We zijn een klein uurtje weg geweest hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je ging de fiets halen en dat was het fietsen voor vandaag?
Ben je nog boos over m'n foute "grapje" ?quote:
Ik boos?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je nog boos over m'n foute "grapje" ?
Okquote:
Het zou om 4 uur al gaan beginnen. maar nu pas om 8 uur omdat de heer des huizes nog niet thuis is..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Minder, maar ja uitstel is beter dan afstel natuurlijk.
quote:
Oh nee, nou het ging over m'n aids grapje dacht dat ie niet goed viel maar je herinnert het je niet eens meerquote:
Veel te warm om golf te spelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:47 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat richting golfbaan.
Tot in de loop van vanavond dus.
Kloon die Collega eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
*Handdoek aan Eilanden geeft...
Ik heb hier goede collega's
Hij trakteerd ons zomaar op ijs.....een Solero
Alsof ik daar over zou vallen relnichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh nee, nou het ging over m'n aids grapje dacht dat ie niet goed viel maar je herinnert het je niet eens meer
Ligt eraan waar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er weg van, weekendje naar mn ouders maar weer(wie zie ik nog in Friesland dit weekend
)
Helemaal boveninquote:
* Eilanden kreeg net een Magnum van een collegaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
*Handdoek aan Eilanden geeft...
Ik heb hier goede collega's
Hij trakteerd ons zomaar op ijs.....een Solero
Stel je niet zo aan m-i-e-t-j-equote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zit hier weg te smelten (lees bijna te overlijden) ...... ze moet echt niet gaan bevallen nu, want dan trek ik het niet !!
* Bluezz kijkt even om een hoekje, het ventieltje heeft het zeker koudquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef Eilanden het volgende:
lig ik de hele tijd in het badje op mijn zwembroek te wachten, laten jullie 'em wegwaaien.....
* Eilanden stapt dan maar in zijn blote ventiel uit het badje![]()
Wij die gaan sterven groeten hen Bjoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zit hier weg te smelten (lees bijna te overlijden) ...... ze moet echt niet gaan bevallen nu, want dan trek ik het niet !!
als k geld had gehad had k dit jaar op Glastonbury gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
Ik las het Rubber. Dat ziet er erg uit zeg
Fire walk with me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Jullie spelen met vuur tongmich
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Eilanden zit ook op blote voeten?
geschoeid en een ventiel, ailantsjie ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Lijntje 6 waor?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
geschoeid en een ventiel, ailantsjie ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Fijn weekend allemaal hospital is closed
En ik heb net nieuwe slippertjes gekochtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
Ik loop de hele middag al lekker op slippers..
* Noca een regendansje doet
En?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:29 schreef Maquiladora het volgende:
Zo ben ook weer net terug uit het ziekenhuis.
Nou de leverscan gaf geen volledig uitsluitsel (5 van de 7 vlekjes waren in ieder geval goed), daarom moet mijn moeder weer een MRI scan ondergaan.quote:
Geeez, klinkt als behoorlijke schadequote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Godverdegover.
Vanmiddag voor m'n werk een flinke knal, hoor ik direct erna "Robert, volgens mij is je auto geraakt"
Heeft een vrachtwagechauffeur het gepreseerd om mijn keurig geparkeerd staande auto te raken middels een uitschuifpoot die niet goed vast zat en naar buiten schoof.
Zit m'n achterkant goed in elkaar zowel rechts, achter als links, auto ook opgetild en tegen de ernaast geparkeerd staande auto van een collega gesmeten die dus ook gelijk schade had, lekker begin van het weekend.
Ik mag niet werken, 't is zo oneerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag had ik het wel even willen zijn.![]()
Wil je een boterham?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik mag niet werken, 't is zo oneerlijk.
Niet echt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Popolon, Tim Duncan was dé man hè?
Nog even weer afwachten dus, sterkte daarmee!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:32 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Nou de leverscan gaf geen volledig uitsluitsel (5 van de 7 vlekjes waren in ieder geval goed), daarom moet mijn moeder weer een MRI scan ondergaan.
Gelukkig belde het ziekenhuis vanmiddag (toen we net een half uur thuis waren) dat er iemand uitgevallen was, dus weer snel naar het ziekenhuis gereden. En nu is het weer 7 werkdagen wachten op de uitslag.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet echt.
En 't voelt hetzelfde als de uitschakeling van NL op euro2004Ik burger al snel in.
Voor jou als fan van de Pistons uiteraard niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet echt.
En 't voelt hetzelfde als de uitschakeling van NL op euro2004Ik burger al snel in.
Voor iedereen die de 7 wedstijden gezien heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor jou als fan van de Pistons uiteraard niet.
Piss offquote:
Ach je noemt het tenminste nog voetbal en geen soccerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Piss off![]()
Er is na leven na het voetbal, en ik heb 't gevonden.
Iemand moest 't worden, commercie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Toch werd ie de MVP!
Mooi kut is dat zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Godverdegover.
Vanmiddag voor m'n werk een flinke knal, hoor ik direct erna "Robert, volgens mij is je auto geraakt"
Heeft een vrachtwagechauffeur het gepreseerd om mijn keurig geparkeerd staande auto te raken middels een uitschuifpoot die niet goed vast zat en naar buiten schoof.
Zit m'n achterkant goed in elkaar zowel rechts, achter als links, auto ook opgetild en tegen de ernaast geparkeerd staande auto van een collega gesmeten die dus ook gelijk schade had, lekker begin van het weekend.
Nee maar da's dan ook een Yankquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Een beetje maar. Lang niet zo veel als Popolon.
* Eilanden vraagt zich af of Popo het Amerikaanse volkslied al uit zijn hoofd kentquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Precies, Yank My Crack.com is ie! Snel ingeburgerd hè?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Maar dat is dan ook een helse gemenerik!
Alleen de melodie denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden vraagt zich af of Popo het Amerikaanse volkslied al uit zijn hoofd kent![]()
Ben en Sheed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ben Wallace was toch die vechtzak? Of was dat Rasheed?
Anaal klaarkomen SCH moet raad geven daar!
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Anaal klaarkomen SCH moet raad geven daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |