We zijn een klein uurtje weg geweest hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je ging de fiets halen en dat was het fietsen voor vandaag?
Ben je nog boos over m'n foute "grapje" ?quote:
Ik boos?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je nog boos over m'n foute "grapje" ?
Okquote:
Het zou om 4 uur al gaan beginnen. maar nu pas om 8 uur omdat de heer des huizes nog niet thuis is..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Minder, maar ja uitstel is beter dan afstel natuurlijk.
quote:
Oh nee, nou het ging over m'n aids grapje dacht dat ie niet goed viel maar je herinnert het je niet eens meerquote:
Veel te warm om golf te spelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:47 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat richting golfbaan.
Tot in de loop van vanavond dus.
Kloon die Collega eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
*Handdoek aan Eilanden geeft...
Ik heb hier goede collega's
Hij trakteerd ons zomaar op ijs.....een Solero
Alsof ik daar over zou vallen relnichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh nee, nou het ging over m'n aids grapje dacht dat ie niet goed viel maar je herinnert het je niet eens meer
Ligt eraan waar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er weg van, weekendje naar mn ouders maar weer(wie zie ik nog in Friesland dit weekend
)
Helemaal boveninquote:
* Eilanden kreeg net een Magnum van een collegaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
*Handdoek aan Eilanden geeft...
Ik heb hier goede collega's
Hij trakteerd ons zomaar op ijs.....een Solero
Stel je niet zo aan m-i-e-t-j-equote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zit hier weg te smelten (lees bijna te overlijden) ...... ze moet echt niet gaan bevallen nu, want dan trek ik het niet !!
* Bluezz kijkt even om een hoekje, het ventieltje heeft het zeker koudquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef Eilanden het volgende:
lig ik de hele tijd in het badje op mijn zwembroek te wachten, laten jullie 'em wegwaaien.....
* Eilanden stapt dan maar in zijn blote ventiel uit het badje![]()
Wij die gaan sterven groeten hen Bjoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zit hier weg te smelten (lees bijna te overlijden) ...... ze moet echt niet gaan bevallen nu, want dan trek ik het niet !!
als k geld had gehad had k dit jaar op Glastonbury gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
Ik las het Rubber. Dat ziet er erg uit zeg
Fire walk with me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Jullie spelen met vuur tongmich
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Eilanden zit ook op blote voeten?
geschoeid en een ventiel, ailantsjie ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Lijntje 6 waor?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
geschoeid en een ventiel, ailantsjie ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Fijn weekend allemaal hospital is closed
En ik heb net nieuwe slippertjes gekochtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
Ik loop de hele middag al lekker op slippers..
* Noca een regendansje doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |