dan kun jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last van
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik las in het vorige deel iets over een lek, nou hier is dan de Lek, lekker zwemmen daar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je straks niet meer reageert weten we iig waar je bent gebleven
idd of de Maas, wij gaan eigenlijk standaard naar de Maas hierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.
Watertemperatuur is al 23 graden
die zit gewoon al bier te zuipen denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Bananenman het volgende:
Die Jawi houdt het uit in de sportschool zeg
Die staat allang op het rembrandtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Bananenman het volgende:
Die Jawi houdt het uit in de sportschool zeg
Das te ver en te druk.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd of de Maas, wij gaan eigenlijk standaard naar de Maas hiernaar de http://www.degoudenham.nl/
* Eilanden werkt 1 minuutje van de Lek, dus hou ik het maar bij de Lekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.
Watertemperatuur is al 23 graden
quote:27 juni 00.00 uur: Groove Armada & Scissor Sisters
04 juli 00.00 uur: The Hives & Dizzee Rascal
11 juli 00.00 uur: Keane & The Streets
18 juli 00.00 uur: Faithless & Novastar
25 juli 00.00 uur: Chemical Brothers & Miss Kittin & Velvet Revolver
01 aug 00.00 uur: The Darkness & Stijn
08 aug 00.00 uur: Ali B. & Relax & Auf Der Maur
15 aug 00.00 uur: dEUS & N.E.R.D.
22 aug 23.00 uur: Franz Ferdinand & Within Temptation
22 aug 00.00 uur: Papa Roach & Mylo & Alter Ego
Oooooeps shit .........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag
Clau hoe ligt ailantje er bij nu
Hij is weer aanspreekbaar geloof ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag
Clau hoe ligt ailantje er bij nu
Heb ik trouwens mijn zwembroek al terug?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooeps shit .........
* Eilanden doet net alsof 'ie nog steeds op apegapen ligt en aandacht nodig heeft van de dames
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb ik trouwens mijn zwembroek al terug?![]()
![]()
fietsen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
* clauwheee en Noca ff een stukkie gaan fietsen
Heeeeeeeee Claaaaaaaaaaaaaaaaau .... Nocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .... geef me mijn broek terug!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
* clauwheee en Noca ff een stukkie gaan fietsen
Die neppers van de Aldi zijn trouwens niet te likken/eten..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k maar eens een:
[afbeelding]
ga halen
Superijs, ik ga er hier ook maar eens een uit de diepvries halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k maar eens een:
[afbeelding]
ga halen
Shit MTV doet het hier nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, MTV zend de komende tijd een aantal concerten van Lowlands vorig jaar uit
[..]
Wat zal die het koud hebben zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:30 schreef tong80 het volgende:
Deze ligt hier het hele jaar in de vriezer :
[afbeelding]
Heerlijk, een paar flinke buien zullen de benauwdheid en de hooikoorts goed doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
En er is nog véééél meer onweer voorspeld!
Ook in Friesland? Heb vanavond een BBQ daarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
En er is nog véééél meer onweer voorspeld!
volgens Omroep Gelderland hoeven wij pas diep in de nacht of in de ochtend op onweer te rekenenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heerlijk, een paar flinke buien zullen de benauwdheid en de hooikoorts goed doen
Laat die ene bui nou net op de grens van Gelderland ontstaan zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens Omroep Gelderland hoeven wij pas diep in de nacht of in de ochtend op onweer te rekenen
ja k zag t op de radar net maar op RG hadden ze het over het onweerfront wat vanavond/vannacht/morgenvroeg over ons land trektquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat die ene bui nou net op de grens van Gelderland ontstaan zijn!
topicspam:
De atmosfeer staat op ontploffen - deel 87
als k t goed begrepen heb moet t vanavond aan de kust beginnen en rond middernacht zou t dan bij gelderland zijn maar in de ochtend pas in de achterhoek, tis dus een front met weinig haastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:03 schreef Eilanden het volgende:
Weet niet hoelaat, maar van de andere kant van de Noordzee krijgen we een behoorlijke hoeveelheid onweer.... Ik geloof dat het vandaag in Ierland al niet warmer dan 18/19 graden zou worden
Agh zolang je niet in de brandende zon met 35 graden gaat voetballenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het een beetje warm zal zijn op de golfbaan, waar ik straks even 9 holes ga spelen.
Das ongeveer de 6e keer dat dat gebeurt en de vorige 5 waren een hoax, zal dit dus ook wel zijnquote:
Oooops...onderweg weg gewaaid...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooeps shit .........
* Eilanden doet net alsof 'ie nog steeds op apegapen ligt en aandacht nodig heeft van de dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |