Ik ben trouwens wel vet stoer met zo'n ICQ icoontje naast mijn avatar, vinden jullie ook niet?
Ik heb nog 5 van die accounts liggen, omdat ik de wachtwoorden vaak vergat wanneer ik een format had gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ICQ? De nostalgie! Jaaaaren geleden dat ik dat gebruikt heb! Ik was er redelijk vroeg bij... mijn nummer had 7 cijfers
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 van die accounts liggen, omdat ik de wachtwoorden vaak vergat wanneer ik een format had gedaan
Dat is wel weer zo natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder geval
Inderdaad het zal echt gaan tussen Vom en VoreGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |