ze zit een km of 45 verderop...ik denk in de schaduw, dus.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Bjoro kan je vrouwtje het nog uithouden in de hitte?
* clauwheee samen met Bluezz Eilanden koppie onder drukt
* Eilanden niet tegen zoveel geweld bestand is en verdrinkt.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Bjoro kan je vrouwtje het nog uithouden in de hitte?
* clauwheee samen met Bluezz Eilanden koppie onder drukt
Zeg, we denken wel goed om je hoor, we laten je toch niet verdrinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden niet tegen zoveel geweld bestand is en verdrinkt.....
[afbeelding]
En nu wil je zeker mond op mond beademing, lekker ben jij...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey Nocaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Noca het volgende:
Zo, kon dat ding niet wat sneller vol?
Weer een opdrachtje af, zo inleveren..
Koffie daar moet ik voorlopig ff niet aan denken...quote:
Tja, dan is het logischquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik was nog druk met die handdoeken en dat ventiel
* clauwheee in actie is!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz haalt ailantje eruit en start mond op mond
Clau druk op zijn borst
Waar is onze badmeester als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz haalt ailantje eruit en start mond op mond
Clau druk op zijn borst
Ik moest alleen nog 2 opdrachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Noca
Dacht dat je al klaar was met studie?
Da's lekker met dit warme weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik moest alleen nog 2 opdrachten.
Scriptie en alles is idd wel klaar, moet alleen dit nog.
Oke, als je hem maar netjes terug legtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon er zo snel geen vinden, jij lag in de zon te bakken, dus ik heb hem uit je tas gepakt![]()
Dáár moet ik ff niet aan denken, voorlopigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Nee beter... een lekker koud biertje![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Eilanden doet net alsof 'ie heeeeeeeeeeeel erg verdronken is![]()
Zag in een van de andere Hools dat je een 7,5 had voor je scriptie? Dat is absoluut niet slecht!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, heb de eerste nu af...die andere begin ik vandaag niet meer aan.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben inmiddels droog dusse, * clauwheee nog een PLONS neemt!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:46 schreef Suijk het volgende:
Lekker zo'n zwembad!
Ja kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zag in een van de andere Hools dat je een 7,5 had voor je scriptie? Dat is absoluut niet slecht!
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last vanquote:GRONINGEN - De stad Groningen is getroffen door een stroomstoring.
De storing strekt zich uit van de binnenstad tot de Sontweg en het zuidoosten van de stad, richting Engelbert. De oorzaak is vooralsnog onbekend. Het lijkt bovendien om een grillig mankement te gaan; dan weer lijkt de stroom intact, dan weer niet.
Nadere informatie volgt.
Als je straks niet meer reageert weten we iig waar je bent geblevenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |