Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel in de traditionele combinaties neem ik aan?
Doet Frans dan ook mee ??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
En wat was op z'n Frans dan weer??
Nee, vrouwen poseren er voor en kopen het.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
*Kuch*
En maar zeggen dat vrouwen het altijd over seks hebben!
tukkers he daar krijg je dat meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die pfaf is wilder dan je zo zou denken, potdulleme.
Jij bent er nu toch bij ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
*Kuch*
Ja, als die los zijn, dan zijn ze ook echt niet meer vast.quote:
Je bent er ook netquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar ik neem eens niet deel aan de discussie![]()
Vroomshoop, Den Ham, Vriezenveen zijn allemaal vertegenwoordigd ik mis alleen Westerhaar, Bruinehaar, De Pollen en Geerdijk nogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke combi.
Sowieso veel Twenteranders hier in Hools.
Alsof jij en Bloesie engeltjes zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
*Kuch*
Wereldstedenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Vroomshoop, Den Ham, Vriezenveen zijn allemaal vertegenwoordigd ik mis alleen Westerhaar, Bruinehaar, De Pollen en Geerdijk nog![]()
Echt missen doe ik ze niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Vroomshoop, Den Ham, Vriezenveen zijn allemaal vertegenwoordigd ik mis alleen Westerhaar, Bruinehaar, De Pollen en Geerdijk nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |