ze zit een km of 45 verderop...ik denk in de schaduw, dus.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Bjoro kan je vrouwtje het nog uithouden in de hitte?
* clauwheee samen met Bluezz Eilanden koppie onder drukt
* Eilanden niet tegen zoveel geweld bestand is en verdrinkt.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Bjoro kan je vrouwtje het nog uithouden in de hitte?
* clauwheee samen met Bluezz Eilanden koppie onder drukt
Zeg, we denken wel goed om je hoor, we laten je toch niet verdrinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden niet tegen zoveel geweld bestand is en verdrinkt.....
[afbeelding]
En nu wil je zeker mond op mond beademing, lekker ben jij...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey Nocaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Noca het volgende:
Zo, kon dat ding niet wat sneller vol?
Weer een opdrachtje af, zo inleveren..
Koffie daar moet ik voorlopig ff niet aan denken...quote:
Tja, dan is het logischquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik was nog druk met die handdoeken en dat ventiel
* clauwheee in actie is!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz haalt ailantje eruit en start mond op mond
Clau druk op zijn borst
Waar is onze badmeester als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz haalt ailantje eruit en start mond op mond
Clau druk op zijn borst
Ik moest alleen nog 2 opdrachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Noca
Dacht dat je al klaar was met studie?
Da's lekker met dit warme weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik moest alleen nog 2 opdrachten.
Scriptie en alles is idd wel klaar, moet alleen dit nog.
Oke, als je hem maar netjes terug legtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon er zo snel geen vinden, jij lag in de zon te bakken, dus ik heb hem uit je tas gepakt![]()
Dáár moet ik ff niet aan denken, voorlopigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Nee beter... een lekker koud biertje![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Eilanden doet net alsof 'ie heeeeeeeeeeeel erg verdronken is![]()
Zag in een van de andere Hools dat je een 7,5 had voor je scriptie? Dat is absoluut niet slecht!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, heb de eerste nu af...die andere begin ik vandaag niet meer aan.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben inmiddels droog dusse, * clauwheee nog een PLONS neemt!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:46 schreef Suijk het volgende:
Lekker zo'n zwembad!
Ja kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zag in een van de andere Hools dat je een 7,5 had voor je scriptie? Dat is absoluut niet slecht!
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last vanquote:GRONINGEN - De stad Groningen is getroffen door een stroomstoring.
De storing strekt zich uit van de binnenstad tot de Sontweg en het zuidoosten van de stad, richting Engelbert. De oorzaak is vooralsnog onbekend. Het lijkt bovendien om een grillig mankement te gaan; dan weer lijkt de stroom intact, dan weer niet.
Nadere informatie volgt.
Als je straks niet meer reageert weten we iig waar je bent geblevenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last van
dan kun jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last van
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik las in het vorige deel iets over een lek, nou hier is dan de Lek, lekker zwemmen daar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je straks niet meer reageert weten we iig waar je bent gebleven
idd of de Maas, wij gaan eigenlijk standaard naar de Maas hierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.
Watertemperatuur is al 23 graden
die zit gewoon al bier te zuipen denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Bananenman het volgende:
Die Jawi houdt het uit in de sportschool zeg
Die staat allang op het rembrandtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Bananenman het volgende:
Die Jawi houdt het uit in de sportschool zeg
Das te ver en te druk.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd of de Maas, wij gaan eigenlijk standaard naar de Maas hiernaar de http://www.degoudenham.nl/
* Eilanden werkt 1 minuutje van de Lek, dus hou ik het maar bij de Lekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.
Watertemperatuur is al 23 graden
quote:27 juni 00.00 uur: Groove Armada & Scissor Sisters
04 juli 00.00 uur: The Hives & Dizzee Rascal
11 juli 00.00 uur: Keane & The Streets
18 juli 00.00 uur: Faithless & Novastar
25 juli 00.00 uur: Chemical Brothers & Miss Kittin & Velvet Revolver
01 aug 00.00 uur: The Darkness & Stijn
08 aug 00.00 uur: Ali B. & Relax & Auf Der Maur
15 aug 00.00 uur: dEUS & N.E.R.D.
22 aug 23.00 uur: Franz Ferdinand & Within Temptation
22 aug 00.00 uur: Papa Roach & Mylo & Alter Ego
Oooooeps shit .........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag
Clau hoe ligt ailantje er bij nu
Hij is weer aanspreekbaar geloof ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag
Clau hoe ligt ailantje er bij nu
Heb ik trouwens mijn zwembroek al terug?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooeps shit .........
* Eilanden doet net alsof 'ie nog steeds op apegapen ligt en aandacht nodig heeft van de dames
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb ik trouwens mijn zwembroek al terug?![]()
![]()
fietsen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
* clauwheee en Noca ff een stukkie gaan fietsen
Heeeeeeeee Claaaaaaaaaaaaaaaaau .... Nocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .... geef me mijn broek terug!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
* clauwheee en Noca ff een stukkie gaan fietsen
Die neppers van de Aldi zijn trouwens niet te likken/eten..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k maar eens een:
[afbeelding]
ga halen
Superijs, ik ga er hier ook maar eens een uit de diepvries halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k maar eens een:
[afbeelding]
ga halen
Shit MTV doet het hier nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, MTV zend de komende tijd een aantal concerten van Lowlands vorig jaar uit
[..]
Wat zal die het koud hebben zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:30 schreef tong80 het volgende:
Deze ligt hier het hele jaar in de vriezer :
[afbeelding]
Heerlijk, een paar flinke buien zullen de benauwdheid en de hooikoorts goed doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
En er is nog véééél meer onweer voorspeld!
Ook in Friesland? Heb vanavond een BBQ daarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
En er is nog véééél meer onweer voorspeld!
volgens Omroep Gelderland hoeven wij pas diep in de nacht of in de ochtend op onweer te rekenenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heerlijk, een paar flinke buien zullen de benauwdheid en de hooikoorts goed doen
Laat die ene bui nou net op de grens van Gelderland ontstaan zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens Omroep Gelderland hoeven wij pas diep in de nacht of in de ochtend op onweer te rekenen
ja k zag t op de radar net maar op RG hadden ze het over het onweerfront wat vanavond/vannacht/morgenvroeg over ons land trektquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat die ene bui nou net op de grens van Gelderland ontstaan zijn!
topicspam:
De atmosfeer staat op ontploffen - deel 87
als k t goed begrepen heb moet t vanavond aan de kust beginnen en rond middernacht zou t dan bij gelderland zijn maar in de ochtend pas in de achterhoek, tis dus een front met weinig haastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:03 schreef Eilanden het volgende:
Weet niet hoelaat, maar van de andere kant van de Noordzee krijgen we een behoorlijke hoeveelheid onweer.... Ik geloof dat het vandaag in Ierland al niet warmer dan 18/19 graden zou worden
Agh zolang je niet in de brandende zon met 35 graden gaat voetballenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het een beetje warm zal zijn op de golfbaan, waar ik straks even 9 holes ga spelen.
Das ongeveer de 6e keer dat dat gebeurt en de vorige 5 waren een hoax, zal dit dus ook wel zijnquote:
Oooops...onderweg weg gewaaid...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooeps shit .........
* Eilanden doet net alsof 'ie nog steeds op apegapen ligt en aandacht nodig heeft van de dames
We zijn een klein uurtje weg geweest hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je ging de fiets halen en dat was het fietsen voor vandaag?
Ben je nog boos over m'n foute "grapje" ?quote:
Ik boos?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je nog boos over m'n foute "grapje" ?
Okquote:
Het zou om 4 uur al gaan beginnen. maar nu pas om 8 uur omdat de heer des huizes nog niet thuis is..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Minder, maar ja uitstel is beter dan afstel natuurlijk.
quote:
Oh nee, nou het ging over m'n aids grapje dacht dat ie niet goed viel maar je herinnert het je niet eens meerquote:
Veel te warm om golf te spelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:47 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat richting golfbaan.
Tot in de loop van vanavond dus.
Kloon die Collega eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
*Handdoek aan Eilanden geeft...
Ik heb hier goede collega's
Hij trakteerd ons zomaar op ijs.....een Solero
Alsof ik daar over zou vallen relnichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh nee, nou het ging over m'n aids grapje dacht dat ie niet goed viel maar je herinnert het je niet eens meer
Ligt eraan waar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er weg van, weekendje naar mn ouders maar weer(wie zie ik nog in Friesland dit weekend
)
Helemaal boveninquote:
* Eilanden kreeg net een Magnum van een collegaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
*Handdoek aan Eilanden geeft...
Ik heb hier goede collega's
Hij trakteerd ons zomaar op ijs.....een Solero
Stel je niet zo aan m-i-e-t-j-equote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zit hier weg te smelten (lees bijna te overlijden) ...... ze moet echt niet gaan bevallen nu, want dan trek ik het niet !!
* Bluezz kijkt even om een hoekje, het ventieltje heeft het zeker koudquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef Eilanden het volgende:
lig ik de hele tijd in het badje op mijn zwembroek te wachten, laten jullie 'em wegwaaien.....
* Eilanden stapt dan maar in zijn blote ventiel uit het badje![]()
Wij die gaan sterven groeten hen Bjoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zit hier weg te smelten (lees bijna te overlijden) ...... ze moet echt niet gaan bevallen nu, want dan trek ik het niet !!
als k geld had gehad had k dit jaar op Glastonbury gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
Ik las het Rubber. Dat ziet er erg uit zeg
Fire walk with me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Jullie spelen met vuur tongmich
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Eilanden zit ook op blote voeten?
geschoeid en een ventiel, ailantsjie ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Lijntje 6 waor?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
geschoeid en een ventiel, ailantsjie ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Fijn weekend allemaal hospital is closed
En ik heb net nieuwe slippertjes gekochtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
Ik loop de hele middag al lekker op slippers..
* Noca een regendansje doet
En?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:29 schreef Maquiladora het volgende:
Zo ben ook weer net terug uit het ziekenhuis.
Nou de leverscan gaf geen volledig uitsluitsel (5 van de 7 vlekjes waren in ieder geval goed), daarom moet mijn moeder weer een MRI scan ondergaan.quote:
Geeez, klinkt als behoorlijke schadequote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Godverdegover.
Vanmiddag voor m'n werk een flinke knal, hoor ik direct erna "Robert, volgens mij is je auto geraakt"
Heeft een vrachtwagechauffeur het gepreseerd om mijn keurig geparkeerd staande auto te raken middels een uitschuifpoot die niet goed vast zat en naar buiten schoof.
Zit m'n achterkant goed in elkaar zowel rechts, achter als links, auto ook opgetild en tegen de ernaast geparkeerd staande auto van een collega gesmeten die dus ook gelijk schade had, lekker begin van het weekend.
Ik mag niet werken, 't is zo oneerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag had ik het wel even willen zijn.![]()
Wil je een boterham?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik mag niet werken, 't is zo oneerlijk.
Niet echt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Popolon, Tim Duncan was dé man hè?
Nog even weer afwachten dus, sterkte daarmee!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:32 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Nou de leverscan gaf geen volledig uitsluitsel (5 van de 7 vlekjes waren in ieder geval goed), daarom moet mijn moeder weer een MRI scan ondergaan.
Gelukkig belde het ziekenhuis vanmiddag (toen we net een half uur thuis waren) dat er iemand uitgevallen was, dus weer snel naar het ziekenhuis gereden. En nu is het weer 7 werkdagen wachten op de uitslag.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet echt.
En 't voelt hetzelfde als de uitschakeling van NL op euro2004Ik burger al snel in.
Voor jou als fan van de Pistons uiteraard niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet echt.
En 't voelt hetzelfde als de uitschakeling van NL op euro2004Ik burger al snel in.
Voor iedereen die de 7 wedstijden gezien heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor jou als fan van de Pistons uiteraard niet.
Piss offquote:
Ach je noemt het tenminste nog voetbal en geen soccerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Piss off![]()
Er is na leven na het voetbal, en ik heb 't gevonden.
Iemand moest 't worden, commercie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Toch werd ie de MVP!
Mooi kut is dat zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Godverdegover.
Vanmiddag voor m'n werk een flinke knal, hoor ik direct erna "Robert, volgens mij is je auto geraakt"
Heeft een vrachtwagechauffeur het gepreseerd om mijn keurig geparkeerd staande auto te raken middels een uitschuifpoot die niet goed vast zat en naar buiten schoof.
Zit m'n achterkant goed in elkaar zowel rechts, achter als links, auto ook opgetild en tegen de ernaast geparkeerd staande auto van een collega gesmeten die dus ook gelijk schade had, lekker begin van het weekend.
Nee maar da's dan ook een Yankquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Een beetje maar. Lang niet zo veel als Popolon.
* Eilanden vraagt zich af of Popo het Amerikaanse volkslied al uit zijn hoofd kentquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Precies, Yank My Crack.com is ie! Snel ingeburgerd hè?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Maar dat is dan ook een helse gemenerik!
Alleen de melodie denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden vraagt zich af of Popo het Amerikaanse volkslied al uit zijn hoofd kent![]()
Ben en Sheed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ben Wallace was toch die vechtzak? Of was dat Rasheed?
Anaal klaarkomen SCH moet raad geven daar!
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Anaal klaarkomen SCH moet raad geven daar!
terwijl er toch een kruisje te ontdekken isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat mag niet bij katholieke meisjes.
Klasse, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:36 schreef Dos37 het volgende:
Zo
* Dos37 is geslaagd voor mbo ICT herkansingsproject was goed met een 8,3
Heb het wel eens gehoord, maar geen flauw idee hoe dat gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
En Eilanden, begin jij maar vast met het volkslied van Porto Rico
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
SCH doen jullie aan anale sex ? Beetje modern ben je toch wel ?
Anale sex is alleen van de laatste tijd dan? Vroeger deden ze dat niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Mich doen jullie aan anale sex ? Beetje modern ben je toch wel ?
Bedanktquote:
Niet zo verwonderlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb het wel eens gehoord, maar geen flauw idee hoe dat gaatZe moeten daar allemaal ook trouwens het US volkslied kennen...
Dat bedoel ik! Dan heeft het toch niets met modern zijn te maken?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Met welke dame pfaf?
En Eilanden, ask the ancient Greeks.
Met alle vrienden en vriendinnen. Helaas geen sex-mogellijkheden, tenzij er wat bij aan komt schuiven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Met welke dame pfaf?
En Eilanden, ask the ancient Greeks.
Met de mond geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:35 schreef rubbereend het volgende:
anale sex? wat is dat?
Sex ??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:35 schreef rubbereend het volgende:
anale sex? wat is dat?
met jou? nee dank je!quote:
Iedereen heeft al eens met iedereen gedaan, dan is de lol er snel af.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Seks binnen de vriendengroep is gevaarlijk?
dat zou wel onlogisch zijn ivm Oraal Bquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
? Dat was toch tussen de borsten?
Zou ook kunnen,quote:
Wel in de traditionele combinaties neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iedereen heeft al eens met iedereen gedaan, dan is de lol er snel af.
dat heet dan weer een orgiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iedereen heeft al eens met iedereen gedaan, dan is de lol er snel af.
Gedverderrie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen,
Maar Anaal is in je Anus, volgens mij
Buck dichquote:
Ik herken mezelf ook nog niet echt, als ik langs m'n eigen reacties scroll. Als het wat koeler wordt maak ik sowieso een nieuwe, of in ieder geval één zonder rood randje om Brittany Murphy.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:34 schreef Dos37 het volgende:
ik herkende pfaf niet eens met zijn nieuwe icoon
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel in de traditionele combinaties neem ik aan?
Doet Frans dan ook mee ??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
En wat was op z'n Frans dan weer??
Nee, vrouwen poseren er voor en kopen het.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
*Kuch*
En maar zeggen dat vrouwen het altijd over seks hebben!
tukkers he daar krijg je dat meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die pfaf is wilder dan je zo zou denken, potdulleme.
Jij bent er nu toch bij ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
*Kuch*
Ja, als die los zijn, dan zijn ze ook echt niet meer vast.quote:
Je bent er ook netquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar ik neem eens niet deel aan de discussie![]()
Vroomshoop, Den Ham, Vriezenveen zijn allemaal vertegenwoordigd ik mis alleen Westerhaar, Bruinehaar, De Pollen en Geerdijk nogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke combi.
Sowieso veel Twenteranders hier in Hools.
Alsof jij en Bloesie engeltjes zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
*Kuch*
Wereldstedenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Vroomshoop, Den Ham, Vriezenveen zijn allemaal vertegenwoordigd ik mis alleen Westerhaar, Bruinehaar, De Pollen en Geerdijk nog![]()
Echt missen doe ik ze niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Vroomshoop, Den Ham, Vriezenveen zijn allemaal vertegenwoordigd ik mis alleen Westerhaar, Bruinehaar, De Pollen en Geerdijk nog![]()
Hoeveel hebben jullie er gehaald. stuk of 3 ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef appelsientje het volgende:
20 glasjes gaan eruit een beertender ... dat gaat vanavond dus helemaal lukken
Dat zeker vooral geerdijkquote:
Last van de warmte, heren?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Jij voedt deze met je aanwezigheid, clauwheee
Yupquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Echt een zomerplaat zeker?
Vroomshoop zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de Ben-zon dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg luchtig; pianootje, vrolijk melodietje, meezingers.![]()
Ja inderdaad. Ik zei het bij die rode kaart gelijk al tegen Noca, met tien man gaan ze het ook vast nog wel redden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:53 schreef Eilanden het volgende:
Die commentator doet alsof het een wonder is om met een man minder te scoren....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zei het gelijk al tegen Noca, met tien man gaan ze het ook vast nog wel redden.
Vrouwen met verstand van voetbalquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zei het bij die rode kaart gelijk al tegen Noca, met tien man gaan ze het ook vast nog wel redden.
Ja, best wel hèquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een vrouw met (een beetje
) verstand van voetbal
Dan weten we gelijk hoe het er aan toe gaat in Huize MMquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Noca is het met alles eens, anders moet ie op de bank slapen.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef Eilanden het volgende:
Nu is de vraag.... was Noca het met je eens? (let's see hoeveel verstand hij van voetbal heeft)
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan weten we gelijk hoe het er aan toe gaat in Huize MM
Ach, die ligt ook lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Noca is het met alles eens, anders moet ie op de bank slapen.
Dat supporter-zijn van FCG spreekt niet echt in jullie voordeel qua voetbalverstandquote:
Overal hoor. Clauwheee draagt ook gewoon de broek.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan weten we gelijk hoe het er aan toe gaat in Huize MM
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat supporter-zijn van FCG spreekt niet echt in jullie voordeel qua voetbalverstand
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat supporter-zijn van FCG spreekt niet echt in jullie voordeel qua voetbalverstand, maar dit zien jullie toch wel aardig
Niet hier *kuch kuch kuch kuch*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overal hoor. Clauwheee draagt ook gewoon de broek.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overal hoor. Clauwheee draagt ook gewoon de broek het rokje
Zegt ie als zijn Latijns droppie niet meeleest.quote:
Haren kammen is zo 1984quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik moest om 20.00 op een feest zijn; moet nog omkleden en haren kammen etc
Eerst even de penalties kijken
Nee zeg, alsjeblieft. Spijkerrokje it isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Rokje is ook leuk clauwheee. Zo'n geruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |