ze zit een km of 45 verderop...ik denk in de schaduw, dus.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Bjoro kan je vrouwtje het nog uithouden in de hitte?
* clauwheee samen met Bluezz Eilanden koppie onder drukt
* Eilanden niet tegen zoveel geweld bestand is en verdrinkt.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Bjoro kan je vrouwtje het nog uithouden in de hitte?
* clauwheee samen met Bluezz Eilanden koppie onder drukt
Zeg, we denken wel goed om je hoor, we laten je toch niet verdrinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden niet tegen zoveel geweld bestand is en verdrinkt.....
[afbeelding]
En nu wil je zeker mond op mond beademing, lekker ben jij...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey Nocaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Noca het volgende:
Zo, kon dat ding niet wat sneller vol?
Weer een opdrachtje af, zo inleveren..
Koffie daar moet ik voorlopig ff niet aan denken...quote:
Tja, dan is het logischquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik was nog druk met die handdoeken en dat ventiel
* clauwheee in actie is!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz haalt ailantje eruit en start mond op mond
Clau druk op zijn borst
Waar is onze badmeester als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz haalt ailantje eruit en start mond op mond
Clau druk op zijn borst
Ik moest alleen nog 2 opdrachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Noca
Dacht dat je al klaar was met studie?
Da's lekker met dit warme weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik moest alleen nog 2 opdrachten.
Scriptie en alles is idd wel klaar, moet alleen dit nog.
Oke, als je hem maar netjes terug legtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon er zo snel geen vinden, jij lag in de zon te bakken, dus ik heb hem uit je tas gepakt![]()
Dáár moet ik ff niet aan denken, voorlopigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Nee beter... een lekker koud biertje![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Eilanden doet net alsof 'ie heeeeeeeeeeeel erg verdronken is![]()
Zag in een van de andere Hools dat je een 7,5 had voor je scriptie? Dat is absoluut niet slecht!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, heb de eerste nu af...die andere begin ik vandaag niet meer aan.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben inmiddels droog dusse, * clauwheee nog een PLONS neemt!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:46 schreef Suijk het volgende:
Lekker zo'n zwembad!
Ja kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zag in een van de andere Hools dat je een 7,5 had voor je scriptie? Dat is absoluut niet slecht!
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last vanquote:GRONINGEN - De stad Groningen is getroffen door een stroomstoring.
De storing strekt zich uit van de binnenstad tot de Sontweg en het zuidoosten van de stad, richting Engelbert. De oorzaak is vooralsnog onbekend. Het lijkt bovendien om een grillig mankement te gaan; dan weer lijkt de stroom intact, dan weer niet.
Nadere informatie volgt.
Als je straks niet meer reageert weten we iig waar je bent geblevenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last van
dan kun jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben wij ff mazzel, hier (vooralsnog) nergens last van
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik las in het vorige deel iets over een lek, nou hier is dan de Lek, lekker zwemmen daar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je straks niet meer reageert weten we iig waar je bent gebleven
idd of de Maas, wij gaan eigenlijk standaard naar de Maas hierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.
Watertemperatuur is al 23 graden
die zit gewoon al bier te zuipen denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Bananenman het volgende:
Die Jawi houdt het uit in de sportschool zeg
Die staat allang op het rembrandtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:39 schreef Bananenman het volgende:
Die Jawi houdt het uit in de sportschool zeg
Das te ver en te druk.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd of de Maas, wij gaan eigenlijk standaard naar de Maas hiernaar de http://www.degoudenham.nl/
* Eilanden werkt 1 minuutje van de Lek, dus hou ik het maar bij de Lekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zwem liever in de Waal, dat is iets dichter bij.
Watertemperatuur is al 23 graden
quote:27 juni 00.00 uur: Groove Armada & Scissor Sisters
04 juli 00.00 uur: The Hives & Dizzee Rascal
11 juli 00.00 uur: Keane & The Streets
18 juli 00.00 uur: Faithless & Novastar
25 juli 00.00 uur: Chemical Brothers & Miss Kittin & Velvet Revolver
01 aug 00.00 uur: The Darkness & Stijn
08 aug 00.00 uur: Ali B. & Relax & Auf Der Maur
15 aug 00.00 uur: dEUS & N.E.R.D.
22 aug 23.00 uur: Franz Ferdinand & Within Temptation
22 aug 00.00 uur: Papa Roach & Mylo & Alter Ego
Oooooeps shit .........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag
Clau hoe ligt ailantje er bij nu
Hij is weer aanspreekbaar geloof ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag
Clau hoe ligt ailantje er bij nu
Heb ik trouwens mijn zwembroek al terug?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooeps shit .........
* Eilanden doet net alsof 'ie nog steeds op apegapen ligt en aandacht nodig heeft van de dames
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb ik trouwens mijn zwembroek al terug?![]()
![]()
fietsen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
* clauwheee en Noca ff een stukkie gaan fietsen
Heeeeeeeee Claaaaaaaaaaaaaaaaau .... Nocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .... geef me mijn broek terug!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
* clauwheee en Noca ff een stukkie gaan fietsen
Die neppers van de Aldi zijn trouwens niet te likken/eten..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k maar eens een:
[afbeelding]
ga halen
Superijs, ik ga er hier ook maar eens een uit de diepvries halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k maar eens een:
[afbeelding]
ga halen
Shit MTV doet het hier nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, MTV zend de komende tijd een aantal concerten van Lowlands vorig jaar uit
[..]
Wat zal die het koud hebben zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:30 schreef tong80 het volgende:
Deze ligt hier het hele jaar in de vriezer :
[afbeelding]
Heerlijk, een paar flinke buien zullen de benauwdheid en de hooikoorts goed doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
En er is nog véééél meer onweer voorspeld!
Ook in Friesland? Heb vanavond een BBQ daarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
En er is nog véééél meer onweer voorspeld!
volgens Omroep Gelderland hoeven wij pas diep in de nacht of in de ochtend op onweer te rekenenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heerlijk, een paar flinke buien zullen de benauwdheid en de hooikoorts goed doen
Laat die ene bui nou net op de grens van Gelderland ontstaan zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens Omroep Gelderland hoeven wij pas diep in de nacht of in de ochtend op onweer te rekenen
ja k zag t op de radar net maar op RG hadden ze het over het onweerfront wat vanavond/vannacht/morgenvroeg over ons land trektquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat die ene bui nou net op de grens van Gelderland ontstaan zijn!
topicspam:
De atmosfeer staat op ontploffen - deel 87
als k t goed begrepen heb moet t vanavond aan de kust beginnen en rond middernacht zou t dan bij gelderland zijn maar in de ochtend pas in de achterhoek, tis dus een front met weinig haastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:03 schreef Eilanden het volgende:
Weet niet hoelaat, maar van de andere kant van de Noordzee krijgen we een behoorlijke hoeveelheid onweer.... Ik geloof dat het vandaag in Ierland al niet warmer dan 18/19 graden zou worden
Agh zolang je niet in de brandende zon met 35 graden gaat voetballenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het een beetje warm zal zijn op de golfbaan, waar ik straks even 9 holes ga spelen.
Das ongeveer de 6e keer dat dat gebeurt en de vorige 5 waren een hoax, zal dit dus ook wel zijnquote:
Oooops...onderweg weg gewaaid...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooeps shit .........
* Eilanden doet net alsof 'ie nog steeds op apegapen ligt en aandacht nodig heeft van de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |